Nem tudom még! Nincs összehasonlítási alapom. Az biztos, hogy motorkerékpár akksi. Szükségem van a DRZ akku külső méreteire, és a tároló kapacitására (mennyi Ah).
Más. Holnap motorozás, hát lehet hogy aszfalton megyek, Biggel ugye, de ha nem akkor gázút, 15h fele, de majd reggel ill. napközben még beírom pontosan hogy hovamerre lesz a menés!
Lehet hogy nekem is még a gyári aksim van, a DRZ-m 2004-es, lehet hogy tényleg ideje lesz aksit cserélni és lehet /nem lehet, biztos/ hogy megérdemli a jó minőséget, majd átgondolom még ezt! ;)
Szerintem hallgassunk Ice-re és augusztustól kezdjük el sasolni az usa-s oldalt.
Amúgy nem tom, hogy milyen lesz az uj injektoros változat. Általában nem szeretem az ilyen kütyüket, de pl. a hondánál bejött.
Olyan igazi endurónál azért szerintem jobb, ha minnél egyszerűbb.
Aksi kérdésre: ice-nek
Én 2005. oktoberébe vettem a drz-met. Ütöttem vertem, télen-nyáron. Fűtött garázst sosem látott. Mindig aksival volt indítózva (ugye az e alapban világít gyújtáson és a meredek lejárókon általában csak legurulni szoktunk - néha hosszan, olyankor csak a vészleállítót érem el - tehát a világítás csak aksiról... stb...)
Az összes KTM-t már rég rugdosni kellett - a drz még mindig nevetve... és még ma is nevetve...
Szóval szerintem a drz GYÁRI(!!!!!!) aksija nagyon tuti és nagyon nem alulméretezett. Ha lehetőséged van rá, akkor olyat vegyél.