A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ja, értem. Mentem egyik nap is 1250-nel, brutál erős, a gyorsváltó is nagyon finom, anélkül olyan finoman kapcsol, mint egy japán 600, tudnám szeretni.
20 év múlva, 10 évesen :D DOHC blokkossal még nem mentem, az OHC ADV egronómiája nagyon tetszett, egyszer ki kell próbálnom egyet, hogy vágynék-e rá. :D Asszony múltkor pont mondta, sokkal szívesebben adna ki pénzt újabb motorra, mint akármilyen autóra :DDDDD HA jön a hullám, meg kell lovagolni :DDDDD Mondjuk a sárga több mint elég így is, múltkor 220 km-t mentünk vele egy seggel, aznap előtte motoroztunk 4 órát, és csak azért szálltunk le, mert kifogyott a nafta :D
Az én járművem /1250gs/ hétfőn volt a 20ezres szervizen, és egyúttal a kardáncserét is megcsinálták.
Információm szerint egy tesztgépet tesznek rá ami a szöghajtásnál méri a fordulatszámot, mégpedig úgy, hogy le van billentve. A motorral forgatják meghatározott fordulatszámokon, és nézik az eredményt, ha átmegy: marad a kardán, ha nem: csere.
Gondolom a szögsebesség gyorsulást, lassulást figyeli a tesztgép.
Szóval az enyém megbukott ezen a teszten, így kicserélték.
Nem várt következménye a cserének, hogy a 4. fokozatban állandó sebesség mellett hallható kardán-zaj
teljesen elmúlt, ezek szerint gyári hibás volt a tengely új kora óta.
Rozsdás biztosan nem volt, mert nem rég széthúztam, és zsíroztam le.
Most jöttünk zakopanéból, hibátlanul ment a motor.
Bár ha valakit érdekel egy 83e km-et futott utolsó évjáratos Fullos 1200 GSA DOHC gyári új féktárcsákkal és betétekkel, leszervizelve 5M forintért, akkor lehet megtoldom az 1250-re az árát😁
azért, mert a változó vezérlésű blokk zseniális, emiatt több a hozzáadott érték, arra átülnék a DOHC-ról, számomra az a motor tényleg többet ad, de ezek az én gondolataim. Vagyis, számomra tényleg jobb motor mint a DOHC, de ennyi pénzért, Köszönöm, de Köszönöm Nem!
Nekem - ugyan autónál - de volt a szűrő a hibás: Champion szűrővel jártmam meg; indítás után hosszú másodpercekig villogot az olajnyomás lámpa. Szűrőcsere után megszűnt.
Azóta kizárólag MANN, MAHLE, vagy KNECHT szűrőket használok bármibe.
Mennyire normális egy f800gs -nél az indítás utáni motor csörgés ami kb 1-2 mp-et tart? Ráadásul az olajnyomás lámpa is felvillan egy pillanatra. Igazából mindegy hogy 1 hetet áll vagy 2 napot. Szűrő és olajcsere nemrég volt, igaz ezt előtte is csinálta bár az olajlámpa felvillanás nem rémlett. Van erre megoldás vagy szokjam meg? Olajszint maximumon, repsol 10w40 került bele. Próbálkozzak más olajjal/szűrővel?
Lányomnak kéne valami, most egyTZR 50 van neki, de ha meglesz a jogsija akkor kéne neki egy könnyű motor.
Persze neki a Gs tetszene, mármint a 310 es, de arról szerintem nem ér le a lába, ezért inkább az R lehet jó, de még más márkákat is végig nézünk.
Valamelyik nap motoroztunk, én a GS=el, Ő az 50=essel, busz ment előttem 70=75=el, jófej akart lenni, ezért többször indekszelt balra, hogy előzhetünk. Nem értette, hogy miért nem megyünk, a kis 50=esnek nem lett volna annyi erőtartaléka, hogy biztonságosan előzzünk.
Mi lightosabban nyomjuk. Tegnap még fiamat le kellett vinnem a Szekszárdi sürgősségire (az ajtó csinált két kilencven fokos hajlítást a kisujjára :-) ), elhúzódott, így csak este fél nyolckor tudtunk elindulni Paks-Balatongyörök távra. Úgyhogy ki lett próbálva a szakadó eső- sötét kombináció. GS lámpák faszák. Viszont még azok sem segítenek a szembejövő fényének játékán, ahogy a bukó plexijén lévő vízcseppek szórják a fényt, olykor tökéletesen elvakítva :-)
A G310-et nem ismerem, de a kezdőmotorok sorsa egy szezon általában, max kettő. Honda 500as inkább kezdésnek. De ha ragaszkodik a G310-hez, nagy baj nem lehet belőle :-)
Aztán Tara kanyon , Kotor öböl , Budva sátorozás .
Onnan fel a Njegusi , Lovcen , James Bond sziget , Mesi híd , este Koman híd alatt .
Aztán kompozás a Komani tavon , Fierzéig , el motoroztunk Berat-ba . Ott luxusapartmant sikerült találni :D
Beratból Osumi kanyon . Ott kezdődött a kaland . Egészen BALLABAN-ig .... Jelölt út szilárd burkolat nélkül . 22 km valahogy 2-2,5 óra alatt sikerült teljesíteni
Irány Vlora , sötétedésre értünk oda , alvás szabad ég alatt , motor árnyékában hálózsákban .
Reggel tovább a híres SH20-ra , SH 20-ról irány Novi Pazar . Random szállás , ágyban aludtunk .
Irány Szerbia , Vaskapu erőmű , Kazán szoros , este hostel .
Hazafelé Galambóc vára , és kövér gázon haza .
Ha van rá érdeklődés , teszek be képeket is . De nem akarok nagyon nyomulni velük , az instára tolom fel őket hétfőtől . Akit érdekel krisz_1150gs