Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

V8 traktor Creative Commons License 2008.05.10 0 0 182
Segítsetek!!! Mit ír a kezelési kézikönyv ??? Mikor kell az automata váltó olajat cserélni? Hány kilométerenként??? A szerelőm megnézte az olajat és azt mondta hogy még jó...
Sajnos nem tudom hogy az előző tulaj mikor/ha egyáltalán cserélte/ cserélte...
V8 traktor Creative Commons License 2008.05.10 0 0 181
Az RG International Kft. tényleg a legolcsóbb... egy két cuccot én is rendeltem tőlük...
Előzmény: chevyfan (179)
Boarder001 Creative Commons License 2008.05.10 0 0 180

Hello Fiúk!!!

 

Életre kelt a topic!!!

 

A lényeg én gumit a www.startgumi.hu -ról vennék, tapasztalataim szterint -pedig elég sokat keresgéltem- ez a legolcsóbb. Nem tudom milyen gumit akarsz, de a BFGoodrich AllTerrain (amilyen nekem is van és nagyon jó) 37 áfásan (Marsonál 60).

A terepjárógumival viszont vigyázni kell ezek nem fognak neked elkopni, mert böszme nagy a minta rajta. DE. El fog egy idő után öregedni. Ezért kell lecserélni. Az enyémen Good Year Wrangler volt. látszott, hogy öreg, de volt rajta minta bőven. Télen a hóban lehetetlenség volt vele közlekedni és esőben is vigyázni kellett vele, mert nagyon csúszott. Az újjal nincs ilyen gond (igaz, azóta tél sem volt :-))

Egyébként gumi ügyben gumihoz vidd, max 10e-ért kicserélik mind a négyet. (nekem itt Veszprémben ha jól emlékszem 7ezer körül volt, de ebben már volt terepjáró felár, meg minden.)

 

Egyébként egyet értek abban a többiekkel, hogy az alkatrészbeszerzést ne bizd egyből a szervizre, inkább nézz jól körül!!! Persze, lehet, hogy lesz olyan alkatrész, amiben a szerviznek lesz a legjobb ára, de sok pénzről van szó, ennek megfelelően ha megfelelő helyről szerzed be az alkatrészt sokat is tudsz spórolni.

 

 

 

chevyfan Creative Commons License 2008.05.10 0 0 179
Alkatrész beszerzésben ők korrektek voltak: RG International kft. Eredeti amerikai alkatrészek, normális áron. Segitőkészek, rugalmasak. Explorer specialista szerelő is biztos van még...
Előzmény: inholland (178)
inholland Creative Commons License 2008.05.09 0 0 178
A gumit hagytam a francba, az összes ismerősöm azt mondta hogy még simán egy évet elmászkálhatok vele. De tényleg elég vicces ez a szintidő...

A legjobban a hátsó ablaktörlő idegesített. Csak foltokban törölt, vettem rá új ablaktörlő lapátot, de nem javult a dolog. Aztán február környékén, mikor ki kellett cserélnem a kipufogót mert szétrohadt, elvittem a Dinamit kipufogószervizbe, ahol egyébként a végtelenül korrektül dolgozó sráctól, akinek a kertben kint figyelt egy Bronco-ja, megkérdeztem hogy nem tud-e véletlenül valamit tenni vele. Mire megragadta a kart, kicsit ráhajlítgatta az üvegre, és onnantól törölt rendesen. Mondanom sem kell, totál hülyének éreztem magam. Aztán most két hete megint elkezdett foltokban törölni, gondoltam hajrá, majd én is jól ráhajlítom és kész. Mire az első mozdulatnál a kezemben maradt a vége, pedig esküszöm nem vagyok egy brutális ember. Utána olvastam itt a fórumon, hogy a hátsó ablaktörlővel vigyázni kell, mert különösen gyenge szegényke...
Előzmény: chevyfan (177)
chevyfan Creative Commons License 2008.05.09 0 0 177
Most nézem, hogy a 4 gumi cseréje 1, 3 óra... baszki ez kajál is közben? 20 perc 1 gumi...nem egy forma 1-es idő

Ezért szervizeltetem úgy az autómat, hogy én is ottvagyok... sok érdekeset láttam már a szervizekben
Előzmény: inholland (168)
inholland Creative Commons License 2008.05.09 0 0 176
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget, a sok jó tippet-tanácsot!
United-ékat mindenképp megnézem.
E-bay-es rendeléssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Vásároltam már ezt-azt az interneten, az angollal is elboldogulok, de autóalkatrészt még nem vettem... Találtam rajta huszonpár dolcsiért tükröt, elvben ká-európába is szállítanak, de szerintetek lehet abban bízni hogy megjön a rendelt cucc rendben?


chevyfan Creative Commons License 2008.05.09 0 0 175
Hella!

Túl olcsónak nem tűnik...bár ahogy néztem csak a gumik 2 kiló... 7500 ft-os óradíj, háááát....

Biztosan be lehet szerezni az alkatrészeket olcsóbban is, ilyen tételnél összejön egy pár ezres. Ha van rá időd, meg kedved. A szakértelmet viszont érdemes megfizetni, általában az ő nevüket hallom explorer témában.

Ha van rá ennyi pénzed, és megcsináltatod ezeket a tételeket, abban biztos lehetsz, hogy egy jó ideig nem lesz semmi baja a dögnek
Előzmény: inholland (168)
Belabatyo Creative Commons License 2008.05.08 0 0 174
En a vasat a Petranyitol vettem. Nem nagyon engedtek az arbol, de beszerzesi anyagaron es nyomott oradijjal a'szontak, hogy megcsinaljak az allapotfelmeron megemlitett hibakat meg amit meg kerek. Ez volt az alku, belementem, mert ez jol hangzik. Kifizettem a cehhet, kb 86 rugo volt, javitottak rogzitofeket, gombfejet csereltek, olajat, stb. A kapott bizonylaton az szerepelt, hogy 100e-es szerviz.
A hatulja - korabban irtam is - uthibakon nagyon kopogott, igy elvittem Solymarra, hisz Petranyiek is azt mondtak, hogy bizonyos dolgokkal (pl.: valto) ok, a Solymarek foglalkoznak frankon. Jah, a 2 szerviz kozott mentem autopalyan kb 1200km-et.
Nos, Solymarekhoz elmentem egy allapotfelmeresre, ahol a fekpadon az auto rogzitofeke siman elhasalt. Aztan osszejott meg 110e javitas. A petranyiek mindent kicsereltek, amit irtak, azzal nem volt baj, ebben korrektek. Viszont sok dologrol nem szoltak. Pl.: hogy a rogzitofek dobja fullra el van rohadva es csereltetni kell. Aztan persze haso stabilizator a szilent elfogyasa miatt teljesen be volt ragodva, stb... En elvartam volna, hogy megneznek mindent frankon es aszondjak, hogy oreg ez a gep ilyen, mond, mennyit javitsunk meg belole most? De nem ez volt es ez bantott.
Petranyieknak megirtam a tortenetet, es csak annyit kertem, hogy magyarazzak el nekem, hogy hogyan tortenhet az, hogy bizonyos hibakra nem hivtak fel a figyelmemet, azt nem vettek eszre. A csipobol jovo valasz az volt, hogy szeretnek megnezni a kiszerelt alkatreszeket. Bakker, micsinaljak kiszerelt szarokkal otthon? Dobaljam az 5.-rol a jarokeloket? Vagy mi a repabol gondoljak, hogy at akarom oket baltazni? Jah, hogy mindenki magabol indul ki... leesett...
En a Solymarral meg vagyok elegedve, az autom azota nem kopog hatul, sb. Alapbol felajanljak, hogy menjel be a muhelybe, stb... En hozzajuk fogom vinni a kovetkezo szeanszra is es nem a Petranyihoz. Biztam bennuk, mert szimpik voltak a szalonban, de eljatszottak a bizalmat a konfliktus-kezelessel. Nem ertem, hogy egy szalon hogyan engedhet meg maganak ilyet, amikor ekkora verseny van.
Big Blaster Creative Commons License 2008.05.08 0 0 173
Lásd a 172-es hozzászólást. Autófényezést is vállalnak az unitedmotors-nál.
Előzmény: V8 traktor (171)
Big Blaster Creative Commons License 2008.05.08 0 0 172

Húúúú bazz, ezért nem bízom SOHA szervízre az autómat. Ezek irreális és horrorisztikus árak! Tipikusan amcsiterepjárójavanagazdaggecinekfejjükmeg mentalitás. Nehogy egy petákot is ott hagyj náluk!

 

Egyrészt nem hiszem, hogy a fél autót ki kelle cserélni emiatt a néhány hiba miatt, én megnézetném máshol is, hogy mit mondanak.

 

Szinte biztos, hogy negyed ennyiből kijönnének az alaktrészek, ha magad rendeled meg, viszont ha nem vagy otthon az online vásárlásban, meg nem is tudod biztosan, hogy pontosan mit kell venned ezt nem ajánlanám.

 

Az ülésfűtéssel, antennával kapcsolatban szerintem nem érdemes gagyizni tipusidegen alkatrészekkel. Annak sosincs jó vége. Meg kell próbálni venni vagy vetetni használtan (pl. ebay) és azt beszerelni.

 

Nekem van egy ismerősöm. Kimondottan amerikai autók és alkatrészek importjával valamint javítással foglalkoznak. Alkatrész beszerzésben is tudnak segíteni és be is építik ha kell. Korrektül dolgoznak korrekt árakon. Szerintem keresd meg. Vizsgáltasd át az autódat és kérj ajánlatot tőlük is mielőtt raklapszám vinnéd a pénzed Solymárra.

 

Az elérhetőségüket itt megtalálod: www.unitedmotors.hu

Mond nyugodtan, hogy Big Blaster ajánlotta őket.

Előzmény: inholland (168)
V8 traktor Creative Commons License 2008.05.08 0 0 171
Tud valaki reális áron dolgozó fényezőt??.
A FORD Petrányiban poton 450.000.-ért fényezték volna le kívülről az autót.
V8 traktor Creative Commons License 2008.05.08 0 0 170
Az első féktárcsát és fékbetétet 2007 tavaszán munkadíjjal együtt 86000.-ért cserélték ki. A stabilizátor rudat 2008 márciusban 6000.-ért vettem , 4000.-ért berakták...
Előzmény: inholland (168)
V8 traktor Creative Commons License 2008.05.08 0 0 169
Itt biztosan van explorerhez alkatrész:

USA autók bontója Bp. XVII.ker. Lőrinci út 31.
Tel.:06 30/299-4070

FORD autóbontó Bp. XVIII.ker. Üllői út 871.
Tel.:06 30/9495-707
Előzmény: inholland (168)
inholland Creative Commons License 2008.05.08 0 0 168

Szevasztok, én is (mostanság kicsit kevésbé) boldog Explorer tulaj vagyok, egy 2000-es évjáratú 4 literes V6-os fekete csoda birtokosa. Sajnos az utóbbi időben volt egy-két probléma a géppel, úgyhogy az Interneten való böngésézs után úgy döntöttem, elviszem Solymárra, mert több helyen pozitívan írtak róluk.

 

Volna egypár kérdésem a dologgal kapcsolatban, hátha van itt valaki aki tud segíteni.

 

Idemásolom az árajánlatot, amit kaptam:

 

Fék ellenőrzés, nyíkorog, ABS lámpa világít

ABS SZENZOR EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 14 986,00Ft 14 986,00Ft 2 997,00Ft 17 983,00 Ft

FEKTARCSA E. EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

2,00darab 40 188,00Ft 80 376,00Ft 16 075,00Ft 96 451,00 Ft

FEKBETET E. EXP. 94.11- VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 24 439,00Ft 24 439,00Ft 4 888,00Ft 29 327,00 Ft

KEZIFEKPOFA H. EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 34 019,00Ft 34 019,00Ft 6 804,00Ft 40 823,00 Ft

FEKTARCSA H. EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

2,00darab 27 684,00Ft 55 368,00Ft 11 074,00Ft 66 442,00 Ft

FEKBETET H. EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 26 321,00Ft 26 321,00Ft 5 264,00Ft 31 585,00 Ft

KEZIFEK KOTEL J. EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 17 494,00Ft 17 494,00Ft 3 499,00Ft 20 993,00 Ft

KEZIFEK KOTEL B. EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 17 494,00Ft 17 494,00Ft 3 499,00Ft 20 993,00 Ft

KEZIFEKKOTEL EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 6 320,00Ft 6 320,00Ft 1 264,00Ft 7 584,00 Ft

Elsı féktárcsa/fékbetét ki-be 50.20 (20 % ÁFA)

0,90óra 6 300,00Ft 5 670,00Ft 1 134,00Ft 6 804,00 Ft

Hátsó féktárcsa/fékbetét ki-be 50.20 (20 % ÁFA)

0,90óra 6 300,00Ft 5 670,00Ft 1 134,00Ft 6 804,00 Ft

Kézifékpofa ki-be 50.20 (20 % ÁFA)

1,00óra 6 300,00Ft 6 300,00Ft 1 260,00Ft 7 560,00 Ft

Kézifékkötél ki-be 50.20 (20 % ÁFA)

0,80óra 6 300,00Ft 5 040,00Ft 1 008,00Ft 6 048,00 Ft

Je. kerékből dübörgő hang, ell.

LENGOKAR GOMBFEJ EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

2,00darab 10 002,00Ft 20 004,00Ft 4 001,00Ft 24 005,00 Ft

STABILIZATOR PERSELY EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

2,00darab 2 993,00Ft 5 986,00Ft 1 197,00Ft 7 183,00 Ft

STABILIZATOR KAR EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 1 625,00Ft 1 625,00Ft 325,00Ft 1 950,00 Ft

STABILIZATOR CSAVAR EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

2,00darab 959,00Ft 1 918,00Ft 384,00Ft 2 302,00 Ft

STABILIZATOR ANYA EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

2,00darab 1 369,00Ft 2 738,00Ft 548,00Ft 3 286,00 Ft

STABILIZATOR SZILENT H. EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

2,00darab 1 452,00Ft 2 904,00Ft 581,00Ft 3 485,00 Ft

255/70 R16 GUMIABRONCS BFGOODRICH VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

4,00db 40 800,00Ft 163 200,00Ft 32 640,00Ft 195 840,00 Ft

LENGOKAR J.F. EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 19 707,00Ft 19 707,00Ft 3 941,00Ft 23 648,00 Ft

LENGOKAR B.F. EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 23 335,00Ft 23 335,00Ft 4 667,00Ft 28 002,00 Ft

4 gumiabroncs ki-be 50.20 (20 % ÁFA)

1,30óra 6 300,00Ft 8 190,00Ft 1 638,00Ft 9 828,00 Ft

Stabilizátor javítás 50.20 (20 % ÁFA)

1,50óra 6 300,00Ft 9 450,00Ft 1 890,00Ft 11 340,00 Ft

Felsı lengıkarok ki-be 50.20 (20 % ÁFA)

0,80óra 6 300,00Ft 5 040,00Ft 1 008,00Ft 6 048,00 Ft

Lengıkargömbfej ki-be 50.20 (20 % ÁFA)

1,60óra 6 300,00Ft 10 080,00Ft 2 016,00Ft 12 096,00 Ft

Differenciálmű olajszint alacsony

TOMITES EXP. DIFFI VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 4 443,00Ft 4 443,00Ft 889,00Ft 5 332,00 Ft

SZIMERING EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 7 897,00Ft 7 897,00Ft 1 579,00Ft 9 476,00 Ft

SPERRDIFFI OLAJ VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,50darab 2 742,00Ft 4 113,00Ft 823,00Ft 4 936,00 Ft

Differenciálmő tömítettség javítás 50.20 (20 % ÁFA)

1,00óra 6 300,00Ft 6 300,00Ft 1 260,00Ft 7 560,00 Ft

Hátsó ablaktörlő letört

ABLAKTORLO KAR H. EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 7 738,00Ft 7 738,00Ft 1 548,00Ft 9 286,00 Ft

ABLAKTORLOLAPAT H. EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 5 571,00Ft 5 571,00Ft 1 114,00Ft 6 685,00 Ft

Bal külsı visszapillantó törött

TÜKÖR - VISSZAPILL. KÜLSő törött VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 36 667,00Ft 36 667,00Ft 7 333,00Ft 44 000,00 Ft

Légzsákvisszajelző világít, ellenőrzés

Utasoldali oldallégzsák kábel jav. 50.20 (20 % ÁFA)

1,00óra 6 300,00Ft 6 300,00Ft 1 260,00Ft 7 560,00 Ft

Belső világítás javítás

foglalat eltört, csere, 16 000Ft

Motoros antenna nem működik

MOTOROS ANTENNA EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 64 649,00Ft 64 649,00Ft 12 930,00Ft 77 579,00 Ft

Ülésfűtés nem működik, ell.-jav.

Ülésfőtés javítás 50.20 (20 % ÁFA)

1,20óra 6 300,00Ft 7 560,00Ft 1 512,00Ft 9 072,00 Ft

Be. ajtón centrálzár nehezen működik, ell.-jav.

ZARMECHANIKA B.E. EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 11 275,00Ft 11 275,00Ft 2 255,00Ft 13 530,00 Ft

Zármechanika ki-be 50.20 (20 % ÁFA)

1,00óra 6 300,00Ft 6 300,00Ft 1 260,00Ft 7 560,00 Ft

Középső könyöklő leszakadt, ell.-jav.

KONYOKTAMASZ EXP. VTSZ 8708 (20 % ÁFA)

1,00darab 31 611,00Ft 31 611,00Ft 6 322,00Ft 37 933,00 Ft

Könyöktámasz ki-be 50.20 (20 % ÁFA)

0,30óra 6 300,00Ft 1 890,00Ft 378,00Ft 2 268,00 Ft

Tetősínről festék leválik, ellenőrzés, csere

Összesen : 775 988,00Ft 155 199,00Ft 931 187,00Ft

 

Nos, a vége ugyebár közel az egy millert súrolta, úgyhogy egy-két dologról le kellett mondanom, mint a könyöktámasz, meg a bal első visszapillantó, motoros antenna javítása stb.

 

A kérdésem az volna, hogy szerintetek reális árak-e ezek, vagy jobban jártam volna, ha a fórumban korábban is említett helyekről ahol online is lehet rendelni, megrendelem az alkatrészeket?

Másik kérdésem, hogy szerintetek létezik-e olyan bontó ahol a könyöktámaszt, tetőlécet stb. meg tudom venni?

Harmadik, hogy ha netán találnék ilyet, és meg tudnám venni az alkatrészeket, tud-e valaki esetleg a Ford Solymárnál olcsóbb, megbízható szerelőt, aki ezeket fel tudja szerelni?

 

És még egy: a Ford Cromax-ban korábban egy szerelő azt mondta, hogy szerinte a motoros antennát és az ülésfűtés kapcsolóit bármilyen autórádiós/autóvillamosságis meg tudja szerelni, legfeljebb nem gyárit tesz be, de sokkal olcsóbb lesz. Szerintetek ez így van, vagy hülyeség?

 

Nagyon szépen köszönöm előre is, ha valaki tud ezekben a kérdésekben mondani valamit!

 

Belabatyo Creative Commons License 2008.05.08 0 0 167
Hehe, a visszavaltas az mulatsagos nagyon. Mentem a 85-oson, az elso utam volt a geppel. Parom mellettem, elkezdtem elozni es veletlenul letalpaltam a gazpedalt. Egy rantas ahogy visszavaltott, iszonyat motorhang, parommal osszefostuk magunkat (es szerintem az elozott autoban is mindenki), az expi hihetetlen modon megindult, mi meg csak kapaszkodtunk. Aztan elolvastam a gepkonyvet ahol konkretan azt irjak, hogy ha elozol - azaz szukseges a valto "visszakapcsoltatasa" - vagy hatarozottan gyorsitani akarsz akkor gazpedal padloig es felkeszulni a visszavaltasra. Mindenesetre nagy elmeny volt.

A hetvegen GPS-el ellenoriztem orat. Tempomatot belottem az M6-on 120-ra, GPS 112-t mert, tehat Boarder az en tapasztalatom is ugyanez.
Előzmény: Boarder001 (165)
Big Blaster Creative Commons License 2008.05.07 0 0 166

Remélem előbb-utóbb tudok venni  egyet. A gond csak az, hogy nekem is egy sokliteres, nagyfogyasztású autót kellene előbb eladnom, ami nem egyszerű. :-)

 

 

Előzmény: Boarder001 (165)
Boarder001 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 165

Tényleg nem kell az SOHC-t sem forgatni, de lehet. Imádom, amikor lepadlózom, visszavált kettőt, és elindul és húz szabályozásig. Ez nagyon kemény. :-)))

 

Mentem már úgy, hogy 160-170-et mutatott az óra. Tapasztalatom szerint 10%-ot csal, legalábbis 110-nél néztem, akkor ennyit csalt. Szerintem még tudott volna menni, de már nem küldtem. Azóta meg nem jártam vele autópályán.

 

Big Blaster! csak kitartóan, ez megy, majd jön a másik.

Ha pedig vételre kerül a sor, nyugodtan alkudj! Mégiscsak egy 4 literes magas fogyasztású autóról van szó, csak az átirása 100e. Nyárra meg mondják a 350 forintos benyát, szóval csak bátran. ;-)

Belabatyo Creative Commons License 2008.05.07 0 0 164
Sziasztok!

En elozeseknel ill. hegyi szakaszon el szoktam forgatni 3000 koruli tartomanyba, de az fole soha (1999 4L V6). Valamint a hetvegen megteszteltem egy vegsebesseget, azaz csak megneztem, hogy tilt-e 140 kornyeken, de nem tiltott. 120-as oraallasnal hajszallal 2000 felett forog a motor, nekem is ez tetszik benne a legjobban.

Azt hiszem korabban irtam - ha nem, akkor most potlom - hogy orszagutas, autopalyas hasznalattal, tempomat, 90-120-as sebessegekkel a fogyasztasom 12.1-re jott ki. Raadasul en azert vettem, mert javareszt ilyen utazasokra hasznalom, szoval varosrol nagyon nincsen adatom.

Elvittem a vasat Solymara szervizbe ahol a hatso futon (tobbek kozott ott is) javitottak meg egy kicsit, meg alkatreszcsereltek, es most teljesen halk az uthibakon. Szal ezeddig nekem frankon bejott!

A legjobbakat...
chevyfan Creative Commons License 2008.05.07 0 0 163
Hella!

A SOHC motort sem kell pörgetni, én 2000 fölött nem sokat használtam. Szerintem nincs olyan motor, amit ettől alacsonyabb fordulaton lehet használni. 650-es alapjárat, szivatóval télen sem ment 1200-1300 fölé:-)
Előzmény: Big Blaster (162)
Big Blaster Creative Commons License 2008.05.06 0 0 162

Igen, az OHV a nyomórudas őskövület motor, de éppen az egyszerűsége miatt gondolom jobb választásnak. Másrészt sokkal alacsonyabb fordulaton adja le a maximális nyomatékét és teljesítményét. Szinte olyan mint egy dízel. Én úgy érzem, hogy ez jobban illik egy terepjáróhoz, mint a pörgősebb SOHC.

 

Másrészt a SOHC-ról azt olvastam, hogy eléggé elbonyolították a vezérlés meghajtását. 3 lánc hajtja a vezérmű tengelyeket, ezért viszonylag problémás az a motor.

 

Ami még érdekelt volna, hogy vajon fogyasztásban mennyi a különbség a két motor között? Az OHV kisebb teljesítményű, viszont azt alacsonyabb fordulaton adja le. Nem kell, és nem is édemes pörgetni. Úgy gondolnám, hogy ezek miatt talán kevesebbet kajál mint az erősebb, pörgősebb SOHC.

 

Mindent összevetve nekem inkább az OHV felé húz a szívem, de nincs összehasonlítási alapom, ezért lett volna jó első kézből infókat hallani a tulajoktól.

 

A gondom az, hogy el kellene adni a mostani autómat, hogy tudjak venni helyette egy Explorer-t. A vevőjelöltem viszont úgy néz ki, hogy meggondolta magát. :-(

 

 

 

 

Előzmény: Boarder001 (159)
Big Blaster Creative Commons License 2008.05.06 0 0 161

Pont azt próbáltam ki a hétvégén :-)))

Egyébként valóban korrekt az autó. Szépen jár a motor, finoman vált a váltó. Nincs túlextrázva, viszont minden működik benne.

Előzmény: chevyfan (160)
chevyfan Creative Commons License 2008.05.05 0 0 160
V8 cars-on van most egy bordó expi 1.345.000-ért, a unitedmotors.hu hirdeti, szépnek tűnik képről...
Előzmény: Big Blaster (155)
Boarder001 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 159

Ezek szerint egy korábbi évjáratról lehet szó.

Szerintem az OHC motoros is korrekt lehet. Használati utasitás az lehet letölteni ehhez is. Ha tetszik az autó, és jó állapotban van szerintem nyugodtan szállj bele :-)))

Előzmény: Big Blaster (155)
chevyfan Creative Commons License 2008.05.05 0 0 158
Hella!

Paint-el is tudsz átméretezni. Megnyitod a képet, majd KÉP menüpont, NYÚJTÁS/DÖNTÉS, és 50-50 százalékra állitod a méretet, majd mentés másként...
Előzmény: Boarder001 (157)
Boarder001 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 157

Hali,

 

kint voltam a találkozón, elég későn értem ki, de ettől függetlenül érdemes volt kimenni.

Komolyabb, épitett autót 2-t láttam, Suzukiból volt rengeteg. Hurka 1.3-as motorral úgy mentek fel mindenen, hogy elképesztő. Az összes 4 kerekük forgott és felmásztak mindenen. Próbálok majd képeket feltölteni, de ez sajna siralmasan megy nekem is, mert egyszerűen nem tudom csökkenteni a képek méretét. Itthon csak a paint van, az meg nem való ilyesmire.

 

Az Explorerrel megmásztam 1 siratófalat!!! Nagy élmény volt!!! :-)))

Ami meglepett, hogy a felezővel sem forgatta el a kerekeket. Olyan volt, mintha valami kipörgésgátló leszabályozta volna. Lehet, hogy a 4x4 high, és 4x4 low fokozatokban van kipörgésgátló???

chevyfan Creative Commons License 2008.05.05 0 0 156
Hella!

Mi volt a találkozón? Képek?
Előzmény: Boarder001 (151)
Big Blaster Creative Commons License 2008.05.04 0 0 155

Sziasztok,

 

Gondolkodom én is egy Explorer vételében. A hétvégén kipróbáltam egyet és eléggé tetszik.

 

Lett volna egy-két kérdésem, de a hozzászólásokat olvasva úgy látom, hogy elég sok fehér folt van az ismeretekben az autót illetően. Igazából pl. arra lettem volna kíváncsi, hogy valakinek van/volt-e OHV motorral (170 LE körül) szerelt Explorere? Ahogy látom, inkább a modernebb SOHC motoros tulajok vannak jelen a topicban, kivéve a V8-as kollégát.

 

Alkatrész beszerzéssel kapcsolatban tudom ajánlani a következő on-line alkatrész boltot: www.rockauto.com 

Bankkártyával lehet fizetni, mondjuk a szállítás nem olcsó, de sokszor még azzal együtt is olcsóbb a cucc, mintha itthon kellene megvenni. Pl. 6 db MOTORCRAFT gyertya kb. 10000 Ft-ból megvan. Vagy 4 db lengéscsillapító a legolcsóbb MONROE-ból kb. 30000 Ft.

 

Ezen kívül érdemes esetleg Ford Ranger alkatrészek után is kérdezni. Sok alkatrész megegyezik, és lehet, hogy a Ranger-hez olcsóbban adják itthon.

 

V8 traktor Creative Commons License 2008.05.03 0 0 154
Ezt a képfeltőltést még gyakorolnom kell......
V8 traktor Creative Commons License 2008.05.03 0 0 153
[image1http://imgfrm.index.hu/imgfrm/1/3/7/3/THM_0004241373.jpg
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/1/3/7/3/THM_0004241373.jpg]

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!