2011-es 2.0 TDI CL BMT DSG kombi Passatommal teljesen elégedett vagyok. Azonban mostanában, hogy hidegebbek lettek nem ment fel a hűtővíz (és motorolaj) hőmérséklet sem 70 foknál tovább. Gondoltam kicserélem a termosztátot (2/4 utas szelep termosztáttal). Kemény 3 napomba telt, a lehető legeldugottabb helyen van. Most járattam alapjáraton, s szépen fel is kúszik a hűtővíz 90 fokra. Megmostam kezeimet... elkönyveltem, hogy jó lett, egy csavar sem maradt ki... :-). Azonban, amint elindulok vele, éri egy kis menetszél, már hűl is vissza 65-70 fok környékére. Tehát mintha nem csináltam volna semmit sem. Tudja-e valaki, hogy mi lehet a gyíkja??????? Nagyon megköszönném az ötletet!!!!!
kívülről nézve erős fénye van az enyémnek is,csak én nem látok vele jól...új osram xenonok vannak benne és jó a kép is...ha te nem tapasztalod ezt,annak örülök,mert sajnos majdnem minden projektoros fényszórónál gond ez
Nekem "csak" a sima H7-es lápáim vannak, de mindkét izzót kicseréltem OSRAM Night Breaker Unlimited +110% izzókra. Ezekkel is lehet büntetni rendesen... Észrevehetően fehérebb a fénye van mint a sima gyári szerelésű izzóknak.
Maguk a lámpatestek is nagyon jók! Szépen homogénen megvilágítják az utat és szórt fénye sincs valami sok. Tegnap előztem egy hasonló Passatot csak Xenonnal és azt mondhatom, hogy így a hasonlóan erős a fény mint a Xenon, az utat sem világítja meg jobban a Xenon, csak még fehérebb a fénye a Xenonnak!
(azért nagyobb a különbség az enyém és a Xenon között a fény színét tekintve, mint a sima H7-es és az én OSRAM NBU-im között, de az NBU is bőven észrevehetően fehérebb, mint a sima!)
A bi-xenon gyengén világít!? Bakker, engem éjszaka ki akarnak végezni a szembejövők. Pedig a hosszú még nincs is felkapcsolva. Azzal büntetni szoktam. Ha nem segít, akkor még ráadom a ködlámpákat is. Azokkal már fájdalmat lehet okozni.
Sajnos a vw csoport fényszóróina minősége hagynak kívánni valót.Az előző autóm egy 4f a6-os volt,ott 5 éves korában kellett újrafoncsoroztatni a fényszórót.Jelenleg az automban bixenon van,cseréltem izzót,viszont nagyon gyengén világít még mindig.A búra olyan,mint az új.Ennek is megszeretném csináltatni a foncsoroztatását,valaki szedte már szét a fényszórót? simán csavarokkal szétjön mint a b6 a4-esnél,vagy szét kell vágni ezt is,mint az a6-osét?
A bizonyos drl-el van gond,mert kicsavarjuk azt az egy csavart és ugyanúgy totál masszív/feszes marad az egész a benne a rácsban,így az autót felemelve,alúl a motorvédő burkolat levétele után tudták cserélni csak.
millió könyv/füzet van a "szervíztartóban" de sehol nem találtunk ezzel kapcs.leírást
korábbi kérdésemre senki semmi?
2.0crtdi dsg tulajokat megkérnék figyeljék már meg,hogy álló helyzetben nyitott ajtóval gázpedállal játszadozva 2000-2500fordulatíg nem csörög/krákog be néha a motor?csak változó fordulatnál jelentkezik a hang,szóval folyamatos padlón pl. csendes,
ahogy elengedem és visszapadlózom, fordulateséskor és növeléskor is bekrákog/csörög.
ez ilyen lenne?
//am iszonyat billegő-pattogó a futóműve mint egy vw polonak//
bocs,h fárasztalak itt titeket de pár hóig más dolgom sincs,unatkozok,viszont stabil autóra szükségünk van)))
A H7-eseket a lámpa hátuljáról a megfelelő fedeleket levéve, az izzókat az egyik oldalra megfeszítve pattannak ki, a DRL-nél meg ki kell csavarni egy csavart és kilehet venni az egész lámpatestet, akkor a foglalatot ki kell tekerni a bajonett zárból és onnan egyértelmű!
(használati jó ha van! Ha emlékeztetsz akkor holnap befotózhatom az idevágó leírásokat...)
Ez tipikusan valamilyen kínai vacak. Én erről a helyről rendeltem, nem is volt olcsó, de cserében teljesen Plug&Play a cseréhez is elég csak egy csavarhúzó!
én nem vágom ezeket csak bementem h cseréljék az elejébe az össz izzót a legerősebbre mert harmatgyenge volt és ajánlották ezt a nappali ledet,az egyébként tényleg csúnya sárga helyett .
sok apró lencse van oldalt körbe rajta.
de ha a tiéd problémamentes rendeltetek velük olyat,h cseréljék ki
Milyen LED ami hibát dob a DRL? Nekem az OSRAM cucca teljesen jól teszi a dolgát. A villanást nem nagyon látom, de mivel DRL ezért a gyújtás ráadásával már világítania is kell...
Egyébként a rendszám világítás is CANbusos. Vagyis ha pld. LEDeket tettél bele, akkor nem is működik (ha nem CANos a LED), bár ha TE istenbizony állítod, hogy az működött, akkor az érdekes!
A LEDessel annyit csinál, hogy 1-2X rápróbál a rendszer, majd ha nem annyi az áramfelvétele, mint ahogy elő van írva, akkor nem ad rá delejt.
Érdekességképpen:
nekem az első helyzetjelzőim CANos LEDesek, ha nem is kapcsolom be őket, egy pillanatra fel-felvillannak). Vicces.