Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84828

Az akkor még kb 3 gombóc akkor is. Bár, el tudom képzelni azt az élethelyzetet, hogy ez az összeg csak kerekítési hiba :D

Előzmény: Horpa1 (84811)
A_Kupec Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84827

112-es Vásárhelyi Pál u. 11. ker.

Előzmény: Toxic11 (84823)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84826

És annyi km-n keresztül szipuztad a 2T szagot? 

Előzmény: Mortoff (84802)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84825

Ja, értem. Mentem egyik nap is 1250-nel, brutál erős, a gyorsváltó is nagyon finom, anélkül olyan finoman kapcsol, mint egy japán 600, tudnám szeretni.

20 év múlva, 10 évesen :D  DOHC blokkossal még nem mentem, az OHC ADV egronómiája nagyon tetszett, egyszer ki kell próbálnom egyet, hogy vágynék-e rá. :D Asszony múltkor pont mondta, sokkal szívesebben adna ki pénzt újabb motorra, mint akármilyen autóra :DDDDD HA jön a hullám, meg kell lovagolni :DDDDD Mondjuk a sárga több mint elég így is, múltkor 220 km-t mentünk vele egy seggel, aznap előtte motoroztunk 4 órát, és csak azért szálltunk le, mert kifogyott a nafta :D

Előzmény: Horpa1 (84809)
Lbx Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84824

Érdekes és hasznos infó, köszi, h megírtad!

Előzmény: kiskerék66 (84820)
Toxic11 Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84823

Én a 70-esnél voltam a Verseny utcában. ;)

Te?

Előzmény: A_Kupec (84822)
A_Kupec Creative Commons License 2022.08.20 0 1 84822

Én is táviratos voltam és szintén csúzlival, 80-as években :)

Előzmény: Toxic11 (84817)
T1OK3 Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84821

Az is jó ötlet, köszi! 

Előzmény: yamaszaki (84819)
kiskerék66 Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84820

Sziasztok!

 

Az én járművem /1250gs/  hétfőn volt a 20ezres szervizen, és egyúttal a kardáncserét is megcsinálták.

Információm szerint egy tesztgépet tesznek rá ami a szöghajtásnál méri a fordulatszámot, mégpedig úgy, hogy le van billentve. A motorral forgatják meghatározott fordulatszámokon, és nézik az eredményt, ha átmegy: marad a kardán, ha nem: csere.

Gondolom a szögsebesség gyorsulást, lassulást figyeli a tesztgép.

Szóval az enyém megbukott ezen a teszten, így kicserélték.

Nem várt következménye a cserének, hogy a 4. fokozatban állandó sebesség mellett hallható kardán-zaj

teljesen elmúlt, ezek szerint gyári hibás volt a tengely új kora óta.

Rozsdás biztosan nem volt, mert nem rég széthúztam, és zsíroztam le.

Most jöttünk zakopanéból, hibátlanul ment a motor.

Üdv! 

 

yamaszaki Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84819

Most nézem lemaradt hogy 250 V-strom.

Előzmény: yamaszaki (84818)
yamaszaki Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84818

 

 

 

 

 

 

Üdv! Szvsz a a V-strom telitalálat lehet. Picivel kisebb presztízs de 500 K árelőny.

Előzmény: T1OK3 (84805)
Toxic11 Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84817

11 kW, kerekítve 15 lóerö.

 

Én a '80-as években táviratkézbesítö voltam, MZ 125 TS-sel jártam. A gyári 10 lóból jó 7-8 lehetett még meg benne, mégis elég volt mindenre. ;)

 

Előzmény: T1OK3 (84816)
T1OK3 Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84816

Az R jól néz ki,  de az a10-15 LE elég karcsú. 

Előzmény: Toxic11 (84813)
Bazsy_ Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84815

Az enyém 2008-as akkor még a 10w40 volt az ajánlás, az újakra már az, amit említesz. Nem az enyém de hasonló: https://www.youtube.com/watch?v=TWVBkmlVbOk

Előzmény: tibizizi (84814)
tibizizi Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84814

15W-50?

Előzmény: Bazsy_ (84812)
Toxic11 Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84813

Szia,

Szerintem Honda CB125F.

Könnyü - 117 kg -, alacsony ülésmagasság - 790 mm -, benzinpárával megy - 1,5 l/100 km -, és olcsó.

Nem egy szépség, de tanulni tökéletes.

 

De ha vagányabbra vágyna és engedi a pénztárca, akkor a CB125R.

Előzmény: T1OK3 (84805)
Bazsy_ Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84812

A boltban csak 1 fajta volt így hiflofiltro. Én is csak a felsorolt márkákat használom csak sürgős volt az olajcsere, mert akkor vásároltam a gs-t.

 

"ekowob "repsol 10w40 került bele" Miért??"

 

Mert megfelel a viszkozitás és a teljesítmény minősítés a bmw specifikációnak. Miért nem jó van vele tapasztalat?

Előzmény: Lbx (84808)
Horpa1 Creative Commons License 2022.08.20 0 1 84811

Bár ha valakit érdekel egy 83e km-et futott utolsó évjáratos Fullos 1200 GSA DOHC gyári új féktárcsákkal és betétekkel, leszervizelve 5M forintért, akkor lehet megtoldom az 1250-re az árát😁

Előzmény: Horpa1 (84809)
ekowob Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84810

"repsol 10w40 került bele"

Miért??

Előzmény: Bazsy_ (84807)
Horpa1 Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84809

Szia Zöld_I,

 

azért, mert a változó vezérlésű blokk zseniális, emiatt több a hozzáadott érték, arra átülnék a DOHC-ról, számomra az a motor tényleg többet ad, de ezek az én gondolataim. Vagyis, számomra tényleg jobb motor mint a DOHC, de ennyi pénzért, Köszönöm, de Köszönöm Nem!

Előzmény: zöld_I (84794)
Lbx Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84808

Milyen olajszűrő került bele?

Nekem - ugyan autónál - de volt a szűrő a hibás: Champion szűrővel jártmam meg; indítás után hosszú másodpercekig villogot az olajnyomás lámpa. Szűrőcsere után megszűnt.

Azóta kizárólag MANN, MAHLE, vagy KNECHT szűrőket használok bármibe.

Előzmény: Bazsy_ (84807)
Bazsy_ Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84807

Szevasztok!

Mennyire normális egy f800gs -nél az indítás utáni  motor csörgés ami kb 1-2 mp-et tart? Ráadásul az olajnyomás lámpa is felvillan egy pillanatra. Igazából mindegy hogy 1 hetet áll vagy 2 napot.  Szűrő és olajcsere nemrég volt, igaz ezt előtte is csinálta bár az olajlámpa felvillanás nem rémlett. Van erre megoldás vagy szokjam meg? Olajszint maximumon, repsol 10w40 került bele. Próbálkozzak más olajjal/szűrővel?

R100 Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84806

Ha lesz fejlemény megírom!

Előzmény: Mortoff (84787)
T1OK3 Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84805

Lányomnak kéne valami, most egyTZR 50 van neki, de ha  meglesz a jogsija akkor   kéne neki egy könnyű motor. 

 Persze  neki a Gs tetszene,  mármint a 310 es,  de arról szerintem nem ér le a lába, ezért inkább az R lehet jó,  de még  más márkákat is végig nézünk.

 

Valamelyik nap motoroztunk,  én a GS=el, Ő az 50=essel, busz ment előttem 70=75=el, jófej akart lenni, ezért többször indekszelt balra, hogy előzhetünk. Nem értette, hogy miért nem megyünk, a kis 50=esnek nem lett volna annyi erőtartaléka,  hogy biztonságosan előzzünk.  

A GS fogyasztása 3,4 lett ;) 

Előzmény: hamvasat (84803)
hamvasat Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84804

Uhh, kemények vagytok, mint a kád széle :-)

 

Mi lightosabban nyomjuk. Tegnap még fiamat le kellett vinnem a Szekszárdi sürgősségire (az ajtó csinált két kilencven fokos hajlítást a kisujjára :-) ), elhúzódott, így csak este fél nyolckor tudtunk elindulni Paks-Balatongyörök távra. Úgyhogy ki lett próbálva a szakadó eső- sötét kombináció. GS lámpák faszák. Viszont még azok sem segítenek a szembejövő fényének játékán, ahogy a bukó plexijén lévő vízcseppek szórják a fényt, olykor tökéletesen elvakítva :-)

 

Fél óra múlva irány Hermagor...

Előzmény: dreamfactory (84800)
hamvasat Creative Commons License 2022.08.20 0 0 84803

T10K3!

 

A G310-et nem ismerem, de a kezdőmotorok sorsa egy szezon általában, max kettő. Honda 500as inkább kezdésnek. De ha ragaszkodik a G310-hez, nagy baj nem lehet belőle :-)

Előzmény: T1OK3 (84796)
Mortoff Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84802

Mi “apa-fia” túrán voltunk, de azért 2730 km összejött. ;)

Előzmény: dreamfactory (84790)
Mortoff Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84801

Ezért mentem egy kicsit még, nehogy 59-nél ne cseréljék… :D

Előzmény: tibizizi (84792)
dreamfactory Creative Commons License 2022.08.19 0 1 84800

Visegrad egyetlen előre foglalt szállás . (BiH)

Aztán Tara kanyon , Kotor öböl , Budva sátorozás . 

Onnan fel a Njegusi , Lovcen , James Bond sziget , Mesi híd , este Koman híd alatt .

Aztán kompozás a Komani tavon , Fierzéig , el motoroztunk Berat-ba . Ott luxusapartmant sikerült találni :D

Beratból Osumi kanyon . Ott kezdődött a kaland . Egészen BALLABAN-ig .... Jelölt út szilárd burkolat nélkül . 22 km valahogy 2-2,5 óra alatt sikerült teljesíteni 

Irány Vlora , sötétedésre értünk oda , alvás szabad ég alatt , motor árnyékában hálózsákban . 

Reggel tovább a híres SH20-ra , SH 20-ról irány Novi Pazar . Random szállás , ágyban aludtunk . 

Irány Szerbia , Vaskapu erőmű , Kazán szoros , este hostel .

Hazafelé Galambóc vára , és kövér gázon haza . 

 

Ha van rá érdeklődés , teszek be képeket is . De nem akarok nagyon nyomulni velük , az instára tolom fel őket hétfőtől . Akit érdekel krisz_1150gs  

Előzmény: zöld_I (84799)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.19 0 0 84799

Na akkor jöhet egy 1000 leütéses élménybeszámoló :D

Előzmény: dreamfactory (84798)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!