Keresés

Részletes keresés

pallee Creative Commons License 2010.04.26 0 0 34196
A válasz nem kérdés, hiszen bontanak rendületlenül...
Előzmény: RIKA424 (34195)
RIKA424 Creative Commons License 2010.04.26 0 0 34195
Ilyen kérdésekre mit válaszol az akinek kezében az "kis" pénz van?
Előzmény: pallee (34194)
pallee Creative Commons License 2010.04.26 0 0 34194
Arról nem beszélve, hogy ha van egy kis pénz, azt miért kell bontásra, tereprendezésre meg hasonlókra költeni? Miért nem a pályára ment el az a pár (tíz) milla...
Előzmény: pallee (34193)
pallee Creative Commons License 2010.04.26 0 0 34193
Ebben nem hiszek. De a hálózatracionalizálás címén elkövetett borzadály nagyon rossz szemüvegen keresztül lett elkészítve.
Előzmény: RIKA424 (34191)
v_peti Creative Commons License 2010.04.26 0 0 34192
Budapestről terjed, de és Pécs az első gócpont, de elhiszem, hogy Szegeden környékén is terjed. De ott képesek voltak pl. rugós váltókat beszerelni az állomásbezárás helyett egyes helyeken. Bár más helyeken sajnos tényleg durva dolgok vannak. Hallottam, hogy a Kecskemét-Lakitelek között felszedték a kitérőket. :(
Előzmény: Törölt nick (34188)
RIKA424 Creative Commons License 2010.04.26 0 0 34191

Ül Szegeden és Pécsen 1-1 pályavasúti alkalmazott és munkaidőben azon gondolkodik, hol tudna nagyobb kárt tenni?

 

Még ha elhisszük, hogy van ilyen 1-1 fő, akkor az Ő előterjesztéseiket is másik 1-1 fő rosszakaró (főnökeik) jóváhagyják?

 

A rosszakaró főnökök felterjesztéseihez valahol a fellegekben csatlakozik újabb 1-1-1 fő pénbiztosító jogkörrel rendelkező ártó szándékú vasutas?

 

Akkor ki nem ártó szándékú a vasutasok közül, ha végigvíve a gondolatot kiderül, hogy mind az ?

Törölt nick Creative Commons License 2010.04.25 0 0 34190
Pontosan, ahogy fogalmaztál. Időzített bomba.
Előzmény: pallee (34189)
pallee Creative Commons License 2010.04.25 0 0 34189
Az állomásokat felszedték a pályaállapot viszont nem stabil, így a menetrendi szerkezet fenntarthatóságával nagyon nagy gondok lesznek a szegedi térségben...
Előzmény: Törölt nick (34188)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.25 0 0 34188
Az utóbbi két-három évben a szegediek is eldroidosodtak:( Úgy látszik fertőző betegséggel állunk szemben.
Félő, hogy az ország más részeire is átterjed, jelei már látszanak.
A fertőzést Budapestről terjesztik:(((
Előzmény: v_peti (34186)
Vyrobené Creative Commons License 2010.04.25 0 0 34187
Szia!
Az első képed akár Litke (78) állomáson is készülhetett volna, ott ugyanez a helyzet.
Előzmény: cshaweska64 (34179)
v_peti Creative Commons License 2010.04.23 0 0 34186
Mondtam már párszor, hogy a pécsi pályadroidok csak kárt okoznak! Szegény 46-os kitérőit is alaposan kiírtották. :(
Előzmény: Nógrádkövesd (34185)
Nógrádkövesd Creative Commons License 2010.04.23 0 0 34185
Pedig most gyakran vannak késések teherek miatt, vagy áll a teher órákat Átán. Ha a Dráva miatt borul valami, akkor kész, vége mindennek.

Jelenleg Strzivojna-Vrpoljétól van villany, de mivel mostanában végeznek a pályarekonstrukcióval Strzivjna-Vrpolje és Đakovo, illetve Eszék és Dárda között, lassan kezdődhet a villamsítás is. Eszék állomást is túrják már egy ideje.

Zágráb-Szarajevo között 2010/2011-es évtől, Budapest-Szarajevo között 2011/2012 évtől közlekednek a ŽFBH Talgo nagysebességű vonatai. Rajlovac-Doboj között 120, Doboj-Pélmonostor oh. között 160, Magyarbóly oh.-Pécs között 80, Pécs-Pusztaszabolcs között 120, Pusztaszabolcs-Budapest között említésre méltatlanul alacsony sebességgel...
Előzmény: v_peti (34183)
v_peti Creative Commons License 2010.04.23 0 0 34184
Vagy onnan már volt villany, csak én emlékszem rosszul?
Igaz, maga az állomás nem volt valami nagy szám olyan. Azaz a város nagyságához képest kissé üresnek tűnt. (Szombathely-Székesfehérvár nagyságú város) De Zalaegerszeg-Eger nagyságú forgalom.

Előzmény: v_peti (34183)
v_peti Creative Commons License 2010.04.23 0 0 34183
Na a pécsiek szeretik kiszedni az állomásokat, amúgy meg szerintem nem ez az egyetlen dízeles szakasz.
Eszék villamosítva van egyáltalán? Amikor arra jártam (2001-ben), akkor nem úgy rémlett!
Előzmény: Nógrádkövesd (34182)
Nógrádkövesd Creative Commons License 2010.04.23 0 0 34182
Vokányt sok évvel ezelőtt szedték ki, és senki nem gondolt arra, hogy egyszer Bosznia-Hercegovina újra ország lesz, sőt, hogy esetleg komolyan fogja venni a vasutat.

Hozzájuk is lehetne menni tanulmányútra... Bár elég hanyattdőlni, kiülni Vokányba, és nézni, hogy röhögnek a bosnyákok a Talgóban a szenvedő Csörgőn, hogy a teljes vonatút leglassabb és egyedüli nem villamosított szakasza pont a szerencsésebb Magyarországon van.
Előzmény: Törölt nick (34180)
koller andor Creative Commons License 2010.04.23 0 0 34181
katalinadam válasz | megnéz | könyvjelző 2010.04.23 16:26:03 © (354122)
ÜDV!
Ha érdekel valakit ma estefele lesz tehervonat (Bobo kft) Aszód-Galgamácsa-Vácrátót-Vác-(szob). Most indult Mezőkeresztes-Mezőnyárádról.
Előzmény: Gulper (34178)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.23 0 0 34180
Már a 65-ös vonalat is sorvasztják? Eddig azt hittem, a fővonalakat nem sújtja átok.
Előzmény: cshaweska64 (34179)
cshaweska64 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 34179
Pár kép a 65-ös vonalon fekvő Vokány állomásról.(2010.04.17)


Villány felől érkezve


Az elhagyatott épület


Sorompókezelő berendezés tartó


Elhagyatott melléképület
Gulper Creative Commons License 2010.04.20 0 0 34178
"... Nem jár arra menetrendszerinti teher ..."

Nyolcadikán jártam arra, tök rozsda volt a sínkorona Galgamácsa után. (Már amennyire ez látszik egy Bézé mintájú akváriumból.) Azaz tényleg nem jár semmi a 77-esen. Max elment azóta arrafelé is a permetező vonat.
Előzmény: Törölt nick (34114)
v_peti Creative Commons License 2010.04.19 0 0 34177
Ezt hivatalosan meg lehetett csinálni? Nem ártana egy ÁSZ vizsgálat!
Előzmény: erdőszéli (34173)
cshaweska64 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 34176
Tegnap jártam Villányban.
Íme néhány kép.

A Dráva IC Villányban.



Villányi elágazás



Egyenesen Magyarbóly Jobbra BCM/Siklós
V43 1279 Creative Commons License 2010.04.18 0 0 34175
Én úgy tudtam, hogy csak a vértesacsai rész lett eladva. Ezek szerint azóta a többi is magánkézben van.
Előzmény: erdőszéli (34173)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.17 0 0 34174
Azé' az elég súlyos! És még vannak olyan szakaszok, ahol megvannak a vágányok. Nem tudom papírilag hogyan tudták megoldani.
MÁS: úgy tudom, hogy az Enying-Tamási-Dombóvár vonalon a vasúti töltés még MÁV-kézben van. Jól tudom?
Előzmény: erdőszéli (34173)
erdőszéli Creative Commons License 2010.04.17 0 0 34173
Megkérdeztem, a pályatest is (nyíltvonal) el lett boltolva.
Előzmény: bodrostomi (34172)
bodrostomi Creative Commons License 2010.04.17 0 0 34172
Én is csak arról tudok, hogy a pályatesten kívüli ingatlanokat értékesítették.
Előzmény: erdőszéli (34171)
erdőszéli Creative Commons License 2010.04.17 0 0 34171
Nem mernék rá mérget venni, de igen, erősen úgy emlékszem, hogy a pályatest, vagyis az egykori nyomvonal területét is. Valaki erősítse meg, vagy cáfolja :-)
Előzmény: Törölt nick (34170)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.17 0 0 34170
Magának a pályatestnek is értékesítette a területét a MÁV (nem is az övé, hanem a Magyar Államé), vagy csak a nem tartósan kincstári tulajdonban lévő állomások, őrházak, rakodók területét?
Előzmény: erdőszéli (34169)
erdőszéli Creative Commons License 2010.04.16 0 0 34169

6-os vonal...

 

Biztos vagy ebben? Úgy rémlik a MÁV már értékesítette az egykori vonal területét.

Előzmény: V43 1279 (34167)
v_peti Creative Commons License 2010.04.16 0 0 34168
Azért a papírvasútnak is van értelme, mert a helyreállításhoz nem kell újra építési engedély meg egy csomó procedúra!
V43 1279 Creative Commons License 2010.04.16 0 0 34167
Ez igaz, de onnantól lefelé már nem járható a pálya Mezőhídvég felé (már ahol még megvan). Mondjuk a nyilvántartásnál ez nem probléma, elég ha csak a 6-os vonalra gondolunk. Papíron ott is másnaptól fel lehetne venni a forgalmat, a nem használt részen. Az már egy másik kérdés, hogy ez már kivitelezhetetlen lenne.
Előzmény: Vumurt89 (34166)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!