Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.03.22 0 0 34106
A képen melyik állomásköz látható?
Előzmény: cshaweska64 (34102)
vrobee Creative Commons License 2010.03.22 0 0 34105
szerintem eltévedtél...
Előzmény: Törölt nick (34103)
cshaweska64 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 34104
Ja felújításból csak Budapest,a Balaton környék és az EU folyosókba ment.
De legjobban az elővárosi forgalomra költöttek.(Flirt,Talent,Posta-Bhv,Desiro)
Most is hol van nagy felújítás (a 25-ös vonal mellett)?Hát persze hogy Budapest környékén.Egyetlen kivétel:a 44-es volt.Persze foltozgatások előfordultak.
(pl:60,40,41,stb.)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.22 0 0 34103
Végül is gyurcsány is mondta 2006 előtt, h vasútfejlesztés az kel és több 1000 km vasútvonalat újítunk fel meg fjelesztjük a vasutat. Best of gyurcsány videókban látható is. Azt is mondta, h nemigaz állításokkal választást nyerni nemigaz országhoz vezet. És hát 2006 óta Nemigazországban élünk.
Előzmény: Törölt nick (34101)
cshaweska64 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 34102
Sellye-Vajszló és Sellye-Drávafok viszonylatban folyamatos a fafeladás.
15-én Sellyén 4 ZSS Eas kocsiba rakodtak.A sínek nem olyan fényesek mint mondjuk a 40-esen de nem is teljesen rozsdásak mint a 64-esen.

A kép kicsit csalóka,de látszik hogy használatban van.
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.22 0 0 34101

Szerintem meg másképp gondolta, de ezen nem fogunk összeveszni.

Arra a komoly utasforgalmú vidékre a kétóránkénti közlekedés is elég jó megoldás, akár hivatásforgalomra is. (Nézd meg a környező kis falvakba mennyire sűrűn járnak a buszok).

 

OFF

 

Az, meg hogy valamelyik politikai erőben gyerekes módon anyira hiszel, mert pont a mondott olyat, hogy a vasutat fejlesztené (mondtak azok mást is...Báránybőrbe bújt farkasok), ez szimplán megmosolyogtató. Csak ebből a naív hitből lehet a legnagyobbat is pofára esni. De azért remélhetőelg van ennek az országnak (még) annyi esze, hogy ilyeneket soha ne engedjen a hatalom közelébe.

 

ON

Előzmény: Törölt nick (34080)
_nyunyuka Creative Commons License 2010.03.22 0 0 34100

Vezérbácsi is úgy tolmácsolta: "Ezek nem normálisak!".

Előzmény: Zolcsi67 (34099)
Zolcsi67 Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34099
Ezt a hülyeséget (lásd még sok hasonlót, amiben hiszel) az se veszi komolyan, aki mondta....
Előzmény: _nyunyuka (34098)
_nyunyuka Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34098

Na látod. Ezzel az ötletükkel kampányolnak, egy helybéli nyugdíjas mv. barátom mesélte el, akinek hiszek. Ezelőtt se vettem komolyan őket, ezután meg főleg nem...

Előzmény: Törölt nick (34097)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34097
Oda Desiro-t? Nóóórmális???
Előzmény: _nyunyuka (34095)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34096
A képről nem tudom megállapítani, ezért megkérdezem: Sellye-Vajszló között látszott-e a sínen közlekedés nyoma?
Előzmény: cshaweska64 (34073)
_nyunyuka Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34095
Nyírvidéki Kisvasút.
Előzmény: Törölt nick (34094)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34094
Mi az a NYK?
Előzmény: _nyunyuka (34089)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34093
Mindegy...majd rájössz...én nyugodtan alszok akkor is ha nem tudod:)
Előzmény: bodrostomi (34092)
bodrostomi Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34092
A lerohasztásban mi a rendszer? Hogy ki adja meg a kegyelemdöfést a végén?
Előzmény: Törölt nick (34083)
looksharp Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34091
1. szakasz: Az első szabad választás környéki időszak.
2. lezárás: Antall-kormány, az ő idejükre esik a Tamási-Khidegkút vonal átépítése is.
A Mezőhídvég-Dombóvár szakaszra a bontási engedélyt a Horn-kormány ideje alatt adták ki.
3. Mezőhídvég-Enying-Lepsény szakasz: Orbán-kormány
Ennek a bontása már a Medgyessy-Gyurcsány időszak terméke.

A hozzáálláson kívül még egy dolog nem nagyon változott: azoknak a személye, akik a vasúton belül illetékesek voltak. S.Gy. és S. F. urakra gondolok elsősorban.
Előzmény: Törölt nick (34090)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34090
A 49-esben ha jól sejtem minden kormány benne van. Az Antall kormány idejében az alsó része, a Horn kormány idején a középső az Orbán kormánynál meg felső része.
Előzmény: Törölt nick (34084)
_nyunyuka Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34089

erőteljes OFF

 

De ismerek egy olyan politikai erőt, melynek a vonat lesz a fontosabb:)))

 

Amíg hatalomra nem kerül! Azokra gondolsz, akik Desirot ígértek az NYK-ra?

 

ON

 

"Kell a vasút Európában!"

Előzmény: Törölt nick (34080)
Gulper Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34088
"... utánajártam, felhívtam Aszódot ..."

Az nem került szóba, hogy milyen forgalom van manapság arra ?
Járnak még arra tehervonatok ?
Előzmény: Törölt nick (34087)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34087
Na kérem, utánajártam, felhívtam Aszódot.
A felsővezeték feszültség alatt van, bontásról nem hallottak.
Előzmény: Törölt nick (34086)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34086
Na ne...
Tudtam hogy ez lesz.

Nem mondom semmit inkább. Cenzúrát nem tűrne...
Előzmény: V63 002 (34075)
looksharp Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34085
Ezuen kívül S.Gy. és V.F. "urak" döntési pozícióba helyezése is...
Előzmény: Törölt nick (34084)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34084
48-ast nem ők nyírták ki.
64-est sem.
49 felső része (Lepsény-Mhídvég) és a
Dunaföldvár-Solt viszont az ő lelkükön szárad:(
Előzmény: cshaweska64 (34081)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34083
Szerintem nem látod rendszerben a dolgokat. Ha az idő múlásával több élettapasztalatod lesz, hidd el, másként fogod látni.
Előzmény: bodrostomi (34082)
bodrostomi Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34082
És mivel nem a felvázolt események történtek, hanem a vonal és a mellékvágány lerohasztásával a vasutat szándékosan lerohasztották...

Már ne haragudj meg, de ez nem politika- vagy pártfüggő dolog. Ez csakis és egyedül a vasúton múlik, mikor mit rohaszt le. Egyre több pénzből egyre kevesebb dolgot még talán a békávé tud rajtuk kívül csinálni.

Ebből következően tökmindegy ki lesz a vezető politikai erő, ha a vasúton belüll nem változik semmi.
Előzmény: Törölt nick (34080)
cshaweska64 Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34081
JOBBIK?
Mert a FIDESZ idejében is voltak vonal bezárások.(Sőt felszedésik is!)
Lásd:49,48,64
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.21 0 0 34080
Szerintem nem úgy gondolta az olvtárs, csak te kifordítottad a mondanivalóját.

A következőt szerette volna kihámozni, csak nem fogalmazott elég érthetően (ha nem így van, majd szól hogy én nem gondolom jól:):

Mivel a Szentlőrinc-sellye vonalnak kb felezőpontján van Sumony, így annak első vágánya kiválóan alkalmas lenne arra, hogy ott vonattalálkozást bonyolítsanak le. Ezáltal sűríthető lenne a közlekedés: adott esetben csúcsidőszakban órás követésre. Ugyanis a kétórás követési időköz mindenre alaklmas, csak éppen hivatásforgalomra nem...

És mivel nem a felvázolt események történtek, hanem a vonal és a mellékvágány lerohasztásával a vasutat szándékosan lerohasztották, világosan látszik, hogy a most hatalmon lévőknek a busz fontosabb mint a vonat.

De ismerek egy olyan politikai erőt, melynek a vonat lesz a fontosabb:)))
Előzmény: Törölt nick (34078)
v_peti Creative Commons License 2010.03.20 0 0 34079
Na ne!!! Iszonyú böszmeség lenne leszedni az egészet! Oda kéne vinni pár tehert, a 70-es úgyis telített!
Előzmény: V63 002 (34075)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.20 0 0 34078

Szerintem az lett volna a megoldás ha sűrűbben jártak volna a vonatok Sellye és Szentlőrinc között.

 

Miért talán most nem jár elég sűrűn? Kvázi kétóránként van személyvonat ami abban a térségben igencsak jónak számít...

 

De amúgy ez azért a tipikus gombhoz a kabátot: Azért járjon sűrűn a vonat, hogy ott legyen a kereszt és ne lopják el a nem használt mellékvágányt...(nem ám azért mert sok az utas és nem férnek fel a vonatra) Ez jó...tanítani kellene.

Előzmény: cshaweska64 (34077)
cshaweska64 Creative Commons License 2010.03.20 0 0 34077
Szerintem az lett volna a megoldás ha sűrűbben jártak volna a vonatok Sellye és Szentlőrinc között.És Sumonyon kereszteztek volna.Így megmenekült volna az 1.vágány.De hát...fontosabb a busz mint a környezet kímélőbb vonat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!