2005-ös C3-ról megmaradt 4 db 14 colos acélfelnim és jelenlegi autóm 2013-as C3, amin gyárilag 16-os kerekek vannak. A kérdésem, hogy rejt-e bármilyen kockázatot, ha a 14-es felnire veszek téli gumit, és felteszem a 2013-as C3-ra? 185/70 R14 a váltó a gyári 195/55 R16-ra.
Ha fel tudom tenni és nem ér össze a fékkel meg semmivel, akkor hajrá? Vannak 20 millis pogácsáim is, amikkel kintebb tudom hozni esetleg.
Valakinek van tapasztalata ebben? Okozhat bármilyen gondot a 14 collos felni?
Sziasztok! Van egy 2004-es C3 gépkocsim. Besárgult, bemattult a fényszórója és vizesedik, párásodik is egy kicsit. Érdemes polírozással felújítani? Vagy pénzkidobás és cserélni kellene?
EGR-el konkrét tapasztalat nincsen, de egyéb hasonló részegységeknél az ismert márkák (VDO, Bosch, Pierburg, ilyesmik) jók szoktak lenni. A többi......khm....lutri.
1.4 benzines autómnál (bár szerintem a motortípus most mindegy) hogyan lehet hozzáférni a levegő és fűtés szabályozó motorokhoz? Automata klímás az autó. Valamilyen kontakt hibám van azon a területen, mert néha-néha folyamatosan mocorognak a motorok (ilyenkor a műszerfal is megbolondul), és egy jól irányzott taslival megoldódik a probléma. (Anyósülés térd magasságában a középkonzolra kell ütni.) Nyilván burkolat bontás kell, de honnan kell kezdeni? Sehol egy csavar, eltörni meg nem szeretnék semmit sem. Sajnos videót sem találtam erről.
2010 1.4 Hdi 50Kw vezérlés csere előtt állok. Valaki esetleg megmondaná hogy, kb mennyibe kerül? Komplett vezérlés víz pumpával és hosszbordás szíj feszítővel.
Ezek szerint senki nem tud ajánlani egy jó szakembert a computerhez, vagy túl általános voltam?
2002-es C3 1.4 dízelünk van.
Aktuálisan izzítási hibát jelez, amikor bemelegszik a motor, akkor jön elő (persze nem mindig). Ha leállítom és megvárom, hogy kattanjon a relé, onnantól kezdve újra jó lesz.
A szerelőm nem talált hibát. Amikor ég a lámpa, gyengébb lesz. és kb. 2700-nál leszabályoz.
Kérlek segítsetek, van nekünk egy 2002 C3 1.6 exclusive kis autónk. Már sok szerelő átnézte és nem sikerült kideríteni mi okozza az autó elejétől külön jobb és bal oldalról hallható elég erős kopogast. Állítólag a lengéscsillapító jó. Cserélve lett torony csapágy, összekötő rudak, gomb csukló, és abszolút semmit nem változott. Plusz kicsit húz is jobbra az autó. Már volt futómű beállításon és kb fél év alatt ugyan úgy vissza állt a kormány ferdebe és húzott újra. Minden ötletet előre is köszönök!
Tudnátok adni egy olyan valaki elérhetőséget, aki nem csak kiolvassa, hanem érti is a hibaüzenetet, nem beszélve a logikátlan üzenetek megfejtéséről/javításáról.
Tegnap beszéltem egy "szakemberrel", aki azt mondta, hogy ha megy az autó, akkor jó a computer. Na, hozzá nem vinném el.
Hátha esetleg valakit érdekel, aki ért hozzá. Rengeteg alkatrész lett benne cserélve, hirdetés szövegében minden szerepel. Váltó hibás Citroen C3 eladó:
A BSI, BSM és a motorvezérlő közti kommunikációért felelős COM2000-et kellett cserélni, mert nem mindig működött rendesen, ennek oka a bizonytalan tápellátás volt. A generátor véletlenszerűen túltöltött, akár 15-18 volt is volt rajta pillanatokra, emiatt a motorvezérlőben megjelent egy P0620-as hiba (Generator Control Circuit Malfunction - általános generátor hiba), a can bus pedig meghülyült. Egy feszültségszabályozó csere elméletileg megoldotta.
A probléma bízom benne el fog tűnni, most indul a tesztelés a napi használatban.
A feleségem Plurieljének teteje elég sok sebből vérzik (beázik mert elől rés marad, műanyag csúszkák egy része törött, motor felfogatási pontja ragasztva van mert a műanyag eltörött, fogaskerekes hajtás csúszik ezért kerreg, csak előre-hátra engedi az elektronika, csomagtartó nem nyílik).
Szerintetek reális esély van arra, hogy találjak rá bontottan teljes tetőt? Az internetes apróhirdetéses oldalakon eddig nem jártam sok sikerrel. Ismertek esetleg bontóst aki erre specializálódott?
Erre esetleg tudja valaki, hogy mi volt a megoldás? Nem mostani hozzászólás, tudom, de sajnos sehol nem találtam rá a választ és én is hasonló problémával küzdök. Ez volt az eredeti problémája a fórumtársnak.