Keresés

Részletes keresés

KSKs Creative Commons License 2013.09.28 0 0 7441

Bízom benne nem olyan "minőségben" lett megcsinálva, mint a Bethlen utca vagy a Darabos utca kereszteződés. 

Előzmény: Ricsi89 (7440)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.09.28 0 0 7440

Ma délben jártam arra tény, hogy szépen megcsinálták. Pár bátor autóssal én is találkoztam, aki ráhajtott az új aszfaltra. :) Ha megcsinálják még a Honvéd utca kereszteződést, akkor teljesen el is készül, ha jól láttam.

Előzmény: Törölt nick (7438)
by-169 Creative Commons License 2013.09.28 0 0 7439

A bengát én is láttam csodálkoztam hogy még kint volt. Viszont a pótlók végig potólják a vonalat nem kerülik ki a sétáló utcát.

Előzmény: Törölt nick (7435)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.28 0 0 7438
LoLkA Creative Commons License 2013.09.28 0 0 7437
LoLkA Creative Commons License 2013.09.28 0 0 7436

Rengetegen utaznak jeggyel.

 

Hónapok óta nem volt olyan, hogy ha buszra szállok, akkor nem látok legalább egy embert, aki jeggyel utazna, tök mindegy milyen időpontban teszem.

A HV idejében jóval kevesebben utaztak jeggyel.

Előzmény: Yooha (7433)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.27 0 0 7435

Ezt a villamospótlást nem sikerült megszervezni.  Az utolsó villaoms a 486-os Bengáli volt, de dél körül volt kint a 489-es is. Délutánra azokat a villamosvezetőket próbálták berakini akik buszt is tudnak vezetni, így a villamost a remízbe vitték és utána mentek át buszra. Egyes megállókba utastájékoztató embereket is tettek ki, de a nagyerdőnél még nekik se mondták meg, hogy hol a megálló. Az Eötvös utcánál ideiglenes megállót alakítottak ki mert ahol a megállótábla vezetékei vannak ott beázott és feltúrták a sínt, de egy kisfurgon eltakarta az ideiglenes megállótáblát így a 111-es soförje a villamosmegállóba ment volna ahol belement a bal első kereke a "gödörbe"  de ki tolatott. 

ZotyaJ Creative Commons License 2013.09.27 0 0 7434

Mivel az utasok nagy része bérlettel megy, ár tekintetében mindegy, hogy időalapú jegy van-e vagy nem.

Pont ezen téves indok miatt vetik el mások is az időalapú jegyet. A bérletes utasok magas aránya nem ok, hanem okozat! Azért vannak kevesen akik jeggyel és átszállással utaznak, mert a jelenlegi tarifa olyan irreális, hogy az senki nem fizeti ki. Oda-vissza 1200 forint! Számold ki mennyi benzint vagy gázolajat lehet venni belőle! Sőt a taxis tarifákkal is vetekszik.

Ez a turistáknak, meg a néha idelátogatóknak jó, de mivel Debrecen nem Párizs, az utasok nagy része helyi erő, gondolom.

 

Pedig hidd el, ha van az utasoknak egy olyan rétege, aki igenis használná! A havi bérletet nem használja ki, mert havonta 4-5 alkalommal utazna, előre nem látható időszakokban (pl. időjárástól függően). Tipikusan ilyen, aki rendszeresen kerékpározik. Az időalapú jegy utasokat hozna! Nem is keveset!

 

Meg olcsóbb 3/7/15 napos jegy/bérlet, mert a mostani az horror árú a havi bérlethez képest.

 

15 napos az a félhavi, aminek a használta igencsak korlátozott... Nem a bérlet ára horror, hanem a havi bérletnél rövidebb időszakra szóló bérleteké...

Előzmény: Yooha (7433)
Yooha Creative Commons License 2013.09.27 0 0 7433

Nem engem zavar a hosszú viszonylat, csak azt mondják hogy nehéz tartani a menetidőt. De mivel amúgy sem tartják, ezért mindegy is. Legyenek hosszú viszonylatok!

Mivel az utasok nagy része bérlettel megy, ár tekintetében mindegy, hogy időalapú jegy van-e vagy nem. Ez a turistáknak, meg a néha idelátogatóknak jó, de mivel Debrecen nem Párizs, az utasok nagy része helyi erő, gondolom. De félreértés ne essék, legyen időalapú jegy. Meg olcsóbb 3/7/15 napos jegy/bérlet, mert a mostani az horror árú a havi bérlethez képest.

Nekem gőzöm nincs, hogy az idejárók mennyire DKV-közeliek, mennyire van beleszólásuk bármibe is. Én csak egy mezei, 4-5 hónapig buszhasználó lakos vagyok.

Előzmény: ZotyaJ (7432)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.09.27 0 0 7432

Pont Te szeretnéd a 15-ös hosszabbá tenni, aztán meg panaszkodsz a hosszú viszonylatok miatt :)  Szerintem legyél objektív. Vonalanként 15 vagy 20 percenként közlekedő 18 és 48 jobb mint az óránként, félóránként sőt, 80 percenként közlekedő 15-ös. Időalapú jeggyel számoltunk, ezért bátorkodtunk onnan kivenni a 15-ös buszt.

 

De ugye ez csak egy civil koncepció, és úgysem ez lesz?

Nem azért csináltuk, hogy ne legyen, hanem azért hogy legyen. Bármi megtörténhet. 

Előzmény: Yooha (7430)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.27 0 0 7431

Ez terv, de jó az ilyeneket publikálni, mielőtt a DKV dönt.

Előzmény: Yooha (7430)
Yooha Creative Commons License 2013.09.27 0 0 7430

"itt sajnos eltévedtem. Látom, hogy a 13-as a Vincellérről indul, de utána elvesztettem a fonalat. A Deréken haladna?"

Ahogy látom, Derék-Kishegyesi-Auchan-Füredi-Egyetem sgt-innen a mostani. Amúgy nekem is tetszik, csak a 15-öst kérem vissza a Széna térre személyes okokból, amúgy jó. De ugye ez csak egy civil koncepció, és úgysem ez lesz? Tele van hosszú viszonylattal, amit "nehéz tartani".

Előzmény: marky-511 (7429)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 7429

Akkor elemezném is.

 

  • Ha jól látom, 10-es nincs, de az igazat megvallva a többi viszonylat tudja pótolni.
  • A 11-es útvonala is jobban tetszik, mint a jelenlegi, bár én a Sámsoniig vinném, oda kevés csak a 19-es.
  • 12: teljesen korrekt, pláne, hogy marad párhuzamos szakasz a 2-essel.
  • 13: itt sajnos eltévedtem. Látom, hogy a 13-as a Vincellérről indul, de utána elvesztettem a fonalat. A Deréken haladna? A 13E is feltűnik a Nagyállomáson, de a további útvonalat nem találom :(
  • 15: egyetlen dologba kötnék bele: nem marad viszonylat, ami a Hunyadi - Rákóczi - Burgundia szakaszt összekötné.
  • 16: ha jól látom, annyi változás lenne, hogy a Köztemetőt is érintené. Szerintem így nőne a párhuzamosság a 2-es... akarom mondani 5-ös trolival. Esetleg összevonható lenne a 47E-vel.
  • 18-48: tökéletes megoldás lenne, de a Nagyállomástól akár távolabb is lehetne a végállomás.
  • 19: tetszik, hogy nem veszt el időt a Júlia-telepen.
  • 21: Én összevonnám a 33-assal, a NYIP-nél pedig új megállót hoznék létre, az ipari parkon belül. Oda-vissza betérne, és nem kellene a szervízúton kanyarogni. Arra ott a 42-es.
  • 23, 23Y: Logikus, ésszerű vonalvezetés. Bár én a Júlia-telepen kétirányú forgalmat szeretnék, a Sámsonin pedig lehetne használni a pihenőt. Nem véletlen tették oda.
  • 30I: Én elfelejteném, a 30A-val együtt. Gyakrabban indulna busz Bánkra (lehet szóló is). A 30-as a megszokott útvonalon, 30Y pedig a Petőfi felé.
  • józsai járatok: én beljebb tenném a végállomást. Az Egyetem sgt-n közlekedhetne, szerencsére újra engedik a balkanyart a Bethlen utcánál. Én ezt kihasználnám, és tovább közlekedtetném. A 31-es megszűnése után pótolhatná a Kossuth utca - Nagyállomás szakaszt,
  • 41Y: talán ezt is elfeledném, egy 15-15Y keringhetne a Lahner utcán. Úgy viszont a Széna tér maradna ki.
  • 43: körbevinném az Auchannál, egyébként (talán) maradhat, ahogy van. Szúrja a szemem a kerülő a Dobozi fele, de nincs jobb megoldás.
  • 44, 44Y: Tökéletes összevonás a 46-ossal, bár a 44Y esetében nem lenne pihenőhely.
  • 45, 45A: Lehet, valaminek kellene járni a 3-as mellett a Széchenyi utcán, talán maradhatna a Vincelléren a belső végállomás.
  • 47E: Mi lenne a konkrét útvonal? A Nagyállomásig járna?
  • 71: Honnan jöttek a "hetvenes" viszonylatok? :D A 71-es jó 11-es pótló lenne.

Összességében tetszik, de pl. a Széna tér környékén megszakadna a közvetlen összeköttetés a Belvárossal. A 15-ös vagy a 71-es betérhetne.

Előzmény: ZotyaJ (7426)
by-169 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 7428

Ikarus 280, 401,402,403 ezek kint szoktak lenni csúcsban de nem mindig.

Előzmény: KápCity (7424)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 7427

Nagyon szépen köszönöm /köszönjük!!!

Előzmény: ZotyaJ (7426)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.09.26 0 0 7426

Közkívánatra: https://docs.google.com/drawings/d/11Ly2y6WJ6ffjLDsitMGQR2WtyFqNtYX4zsR74ir9v04/pub?w=3213&h=2408

Előzmény: marky-511 (7422)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7425

Tanítóképző Főiskola, Hangyás utca, Regionális Képző Központ, Vízmű ...

Előzmény: LoLkA (7414)
KápCity Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7424

ZIU-kból és 280-askból mik vannak még meg üzemképes állapotban, néha napján szoktak járni is esetleg?

Előzmény: marky-511 (7336)
by-169 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7423
marky-511 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7422

Nagyon tetszik a vonalhálózati térkép. Nincs meg véletlenül nagyobb méretben: Sajnos pár dolgot nem tudok kivenni rajta :(

Előzmény: ZotyaJ (7419)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7421

Biztos plusz járműveket igényelne, így is alig tudják tartani a menetrendet.

Előzmény: Yooha (7413)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7420

Na, erről most hallottam először. Kerestem rá cikket, ott pont azzal indokolják a meglétét, hogy a 19-es egyik megállóját úgy hívják :)

Előzmény: LoLkA (7414)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7419

Élet a 2-es villamos után - fórum, teával

 

Mint azt sokan tudjátok, amint elindul a 2-es villamos komolyan megváltoznak az utazási szokások. Az egyik legjelentősebb változás, az átszállás és annak milyensége.

Az eredeti tervek sajnos elég hanyagul kezelték ez a problémát, ezért az elmúlt hetekben azon dolgoztunk, hogy az átszállási kapcsolatok minél jobban alakuljanak.

Úgy tűnik javaslatunkra buszmegálló és gyalogátkelőhely fog épülni a Böszörményi úton, a Csemete utai buszmegálló együtt közelebb lesz a villamosmegállóhoz és a Darabos utcánál épülő villamosmegálló autóbuszos megközelíthetősége is jelentősen javul. (mellékelt képek)

Mindezek mellet még sok feladat van, amelyet meg kell tenni a 2-es villamos elindulásáig. Ezen feladatokat szeretnénk megvitatni a lehető legszélesebb körben. Röviden bemutatjuk, hogy mi mit tartunk fontosnak, milyen elképzeléseink vannak. Majd pedig beszélgetünk és várjuk a kritikákat, javaslatokat.

 

Debrecen, Nagyállomás, üzemi épület 3. em. 312.

Időpont: 2013. október 3., 17:30

ZotyaJ Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7418

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7417

www.dkv.hu/hu/hirek/penteken-18-oratol-atmenetileg-valtozik-a-kozlekedes lehetettvoln szombattol mert akkor lesz a kutatok ejszakaja

norbertos Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7416

a 30-as már sosem fog megállni a 22 emelete toronyház előtt? Mi a fészkes fenéért nem?

KSKs Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7415

Biztos nem hagyta jóvá a város  :D 

 

Amúgy gondolj bele hány olyan csomópont van ahol azt sem tudod mi a neve 

 

pl. Károli Gáspár tér - Pesti utca - Vendég utca - Alföldi nyomda egy kereszteződés és vagy 4 db név

 

Hunyadi J. utca - Kálvin tér - Tanítóképző főiskola  (már nem is ez a neve és hamarosan elköltözik onnan) 3 féle név, de most kapott új nevet a villamosmegálló.

 

 

Miért nem lehet egységesíteni ezeket?! Ilyenkor a városvezetés átgondolhatná és egy füst alatt lemehetne. De gondolom valamelyik képviselőnek érdeke fűződik 1-1 mgh-hoz.

Előzmény: LoLkA (7414)
LoLkA Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7414

Nem arról volt szó, hogy mivel a Tarján tér megszűnik, mint név, azért a megálló neve is változni fog?

Itt lett volna rá az alkalom.

Előzmény: marky-511 (7411)
Yooha Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7413

A Derék utca miért nem érinti a 12-es buszt? Most a 12-es 9 perc alatt ér a Tesco elé a Vincellérrő, a 24 meg 8 perc alatt, ugyanazon az útvonalon. :S A lámpától 1 perccel csökkent a menetidő, nagyon életszerű, hiszen mint tudjuk, a lámpáktól gyorsabban lehet haladni.

Én mondom, írják ki hogy óránként indul mittudomén 4 busz, azt csókolom. Egy menetrend, amit tartani lehet.

Előzmény: marky-511 (7401)
marky-511 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 7412

Szerintem sincs más eltérés.

 

Egyéb ként a szemközti Hal köz... izé... Debreceni Törvényszék megállót nem szándékoznak beüzemelni?

Előzmény: LoLkA (7409)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!