Vettünk egy Ford Focust és van benne egy 5000 C autórádió. A kezelőn van lehetőség telefonálásra de a bluetoth csatlakozás nincs benne a rádió menüjében.
Szeretnék hozzákötni egy Nokia Bluetoth egységet és de a rádió csatlakózója nem világos számomra. Tud valaki segíteni melyik csatlakozás mit jelent a "kistüskés" csatlakozón ?
Egy 2006 októberi gyártású Ford Fiesta TDCi a kérdés alanya. Azt vettem észre, hogy meleg motornál, a motor leállítása után, levettem az olajbeöntő kupakot és enyhe gőzölgés jött ki onnan. Ez normális jelenség? Meleg, üzemmeleg motornál volt ez.
Friss orion tulajdonos vagyok! :) Sajnos orion topicot nem találtam, ezért itt szeretnék kérdezni. Nyíregyházán vagy környékén tud valaki olyan bontót, vagy bármiféle forrást, ahol egy 90-es 1.8 D Orionhoz lehet bontott alkatrészeket szerezni? Most legjobban féltengelyekre, első szélvédőre, lökhárítókra, és első ülésekre lenne szükségem. Állítólag az azonos évjáratú Escort-é is jó bele? A segítéget előre is köszönöm!
Érdekmúlás miatt megválnék egy Ford Focus-ra való (azt nem tudom milyen kocsikra lehet még jó) utángyártott, Gombos-féle tetőcsomagtartótól, a legújabbhoz nem jó, tudtommal a régebbi 4 és 5 ajtósokhoz jó (tetősinbe rögzíthető egycsavaros, állítható fesztávos változat).
Budapesten, nem dohányző hölgytulajdonostól, megkímélt, sérülésmentes, csavarokkal meg biszbaszokkal együtt. Ára 14.000 Ft.
Üdv. Keresek Ford Ka 2004-es autohoz KARTERGÁZCSŐ + SZELEPET! 1.3-as az autó,állitolag Fiesta motoros! A szelepfedél tetején ami van szelep + kartergázcső,na az kell nekem! Tud valaki? Köszi senna75@freemail.hu
Vettem egy MK3-as Mondeot 2.0 TDCI 130 LE. A kocsit P2337-es hibakóddal árulták, megy de csak vészüzemmódban. Gondoltam lehozatom tréleren, de a szállító (fogalmam sincs miért) az utolsó pillanatban lemondta. Gondoltam lehozom lábon szépen óvatosan, de az eladó nem javasolja a 200 km-es utat, szerinte ilyenkor túl sok üzemanyagot kap a motor és a turbó is kimúlhat. Én úgy gondolom, ha valami megy és az ember figyeli a vizet és az olajat (sofőr vagyok jöttem már haza elszakadt turbó olajzócsővel olaszból 26 liter motorolajos fogyasztással, nejlonharisnyával Szlovénből) akkor azért szépen óvatosan el lehet sündörögni. De bevallom őszintén sem ezeket a motorokat sem ezt a vészüzemmódot nem ismerem.
Tanács kellene elhozam e holnap magam, vagy keritsek trélert, ami viszont néhány napig eltathat.
Sziasztok! nemrégiben vettem egy 2001-es mk3 Mondeot. Amikor megvettem, gyújtás ráadásra automatikusan zárta az összes ajtót, gyujtás levételre pedig kinyitotta. Közben elájult benne az utólagos riasztó (pontosabban annak az egyik távirányítója), ezért kicseréltettem. Most nem hogy nem zárja automatikusan, hanem amikor belülről zárom a vezető ajtaját, a hátsó ajtókat nem zárja be, csak a jobb elsőt és a csomagtérajtót.
Van ennek valami kompjúterrel programozható funkciója, vagy valami más hiba van? A központi zár egyébként működteti az összes zárat távirányítót nyomkodva. Ezen kívül sikerült felprogramozni, hogy 5km/h felett automatikusan zárjon, de a hátsó ajtókat ekkor sem zárja be.
Egyébként meg a légtömegmérőről le van véve a csatlakozó, így működik jól bemelegedett állapotban és így lehet csak hidegen is gázt adni. Különben gázadásra lefullad.
Akkor itt van a baj! A légtömegmérő az egyik legfontosabb szenzor, az összes többi neki dolgozik a keze alá. A lambda csak melegen dolgozik, a gázpedálszöghelyzet jeladó csak annyit mond az ECU-nak, hogy gázt adtál. Most hirtelen nem is jut eszembe mik vannak még, amik közvetlenül beleszólnak a keverékképzésbe, de az alapjelet a légtömegmérő adja.
Azt dugd vissza, csinálj egy resetet, amint írtam és teszteld a dolgokat. Ki kell próbálni egy másik példánnyal a működést, de minden alkatrészcsere után célszerű resetelni.
Az első pár indításnál lefullad. Aztán a 3-4 után, pici gázadással már nem. Ha az első indításnál hagyom 2000-es fordulaton pörögni gázadással, akkor leáll és bezabál. Utána már tényleg alig bírom beindítani. Egyébként meg a légtömegmérőről le van véve a csatlakozó, így működik jól bemelegedett állapotban és így lehet csak hidegen is gázt adni. Különben gázadásra lefullad.
Amennyiben injektoros a gép, akkor szerintem első körben egy resetet kellene csinálni. Ez annyiból áll, hogy a negatív aksisarut leveszed pár percre és valamilyen fogyasztót bekapcsolsz (pl beltérvillany). Miután eltelt pár perc, utána elvileg indítás után járatni kellene pár percig, majd emelt fordulaton kellene járatni, majd 8-10 km-t kellene autózni vele, ezzel tanítod be az ECU-t.
Ez a legolcsóbb mód kideríteni, hogy vezérlési baj van-e, vagy mechanikus. Ha a jelenség továbbra is fennáll, akkor kellene a további hibakeresést folytatni, de annyi minden okozhatja, hogy az borzasztó.
Azt sem ártana tudni, hogy a vezérlőegység milyen rendszerű. (A tiédbe talán még EEC IV. van, de lehet, hogy már V.)
Az én autóm is csinált régebben hasonló tüneteket, de már nem tudnám megmondani mit csináltunk vele :(
Segítségeteket szeretném kérni. Nemrég vettem egy jó állapotban lévő, 1996-os, 1.6-os, benzines Mondeot. Annyi hibája van, hogy hideg indításkor felpörög, majd egyből lefullad. Ezt 7-8-szor megcsinálja, majd amint melegszik a motor, lassan, szépen beáll az alapjárat, és onnantól szuper minden. Autószerelő átnézte, ennek okát nem találta. Villamosság szerelő sem talált semmit. Szerinte nem kap üzemanyagot. Ford szakszervízbe vittem, ahol kértem a számítógépes diagnosztikát, de azt mondták, hogy régi az autó szoftverje és a gép nem olvassa. Szerintetek van ilyen? Vigyem máshova? Tudtok Szeged-Kecskemét-Pest vonalon olyan szakembert, aki jó eséllyel megtalálná és elhárítaná ennek a hibának az okát?
kérdésem hogy valaki halott e olyat hogy a TDCI motorba minden tele tankolásnál tenni kell 1dl styhl fürész olajat és akkor az védi a motor élet tartalmát,csak érdeklödés szintjén hátha valaki már tapasztalatból tudja?
A szomszédom -többek között- Ford tulajdonosokat keres egy kötetlen beszélgetésre, ahol a téma az autóvásárlás és az autók úgy általában!
A beszélgetésre olyan 4 évnél fiatalabb Ford tulajdonosokat keres, akik újonnan vásárolták autójukat, bemutató vagy tesztautó is jó!
Magánszemélyek és kisvállalkozók is jeletkezhetnek!
A beszélgetés egy úgynevezett fókuszcsoportos piackutatás keretein belül zajlik, ahol senki nem akarja meggyőzni a résztvevőket semmiről, nem kell megvenni semmit a végén, mindenkinek a véleményét, érzéseit kell elmesélnie, pusztán arra kiváncsiak, hogy a résztvevők miért az adott márka/típus mellett döntöttek, stb.
A beszélgetésen való részvételet 5000 Ft készpénzzel honorálják, az időtartama kb. másfél óra.
A beszélgetés helye a Deák térnél lesz, 2012. március 27-én 17 órai kezdettel magánszemélyeknek, és 19 órai kezdettel kisvállalkozóknak.
Aki szívesen résztvenne egy ilyen beszélgetésen hívja Horváth Ágotát a 06-30-24-14-206 (nulla hat-harminc-huszonnégy-tizennégy-kettő nulla hat)-os mobilszámon, vagy írjon a hagota@citromail.hu (hagota [kukac] citromail [pont] hu) címre hivatkozva a fórumra.
Ha van kettő szett gyári gyertyakábel, honnét lehet megtudni, hogy melyik a jobb állapotú? Ha rámérek, mekkora ellenállást kell mutatnia a multiméternek? Azt mondják, hogy típusonként más és más a gyári érték.
Szeretném a jobb állapotúakat használni, de ehhez ki kellene deríteni, hogy melyik kábelek azok...