Ha azt veszed, hogy csak egy külső-belső fény 300-450 eFt. minimum... Ha odamész, megnézed, és értelmes állapotú, alkuval szerintem 500-ért elhozható. És komplett, nem egy szétdőlt rom.
A motorszám az alvázszám szerinti típusba való (hogy valóban így került-e ki a gyárból ezzel a két számmal, az a Laufzettelből derül ki).
Hmm, hogy mi mit ér... Nézd meg a használtautón kínált és egyéb weboldalakon kínált állólámpásokat, és azok állapotából kínálati árából megsaccolható a kérdéses autó jelenlegi értéke... (ún. piac-módszer).
De egy használt, vagy veteránautónál, ha az rosszabb állapotban van, majdnem mindig a vételár a legalacsonyabb kiadás.
Hogy kijavítás/felújítás/OT-ra felkészítés után mit ér? Szintén a piac-módszer, bevonva a német weboldalakat is.
Értékekről nem nyilatkoznék, most jó ideje nincs Mercim:( de van más veteránautóm, eladni nagyon nehéz manapság bármit. Még ár alatt is, ez mondjuk a vevőknek jó.
A számítástechnika csodája folytán ezt a két képet előbb nem sikerült feltölteni. Az éjjel egy kis magánnyomozást végeztem, és kiderült, hogy az autó eredetileg Székesfehérváron volt akkor ha minden igaz 240.000 Ft volt az ára képen látható állapotban. Onnét került le Tapolca mellé egy "szakemberhez" aki az egészet szétbarmolta, mivel a bal oldali ajtókat, és az első sárvédőt használhatatlan szemétnek minősítette. Az autó ebben a megbontott állapotban volt évekig, amíg Topi márkatárs meg nem vásárolta. Ő kiszerelte belőle a kárpitozást, majd leponyvázta. Időközben beszerzett hozzá egy amerikai szériáshoz tartozó bal első sárvédőt, valamint két balos ajtót, illetve új küszöböket, és két hátsó javítóívet. Az ajtókat, és a sárvédőt 1-2 csavarral fel is fogatta, de nem állított be semmit, illetve le sem konzerválta. Azóta az autó nincs leponyvázva, sok helyen beázott, ami miatt a benne tárolt tartalék alkatrék berozsdásodtak, a műszerfal, és a kormánykerék az UV sugárzástól szétrepedezett :(
Igen a forgalmi alapján valóban minden része a sajátja. Már csak az a kérdés, hogy mi a reális megvásárlási ára az erősen felújítandó, hiányos kasznival, és motorral, illetve ha elkészül akkor kb. milyen értéket képvisel. Mellékelem a Topi által átküldött lépeket. Az autó sajnos már messze nem ilyen állapotban van, a róla készült kép kb 10 éves :/
Topi márkatárs a rendelkezésemre bocsátotta az autó forgalmijának egy részét fénymásolt állapotban Eszerint az alvázszám:11511510008893. Ebből valamit ki lehet okoskodni? Esetleg, hogy valóban hat személyesnek készült-, és a bent lévő négyhengeres diesel motor valóban a sajátja? Tamás
Új vagyok a csapatban, és igazából még nincs is meg az áhított "állólámpás".
Nem tudom a régi tagok közül ki emlékszik Topi márkatárs 6-7 évvel ezelőtti bejegyzéséhez amelyben egy 1968 -as évjáratú w114/200D Merci vásárlásról számolt be.
A gépkocsi érdekessége az volt, hogy hat személyes volt, lévén a kormányváltónak köszönhetően elől is 3 személyes "pad" üléssel volt szerelve. Nos az elmúlt évek alatt a gépkocsi felújítása nem történt meg, állaga jelentősen romlott, az akkorihoz viszonyítva, jelenleg szét van szerelve, a karosszéria hiányos. a gumi, és műanyag alkatrészek a konzerválás hiánya miatt bomlani kezdtek.
Mivel karosszéria lakatos - fényező családi vállalkozásunk van szóba került a gépkocsi megvásárlása az állapota ellenére is.
Az lenne a kérdésem - kérésem hozzátok, adjatok tanácsot. Ez a hat személyes típus mennyire ritka? Jelenlegi állapotában mi lenne a reális vételára, illetve felújítás után kb. mekkora értéket képviselne?
Köszönöm a segítséget. Igen, van ott mindkét oldalon egy-egy kis fül, amibe be lehet csúsztatni valamit. A csavarok nincsenek meg. Ha jól sejtem, egy kis négyzetre (ami be tud csúszni a kis fül mögé) ráhegesztek egy 6x15 -ös csavart, akkor azzal a gyárihoz hasonló módon tudom odafogatni. ???
Oldalanként 1 csavar áll ki a doblemezből és arra ül rá a háttámla rögzítőfüle. A csavar nincs odahegesztve a doblemezhez, hanem négyszögű fejénél fogva be van csúsztatva egy kis sínbe. Gondolom neked nincs meg a két csavar és azért nem egyértelmű, hogy kell felfogatni. A síneknek ott kell lenniük amennyiben lakatolásnál nem vágták ki őket.
Boroztetni akarom a kormanyomat es ehhez szet kell szedni. Az ujabb fajta szivacsos kormanyrol van szo. Azt tudom, hogy a mercedes jel kipattinthato a kozepebol es ugy tudom levenni a kormanyt, de a komplett kozepso reszt (a kurt gombjat), nem tudom kivenni. Ha valakinek van otlete, kerem segitsen!
A kisebb idom tényleg oda kell, aová mondtad, csak nem a jobb, hanem a bal oldalra. A jobb oldalon nincs veték sem. A képen jobb oldali (nagyobb) darab viszont nem passzol egyelőre sehová.
Köszönöm, délután megnézem. Az ülések éppen ki vannak szerelve, így cseppet sem gond. Az én autómban nincsenek hátsó övek, de az ülés alatti furatok ott vannak, egy-egy nagy műanyag csavar van bennük.
A bal oldali, a hatso ules hattamlaja alatt jobb oldalon lent rogziti a csomagtartobol eloremeno vastag kabelt. Egyebkent lehet, hogy eleg lesz csak az uleslapot kivenni es mar hozzafersz. Egy vastag muanyag csavar rogziti. Olyan, mint a hatso biztonsagi ov also reszenek a rogzito lyukaiba csavart vakdugo (vagyis csavar). Gondolom a jobb oldali is hasonlo funkciot lat el, bar az enyemben nem volt ilyen lapos profilu.
Az enyém 8 évig állt egy garázsban, forgalomból kivonva. Azt hiszem, ez mentette meg az életét. Nálam hasonló sorsa lesz a kocsinak, annyi különbséggel, hogy én néha-néha használom is majd.
Lehet hogy akkor az újabb mellett kell maradjak. Azt legyártatni is gyerekjáték lehet annak, aki ilyennel foglalkozik. A bajom az egésszel csak annyi, hogy nem jövök rá, hogyan volt rögzítve a szoknya a kardánboxon. Amolyan patentféleségeknek látok ott körkörösen helyet, de nem tudom, hiányzik-e valami még onnan. Itt ragadnám meg a lehetőséget, hogy ha van valakinek eladó hella fényszóróüvege, és kék mb-tex ülése (lehet hátsó is) , engem érdekelne. Kp. vagy csere. Sok cuccom van.
Nem, a 2. széria váltószoknyája hasonló a fekvőlámáéhoz, viszont a 0.5, 1, 1.5 szériának a képen látható szoknyája volt, sajnos annak nem tudom a cikkszámát.