Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
a Hatvan utca 57-et én (még mindig fenn tartom, onno valakinek mondtam is 1-2 éve) hogy "Segner tér (Hatvan utca)"-nak nevezném, jelölve ezáltal, hogy ott van valami csomópont....
Teljesen jogos.
Nekem a régi 19-est hozta fel :D remélem csak véletlen.
A 7 órás indulási időkön, és a két megállónéven kívül más nem változott, ha jól látom.
Nekem a régi 19-est hozta fel :D remélem csak véletlen.
a Hatvan utca 57-et én (még mindig fenn tartom, onno valakinek mondtam is 1-2 éve) hogy "Segner tér (Hatvan utca)"-nak nevezném, jelölve ezáltal, hogy ott van valami csomópont....
Bányai meg már nem létezik, valami totál más neve van aminél a Kandia utca sokkal ismertebb és megjegyezhetőbb.
A 32-es meg az eredeti útvonalával szerepel. Visszaáll végre a régi rend, vagy csak elszúrtak valamit? A 24-es helyén is a 24Y-os menetrendje tekinthető meg.
Egyébként csodálom,hogy csak ilyen minimális ritkítás történt.
Komolyan ezek a névváltoztatások voltak a legnagyobb problémák a DKV-nál??? Mi baj volt a Bányai Júlia Általános Iskolával??? Évtizedek óta az volt a megállóhely neve. Most már legalább senki nem fogja tudni, hogy melyik megálló is az... A Hal köz megállóhely nevének átnevezését még meg is értem! De, hogy a Hatvan utcát Hatvan utca 57-re, a Pástit pedig Hatvan utcára nevezzük át, ez is kicsit érthetetlen... A legnagyobb problémák nem ezek...
"A városban kiépített új jelzőlámpás csomópontok (Derék utca, Széchenyi utca) és a Segner téri kerékpárút kiépítése miatt megváltozott jelzőlámpa periódus, továbbá megállóhely névváltozások miatt, Társaságunk 2013. október 1-jétől kénytelen menetrendi korrekciót végrehajtani."
Például a 42-es busz család lerövidítése melyikbe esik bele??? Névváltoztatás vagy Derék utca, Széchenyi utca lámpa miatt vagy esetleg a kerékpárút zavar be a Nagyállomás utáni szakaszba??? Vagy netalántán ritkítás...??? Ejnye-bejnye...
Ellenben a "Hatvan utca 57" névnél rosszabbat ki se találhattak volna. A legtöbb "házszámos" megállót sikerült megszüntetni, erre kitalálnak egy újat.
Eleve nem értem, minek kell Hatvan utcára módosítani a Pásti utca megállót, de a jelenlegi Hajnal utca megállót is átnevezhették volna Csap vagy Szepességi utcának.
Én abban reménykedek, hogy a pályaudvar elé visszaépített megállót legalább leszállóhelyként használni fogják, mondjuk azok a viszonylatok, amik a Piac utca felől érkeznek. Utána kihajtanak a felüljáró felé, és a szervízúton visszajönnek. A posta előtti pihenőt szvsz elfelejtik, esetleg meg fog állni ott a 30-as.
Apropó, még mindig a Névtelen utca felé kerül? Mi értelme? Jó kis késést szed össze, mert az Erzsébet utca felől balra nagyon rövid a zöld jelzés.
Aha, így már érthető. Erre akkor lenne egy elméletem, hogy mit akarhatnak. (Ha már volt itt, akkor bocsi.) Az, hogy minden, Nagyállomásról induló busz innen induljon, igen rossz vicc, ezért elvetem. Amit el tudnék képzelni:
A Wesselényin jövő buszok (16,30,43, stb..) ide jönnének be a végállomásra. Nekik ez nem jelentene különösebb kerülőt, a postán dolgozóknak meg nem kellene az aluljárón átmenni éjszaka. Meg közelebb is lenne a nagyállomás a leszállóknak, mint az aluljáró túloldala. Ehhez mondjuk nem kell kijelző, csak a 30-asnak. A másik funkció, hogy innen indulna néhány buszjárat, mondjuk amik a felüljáróra mennek fel, és ez kiváltaná azok régi indulási helyét. Vagy a posta elöl induló buszok indulnának innen. Ha a mostani busztároló visszaváltozna parkolóvá, akkor ez a néhány viszonylat ugyanúgy a posta elöli régi busztárolóból indulna, kimenne a Wesselényire és a mostani surranópályán elevickélne ehhez a megállóhoz. A többi busz az állomás elöl indulna, ahogy régen. Szóval a "régi" három megálló (posta, állomás, aluljáró) közül ez egyet-kettőt (a szélsőket) kiváltana. Azt nem tudom, hogy a nagyállomási építkezések jelen állása ezt mennyire támasztja alá, hogy a régi 3 megálló mennyire van kiépítve megint. Nos, vélemények?
Igen a régi 18/47/48 buszmegálló vége. Ide csak egy aknát tesznek lesz fedele magyarul kiágazást csináltak a meglévő kábelalagutból. A képen látni friss ásási nyomokat amik a másik oldalra vezetnek és annak a végében lesz a kijelző.
Amúgy tök jó, hogy mennek itt a tippelések, hogy mi meg hogy lesz, közben a DKV/városvezetés b*szik tájékoztatni, hogy hogy lesz ténylegesen, inkább egyen mindenkit a csihari, hogy hátha még rosszabb lesz. Vagy még ők sem tudják? :|
Én nem értem, hogy ez hol van, vagy hogy miért ott. Ahogy látom, ez a "régi" 18/47/48 stb. buszmegálló vége. De miért tesznek kijelzőt a buszmegálló végébe, ha az elején már van? Vagy rosszul értelmezem?
Ezek szerint véglegesíteni akarják a buszok indulási és érkezési helyét. Szuper. Eddig is utáltam az egészet, hogy ilyen sokat kell gyalogolni az állomásra, főleg ha sietne az ember, hogy elérje a vonatát, most hogy véglegesítik bele kell nyugodni. A régi végállomás jobb volt, közelebb volt az állomáshoz, gyorsabban oda lehetett jutni, ráadásul pont előtte lehetett felszállni. Ha esett az eső, vagy épp a hó, akkor az állomás elé be lehetett húzódni, most meg kint a "pusztában" lehet várni a buszra, esőben szélben. És ne mondja senki, hogy majd csinálnak csillivilli esőbeállót, mert tudjuk, hogy az mennyit ér.
A nyomokból ítélve lehet hogy a nap folyamán (vagy 1-2 napon belül) aszfaltozzák a Dózsa György utcát. Bitumen emulzióval végig terítve a fél pálya, a szintező huzalnak le vannak telepítve tartói!
Oké, de "lélektanilag" egy 22-es vagy 24-es nyolcasa, amit leír, az egy oda-vissza irány, és a Klinikáknál van a vonal "vége".
Amúgy a 22-es és 24-es útvonalában is van vagy 150 méter eltérés, pedig ugyanott járnak, csakvisszafele. Ez abból jön, hogy a ..[gondolkodik].. 24-es bemegy a Segnerre, a 22-es visszafele meg nem. Vagy máshol is van különbség? (az "y"-okat most hagyjuk, az más persze).
KSKs: Vagy olyan napijegy,ami nem egy havi bérlet egyötödébe kerül (vagyis 6(!!!) nap árába) hanem mondjuk 5-600 Ft-ba. És ez nagyrészt ki is váltaná a vonaljegyet, mert a legtöbbször legalább kétszer utazik az ember egy nap, oda-vissza ugye. A ritka alkalmakra meg maradna a sima jegy. De gondolom a legtöbb józsainak bérlete van, akkor meg "csak" kényelmetlenség átszállni, többe nem kerül.