Ez a merci nem AMG-s amúgy? Gyanús az AMG Penta felni, és a szpoiler elől.
Jó lenne szerválni egy AMG M110-es motort valahonnan :) 114-ésből is létezett AMG változat. Coupéről nem tudok, de 280E AMG biztos volt. 210 lóerős M110-zel.
Este az ismerős mondta, hogy egy fekete tuningolt corsából kiugrott egy faszi és nagyon nézegette a coupém, na mondom... utóbbi autólopásos sztori miatt kicsit megujedtem, kimentem nem találtam semmit az autón, de kicsit féltem, nehogy kinézzek, aztán kövessenek, majd egy óvatlan pillanatban elemeljék. Aztán mikor indultam haza láttam, hogy ott van ez a Yetrós szórólap a kocsi szélvédőjén. Hát én még nem nyugodtam meg ilyen gyorsan :D Rájöttem, hogy csak ezt a szórólapot rakta a kocsira :)
Amúgy kész lett a kárpitozás a kocsiban, majd rakok fel képeket, ha érdekel valakit.
szombaton még volt két szakasz beteszem ide a 123 cuopét meg kicsit off volt magyar indulo is 27 böl 13 ik a race osztályban egy alfaval a merci 15 ik lett
Szinte látom ezt a szegény autót, ahogy vonszolja magát a gödrös erdélyi utakon, agyon pakolt utánfutóval és tetőcsomagtartóval, gondolom ezért van megemelve a hátulja, különben ez aszfaltot radírozná... De "Magyarba" ezt is el lehet adni veteránautóként :-)
Szerintem most, ami érdekes autó van fent, az a francia 220 -as automata, leírás szerint rossz motorral, egybepaddal, és a kék 108 -as, amit Stunt is nézett. Meg persze vannak tip-top drágák, de azok kevésbé érdekesek.
hát hiszen én is erről beszélek, oda is raktam mögé :) amúgy én venni szeretnék, nem eladni, csak nem vagyok önző, és megosztom veletek az alkalmi ajánlatokat :) egyébként van itt még ember ezen kívűl is, akinek elgurult az orvossága: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1451093&submit=ugras&p=ceg ez valami új tendencia, hogy azt hiszik, egy zsák aranyon ülnek? ezeknél sokkal jobb állapotú autók töltenek hónapokat eladásra várva...
Szerintem van jobb vétel egy valahogyan lakatolt, szétrobbantott, projekt állapotú és nem is olcsó autónál. Elnézést, ha valakit megbántok a véleményemmel.
Hali! mivel az előző W115-re való csillag feláldoztta magát egy viharban rádőlő talapzaton álló, megállni tilos táblával történő találkozás során és megóvta a géptetőt a komolyabb sérüléstől, szóltam egy havernak-ha már úgy is megy yugóba
hozzon már nekem frankó utángyártottat.
Az eredeti csillag legalább egy tizesbe fáj.
Hozott is egyet ezernyolcért, de szegény nem tudhatta mi a különbség a 15-ös és a 23-as csillag között.
A cégnél poénból ráapplikáltuk ezt és úgy voltam vele, hogy ezer emberből egynek ha feltünik a különbség, így aztán fent maradt egy évig, amíg meg nem tetszett valami sutttyónak.
Igazából nem volt nagy kunszt, mivel az egyik munkatársam tette fel, csak arra emlékszem, hogy a gömb aljából reszelni kellet, hogy lejjebb kerüljön és elforgatva könnyen visszaálljon középre.
Csak címszavakban: pénteken voltam Burgenlandban megnézni az utolsó szakaszát a Trieste-Vienna Classic ralinak, volt kb. 45 induló, ebből 20 volt 911-es Porsche, főleg a 70-es évek elejéről.
Volt egy W123-as 280 CE atomjól megcsinálva, bentről állítható rev limiter, bentről állítható előgyújtás, bentről állítható fékerőelosztás, rozsdamentes dupla kipu végig, kemény futómű, klasszik versenyülések, becsövezve, R osztályban ment, ez valójában Rally, a C osztály volt a túraverseny.
Volt a parkolóban Pinkafeldben egy W108-as, 250 SE...kb. 15 percig néztem, de nem találtam rajta hibát! Nagyrész gyári fényezés, teljesen rozsdamentes, hibátlan gyári kárpit, ajtófalcok, minden. Az én 115-ösöm egy roncs mellette, komolyan mondom.
Szép lett volna ha egy 60-70 éves tulaja van, de egy hátrazselézett hajú kb. 30 éves osztrák fickó volt "Mercedes Classic Club" hímzéssel a rózsaszín Boss pólón. Csodák nincsenek.
Vasárnap autóztam az állólánykával, továbbra is szerelmem ez az autó, bámulatosan jó. Nem kopog, nem zörög, nem lötyög. Szépen megy, 11-et eszik.
(Feleségemtől kaptam egy klasszik bőr-szövet kesztyűt hozzá, amolyan 60-as évekbeni autós kesztyű, színben is harmonizáló, használatlan, de 1962-es....)
Főnököm gépén vannak fényképek, majd talán hozzájutok. A 108-asról is van kép.
ugy néz ki hogy nem tudok menni a klubbra, de szerdán Cs.Daniék valszinŰleg jönnek hozzám valami cuccokkal, ha addig találkoztok esetleg elküldhetnéd vele én meg küldöm vissza velük az árát.
Jójó a 108, de szerintem a legszebb állólámpás (vegyük úgy, hogy a töklámpás, buboréklámpás is az) a XXXC és az XXXCE :) Nem kéne más állólámpa nekem :) Jó mondjuk egy 6.9-est lehet kipróbálnék :)
Bocsánat, alant olvastam, hogy ezt a kékséget mér kiveséztétek.
Azért bevenné a beteg gyomrom, de amíg el nem költözök kertes házba és garázst nem tudok az ótónak biztosítani addig csak álmodozom...
Lakótelepi körülmények közé tökéletes az én vasam, a 108-as már nagyon kirína a proliautók közül és még valaki kárt tenne benne egy holdfényes éccakán.
Olyan rafkós parasztgyerekek vannak, hogy el sem hiszem: a sárga villámom 123-ra
való csillagát (gömb talapzatú) úgy törte le, hogy tört egy gallyat, azt alászúrta, hogy ne tudjon elforogni és már vitte is boldogan-csak nagyobb öröme ne legyen már ebben az életben.
Több mint három éve van meg az állólányka, eddig maximális részemről a megelégedettség, minden áldott nap használva vagyon, a fogyasztása pedig a 3000ccm-hez képest meglepően alacsony, de akkor is tudom, hogy egyszer átülök majd egy W108-W109-be.
Én úgy tudom, addig fogja a vákum, amíg a "b" oszlop maradékán lévő gombbal ki nem oldod, de szerintem amíg a motor jár, addig folyamatosan termeli a levegőt.
Ami coupéban van az előredönthatő üléseknél vákumtartály (ami megakadályozza az ülések menetközbeni előredölését), abból mikor szívja ki a motor a levegőt? motorindításnál, vagy sebességve téve (autómatám van), vagy egyéb befolyásoló tényező van?
Nem elég azt a műanyag kromszerű, köralakú borítást leszedni az egyik oldaláról? Miért kell a tekerős részt szétszedni? Azt az oldalt remekül lehet állítani.
Tehát nem elég csak lepattintani oldalt azt a kerek műanyag borítást (szemben a tekerővel), és ott lesz gondolom ez a négyszög alakú lyuk, nem?
csak úgy tudod beállítani, hogy a két oldaláról leveszed az állítókat, és négyszög lyukakat tekered valamivel, illetve csak azon az oldalon kell így csinálnod ahol nincs kívűl rajt a tekerő. csak az a baj, hogy a pontos beállításhoz mindig szét-meg össze kell rakni mire jó lesz.Szétszede, állítod, összerakod, ráülsz kipróbálod, egyik oldal még lóg újra szét szeded, s így tovább.......
Tuti nincs benne, és szerkezetileg is jó a szék. Most jött meg a kárpítostól.
Letudnád kicsit bővebben írni, hogy hogy tudom "manuálisan" állítani a szögvas nélkül a háttámlát a legegyszerűbben? Szeretném belőni valami normális helyzetbe, amíg nincs meg a vas.
ha még nem szedted szét, akkor valószínűleg benne van csak kicsúszott, abból az oldalból, amelyik nem megy, szét kell szedni az egész ülést, meg kell nézni a fémkereteket nincsenek-e eltörve, mert ha igen akkor hiába fogod visszarakni, újból kicsúszik.
Ha el van törve meg kell hegeszteni, de úgy, hogy ne vetemedjen el, utána felrakod az ülés aljára a háttámlát, a szögvas (ezt keresed) nélkül, így a két oldal külön állítható, beállítod egyformára, újra kiveszed az állítórészét visszadugod helyére a "szögvasat", és ha mindent jól sikerült akkor párhuzamosan viszi a két oldalt.
Én már végigjátszottam... jó játék, a végén már csukott szemmel megy szét-és össze.És ami a fő, hogy jó lett!!