Az az oka, hogyha pontos lenne, akkor ez a műszer annyiba kerülne, mint maga az autó. :-)
Ez nem úrtekknika, hanem egy átfolyásmérő. Nem kilot mér, hanem litert. Pedig az autók fogyasztása is kg-ban van megadva, csak mi pórnépek mérjük literben.
Szóval beleszól a hidegmeleg hőtágulás egyéb.
A mérőke csak viszonyítási alap, így jó. Akié pontos örüljön! Az enyém 10-15 %-ot csal felfelé. Ez nekem pszitológijailag jobb, mert tankoláskor kellemesen csalódom. :-)
Nincs, ugyan úgy kelt el a roncsbörzén.... 1.1mill-ért 2008-as hosszú 9 fős 2.0dci volt. De annyira kuka volt, hogy az hihetetlen. Csak a szokásos külföldi mix segített volona rajta :)
kb 20 turbót raktam már fel traficra és abból egy volt olyan hangú mint a régi RAKÉTA porszívók :D Úgy viszított mint egy disznó a halála előtt, pedig vadonat új volt. Nem vettük le... a sofőr szépen megszokta :D
Tisztelt Varga ur. Gábor vagyok a turbohülye. Szeretnék töled kérdezni valamit. Tehát ma mentem a kis kocsimmal 700 km-et. Turbo fasza, minden fasza. Viszon egy dolog nagyon zavar, konkrétan az, hogy autopályán 130-as temponál rendesen lehet hallani a turbo visitását. Lehet, hogy a gyerekek kihagytak valami hö_hang szigetelöt? Ök azt mondják, örüljek mert megy a turbo. Csak én elképzeltem azt, hogy-mert sokat járok Olaszba, hogy az alagutakban garantáltan befogok csavarodni, szerintem. Bocsesz, hogy ilyen faszságokkal zargatlak, de volt sok sok turbos autom és ilyet még nem tapasztaltam. Köszi.
Mire gondolsz konkrétan? A keretet ami a műszerfal körül van (a szürke), azt izomból (de ésszel!!!) le lehet tépni, ha magad felé húzod. Utána tartja alul két csavar a műszerfalat, azt kicsavarod (torx 20-as), és utána felhajtható a műszerfal. Benyúlsz alá. a két csatlakozót ki lehet húzni, de egy ráhajtós rögzítő szerkezet tartja a helyén, mindkét csatit. Ha ezeket leszedted, kihúzhatod magad felé a műszerfalat.....
Szia Zsoltikám! Köszönöm a sok segítséget! Remélem azóta is hibátlan és meg vagy elégedve. Ha nem akkor szólj nyugodtan, sztem kedden is járunk arra lebontom harmadszor is! Egyébként reggel 3 körül értem haza nem volt nagy forgalom :).
Nekem ez fordítva van. Korábban én is írtam, hogy eltér a számolt fogyasztás értéke a műszer által mutatott értéktől. Csak nekem a számolt mindig kevesebb volt.
A műszerfal tetejét le lehet úgy venni, hogy ne kelljen szétrobbantani a műszerfalat? Azt láttam, hogy a sebmérő mögött van egy rögzítő csavar, de a többit nem találom.
Az a baj, hogy Egerben lakom és a következőképpen alakulna a fuvar: Eger-Záhony=220 km, Záhony-Tatabánya=370 km, Tatabánya-Eger=200 km, ez összesen cirka 800 km, ami nagyjából 80 ezer ft fuvardíjat eredményez! A nagyobbik probléma az, hogy a Vivarómon 2 tonnás horog van, nem is lehet nagyobb és ebből adódóan túlméretesen hozhatnám csak el a hosszú Traficot. Ezért nem vállalom, mert meglehetősen "megmérnek" ha megállítanak a Jagellók:) , gondolom a fuvardíj mellé ezt természetesen nem vállalnád be. A lentebbi képen talán kicsit látható, hogy Vanyekéktól is egy barátomtól kölcsönkért Nissan Navarával hoztam el a Traficot, amin 3 tonnás vonóhorog van, így jó voltam súlyban. A trélerem 2500 kg össztömegű, szóval az bírná, a Viváróval van a baj. Szóval sajna nem megy a fuvar, amúgy is jobban jársz ha a környékeden kutakodsz fuvaros után.
Vanyek! Miért nem szóltál? Lehet érdekelt volna. Esetleg megvan még?
Mi az oka annak, hogy a fedélzeti számítógép (Trafic, 2011) 5-6%-kal kevesebb fogyasztást mutat, mint a tankolt mennyiség? Először arra gondoltam, hogy télen a fűtés az oka. Utána a benzinkútra gyanakodtam, de az utóbbi időben több helyen is tankoltam és mindenhol ennyi volt a különbség.