Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nyikj Creative Commons License 2012.05.29 0 0 5224

Olvasd el a 3858 sorszámú hozzászólást.

 

 

Előzmény: lalika1 (5215)
vargamunka Creative Commons License 2012.05.29 0 0 5223

szia 

Diag kellene mert így kevés az adat ....

öt,hat  hiba is lehet külön külön ....

üdv

Előzmény: lalika1 (5215)
GARFIELD Creative Commons License 2012.05.29 0 0 5222

Felejtős, csavarok tartják hátulról is..... Ahhoz meg ki venni az egészet a kasztniból...

Előzmény: T_H (5208)
fúrómester Creative Commons License 2012.05.29 0 0 5221

Az az oka, hogyha pontos lenne, akkor ez a műszer annyiba kerülne, mint maga az autó. :-)

 

Ez nem úrtekknika, hanem egy átfolyásmérő. Nem kilot mér, hanem litert. Pedig az autók fogyasztása is kg-ban van megadva, csak mi pórnépek mérjük literben.

 

Szóval beleszól a hidegmeleg hőtágulás egyéb.

 

A mérőke csak viszonyítási alap, így jó. Akié pontos örüljön! Az enyém 10-15 %-ot csal felfelé. Ez nekem pszitológijailag jobb, mert tankoláskor kellemesen csalódom. :-)

Előzmény: KFeri_2+4 (5200)
T_H Creative Commons License 2012.05.29 0 0 5220

Kösz, akkor marad a helyén.

Előzmény: attys (5217)
vanyek82 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5219

Nincs, ugyan úgy kelt el a roncsbörzén.... 1.1mill-ért 2008-as hosszú 9 fős 2.0dci volt. De annyira kuka volt, hogy az hihetetlen. Csak a szokásos külföldi mix segített volona rajta :)

Előzmény: attys (5218)
attys Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5218

Vanyek! Már nincs meg a kukatetős Trafó amit említettél?

attys Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5217

Csak úgy lehet levenni, ha kiveszed a műszerfalat.

Előzmény: T_H (5203)
degaby Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5216

hát én is igy gondolom, kérlek hivj nyugodtan turbohülyének ezután. És köszönöm a segitséget.

Előzmény: vargamunka (5211)
lalika1 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5215

Szerbusztok!

 

Járómotornál kigyullad az izzításjelző ikonja, és úgy is marad. Mi lehet az oka?

vanyek82 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5214

kb 20 turbót raktam már fel traficra és abból egy volt olyan hangú mint a régi RAKÉTA porszívók :D Úgy viszított mint egy disznó a halála előtt, pedig vadonat új volt. Nem vettük le... a sofőr szépen megszokta :D

Előzmény: degaby (5209)
vargamunka Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5213

szia !

Na veled mi újság ??

gyerekek rendben ?

üdv

Előzmény: llaller (5198)
vargamunka Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5212
szia ˘!

gyere majd csak eleszünk 

de minden oké:)

Előzmény: cs!pesz (5206)
vargamunka Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5211

szép napot 

Ha 130-km halható a turbó ott nincs rendben valami ,higgy nekem és járj utána mert nem természetes  

üdv

Előzmény: degaby (5210)
degaby Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5210

Persze a többi barátságos forumozo véleményére is kiváncsi lennék

Előzmény: degaby (5209)
degaby Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5209

Tisztelt Varga ur. Gábor vagyok a turbohülye. Szeretnék töled kérdezni valamit. Tehát ma mentem a kis kocsimmal 700 km-et. Turbo fasza, minden fasza. Viszon egy dolog nagyon zavar, konkrétan az, hogy autopályán 130-as temponál rendesen lehet hallani a turbo visitását. Lehet, hogy a gyerekek kihagytak valami hö_hang szigetelöt? Ök azt mondják, örüljek mert megy a turbo. Csak én elképzeltem azt, hogy-mert sokat járok Olaszba, hogy az alagutakban garantáltan befogok csavarodni, szerintem. Bocsesz, hogy ilyen faszságokkal zargatlak, de volt sok sok turbos autom és ilyet még nem tapasztaltam. Köszi.

Előzmény: vargamunka (5171)
T_H Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5208

A felső sötétszürke részre.
az alsó világos részt láttam, hogy sok csavar tartja.

 

De pl a hangszóróktól középre van két letakart lyuk. Ott is éreztem csavart, csak nem tudtam, hogy mit tart.

 

 

 

Előzmény: GARFIELD (5207)
GARFIELD Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5207

Mire gondolsz konkrétan? A keretet ami a műszerfal körül van (a szürke), azt izomból (de ésszel!!!) le lehet tépni, ha magad felé húzod. Utána tartja alul két csavar a műszerfalat, azt kicsavarod (torx 20-as), és utána felhajtható a műszerfal. Benyúlsz alá. a két csatlakozót ki lehet húzni, de egy ráhajtós rögzítő szerkezet tartja a helyén, mindkét csatit. Ha ezeket leszedted, kihúzhatod magad felé a műszerfalat.....

Előzmény: T_H (5203)
cs!pesz Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5206

Szia Zsoltikám!
Köszönöm a sok segítséget! Remélem azóta is hibátlan és meg vagy elégedve. Ha nem akkor szólj nyugodtan, sztem kedden is járunk arra lebontom harmadszor is!
Egyébként reggel 3 körül értem haza nem volt nagy forgalom :).


Naccsabi Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5205

Nem lassul. néhány percet világít majd elalszik

Előzmény: zsuskoo (5129)
nyikj Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5204

Nekem ez fordítva van. Korábban én is írtam, hogy eltér a számolt fogyasztás értéke a műszer által mutatott értéktől. Csak nekem a számolt mindig kevesebb volt.

Okozhatja az abroncs mérete? Engem is érdekelne.

Előzmény: KFeri_2+4 (5200)
T_H Creative Commons License 2012.05.28 0 0 5203

A műszerfal tetejét le lehet úgy venni, hogy ne kelljen szétrobbantani a műszerfalat?
Azt láttam, hogy a sebmérő mögött van egy rögzítő csavar, de a többit nem találom.

YURA ua Creative Commons License 2012.05.27 0 0 5202

köszi a választ. tréler az van nekem is csak most nincs ami húzza,a másik hogy nincs rá kategóriám,idehaza nincs rá szügségem

Előzmény: attys (5201)
attys Creative Commons License 2012.05.27 0 0 5201

Az a baj, hogy Egerben lakom és a következőképpen alakulna a fuvar: Eger-Záhony=220 km, Záhony-Tatabánya=370 km, Tatabánya-Eger=200 km, ez összesen cirka 800 km, ami nagyjából 80 ezer ft fuvardíjat eredményez! A nagyobbik probléma az, hogy a Vivarómon 2 tonnás horog van, nem is lehet nagyobb és ebből adódóan túlméretesen hozhatnám csak el a hosszú Traficot. Ezért nem vállalom, mert meglehetősen "megmérnek" ha megállítanak a Jagellók:) , gondolom a fuvardíj mellé ezt természetesen nem vállalnád be. A lentebbi képen talán kicsit látható, hogy Vanyekéktól is egy barátomtól kölcsönkért Nissan Navarával hoztam el a Traficot, amin 3 tonnás vonóhorog van, így jó voltam súlyban. A trélerem 2500 kg össztömegű, szóval az bírná, a Viváróval van a baj. Szóval sajna nem megy a fuvar, amúgy is jobban jársz ha a környékeden kutakodsz fuvaros után.

 

 

 

Vanyek! Miért nem szóltál? Lehet érdekelt volna. Esetleg megvan még?

 

 

 

 

Előzmény: YURA ua (5195)
KFeri_2+4 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 5200

Sziasztok!

 

Mi az oka annak, hogy a fedélzeti számítógép (Trafic, 2011) 5-6%-kal kevesebb fogyasztást mutat, mint a tankolt mennyiség? Először arra gondoltam, hogy télen a fűtés az oka. Utána a benzinkútra gyanakodtam, de az utóbbi időben több helyen is tankoltam és mindenhol ennyi volt a különbség.

 

Feri

T_H Creative Commons License 2012.05.27 0 0 5199

Az enyémet majdnem megugratta kollégám az M0-ás beton elválasztó kövén az egyik lehajtónál. Hosszában, kamionokkal teli forgalomban...

Az se lett volna szép látvány

Előzmény: vanyek82 (5196)
llaller Creative Commons License 2012.05.27 0 0 5198

teljesen rendben van a cikk, jelszó 10.000-ként olajcsere+szűrők(prémium kat.) egyébként szia zsóóóóti

Előzmény: vargamunka (5187)
llaller Creative Commons License 2012.05.27 0 0 5197

szesz, münchen- memmingen-lindau tengely, vagy salzburg-klagenfurt- graz- fürstenfeld- dunaújváros

 

Előzmény: vanyek82 (5180)
vanyek82 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 5196

Azóta volt már ennél sokkal csúnyább tetőnk ám :) 2008-as volt a Trafic, és meghempergett szépen

Előzmény: attys (5192)
YURA ua Creative Commons License 2012.05.27 0 0 5195

Tatabánya-Záhony (360 km) fúvart mennyiért válalsz be?

Előzmény: attys (5192)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!