Ja felújításból csak Budapest,a Balaton környék és az EU folyosókba ment. De legjobban az elővárosi forgalomra költöttek.(Flirt,Talent,Posta-Bhv,Desiro) Most is hol van nagy felújítás (a 25-ös vonal mellett)?Hát persze hogy Budapest környékén.Egyetlen kivétel:a 44-es volt.Persze foltozgatások előfordultak. (pl:60,40,41,stb.)
Végül is gyurcsány is mondta 2006 előtt, h vasútfejlesztés az kel és több 1000 km vasútvonalat újítunk fel meg fjelesztjük a vasutat. Best of gyurcsány videókban látható is. Azt is mondta, h nemigaz állításokkal választást nyerni nemigaz országhoz vezet. És hát 2006 óta Nemigazországban élünk.
Sellye-Vajszló és Sellye-Drávafok viszonylatban folyamatos a fafeladás. 15-én Sellyén 4 ZSS Eas kocsiba rakodtak.A sínek nem olyan fényesek mint mondjuk a 40-esen de nem is teljesen rozsdásak mint a 64-esen.
A kép kicsit csalóka,de látszik hogy használatban van.
Szerintem meg másképp gondolta, de ezen nem fogunk összeveszni.
Arra a komoly utasforgalmú vidékre a kétóránkénti közlekedés is elég jó megoldás, akár hivatásforgalomra is. (Nézd meg a környező kis falvakba mennyire sűrűn járnak a buszok).
OFF
Az, meg hogy valamelyik politikai erőben gyerekes módon anyira hiszel, mert pont a mondott olyat, hogy a vasutat fejlesztené (mondtak azok mást is...Báránybőrbe bújt farkasok), ez szimplán megmosolyogtató. Csak ebből a naív hitből lehet a legnagyobbat is pofára esni. De azért remélhetőelg van ennek az országnak (még) annyi esze, hogy ilyeneket soha ne engedjen a hatalom közelébe.
Na látod. Ezzel az ötletükkel kampányolnak, egy helybéli nyugdíjas mv. barátom mesélte el, akinek hiszek. Ezelőtt se vettem komolyan őket, ezután meg főleg nem...
1. szakasz: Az első szabad választás környéki időszak. 2. lezárás: Antall-kormány, az ő idejükre esik a Tamási-Khidegkút vonal átépítése is. A Mezőhídvég-Dombóvár szakaszra a bontási engedélyt a Horn-kormány ideje alatt adták ki. 3. Mezőhídvég-Enying-Lepsény szakasz: Orbán-kormány Ennek a bontása már a Medgyessy-Gyurcsány időszak terméke.
A hozzáálláson kívül még egy dolog nem nagyon változott: azoknak a személye, akik a vasúton belül illetékesek voltak. S.Gy. és S. F. urakra gondolok elsősorban.
A 49-esben ha jól sejtem minden kormány benne van. Az Antall kormány idejében az alsó része, a Horn kormány idején a középső az Orbán kormánynál meg felső része.
És mivel nem a felvázolt események történtek, hanem a vonal és a mellékvágány lerohasztásával a vasutat szándékosan lerohasztották...
Már ne haragudj meg, de ez nem politika- vagy pártfüggő dolog. Ez csakis és egyedül a vasúton múlik, mikor mit rohaszt le. Egyre több pénzből egyre kevesebb dolgot még talán a békávé tud rajtuk kívül csinálni.
Ebből következően tökmindegy ki lesz a vezető politikai erő, ha a vasúton belüll nem változik semmi.
Szerintem nem úgy gondolta az olvtárs, csak te kifordítottad a mondanivalóját.
A következőt szerette volna kihámozni, csak nem fogalmazott elég érthetően (ha nem így van, majd szól hogy én nem gondolom jól:):
Mivel a Szentlőrinc-sellye vonalnak kb felezőpontján van Sumony, így annak első vágánya kiválóan alkalmas lenne arra, hogy ott vonattalálkozást bonyolítsanak le. Ezáltal sűríthető lenne a közlekedés: adott esetben csúcsidőszakban órás követésre. Ugyanis a kétórás követési időköz mindenre alaklmas, csak éppen hivatásforgalomra nem...
És mivel nem a felvázolt események történtek, hanem a vonal és a mellékvágány lerohasztásával a vasutat szándékosan lerohasztották, világosan látszik, hogy a most hatalmon lévőknek a busz fontosabb mint a vonat.
De ismerek egy olyan politikai erőt, melynek a vonat lesz a fontosabb:)))
Szerintem az lett volna a megoldás ha sűrűbben jártak volna a vonatok Sellye és Szentlőrinc között.
Miért talán most nem jár elég sűrűn? Kvázi kétóránként van személyvonat ami abban a térségben igencsak jónak számít...
De amúgy ez azért a tipikus gombhoz a kabátot: Azért járjon sűrűn a vonat, hogy ott legyen a kereszt és ne lopják el a nem használt mellékvágányt...(nem ám azért mert sok az utas és nem férnek fel a vonatra) Ez jó...tanítani kellene.
Szerintem az lett volna a megoldás ha sűrűbben jártak volna a vonatok Sellye és Szentlőrinc között.És Sumonyon kereszteztek volna.Így megmenekült volna az 1.vágány.De hát...fontosabb a busz mint a környezet kímélőbb vonat.