Nekem volt hasonló hibám, mondjuk télen. Indulás után kis idővel elkezdte ezt csinálni. Felgyulladt a stop+a motorjel és leállt. Hosszas keresgélés után kiderült, hogy a légtömegmérő halt be. Én gyári Renault-at rendeltem, 26000.- volt az ára. Utána megjavult. Remélem tudtam segíteni. Üdv! :)
Gondolkodtam én is egy kapaszkodó beszerelésén már régóta, de az istenért nem találok sehol a neten bármiféle kapaszkodót is. A tolóajtónál van de olyat nem lehet külön kapni. Talán a legjobb egy multivané / VW / lenne formailag , csak azt nem tudom ha megfúrom az A oszlopot nem sérül e valami vezeték.
Szerintem úgy a legegyszerűbb leszedni, ha a kormányon fordítasz 180 fokot, tehát fejjel lefelé legyen a légzsák. Ekkor bedugsz egy kis csavarhúzott hátulról a most fentre került lukba, és tenyérrel megütöd lefelé, magát a légzsákot. Az akksit nem kell feltétlenül lekötni de a gyújtás azért ne legyen rajta:)
Lenne eladó nyárigumim 195/65 R16C-s. 2goodyear 9mm-es és 2michelin 10mm-es. Gyári acélfelnire szerelve centírozva. Tavaly raktam fel tavasszal, még megvannak a régi gumik is, esetleg érdekel valakit autóeladás előtt. /uniroyal 4mm, bridgeston 5mm , 1 nyarat még elmegy láttam már rosszabbat autókereskedésbe szilikonnal feljavítva/ Mielőtt felrakom hírdetni nektek szóltam mert sok segítséget, ötletet kaptam a fórumtagoktól. Vasárnap dél körül Tatáról Sárvárra indulok nyaralni /telelni 20-22C/ ha valakit érdekel elviszem magammal ha jó az irány.
Én is csak azt tudom mondani, mint a kedves Vargamunka. Nálam porlasztócsúcs volt rossz azért állt le. Ha egy rossz még nem nagyon állt le, de egyszerre 2 adta be a kulcsot és akkor leállt. Pár napig mentünk vele így, néha 100 km-t is hiba nélkül, néha csak pár száz métert. Ellenben hibakód volt ami utalt a rossz csúcsokra!!!
Sziasztok! Vivaro 2007-es 2.0 dci 115 Le olyan probléma lépett fel, hogy kb.1 hónapja járó motornál kigyulladt a motordiagnosztika lámpa " stop" lámpa és leállt a motor. ezt követően vissza belehetett indítani és semmi problémát nem jelzett. Ki lett olvastatva, de nem volt benne mentett hiba. Ma reggel szokásos indulás, pöcre indult, kb. 200 méter után kigyulladt a Stop lámpa és leállt a motor. Beindul, de kb. 3-4 mp után Stop lámpa és leáll a motor. Mi lehet a probléma? találkozott már valaki ilyennel? Olvastam, hogy másoknak is volt már ilyen, de sehol nem látta, hogy mi volt a probléma oka. Válaszokat előre is köszönöm!
A jobb oldali alsó rész kis tükör alatt van az érzékelőd ....
egy spatulával ki kell billenteni a foncsorozót részt a kisebbet ..érzékelő mögötte van két száll vezetéken ..
2500 ohmot kell mérned úgy 20 c körül a kor jól működik a szálon kell végig menni vagy a biztiket nézzed meg a vezető oldalt a pohártátó fedele mögött .....szabadon választható opció lehet hogy jól beázott csak :)
Sziasztok! Már régóta szeretném kérdezni de mindig elfelejtem: A vezető oldali tükröm egyre jobban mozog a menetszéltől. Hogyan lehet a tükröt szétszedni h. vhogyan pimpeljem egy kicsit? Mellesleg egy őz is elütött oldalról, megnyomta egy kicsit az oldalajtót. Óriási mázli h. csak az oldalajtó horpadt be. Cserés. Ha nyitva lett volna, akkor beugrik. Oldalról jött belém. Ez van.
Télen volt leszedve a lökhárító, ott nem talaáltam semmit!!! Viszont azt mondta az egyik ismerős, hogy a jobb oldali tükör alján van valami érzékelő!!! Ott tényleg van valami fekete kis izé, ami a bal tükör alján nincs!!! Talán az lehet??? Köszi a válaszod!!! Minden jót!!! Üdv:karimama!!!