Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kómi Creative Commons License 2010.12.19 0 0 341

Köszi a válaszokat. Remélem "csak" porlasztócsúcs lesz a bűnös, mert egy adagolófelújítás sokkal jobban fájna, bár egy csúcs is 21081 szép ropogós magyar forintba fáj nekem. Valaki meg tudná mondani, hogy a Superdiesel nevű (olasz, dieselalkatrészeket gyárt) porlasztócsúcs milyen minőségű, valaki használt már ilyet? Mert ez negyed áron van, és ki tudja, lehet minőségben nem sokban marad el. Ja és a 4-es henger a beindulása után is még kopog 1-2 percig, ebből inkább én a porlasztóra szavazok.

Az adagoló felújítása milyen áron mozog kb?

Előzmény: 406TD (339)
G Nagymester Creative Commons License 2010.12.19 0 0 340

Sziasztok! Ha valakinek szüksége van hibakód kiolvasásra, törlésre vagy egyéb dolgokra annak nagyon szívesen segítek! Pátyon vagyok! g_nagymester@freemail.hu

406TD Creative Commons License 2010.12.18 0 0 339

Szia!

Szerintem nem a porlasztók miatt csinálja,hanem az adagoló miatt.

Valószinüleg kopottak benne a nyomóelemek.

Előzmény: Kómi (337)
Omegatd Creative Commons License 2010.12.18 0 0 338

Mondjuk illene elvinni szerelőhöz kompresszió és porlasztócsúcs mérésre...

Előzmény: Kómi (337)
Kómi Creative Commons License 2010.12.17 0 0 337

Üdv All!

 

Egy kis tanácsért jöttem. Isuzu motoros a "kicsikém" és a gondom a következő:

A motor pöcc-röff, 4-5 fokig semmi gond, 0 fok körül már kicsit dadog,

      (bár mondjuk évek óta az izzítórelé lekattanásáig kell izzítani, amíg 4 évvel ezelőttig

       megelégedett a kontrollámpa által nyújtott ideig),

de minél hidegebb van, egyre nehezebben indul be 1 henger. -6,-8 foknál már 20- 30 mp-ig is dadog, majd lassan magáhoztér. Kékes-szürkés füst van.

Izzítórelé OK.

Izzítógyertyák OK.

Teljesítmény  OK.

Ezt többnyire a napi első indításnál csinálja, vagy, ha fél napot áll a csillaggarázsban. :)

Ma reggel indítás után egyenként kilazítottam a porlasztócsúcs csatikat, az 1-2-3 hengernél még jobban dadogott, vagy leállt, de a 4.-nél nem történt változás.

Mi lehet a gond? Tippek, ötletek?

 

joco9 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 336

De kurva drága 18 ropi a zs+u-ba 12 lenne a beszerelés hát nem tudom de ez van!!

Előzmény: Omegatd (335)
Omegatd Creative Commons License 2010.12.15 0 0 335

Az akkut eszik a dízelek, 2 év után minden nap ajándék, de általában 3-5 évet elmennek. Milyen termosztátot tetek bele, ami 30-ba kerül? Kicsit nem drága?

Előzmény: joco9 (334)
joco9 Creative Commons License 2010.12.15 0 0 334

Üdv!

 

Természetesen termosztát nem volt jó csere 30 ropi ez fájt karácsony előtt!!

 

Voltam novemberbe teljes diagnosztikán érden becsületesen átnézték és nem jelzett semmit hogy rossz lenne!!!

 

Ja tegnap kellett aksit is cserélni mert lekety volt érdekes hogy be bikázni se tudtuk!!

Előzmény: Omegatd (331)
Omegatd Creative Commons License 2010.12.11 0 0 333

Benzines, vagy dízel, mert nagyon nem nindegy. Évjárata, futott km, stb...

Előzmény: keni68 (332)
keni68 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 332

Sziasztok! Tegnap léptem be közétek.

 

Üdv mindenkinek!

Van egy Opel Kadett 1.6 kocsim,most vettem kb 3 hete. Nem nagyon akar elindulni meleg állapotba. Hidegben jobban beindul.Ha segítetek megköszönöm.

Omegatd Creative Commons License 2010.11.30 0 0 331

Megnézném azt a diagnosztikát, amelyik megmondja a temosztát hibát, főleg egy Zafin...

Előzmény: clonee (329)
Omegatd Creative Commons License 2010.11.30 0 0 330

Látatlanban nem egyszerű, ami szemmel látható, az millió helyen le van írva. Ha pedig a motorral van valami gebasz azt meg fogod hallani...

Előzmény: 406TD (327)
clonee Creative Commons License 2010.11.29 0 0 329

....ha már gyanús...az már gyanús :)

véleményem és tapasztalataim szerint az üzemi hőfokot viszonylag hamar el kell érnie, de a műszerfal is lehet hibás, vagy nem pontos, de akár a jeladó is sanszos még, h a jel amit ad, nem valid

legjobb ha megnézeted egy diagnosztikai műhelyben

Előzmény: joco9 (328)
joco9 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 328

üdv urak!

 

Csatlakoztam a diesel használok közé vettem egy zafirát y2.0dth motorral !A kérdésem az lenne mennyi km után kell elérnie az üzemi höfokot a motornak nekem gyanus hogy a termosztát nem jó a válaszokat köszönöm!!!!

406TD Creative Commons License 2010.11.19 0 0 327

Szia!

Néhány jótanácsot szivesen fogadnék!Köszönöm!

Előzmény: Omegatd (325)
clonee Creative Commons License 2010.11.19 0 0 326

légyszi mondj akkor valamit amin érdemes elindulni, amikor autót akarsz venni

Előzmény: Omegatd (323)
Omegatd Creative Commons License 2010.11.18 0 0 325

Elvileg nincs. Ha nagyon gáz, meg fogod hallani...

Előzmény: 406TD (324)
406TD Creative Commons License 2010.11.18 0 0 324

Köszi!

Valamilyen gyakran előforduló hiba van-e?

(Adagoló,izzítás,hangok,zörejek stb...)

Előzmény: Omegatd (323)
Omegatd Creative Commons License 2010.11.18 0 0 323

Ez mind szép és jó, sőt még néhány éve igaz is volt. De ma már tele van a bontó hasonszőrűekkel, és pedálgumikat, kapcsolókat, váltógombokat, kormányokat simán lehet cserélni, vagy fillérekért újrabőröztetni. A hibakód kiolvasó meg nem sokat ér régebbi gépeknél...

Előzmény: clonee (321)
clonee Creative Commons License 2010.11.18 0 0 322

csak jó minőségű üzemanyaggal tudsz sokat autózni, bizonyos helyeken nem érdemes tankolni még ha olcsóbb is az ár

Előzmény: sagitta1 (315)
clonee Creative Commons License 2010.11.18 0 0 321

minden autónál de főleg diesel motoroknál a futott Km-re figyelj nagyon, ha látod az óra állását és megnézed a pedálgumik és a kormány index- és egyéb kezelők állapotár, váltogombot (ha kopott, fénylik, repedezett, stb.) akkor biztos hogy nem 150.ezer van benne hanem ....sokkal több, de egyébként egy km óra állást tudsz ellenőriztetni egy hibakód kiolvasóval egy szerelőnél is

Előzmény: 406TD (319)
Omegatd Creative Commons License 2010.11.18 0 0 320

Hogy szép legyen...

Előzmény: 406TD (319)
406TD Creative Commons License 2010.11.17 0 0 319

Sziasztok!

Opel frontera vásárlásnál,mire érdemes figyelni?

2,8-as isizu motoros.

 

clonee Creative Commons License 2010.11.17 0 0 318

X20DTL; X20DTH; Y20DTL; Y20DTH; motorokhoz izzítógyertya 3500Ft (Bosch no.: 0250202042)

Widermeister1 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 317

Sziasztok

Tudna nekem valaki segíteni?Van egy 2006-os Corsa c 1.3 CDTi autóm.

Önindítóval nem indul be csak 2 vagy 3 henger és nem reagál a gázadásra sem,de húzásra azonnal beindul.Miután beindult a motor nem lehet tapasztalni semmi különös jelenséget.

Több szerelőt kérdeztem és azt mondják,hogy a porlasztók vagy a magasnyomású szivattyú nem jó.

Az autót rátettük számítógépre és semmilyen hibát nem írt ki. acomkon rail rendszerben a nyomás 25,4 .Meg tudná valaki esetleg mondani,hogy mi lehet a baja ?Találkozott már esetleg valaki hasonló jelenséggel?

Ha esetleg mégis a porlaztók lennének a hibásak a Fiat 1.3 multijet porlasztók  jók lennének hozzá?

Omegatd Creative Commons License 2010.11.14 0 0 316

Ha tönkremegy ki kell csrélni...

Előzmény: sagitta1 (315)
sagitta1 Creative Commons License 2010.11.14 0 0 315

Nem tudom épp ezért kérdezem, mert hallottam jó pár helyről, hogy tönkre mennek bizonyos kilométer után..ezért kérdeztem h lehet-e valamit tenni ez ügyben?

Előzmény: Omegatd (314)
Omegatd Creative Commons License 2010.11.14 0 0 314

Mit akarsz rajta karban tartani?

Előzmény: sagitta1 (313)
sagitta1 Creative Commons License 2010.11.14 0 0 313

Hellosztok!

 

Szeretném kérdezni, hogy az 1.9 cdti 120lovas(2006 zafira) motoroknak szokott-e lenni valami gubanc az adagoló, porlasztókkal?hogyan lehet esetleg valahogy karbantartani ezeket, valami adalék anyag van-e vagy ilyesmikre gondoltam..

 

köszönöm a választ!

Omegatd Creative Commons License 2010.10.27 0 0 312
Elviszed 1 szervízbe, vagy szerelőhöz és megmondják...
Előzmény: staffi (311)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!