Köszi a válaszokat. Remélem "csak" porlasztócsúcs lesz a bűnös, mert egy adagolófelújítás sokkal jobban fájna, bár egy csúcs is 21081 szép ropogós magyar forintba fáj nekem. Valaki meg tudná mondani, hogy a Superdiesel nevű (olasz, dieselalkatrészeket gyárt) porlasztócsúcs milyen minőségű, valaki használt már ilyet? Mert ez negyed áron van, és ki tudja, lehet minőségben nem sokban marad el. Ja és a 4-es henger a beindulása után is még kopog 1-2 percig, ebből inkább én a porlasztóra szavazok.
Sziasztok! Ha valakinek szüksége van hibakód kiolvasásra, törlésre vagy egyéb dolgokra annak nagyon szívesen segítek! Pátyon vagyok! g_nagymester@freemail.hu
Egy kis tanácsért jöttem. Isuzu motoros a "kicsikém" és a gondom a következő:
A motor pöcc-röff, 4-5 fokig semmi gond, 0 fok körül már kicsit dadog,
(bár mondjuk évek óta az izzítórelé lekattanásáig kell izzítani, amíg 4 évvel ezelőttig
megelégedett a kontrollámpa által nyújtott ideig),
de minél hidegebb van, egyre nehezebben indul be 1 henger. -6,-8 foknál már 20- 30 mp-ig is dadog, majd lassan magáhoztér. Kékes-szürkés füst van.
Izzítórelé OK.
Izzítógyertyák OK.
Teljesítmény OK.
Ezt többnyire a napi első indításnál csinálja, vagy, ha fél napot áll a csillaggarázsban. :)
Ma reggel indítás után egyenként kilazítottam a porlasztócsúcs csatikat, az 1-2-3 hengernél még jobban dadogott, vagy leállt, de a 4.-nél nem történt változás.
Az akkut eszik a dízelek, 2 év után minden nap ajándék, de általában 3-5 évet elmennek. Milyen termosztátot tetek bele, ami 30-ba kerül? Kicsit nem drága?
véleményem és tapasztalataim szerint az üzemi hőfokot viszonylag hamar el kell érnie, de a műszerfal is lehet hibás, vagy nem pontos, de akár a jeladó is sanszos még, h a jel amit ad, nem valid
Csatlakoztam a diesel használok közé vettem egy zafirát y2.0dth motorral !A kérdésem az lenne mennyi km után kell elérnie az üzemi höfokot a motornak nekem gyanus hogy a termosztát nem jó a válaszokat köszönöm!!!!
Ez mind szép és jó, sőt még néhány éve igaz is volt. De ma már tele van a bontó hasonszőrűekkel, és pedálgumikat, kapcsolókat, váltógombokat, kormányokat simán lehet cserélni, vagy fillérekért újrabőröztetni. A hibakód kiolvasó meg nem sokat ér régebbi gépeknél...
minden autónál de főleg diesel motoroknál a futott Km-re figyelj nagyon, ha látod az óra állását és megnézed a pedálgumik és a kormány index- és egyéb kezelők állapotár, váltogombot (ha kopott, fénylik, repedezett, stb.) akkor biztos hogy nem 150.ezer van benne hanem ....sokkal több, de egyébként egy km óra állást tudsz ellenőriztetni egy hibakód kiolvasóval egy szerelőnél is
Tudna nekem valaki segíteni?Van egy 2006-os Corsa c 1.3 CDTi autóm.
Önindítóval nem indul be csak 2 vagy 3 henger és nem reagál a gázadásra sem,de húzásra azonnal beindul.Miután beindult a motor nem lehet tapasztalni semmi különös jelenséget.
Több szerelőt kérdeztem és azt mondják,hogy a porlasztók vagy a magasnyomású szivattyú nem jó.
Az autót rátettük számítógépre és semmilyen hibát nem írt ki. acomkon rail rendszerben a nyomás 25,4 .Meg tudná valaki esetleg mondani,hogy mi lehet a baja ?Találkozott már esetleg valaki hasonló jelenséggel?
Ha esetleg mégis a porlaztók lennének a hibásak a Fiat 1.3 multijet porlasztók jók lennének hozzá?
Nem tudom épp ezért kérdezem, mert hallottam jó pár helyről, hogy tönkre mennek bizonyos kilométer után..ezért kérdeztem h lehet-e valamit tenni ez ügyben?
Szeretném kérdezni, hogy az 1.9 cdti 120lovas(2006 zafira) motoroknak szokott-e lenni valami gubanc az adagoló, porlasztókkal?hogyan lehet esetleg valahogy karbantartani ezeket, valami adalék anyag van-e vagy ilyesmikre gondoltam..