Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Ha valaki úgy érzi, hogy menetrendi csatlakozása van a most távozott nickekhez, hát csak tessék, tessék. A szabályokat nem írom le újra, csak betartatom. A tiltásnak van egy jó nagy hátránya: aki nem vigyázott a nickjére, az hamar azonosulni szokott, és akkor ismét ki fogom tiltani.
Ha meg leálltok vitatkozni és nem kértek moderációt, akkor jön a szokásos eszkalálódás, és az nem lenne jó. Nagyon nem.
Ha valaki tudna értesíteni, ha Katonatelepen v. Nagykőrösön vannak, akkor tudnék csinálni róluk képet... :) (Sajnálom, hogy kihagytam eddig is, de ezért nem fogok egész nap kint ülni.)
Igen tényleg nagyon jól néz ki :) Egész nyugodtan letagadhatná, hogy már 20 éves! :) Mostmár tuti kiülök a Ceglédi útra és talán én is látok pár hajdús buszt :)
KPY-669: kívülről rendben van a kocsi, motorikusan is jó állítólag (nem próbáltam), viszont az utastere valami borzalom. A régi üléssorok helye ott virít a padlón, a kapaszkodókról pereg le a festék, teli van kendács megoldásokkal. Visszaküldeném én még az Univerzálhoz tökéletesíteni.
Úgy néz ki :) De remélem azért nem állnak meg ennél az egynél, hanem a többi is kap :) + a hk. 415-be is rakhatnának még, mert a KVF-801-ben is elég jól mutat :)
Pontosan :) Nagyon jó lett a gép, csak vannak apró gondjai pl.: a retarder néha fog, néha meg nem :( Annyit szeretnék még kérdezni, hogy ki fotózta ma 12:45-kor a Széchenyi téren a 669-et ? Előre is köszöm :)
Ilyen mikor lesz Kecsón. (Az alsó szövegben leírtak: "Mint mondta, az utasok észrevételeikkel folyamatosan hozzájárulhatnak a közösségi közlekedés színvonalának emeléséhez és jelezte, a Polgármesteri Hivatal várja javaslataikat.")
"Nem azért, de én szívesebben járok 260-assal, mint holmi kínai fapadossal!"
De itt nem egyéni preferencia rendszerről volt szó, hanem arról, hogy kik lehetnek a lehetséges indulók. Egyszerűbben: senki nem kérdezte, hogy ki mivel szeret járni.
"De a legnagyobb esélyes a Credo, ha az árat is figyelembe veszük!"
Ezt gondolom olvastad itt és szajkózod azóta is, ám legyen. :D
"Bár azt is írják, hogy olyan kell, amihez van tapasztalatuk, szóval a Volvo 7700 is versenyben van! Csak annál az ár egy kicsit necces, mármint a 6db 260 millióért....de nem tudom.... :S"
Olvasási és szövegértési képességeiden még azért csiszolhatnál némileg. Ugyanis a tapasztalat nem arról szól, hogy a Kunság Volánnak legyen tapasztalata, hanem a tenderen induló forgalmazónak kell alkatrészellátással és szervizelési tapasztalattal rendelkeznie.
A Volvo 7700 pedig az árfekvése miatt nem jöhet szóba, no meg azért sem, mert már a csuklós kiadással is voltak problémái a cégnek. Pont.