Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Szinte biztos, hogy nem. Szerinted ki fogja felvállalni, és azt mondani a józsai utasoknak, csókolom tessék két jegyet venni (2x300 Ft) mert van villamos, amikor kb 330 Ft az üzemanyagköltsége egy 10 km-es útnak?
Ezt a laikusok is sejtik, hogy nem lesz busz Józsáról a belvárosban.
Legegyszerűbb a Doberdó, hiszen akkor villamosra rátették az utasokat, persze akkor mellette célszerű lenne adni (pl egyenletes követés, csúcson kívül 30 perc a 35-ösön is, gyorsjárat stb) hogy az átszállási veszteség kompenzált legyen.
Természetesen ez esetben a Böszörményi út-belváros kapcsolat kell "régi 28-as".
De teljesen mindegy hol vágod el a józsait. Ha a Segneren, akkor is kell valamit adni. Mindegy az utasnak, hogy hol száll át Doberdón vagy Segneren, mert ugyanannyi lesz az eljutási ideje. DE! Ha a Segnerig jön be a józsai busz akkor is meg kell oldani a Böszörményi út-Belvárosi kapcsolatot hiszen nem lehet még a Kertváros, ATC, Diószegi és az újkert széli lakosokkal kicseszni, hogy még ők is szálljanak át.
Elég lesz a józsaiakat rávenni, nem kell még a "helyi" lakosokat is kényszeríteni fölösleges átszállásra.
Ha jövőre végre valahára beindul a 2-es, akkor szinte kiürül a Piac utca buszos szempontból*, és akkor talán elfogadható lenne a mostani rendszer. A 10-es utasainak maradna a keringő, meg tavaszig a többieknek is.
*A józsai buszok mondjuk még bekavarhatnak, ki tudja mi lesz velük.
Jelen állás szerint a Nagyállomást érintő járatok fordulásai maradnak úgy, ahogy most is vannak mindaddig, míg meg nem épül az intermodális központ: azaz időtlen időkig.
Ennek csak azért nem örülök, mert a felüljáró alatt megmarad a jelzőlámpa.
Én is erre tippelek, de mint írtam a végállomási fordulás nincs benne, míg a forda ezt is tartalmazza. Ebből adódhat eltérés. A 30-as is hosszabb lett, hiszen a Salétrom felé kerül.
Egy gkv. mondta, hogy egyes vonalak hossza egyik napról a másikra pár száz méterre lerövidültek a fordalapon, úgyhogy a DKV szerint lehet, hogy tényleg összement a Föld. :)
Ezek az adatok csak a megállók közötti távolságok összegéből kerültek számításra és a végállomási, utasforgalom nélküli fordulást pl. nem tartalmazzák. Ebből adódhat némi eltérés.
Hogy az egyes vonalakhoz milyen konkrét útvonal tartozik azt a menetrend.derke.hu oldalon meg tudod nézni. Ahol nagyon durva eltérést tapasztalsz, kérlek írd meg, kíváncsi vagyok mi lehet az oka. Remélem nem a távolságokat kiszámoló függvénnyel lesz a baj.
Vonal Irány vonalhossz 47 oda 3,924 km 17A oda 4,064 km 17A vissza 4,077 km 11A oda 4,404 km 47 vissza 4,469 km AU2 oda 4,470 km AU2 vissza 4,818 km 18Y oda 4,860 km 3A oda 4,929 km 18 oda 4,960 km 3A vissza 5,063 km 18 vissza 5,209 km 3 vissza 5,404 km 3 oda 5,460 km 48 oda 5,639 km 2A vissza 5,687 km 31 vissza 5,712 km 48 vissza 5,904 km 46E oda 6,085 km 16 oda 6,102 km 18Y vissza 6,115 km 31 oda 6,168 km 16 vissza 6,170 km 2A oda 6,247 km 32 vissza 6,303 km 31I vissza 6,346 km 2 vissza 6,423 km 46E vissza 6,429 km 4 oda 6,504 km 46 oda 6,543 km 47Y oda 6,642 km 31I oda 6,829 km 32 oda 6,861 km 32I vissza 6,898 km 23Y vissza 6,956 km 46 vissza 6,997 km 23Y oda 7,017 km 47Y vissza 7,024 km 2 oda 7,074 km 12I vissza 7,087 km 12 vissza 7,340 km 32I oda 7,466 km 36Y vissza 7,484 km 44 oda 7,522 km 36Y oda 7,705 km 21 oda 7,803 km AU1 vissza 7,805 km 41Y oda 7,914 km 45 oda 8,055 km 41Y vissza 8,152 km 45 vissza 8,156 km 12I oda 8,196 km 25 oda 8,254 km 41 oda 8,311 km 51E oda 8,344 km 41 vissza 8,364 km 12 oda 8,449 km 46Y oda 8,458 km 15Y oda 8,480 km 25Y vissza 8,517 km AU1 oda 8,533 km 1 oda 8,610 km 30A oda 8,649 km 21 vissza 8,690 km 30A vissza 8,800 km 46Y vissza 8,929 km 13 oda 8,930 km 39 oda 9,012 km 13 vissza 9,115 km 15YI oda 9,150 km GGY oda 9,329 km 35A oda 9,401 km 351 vissza 9,422 km 39 vissza 9,487 km 10A oda 9,643 km 43 vissza 9,788 km 17 oda 9,976 km 10A vissza 10,013 km 43 oda 10,067 km 351 oda 10,278 km 35A vissza 10,279 km 17 vissza 10,319 km 11B oda 10,421 km 1V oda 10,439 km 36A vissza 10,441 km 36A oda 10,481 km 10 oda 10,511 km 11B vissza 10,598 km 15Y vissza 10,729 km 25Y oda 10,753 km 19 oda 10,791 km 15 vissza 10,939 km 15 oda 11,016 km 25 vissza 11,036 km 10Y oda 11,193 km GGY vissza 11,261 km 15YI vissza 11,375 km 42 vissza 11,377 km 35E oda 11,557 km 35 oda 11,566 km 15I vissza 11,585 km 10 vissza 11,681 km 15I oda 11,687 km 19 vissza 11,790 km 34A oda 11,847 km 35Y vissza 11,987 km 42 oda 12,195 km 10Y vissza 12,390 km 23 oda 12,429 km 35Y oda 12,444 km 34A vissza 12,558 km 35E vissza 12,604 km 36E oda 12,637 km 36 oda 12,647 km 30I oda 12,731 km 35 vissza 12,844 km 30I vissza 12,994 km 36E vissza 12,996 km 36 vissza 13,006 km 42Y vissza 13,215 km 42Y oda 13,351 km 30N vissza 13,432 km 30N oda 13,482 km 11 vissza 13,775 km 34 oda 14,012 km 33E vissza 14,359 km 11 oda 14,491 km 34 vissza 15,123 km 33E oda 15,388 km 37 vissza 15,576 km 33 vissza 15,607 km 37 oda 15,855 km A1 vissza 15,967 km 22 oda 16,031 km 24 oda 16,198 km 22Y oda 16,290 km 24Y oda 16,463 km 33 oda 16,626 km 33Y vissza 16,652 km A1 oda 16,861 km 33Y oda 17,315 km 30 oda 18,169 km 30 vissza 18,364 km 45H vissza 18,849 km 45H oda 18,952 km
az számítás nem hivatalos, google térkép alapján készült