(ha máshol nem ,talán Paco-nál vagy a garage-ban összefutunk majd....a vendégem vagy egy citromos Gösser-re vagy amit a PÚaco mostanság kortyolgat....irsai olivér...?!? ...)
Ház, kutya, Opel már nincs, jó ideje, elváltak az útjaink a gazdájával együtt.
Viszont tavaly szeptemberben megházasodtam, ház is lesz előbb utóbb, de nem a városban hanem jóval messzebb, még az aglomeráción is túl... készűl a B terv. Itt kívánjuk hagyni ezt a fővárosi ész nélküli rohanást.
Szerelni csak a ropogót fogom ma, tegnap ste elkezdett fulladozni, valószínűleg összeszedett a karbi valami koszt. Becsületére mondva, hogy amúgy csak megy és megy, évek óta semmi gond, pedig egy szög egyszerű kis vacak. Idén volt az első tél, hogy nem állítottam le, most is azzal jártam a nap rutinjaimat.
Mondjuk a Stilonak is neki kéne állni, van egy komplett motor a pincében, szétszed, ami kell csere aztán majd egyszer bele a mostani helyére, mert azért az olajat szereti csipegetni. Így hirtelen ennyi.
MG-be szerelt erőmű , engem,akkor nem nyűgözött le....különösebben.... Inkább megfontolt közlekedésre predesztinált, mint vidám ugra-bugrára TS ábított volna a forgalomban.... mint egy ifjú bárány a mezőn.... nincs ugrándozás ide-oda...ballagok a többiekkel 1üt a nyájban...
Annyit almarajongó car-társ javára kell írni, és , ezért elnézését kérem, hogy a kissé kesze-Qsza hozzászóláshalmaz fogalmazása , ' enyhén ' félre érthetőre sikerült.
Az OFF lexus is200-zal nincs bajom.
Nem az én világom, de ettől, egy megfelelő műszaki állapotú és karbantartott darab lehet élményforrás,amellett , hogy megállja a helyét,mint napi használós familiwágen.
A kellően alacsony színvonalú hsz-om (minden falusi srác bmw-snek született, TSak aztán egy TSomóan közülük, közelebb költöztek a városhoz- ne adj' isten, ott találtak munkát=volt egy zsák e21 és e30 gk-m...a legjobban az e28 528i-t élveztem, ezek közül....)
tehát: a toyota corolla / yaris stb.... szerű közlekedő edények átlagos vezetőire vonatkozott az akadémiai székfoglalóm.
Hö, télleg szerelték V8-al, aszittem csak 2.5 V6 volt, de az csak az itthoni kínálat. S az a motor nem nyomórudas, ezt a Tritont szerelték az én pickupomba is, csak az enyém 5.4-es.. amúgy tök jó motor. :-)
Hát gyerekek, nem sejtettem volna, hogy az egymásnak integetős félbaráti hangulat mögött BMW-s arrogancia lapul meg, de hát elfelejtettem, hol élek… kár. Elmondtam a válaszokat, hogy nincs készség a leírtak megértésére. További jó kirekesztést és ostobaságok összehordását (autós sztereotípiák, vezetők általánosítása és összemosása autóikkal)… Kawának köszi a csevejt, biztos ő is egy hülye lehet Tudatlanék szemében, mert a világ egyik legjobb riksáját vezette. Löpá.
ZR ..még csak - csak, de .... az a nyomi vényóc...?
Az igazi , semmirevaló sz@rdarab....
Talán a pushrod ósdisága,ami 1edivé teszi .... nehéz a kocsi, kanyargós pályán ügyetlen , felül unalmasan hamar elfogy....alulról sem tol túl nagyot... egy húzott tdi egy kw clubsporttal kikerüli kb.bárhol
IMHO akkor lenne igazad (esetleg), ha egy lukszus topicban írkálna a ŰPaco ilyesmiket, mint Te.
OFF???
SZVSZ a lekszász egy felpumpált toyota, amit én nem engednék itthon ki a közutakra, magyar rendszámmal. Túlnyomó többségük takarékoskodni jár ki a belső sávba, illetve fillérbaszó módon, helyszíni jogszabályalkotóként , 1ből ítéletet hoz és végre is hajtja, miközben betartatja (vagy próbálja betartatni) az általa hozott , kizárólagos érvényű jogszabályokat.
SZVSZ a takarékszövetkezetbe járjon takarékodkodni, védje környezetét aktívan avval (is), hogy a sz@rát be sem indítva, sötétzöld módon, bionanopaleofittnesszvegán módon tömegközlekedik. A totoyák túlnyomó többsége , nettó virtuális környezetterhelés és szennyezés, esztétikát és dizájnt tekintve. Ocsmány hányadék.
Alfa rasszizmus és kirekesztés OFF?
innentől lmbtq x y z módon:
:-)))
LOL
(c) piece
ui. használtam is200at , pár 7ig, pár éve. japán bmw320i??? lehet, hogy volt sperr a lukszusba' , de nem hagyott bennem mély nyomokat. Túl rideg / technokrata jármű volt, ocsmány és rideg belsővel... volt pár vonal rajta - a bódén, kívülrőlk- ami szódával elment, de, ezt tudjuk be inkább, a fiatal(abb) kori éretlen személyiségnek....
Maga az egész kocsi....nos tök jó volt....egy korollához képest. Ingerszegény fostömlő és akkor még finom voltam és nőies.
Előrebocsátom: a vita nem veszekedés, hanem észérvek ütköztetése ...is lehet(ne) akár.
Még csak vitázni sem óhajtok... beszélgetés, hasonló érdeklődésű emberek között.... a virtuális térben. Nem ülünk 1 asztalnál IRL, mondjuk egy jó capuccinót kortyolgatva. Az, lehet, hogy többet érne...
A topic címe: Alfa Romeo ...Szerelem? SZVSZ az. Erős érzelem...kötődés.... és még sok minden más.
Innen-onnan idézek. (próbálok....nézd el nekem, az elütési hibákat, stilisztikai bakikat...stb.... hajnal van , fáradt vagyok stb.... grazie) ....
másrészt meg fura, hogy pont egy Alfa topicban kell küzdenem a balga, ostoba, magyarosch előítéletekkel. Igen, jól meggondoltam. Igen, tudom, mik a típus erényei és gyengeségei. Ezzel együtt csakis Alfában gondolkodom, mert a többi típus az elmúlt 20 évből nagyjából hidegen hagy, az ipari unalom vagy az otrombaság megtestesítői. ...
Elnézést, ha félreértettelek ..... Egy biztos: olyan élményt, mint az Alfa, ma már sajnos alig tud autógyártó...... Szóval inkább egy Alfa kell a kínálat tetejéről, amit pedig rá kell költeni, az az egyedi élmény felára. Vállalom.:-)
Az Alfák pár kivételtől (pl. MiTo) eltekintve guruló szobrok, temérdek műszaki és esztétikai csemegével, aminek én hajlandó vagyok megfizetni a felárát, ha ez az ára annak, hogy ne valami ásítóan unalmas németjapánkoreai közlekedőedénybe üljek...
Kicsit sajnálom a dolgot, mert régóta szerettem volna hithű alfistává válni, de talán lehet valaki úgy is rajongó és elkötelezettje a márkának, ha épp nem birtokol egy Alfa Romeot. Mivel eléggé sürgősen kellett egy kisebb családi autó, így a befutó egy Lexus IS200 szedán lett
a szív sóhaját tekintve a 147-es volt a vágyak tárgya.
...
Szóval egyszerre tűnik ésszerű és érzelmi döntésnek. Szerintem csak az Alfa 156 design az, ami veri az IS200-ast ebben az alsó-középkategóriás sport szedán szegmensben (a Saab 9-3 vagy a Rover 45 már nem). Így alakult, nagyon hosszú távra tervezek, de a szívem egy része mindig az olaszoké, az Alfásoké lesz. Remélem, túlél engem a márka, drukkolok az Alfának! Vigyázzatok a gépeitekre, Cuore Sportivo, sziasztok!
riksák… tudod, ezeket az autókat is emberek tervezték embereknek. Leszólni más nációk autóit gyerekes és primitív dolog. Neked hogy esik, amikor ostoba kommenthuszárok szar fos olaszoznak?! Na ugye. Te most pont ugyanazt csináltad.
Szerintem tök jó dolog, ha egy autó szögletes és mértani vonalak tagolják. Csak kár, hogy egyes gazdáik is eléggé korlátoltak, kocka agyúak. (Én úgy hittem, ez csak a BMW-s, Audis, Mercedeses fiúkra igaz....) Éljen a szabad beszéd, éljen a korlátlan fecsegés az autókról, mert van élet az Alfán túl is azért, miközben az Alfa az Alfa.
Namégegyszer. Ez továbbra is az Alfa Romeo topik, ahova nem azért járnak az emberek, hogy különböző riksákat dicsérgessenek agyba főbe csak mert épp most vették meg.
"Ezenkivűl viszont sajnos tök átlagos és unalmas a formája."
Azért csak nézd meg élőben egyszer és ülj be és vezessed, ha módodban áll. Tele van meglepetéssel, finomsággal az autó, igazi rejtett kincs, de tényleg! Nem egy tipikus japán autó, sőt. (A szögletes formája meg letisztult és a régi olasz autók auráját idézi számomra, pl. a Lancia Dedráét is.)
Figyu. Tudom. :) De talán nem baj, ha az Alfák és a design kapcsán szó esik más - nem kevésbé szerethető - típusokról is. Ugye nem baj? De nem is zavarok tovább.
A két kis ködlámpa hátul nem irónia volt, tényleg vicces és tetszik. Ezenkivűl viszont sajnos tök átlagos és unalmas a formája.
A 75-öst, Alfettát (amúgy volt mindkettő) és a 164-est pedig ne vessük össze egy MiTo-val Giuliettával, mert az előbbiek Alfák voltak, az utóbbiak pedig Fiatok.
Volt Sciroccom is, nem mondanám sokkal izgalmasabb autónak, mint egy Bora. Szép volt, jó volt, de általában egy olasz autóban valami más, mint a többiben. Most egy Stilom van, kb tök IV-es Golf, de valamitől picit más.