Bár nem nagyon pörög a topik, de azért felteszem a kérdést, hátha: valaki tudna nekem mutatni egy gyári csatlakozófalat a Pilléhez? Ez az a platni, amit a motorra kellett szerelni, ez tartotta az elektromos csatlakozókat.
Gyártattam eredeti minta alapján Pille kédergumit, lásd kép. Nagyon klassz lett. Egy Pillére kis ráhagyással 195 cm kell, 8000 Ft-ért tudom adni, ha valakinek szüksége van rá.
A sablont és a táblás képeket nagyon megköszönném :) Igen, valóban kissé átalakított de nem tervezem visszaalakítani. Helyileg Makón vagyok, szívesen látlak ha erre járnál valamikor.
Pille felirat sablonom van, tudok neked kuldeni emailben mintat, dekorosok kivagjak neked. A tablakrol is tudok fotot kuldeni.
Ez a Pille, amit vettel, kicsit at van alakitva, a vaz es a felfuggesztes egyedi. Helyileg hol vagy? Szivesen megneznem a futodat, es vinnek gyari vazat is, hogy osszehasonlitsuk. A lampad es a prizmad eredeti, az nagyon klassz :)
Vajon az NDK-ban is gyártottak hasonlót ? Jó lenne a Trophy után...
Láttam 1x Német rendszámú motorosokat, egyik oldalkocsis (szerintem BMW) volt, amelyik húzott egy kétkerekű utánfutót is. Régi, szürkés-barna színű volt, Románia felé tartottak egy nyáron.
Szia! Köszi a válaszod! Itt van két fotó a szépségről :)
Sajnos papírjai nincsenek, de csak mint különlegesség keltette fel az érdeklődésem, nem is tervezem húzni. A zártakarót ha leméreteznéd meg csinálnál róla pár képet azt megköszönném.
A Pille feliratról és a táblákról is ha lenne valakinek pár jó minőségű fénykép az sokat segítene.
Sziasztok! Nemrég szert tettem egy Pille utánfutóra (vázszáma 0327). Sajnos nem sok infót találtam róla a neten, ezért lenne vele kapcsolatban néhány kérdésem. Kb. mikori évjárat lehet? Adattábla, figyelmeztető tábla, Pille felirathoz sablon, esetleg a zártakaró bizbasz létezik utángyártottban? Köszönöm! Üdv: Robi
Szia! A másik csapágyak is úgyhogy kell kijönnie mint a másiknak esetleg műhelypésel próbáld meg kinyomatni ha nem akarod ütni
A felni két részből áll amit ponthegesztés tart ha ketté veszed akkor kiesik a csapányház.Alapos felújítás esetén érdemes szétszedni mert belül is tiszta rozsda. üdv!
Nem menetesek csak ki kell ütni én nem melegíteném szerintem ki jön az anélkül is. Meg néztem az enyémen 2 darabból van 2 bronz persely simán ki lehet ütni. De mielőtt kiütöd nézd meg hogy érdemes-e mert én nem cseréltem ki mert kb 12,5-es méreten voltak a perselyek a csap ami belemegy az se volt az igazi nem állt benne fixen lógott ezért a motoron lévő csuklót is ki koptatta. Ezért a csuklót meg a perselyt fel dörzsáraztam 13-ra és esztergáltam egy hozzá illő csapot amit megfelelően rögzíteni kell hogy ne koptassa ki megint a furatokat. Nekem ez eredeti vonórész ha csinálok másikat mert szeretnék másik pannóniámra is vonó részt akkor szólok.
Nos, ahogy ígértem, lemértem a csöveket: a vastagabb 21,5 a vékonyabb 17,5-ös csőből van. A vastagabb anyaga nem egyezik az eredetivel, eredetileg 23-mas csőből volt, ami hegesztett volt középen.
Valamiért nem akarja a képeket feltölteni, megpróbálom egy másik hozzászólásban.
Köszönöm a tippet, ma kipróbálom, és a csöveket is lemérem neked.
Újabb kérdés: a kuli vázának nyakában van két szűkítő gyűrű, ami a csapszeget tartja, ezt hogy lehet kivenni? A másik kulimról hiányoznak ezek, úgy látom, nem menetesek. Melegítés és kiütögetés?
A vonó szerkezetet én is meg tudnám csinálni. Én csak arra lennék kiváncsi hogy mekkora volt az eredeti vonórész csövének átmérője? Ha esetleg meg tudnád mérni a csőnek az átmérőjét azt meg köszönném.