1. hogyan lehet a légzsák kinyílása miatt megfeszült bizt.övet feloldani?
2. szerintetek lehetséges az, hogy a kinyílt légzsák nem kerül pótlásra? Vagyis innentől kezdve légzsák nélküli lesz az autó. És ez vizsgán megfelelne?
2010-es Qasqai J10 Connectje csak időszakosan hajlandó működni, de inkább csak sötét a képernyő. A szerelőm szerint nincs tápellátás gondja, egy műszerész a Connectben meg nem talált kontakt hibát. A duda nem szól, kormány szalagkábel szakadásom van, cserés lesz. Összefügghet a kettő dolog, hogy valami kormányból jövő vezérlőjel hiánya miatt nem kapcsol be az egység?
Esetleg tudtok olyan szakembert, aki otthon van a témában?
lenne egy olyan kérdésem hogy Van nekem egy nissan Juke automataváltós autóm ( 2011es és 50000 km van benne) egy 300km es út után furcsa zörejek hallhatóak a váltó felöl. Ha beteszem Pvagy N be akkor zörög ha D be vagy R be akkkor elhallgat. Illetve d és R nél a motor megdől pár fokot a motortérben ez normális?
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2002-es P12-es primérám 1,6-os. 9éve nálam van garantált 150000km.(többségében városban). Hajtásban elkezd olyan hangot adni mint amikor nem megy egy henger, alacsonyabb
fordulaton jobban hallatszik gondolom utána összemosódik a hang. Alapjáraton és álló helyzetben szép csendes hangja
van akkor is ha pörgetem a motort. Az autó nem füstöl, soha 1gramm olajat nem evett meg, diagnosztika hibamentes,
olajnyomás mérve 5bar. A szerelő nem tudja hol kezdje bontani. 2 éve gyújtótrafó lett cserélve ami elötte még 2 évig tartó
huzavona után (hol kihagyott egy henger hol nem) adta meg magát annyira, hogy betegye hibának, de akkor nem is akart húzni az autó. Féltengelyek ok. Valószínű motorból vagy kis eséllyel váltóbol jöhet a hang. Ha esetleg tudtok segíteni,hogy mi okozhatja azt megköszönném.
Sziasztok! A 98-as diesel Primeránkhoz ajánlottak gyári Primera távirányítót a központi zárhoz. Mivel nekünk ilyen sosem volt, honnan lehet tudni, hogy az autó tudja-e fogadni a jelet, alkalmas egyáltalán ilyen vezérlésre a központi zár? Ha igen, hogyan kell betanítani az új távirányítót az autóval? Nézegettem a fórumot, de nem találtam ezzel kapcsolatban semmit... Köszönettel! L.
Elfogadhato alternativa, mert a hideg oldal szerintem fontosabb. De en maradok az 5w30-nal (manapsag mar egeszen perverz olajakat hasznalnak, a Suzuki pl. 0w16-ot)
Ha jo olajat kapott (5w30) es idoben (max 15e km) es nem volt alacsony a szint, akkor a motor rendben lesz. Ezt is szoktak hanyagolni, aztan meg a rinyalas, hogy szar a lanc. Az utolso szerias tutira nem szar.
Ha a valto is megkapta a maga olajcserejet (90-100e utan), akkor azzal sem lesz gond. Ezt el szoktak hanyagolni, aztan jonnek a kopkodesek, hogy szar francia valto, pedig japan.
Az enyemen semmi rozsda nem volt 10 ev utan (kiveve nyilvan egy kis feluleti a lengokarokon, kipufogorendszeren).
Tízezrenkénti olajcserére :) A kormányszervót nézd meg. Járó motornál tekerd ki koppanásig. Aztán ahol becsatlakozik a kormányrúd, ott szokott könnyezni. Ha porszáraz marad, akkor jó.