Sajna a lábtartó nem jött össze:-(.Viszont adok egy email címet:motorsokk@citromail.hu
Szerintem itt fognak tudni neked segíteni csak írd meg neki,h mire van szükséged.Ellenben lenne egy eladó elsőfék rögzítőm(csak az oldalkocsisokon van) ha érdekel.
Őszintén most egy kicsit jegeltem ezt a projectet. 30 éve motorozok, illetve javítom is a motorjaimat, illetve építettem is párat. Ezért irtam lentebb a sok "felesleges" jogszabályról. Sajnos sokrétű tapasztalatom gyűlt össze ezek alatt az évek alatt.
Öszintén azt meg nem szeretném, hogy valaki megépítse, vagy csak "legalizálja" helyettem.
Vagy megy legálisan, vagy elengedem ezt az ötletet.
Valamikor még azon is gondolkodtam, hogy felhajtok egy külföldi valakit, aki összepapírozza a járművet, és úgy hozom haza, és honosítom, mint kész fogatot.
A sok ostoba jogszabály. Nálunk fejlettebb helyeken ha valamit építessz, átalakítassz, vidd el /jó esetben !/ bemutatni egy műszaki állomásra. Itt belefulladsz a jogszabályok rengetegébe, és még az út végén amikor kifizettél egy rakás pénzt, akkor sem biztos a "végeredmény"! :-(
Jelenleg még Németországban vagyok bizonytalan ideig, korlátozott internet hozzáféréssel. Tudomásom szerint rajta van az ügyön, amint arra lesz fuvar, telefonál. Nekem tuti, hogy kell!!! Türelmed példaértékű!
Te az oldalkocsira szerelt irányjelzők száraiból vágtál le? Mert eredeti szár hosszúsággal eléggé csálén állnak. Ráadásul a hátsó lámpa elé még be is ér! Ez így jó, vagy rövidebbre kell vágni? Nem szeretném ha ezen bukna a vizsgám.
Nem kell aggódnod!!Nehogy azt hidd ők tudják mit kell nézni!!!Lövésük sincs.Nekem Győrben KPM vizsgán csak a féket nézték semmi mást.Óváron nézik a lámpát,indexet.Hátul,ha van szemafor az csak piros legyen.!
Érdekes a km órám pontosan mér,de a számlálója késik.?A tiéd pontos?
Így is van.... Mindent az orszag másik feléről:-)Álltalában vannak olyan jó fejek az emberek,hogy Pestig felhozzák a holmikat.
Én oldalkocsisként vettem a 638-ast.Mentem vele 1év alatt kb 8000Km et.Amit eddig cseréltem:vételkor olaj,gyertyák.Később:teleszkóp gumi harang alsó-felső szilent szimmering(nem kellett volna)1izzó,km spirál.Az enyém gyári oldalkocsis(elárulja az alsó kormány stabilizátor).Tökéletes a gyári áttétel!!!!Jó a menet teljesítmény és az erős szembe szelet is bírja.
Szerintem tudok neked làbtartót szerezni...Vedd le a bovdent és mond ,h fékezetlen!!Tuti siker az enyémet Mosonmagyaróváron vizsgáztattam.Ja és,tènyleg kell eredetiség vizsgára vinni.. Hát oldalkocsisat nem csinàlnak mindenhol.
Nekem a forgalomból végleg kivont volt a Jawam. Újra forgalomba helyeztettem és így használtam szólóban kb.4 évig. Aztán most szeretném oldalkocsival egybe vizsgáztatni! Na erről lenne jó tudni mik a költségek és a vizsgáztatás menete.
Én gyakarolni, használni akkor merem majd ha lepapírozom. A motort szólóban használtam idáig, nem oldalkocsis volt! Ezért is kérdeztem, hogy így esetleg vannak e plusz költségek vizsgáztatáskor. Remélem nem kell eredetvizsga, meg ki dudja még mi a nyavaja. Azt meg el is felejtettem kérdezni, hogy az oldalkocsi fékbovdenjét elvileg a bal oldali lábtartón lévő kis vájaton kéne átvezetni és megakasztani. De mivel nekem nem olyan a lábtartóm ezért ezt nem tudom megtenni. Honnan tudnák ilyen fajta lábtartót szerezni?