Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tamasroli Creative Commons License 2017.08.21 0 0 121927

Sziasztok!

Kérdésem a vezérmű szíj cserével a következő lenne: a főtengely ékes biztosítású-e. 307, break, 2007 1.6 hdi. Előre is köszönöm a válaszokat.

 

FeZ_ Creative Commons License 2017.08.21 0 0 121926

Simán lehetséges, de az is, hogy nem. 

Régebben az a hosszú cikkszámnak, ami az alkarészeken volt, nem volt közvetlenül köze a rendelésnél használatos cikkszámokhoz. Láttam ilyen átváltó táblázatokat, nem tudom az okát miért így csinálták, talán a cikkszámok hossza miatt. Aztán gondoltak egyet és visszahozták használatba ezeket a hosszú cikkszámokat megint, de persze nem visszamenőlegesen.

Biztosan belevalót az alvázszámod (utolsó 8 karaktere elég) alapján lehetne mondani.

 

Előzmény: Trabee (121925)
Trabee Creative Commons License 2017.08.21 0 0 121925

A gyári cikkszám rajta 96498420xt, de ilyet csak használtat találtam, az újak ezzel a cikkszámmal kaphatók 6554KT Ez helyettesítő alkatrész? 

Előzmény: Trabee (121922)
_Agyameldobom_ Creative Commons License 2017.08.21 0 0 121924

Üdv!

 

Aki tud ajánlani kitűnő állapotú szélvédő alatti levélfogó rácsot, ami nem engedi be a vizet a motortérbe - ha van ilyen, arra vevő lennék. 2002-es, nem tudom hogy a ráncfelvarrottaké is ugyan az?

Nagyon nem tetszik hogy a hangszigetelő betéten folyik le állandóan a víz...:S

Chronoss Creative Commons License 2017.08.21 0 0 121923

Utánanézek, köszi!

Előzmény: opel123 (121907)
Trabee Creative Commons License 2017.08.20 0 0 121922

Üdv!

Szétesett az ablakemelő kapcsolóm, a vez. oldali, aki rendelt már ilyet segitene, hogy honnan érdemes? Az ebay-en néztem, 10e körül van szállítással együtt.  SW-hez kellene, 4 el. ablakos.

Kösz.

Majer Bálint Creative Commons License 2017.08.20 0 0 121921

Sziasztok!

 

Nos igen, itt az ablakmosónál nincs golyó benne, csak sima lyuk, de szétkaptam kifújtam, semmi nem volt benne, a csöveket is szétkaptam a motorháztetőnél ameddig tudtam nem volt semmi benne, szóval lejjebb lesz a probléma.. De ahhoz, hogy meglessem le kell szednem a jobb elejét, amit még nem tudom, hogyan kell :D A másik dolog ezzel kapcsolatosan, a hátsó ablaktörlő működik, bár rányomom a folyadékot, kb 5-8 mp eltelik mire látom folyni a vizet, ez normális ? Mert akkor nincs vele gond, viszont ha ennek folyamatosan megnyomom és 1 mp múlva folynia kellene akkor össze függhet a probléma.

 

Ha a fedélzeti komputer "buta" mint most, mi kell ahhoz, hogy "okos" legyen ? Ezt a videót találtam, de nem tudom mennyibe kerül ez az alkatrész, netán mindenképp fel is kell programoznia valakinek utána ?!

https://www.youtube.com/watch?v=WY-Zg6MHLfE

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2017.08.20 0 0 121920

Fórum tali

 

Sziasztok

 

Jól sikerült az idei fórum tali.

Kisebb nagyobb problémákkal, de ez még belefér.

Az élménybeszámolóra sajnos még várni kell, mert nincs sok időm.

 

A 2017 év végi záróbuli idén 2018 év nyitójaként tervezem lebonyolítani, mégpedig 2018. január 06-án (szombat)

 

Több lehetőség van, hogy hova, ha megvan, akkor megírom.

 

Addig is kitattás és sok balaesetmentes km kívánok mindenkinek.

Smíró Creative Commons License 2017.08.20 0 0 121919

Ha jól tudom, sajnos a Peunál nem lehet állítani, fix a lyuk.

 

Abban az 1.4-ben meg szerintem nincs fedélzeti compu, azért nem írja ki a paramétereket. Alap változat lehet.

Előzmény: Papalac (121918)
Papalac Creative Commons License 2017.08.20 0 0 121918

Nem az ablaktörlő hanem az ablakmosó fuvókánál van golyó :-)

Előzmény: Papalac (121917)
Papalac Creative Commons License 2017.08.20 0 0 121917

Lehet rossz az ablaktörlő kar végi gomb.

Az ablaktörlőknél golyó szokott lenni a végén, ami tűvel állítható, ha jó a víznyomás, ha gyenge, akkor lehet el van tömödve valahol vagy gyenge a szivattyú.

Előzmény: Majer Bálint (121916)
Majer Bálint Creative Commons License 2017.08.20 0 0 121916

Sziasztok!

Tegnapi napon vásároltam egy 307-es peugeot. 2001.10 havi a gépezet, 1.4 presence 5 ajtós,  viszont lenne pár kérdésem az autóval kapcsolatosan:

 

- a fedélzeti computer mutatja az időt hőmérsékletet dátumot.. és pont ennyi. Ha megnyomom az ablaktörlő karnál a gombot, nem történik semmi.. Ez normális ? Néztem most youtube vidrókat, hogy még kitudná írni hány km-re elegendő üzemanyag van....stb ezeket hogyan lehet elővarázsolni ? Alap szinten mennie kellene, vagy ezt fel kell programozni, netán egyéb megoldások ?!

 

- másik kérdésem az lenne, a szélvédő mosóm a szélvédő aljára nyomja csak a vizet, gondolom ez nem normális mert az üveg közepéig netán teteéig kellene elnyomnia, tűvel megpiszkáltam már a kis lyukat de nem történt változás, mi okozhatja még a problémát ? Egyszerűen orvosolható, vagy netán szervizes mutatvány ?

Válaszotokat előre is köszönöm!

komisz277 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 121915

ziasztok!

 

PUG307 1,4 benzinesbe (2005, KFU) milyen gyertyák valók bele? Mert júniusi olajcserénél cseréltem gyertyákat (NGK) és minimálisan ingadozik az alapjárat (750-800 ford. között, néha felpörög 1200-ig). Lehetséges ezért az alapjárat ingadozás? Előtte nem tapasztaltam. Ja és amikor több tíz km-t megyek a kocsival bedobja az "antipollution faulty" hibát - kiolvasva katalizátor hatásfok csökkenés az 1. -es hengesornál. Már 2-jára az elmúlt 4 hétben. Kell ezzel komolyabban foglalkozni? Vagy mi ez? Roszz a katalizátor? Vagy a lambdaszonda? 

 

didyman Creative Commons License 2017.08.20 0 0 121914

Ha nem törött el: "Most cseréltem le az oroszlánon. Mivel nem akartam venni komplett kart, ezért megnéztem, mi a metódus. A gyári az egy műanyag merevítő lappal befűzött gumi. Én ezt először kiszedtem, kis feszítéssel szépen kijön a végén lévő karomból, akkor ki lehet húzni egyben. Aztán, mivel a karmok kísértetiesen hasonló szélességűek, mint az akármelyik többcsuklós ablaktörlőkön lévők, ezért szétszedtem egy Valeo First-öt és bepróbáltam-simán bemegy. Csak, mivel a merevítő más kialakítású és vékonyabb gumit tud befogni, ezért az ezekben a sokcsuklósokban fémlemez merevítéseket használtam. Méretre vágtam, befűztem, kis teketóriával bepattintottam az utolsó karom alá és kész. Tökéletesen töröl. Nem ugrik ki, nem görbül el. Ettől fogva elég lesz csak a gumit csereberélni."

Előzmény: peto.istvan (121913)
peto.istvan Creative Commons License 2017.08.20 0 0 121913

Sziasztok!

 

Tudnátok mondani egy boltot, ahol kaphatnák Peugeot 307 SW-hez hátsó ablaktörlő lapátot.

 

Köszönöm!

Dizzyws Creative Commons License 2017.08.19 0 0 121912

Sziasztok!

 

Szerviz szerint nyomáskülönbség érzékelő, vagy FAP eltömődés lesz a hiba. (Antipolution fault + Unblock Diesel filter)

FAP tömődést a menetteljesítményen is észre lehet venni?

Illetve nálam olyan, hogy valamikor csak az Antipulution failt írja ki, majd van hogy pár km után bejön az Unblock Filter, ekkor szabályozza csak le a fordulatot.

A hibák alapján a szerviz szerint kb 80% hogy az érzékelő a hibás.

Mivel itt megint horror árat mondtak inkább eljöttem, valószínű kicserélem inkább a szenzort aztán meglátjuk. Bontottat nézegettem újabb, kisebb típust 6-7000ft-ért beszerezhető. Vagy megpróbálok valakitől kölcsönözni egyet.

Ha mégis FAP a hibás ez házilag kipucolható valahogy?

/RHS, 2.0 HDI, 107LE/

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.18 0 0 121911
Előzmény: Atus06 (121910)
Atus06 Creative Commons License 2017.08.18 0 0 121910

Peugeot 306 xr 1.4 benzines 94 évjárat mi okozhat menet közben torpanást gyorsitáskor megtorpan a motor ha elkezdem pumpálni egy kicsit a gázpedált akor megszünik

komisz277 Creative Commons License 2017.08.18 0 0 121909

Sziasztok!

 

PUG307 1,4 benzinesbe (2005, KFU) milyen gyertyák valók bele? Mert júniusi olajcserénél cseréltem gyertyákat (NGK) és minimálisan ingadozik az alapjárat (750-800 ford. között, néha felpörög 1200-ig). Lehetséges ezért az alapjárat ingadozás? Előtte nem tapasztaltam. Ja és amikor több tíz km-t megyek a kocsival bedobja az "antipollution faulty" hibát - kiolvasva katalizátor hatásfok csökkenés az 1. -es hengesornál. Már 2-jára az elmúlt 4 hétben. Kell ezzel komolyabban foglalkozni? Vagy mi ez? Roszz a katalizátor? Vagy a lambdaszonda? 

Atus06 Creative Commons License 2017.08.18 0 0 121908

Sziasztok peugeot 306 xr 1.4 benzines fapados alap kocsirol van szó

opel123 Creative Commons License 2017.08.17 0 0 121907

Először tisztázni kéne, hogy van-e klímád.  Pl gáz.  A motortéri fém klíma csövek ha hidegek, akkor valószínű, hogy az állítás nem működik.  Ha manuális, akkor ki kell szedni az állító karos mechanizmust (állítólag elég körülményes), ha automata, akkor van javítószett (fogaskerekek stb) a márkaszervizben 5-6e Ft-ért.

Előzmény: Chronoss (121905)
morcibacsi Creative Commons License 2017.08.17 0 0 121906

A régebbieken csak a fordulatszámot tudja kiolvasni valami miatt, semmi egyéb adat nem jelenik meg.

Előzmény: Papalac (121892)
Chronoss Creative Commons License 2017.08.17 0 0 121905

Ja, 1,4 dízel. És mind a két oldalon meleget fúj.

Előzmény: Chronoss (121904)
Chronoss Creative Commons License 2017.08.17 0 0 121904

Üdv urak! Egy kis segítségre volna szükségem. Peugeot 307 break, 2005-ös kiadású járgány került alám. A hiba az, hogy a szellőzés nem működik. Akárhová állítok a klímán/szellőzésen, csak meleget fúj be az utastérbe. Mihez kezdjek vele? Hozzá lehet-e fogni házilag?

Előre is köszi!

ádibébi Creative Commons License 2017.08.17 0 0 121903

A hangszórók rögzítése is pocsék, úgyhogy aki szép zenét akar, annak ezzel is érdemes foglalkoznia. Van rá metódus, hogyan kell rögzíteni az amúgy új, jobb hangszórókat, és milyen fejegység vezet el a felvilágosodásba szolgáltatások és hangminőség terén. De a lényeg, hogy önmagában egy fejcsere alig javít valamit.

Előzmény: dddx (121900)
Sir Gunar Creative Commons License 2017.08.16 0 0 121902

A vízhűtőm az vadi új, tavaszi db. (sajna nincsen hozzá fa amin terem, vettem :) ) A klíma hűtőt viszont át kellene lehet pucolni mert az a cserénél kimaradt, bár azt mondta a szerelőm, hogy nem volt vészes. Azt furcsáltam mikor ebbe átültem, hogy az azonos motorral szerelt 206 az télen-nyáron középen állt és nagyon elvétve ment kicsit feljebb a hőfok, de már vissza is hűtötte a venti. Azt elhiszem hogy a műszer inkább tájékoztató jellegű, de a becsörgésből is hallható, hogy melege van olyankor mikor végre be méltóztatik kapcsolni a venti. Igaz nem fogy a víz és nem is forrt még 1x sem, csak az nem normális szerintem, hogy 100 körül jár a mutató és az eéőbb említettekből ítélve a víz is majdnem a határon.

Előzmény: ádibébi (121899)
feco6512 Creative Commons License 2017.08.16 0 0 121901

Szia köszi a választ megtaláltam bizti volt a hibás

Előzmény: ádibébi (121896)
dddx Creative Commons License 2017.08.16 0 0 121900

Köszönöm a választ mindenképp fel fogom hivni Zolysyst. Azért szeretnék fejegységet cserélni mert ez    a gyári hifi nagyon kökorszaki se egy usb se aux hang 20-ra tekerve minimál basszussal is torz. De ha másképp nem megy akkor csak hangszórót cserélek           és dugok a szivargyujtóba egy transzmittert .

Előzmény: ádibébi (121897)
ádibébi Creative Commons License 2017.08.16 0 0 121899

Szia. Ha jól tudom a 2. fokozat csak jóval 100 fok fölött kapcsol be, szinte csak "vészhelyzetben", jelentős melegedésnél, addig az első fokozatot használja (azt is csak ha kell). A mutató amúgy nem konkrét hőfokot mutat, azt sem lehet alapul venni. A menetszél viszont simán helyrebillenti a dolgot, ezért van, hogy menetközben visszahűl. viszont ilyen jelenségnél egy alapos radiátorpucolás mindenkire ráférne (amúgy 2-3 évente). Ezt belülről kifelé, nem magasnyomású vízzel, hanem sima slaggal érdemes megcsinálni, először szétborítani a két radiátort, aztán bentről kifelé haladni, utána a közüket, és végül bentről kifelé az első, klímaradiátort is. Igaz hogy a benzines jobban melegszik, de a tiszta, átjárható randiátor még senkinek sem ártott meg. :)

Előzmény: Sir Gunar (121898)
Sir Gunar Creative Commons License 2017.08.16 0 0 121898

Szia!

Ugyan nem nekem szólt amit írtál, de ahhoz kapcsolódik a kérdésem.

A benzines 1.6-ban is gondolom 2 fokozatú a ventilátor, ha igen akkor ezért lehet hogy az enyémben csak 100°C-nál kapcsol be és leáll ahogy kicsit alá megy? Télen is ha nagy dugóban "haladok" képes ilyent tenni. Viszont ha folyamatosan tudok menni akkor beáll 90°C körülre és ott tanyázik.

Előzmény: ádibébi (121896)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!