Köszönöm, de jobban szeretek mások írásain nevetni, vagy azokból okulni bár 3 Mazdám van és nagyon szeretem őket, de nem vagyok fanatikus, időm is ritkán van. A kolbit meg a páleszt is fogyasztom néha ,Bikát rendszeresen gyógyhatásai miatt.
"Aki él és nem boldog,az téved" (most épp' nem tudom,hogy kitől idéztem) én már dúdolgatom 1 ideje itt,magamban :-)) Naggyonn vágom a centit a következő tavaszi/nyári időszakig: én Karácsony 2.napja után mindig a következő májust várom...
Tényleg Angel, hogy is van az a nóta? 'hogy asszongya: -"Eger városa, papok városa, járnak a csuhások fapapucsban... de nem vagyok én csuhás, szeretem a piát, odaadom érte a reverendát, kipi-kipi-kipp-kopp in nomine Patris, reverenda alatt pálinkát visz...
Tisztelettel jelenthetem,hogy a 2dik gyanánt megnevezett magyarországi város a nyerő. De oda elautókázni innen -na,az mélymerítés(ez 1 szó?) a mai magyar út(v)iszonyokat illetően... :-(
Igen,el tetszett találni! Nem vesztett senki semmit,aki nem jár/él a Nagy Lapályon,ha csak tehetjük mi is elutazunk onnan... Nem is értem,miért hevült oly' romantikusan Petőfi Sándor: "börtönéből szabadul sas lelkem,ha a rónák végtelenjét látom"... (remélem pontosan idéztem) Az említett egri pince-vendéglőre tök' véletlenül leltünk,de nekünk bejött. Az a drága ami szar,mert arra az ember csak a pénzt dobja ki. Az legalább minőségi hely -persze nyilván van több is és akár lehet jobb is,de mi nem keresgéltünk másikat. Szíves invitálásod megtisztelő és köszönöm is: ha kiadja az élet jövő nyár elején (a lázbérci víztározó környékére tervezünk bicajos turnét,én pedig kicsit később a bélapátfalvi motoros-mítingre mennék) járunk arra.
most majdnem mondtam h én oda aerobikra járok, de az nem a szt istván hanem a szt jános:)
fehérszarvas?:)) ott még csak munkavacsorán voltam életemben, ügyesen megtaláltátok a létező legdrágábbat:)) ha erre jártok, ugorjatok be egy kávéra, jezzjazzal is kávéztunk egyet a szépasszony-völgyben, mfhk is örül ha erre jár márkatárs
tiszta szégyen de alig ismerem h innen mi van délre, mi kirándulni szlovák kastélyokat célzunk
:-)) Persze úgysem hinné el senki,hogy mennyire meg/"ki"kímélem a gépeket és hogyan vigyázok az autókra. Mint előbbi commentemből kiderült,ismeretségi-baráti körben ment el eddig az összes. Már most is lennének vevők az 5ösre (legfőképp' a márkaszervíz vezetője,aki szintén régi haverom) többen is,de nem aktuális -valszeg még jó pár évig... Mezővárosunk kb.220 km-re (3 órányi út a sz@r magyar utakon,basszus) van dél/d-keleti irányban a Te gyönyörű fekvésű, történelmi emlékekben és borospincékben gazdag városodtól. Az én városkám leginkább Kolbászfesztiváljáról ismert. 1ébként minden évben többször megyünk Agriába,mikor borozni/bulizni,mikor a Bükkbe hegyibringázni. "Törzs"szállásunk a Szt.István Hotel,"törzshelyünk" a Fehér Szarvas pincevendéglő... :-))
Az előző autóim majd' mind itt futnak a mezővárosban. Néhány éve még a '81-es évjáratú zweitakter Trabimat is láttam. A viertakter Trabi jelen gazdájával 1 épületben dolgozunk -pár napja le is fotóztam az első és aktuális 4ütemű autóimat 1más mellett. A Vento-t is gyakran látom(1kori gimis osztálytárs vette meg),a 2. Polo-nk is abban a falu-részben lakik ahol robotolok csakúgy mint az első Jazz-ünk -annak a boldog tulajával mindig vigyorogva üdvözöljük 1mást. A Mégane kombi-val szinte nap mint nap összefutok,az is ismerőshöz került attól a havertól,aki tőlem vette meg mikor átültem a 6osba(6 éve)... A 6os az 1ik korábbi "mellékállás" cégem főnökéé lett utánam,ő adta le nemrég 1 független autókereskedésbe. És eddig senki nem anyázott,hogy milyen autót adtam el neki -sőt!
Kedves egészségedre! :-) 1ébként ebben a topikban -zömmel korosodó Mazdák nyűgjeivel kapcsolatban- még néhány hónappal ezelőtt is volt pörgés,aztán vmiért kvázi behalt. Más,de legalább nem "off-topic". El vagyok szontyolodva: 1kori 6osom elkerült a városból,már nem fogom látni. Az elkorhadt hátsó kerékjárati ívek garanciális javítása után az autót tőlem -3 éve- megvásárló szivar beadta 1 dílerhez,ahonnan néhány napon belül elvitték (talán Esztergomba)...
No,leheljünk 1 kis életet ebbe a topikba -is :-) Szóval: sorozott állományú voltam,ott törzsőrmesterségig vittem,leszereléskor léptem elő hadnaggyá. Tartalékosként léptettek elő fene tudja hány év és hány behívás után főhangyává. Az obsittal 1ütt kaptam meg a centurio "rangot" -aminek max.akkor lenne vmi kis jelentősége,ha általános mozgósításkor behívnának. Na,ilyen ne legyen soha! A mélységi tevékenység az ellenséges arcvonal mögötti(6árőrizetben a 6árvonalaktól távolabb,azaz az ország belsejében történő)ténykedést jelenti.
minek a mélységhez helikopter?:) oda nem búvárok kellenek?:))
jóvan, lehetsz százados:) csak mert karácsonyi hangulatban vagyok:) (a katonai rangokról azóta van fogalmam mióta egy ismerős őrnagyot leőrmestereztem és két hétig nem szólt hozzám:))))
Parancs,értettem! ;-) Kérek engedélyt meghunyászkodni! (1ébként tartalékosként 100ados volt a rangom és csak 45 éves koromban kaptam meg az obsitot. Hadititkot török: a szolnoki helikopteres mélységi kutató-mentő alakulathoz voltam -horribile dictu- lebiztosítva...
Szia.Nekem diesel,részecskeszűrős mazda6-m van,ez a DPF-hiba sajna fenn áll,(csak a mazda6 index forumán hallottam róla),bár nekem semmilyen gondom nem volt vele, összességében ez 1 jó autó,mármint az m6,és 1 jó ismerősömnek sem volt eddig semmilyen gondja.A forumon olvasva mazda5-nél még annyira sem jelenkezik ez a gond,nagyon más konstrukció,(de az m5-z még nem volt szerncsém).Ha gondtalan,nyugis autózást akarsz,vegyél benzines mazdát.Most magam ellen beszélek,de ez a k rva DPf hiba lehetőség megizzaszt,ettől rettegek,álandóan ez jönbe,még álmoban is(ezzel DPF-l nem voltam tisztában a vételnél).Dieselnél több lehet a motorikus hiba,és a benyás szervizelése is 1szerübb.A diesel melett a nyomaték,és erő viszont.De ha tehetem le cserélem benyásra.Azért is hajrá.