Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2013.05.01 0 0 242

 

Nem csavaroztam fel rendesen, csak odabiggyesztettem a blokkra. Felül van a generátor és alul a szervoszivattyú.

Kell még hozzá egy feszítőgörgő is, de az már nincsen meg, úgyhogy nem tudtam lefényképezni.

 

FeZ

 

Előzmény: Hydromachusz Flagizallusz (241)
Hydromachusz Flagizallusz Creative Commons License 2013.04.30 0 0 241

Üdv!

 

áhá értem valami ilyesmire kezdtem gyanakodni de így, hogy megerősítettél mostmár tuti!

rendben van nagyon köszönöm a segítséget!

és extra külön köszönet ha nem felejted el!

 

H. F.

 

 

Előzmény: FeZ_ (240)
FeZ_ Creative Commons License 2013.04.29 0 0 240

Ki kell cserélned a blokkon azt az öntvényt, amire a generátorod van felfogatva egy olyanra, amire a szivattyút is fel lehet rögzíteni. Szerintem ez a legegyszerűbb megoldás, de ha van kedved, faraghatsz is. :-)

Elvileg van ilyen öntvényem valahol bontásból, ha nem felejtem el, lefényképezem.

 

FeZ

 

Előzmény: Hydromachusz Flagizallusz (238)
Hydromachusz Flagizallusz Creative Commons License 2013.04.29 0 0 239

ÜDv!

 

ferdehátúra a hátsó kerékjárat miatt nekem csak 15öst sikerült belepréselni alapból.

 

Előzmény: Elemér173 (235)
Hydromachusz Flagizallusz Creative Commons License 2013.04.29 0 0 238

Szerbusztok!

 

érdeklődnék; valaki tudna e abban segíteni, hogy citroen zx 1.9D   1994.07.07 es gyártású alapból nem szervokormányos ( enyim ).

viszont most szervot tennék bele de a gondom hogy nem világos, hogy hova megy a szervoszivattyú illetve hova kéne rögzíteni , mert ahol lennie kéne ott nekem a generátor van és a környékén nincsen sehol semmilyen felfogatási pont, illetve valami egyezés, hogy pont ott kellene lennie.

továbbá egyetleg ötletem eddíg hogy a generátort le kell szedni és a generátortartó csonkra egy toldás kellene amire a szervoszivattyút kell rakni és felette marad a generátor???

szóval nem értem ha valakinek van ötlete vagy 1.9D ZX -ében van szervo és megtenné hogy alulról és oldalról lefényképezi azért hálás lennék! 

 

Köszönettel:

S.Laci

ZX - 96 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 237

Sziasztok ! Ha valakit érdekel  Citroen C 5  ALUFELNI  hibátlan állapotban  2001 -02  évjárathoz  írjon !   4 db -ot 2 bolti áráért adom ! Csavar nélkül !

ZX - 96 Creative Commons License 2013.04.29 0 0 236

Hali !  Ne kínlodj vele !  A Vulcane  tipus mérete 185/60/14  volt !  15 collos jó de csak 185 - gumival és kis ET számmal ! !!!!!!!!!

Előzmény: Elemér173 (235)
Elemér173 Creative Commons License 2013.04.28 0 0 235

Sziasztok!

 

Érdeklődnék citroen zx-re rá megy a 16 coll felni?

zx94 Creative Commons License 2013.04.25 0 0 234

Köszi, szerintem KDZ lesz, csak elírták.

Előzmény: ZX - 96 (233)
ZX - 96 Creative Commons License 2013.04.25 0 0 233

Szia !  ezt találtam :   http://citroenalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/marka/zx/

 

talán segit !

Előzmény: zx94 (232)
zx94 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 232

K2D szerepel a forgalmiban, az előbb elírtam, igaz ilyen motort sem találok...

Előzmény: zx94 (231)
zx94 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 231

Köszi szépen :)

 

Egyébként úgy tűnik a forgalmiban el lett írva a típus, ugyebár 1.4i szerepel benne, de szerintem ez karbis, kézi szivató van a műszerfalban és működik is.

 

A motorkód sem stimmel szerintem, K2X-et ír, de ilyet nem találtam sehol, csak KDX-et és KFX-et, remélem eredetiségvizsgálatnál nem lesz ebből gond.

Előzmény: ZX - 96 (230)
ZX - 96 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 230

Gratulálok ! Benne vagy a "családba"  Kellemes autókázást ! 

Előzmény: zx94 (229)
zx94 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 229

Sziasztok,

 

a napokban tettem szert egy 5 ajtós ZX 1.4i avantage-ra, korához (és az árához!) képest az autó meglepően egyben van, persze kisebb hibák azért akadnak és a futóművön is lesz majd javítani való. Pl. a műszerfal és a szélvédő között van egy hab/szivacs szerű szigetelés ami mára elég rendesen elkezdett szétporladni. Sajnos érezni, hogy az elvált szemcsék benne vannak az utastér levegőjében, kesernyés ízt hagy a szájban, ami egyáltalán nem megnyugtató. Ezért szeretném mindenképp eltávolítani, kérdés mit érdemes a helyére tenni? Gyári szigetelést lehet esetleg kapni? Ha nem, mivel lehetne helyetessíteni?

 

Amúgy maga az autó nagyon tetszik, egyszerű, de mégis van benne valami ami egyedivé teszi, nem annyira tucat mint egy Astra F vagy Golf 3. :) Amúgy full fapad, még szervó sincs benne, de nem igen tudtam válogatni.

FeZ_ Creative Commons License 2013.03.25 0 0 228

Ha diesel, akkor lehet, hogy az adagolón a fém "páncél" alatt levő kis elektronika haldoklik és azért csinálja. Sajnos jellemző hiba.

Végső esetben ezt a fém védőlemezt (páncélt) le lehet faragni az adagolóról, bár elég sz**ás, mert letört, fej nélküli csavarokkal van feltéve, pont a bonthatatlanság érdekében. Persze azért leszedhető. :-)

Szóval ha az lejön, akkor ki lehet szedni alóla az elektronikát és a leállító mágnest ki kell cserélni egy hagyományosra, kell neki adni egy gyújtás +12V-ot és már muzsikál is a moci, ezentúl kód nélkül.

Nem mellékesen ha ezt megtetted, azután add el nekem a kódpaneles váltóboxodat, én meg adok neked egy kódpanel nélkülit helyette, meg lóvét !  :-)))))

 

FeZ

 

 

 

 

Előzmény: dagi29 (227)
dagi29 Creative Commons License 2013.03.25 0 0 227

Szia!

Köszönöm a választ, így egy kicsit közelebb vagyok már a megoldáshoz. Ezt a járó motoros - kábel lehúzós megoldást még nem hallottam. Amúgy 1.9 dízel ami zakatol. (már ha a kód probléma megoldódik) :)

Köszi még egyszer a segítséget!

Előzmény: FeZ_ (226)
FeZ_ Creative Commons License 2013.03.23 0 0 226

Ha a zöld és a piros együtt világít, az kommunikációs hibát jelez - elvileg.

Azaz a panel és az ECU között nincs kommunikáció.

Lehet kábelhiba, lehet a panel hibája és esetleg ECU hiba is. :-(

Milyen moci van benne különben ?

Ja, ha esetleg egyszer sikerül beindítanod, járó motornál ha lehúzod a kódpanel csatlakozóját, akkor a továbbiakban elindul kód nélkül is az autó. Persze nem kötelező, csak sokan inkább kiiktatják az indításgátlót, nehogy megszivassa őket megint.

 

FeZ

 

Előzmény: dagi29 (225)
dagi29 Creative Commons License 2013.03.23 0 0 225

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek. A probléma a következő: Az autó kódos indításgátlóval van felszerelve eddig semmi gond nem volt, ám néhány napja a gyújtást ráadva világít az összes led a kód panelen és hiába ütöm be a helyes kódot az autó semmit nem reagál és emiatt nem lehet elindítani. Már mindennel próbálkoztam de semmi.

Remélem van valakinek hasznos tanácsa és sikerül megoldani ezt a bosszantó dolgot.

Előre is köszönöm a segítséget!

FeZ_ Creative Commons License 2013.03.14 0 0 224

:-(

Köszi.

 

Előzmény: xm 2.1 td (223)
xm 2.1 td Creative Commons License 2013.03.14 0 0 223

Nem.

 

Előzmény: FeZ_ (222)
FeZ_ Creative Commons License 2013.03.14 0 0 222

xm 2.1 td

 

Kódos indításgátló volt benne ?

 

FeZ

 

Előzmény: xm 2.1 td (221)
xm 2.1 td Creative Commons License 2013.03.06 0 0 221

Üdvözlet mindenkinek! Bontok egy 1.4i 3 ajtós napfénytetős 119 ezret futott zx-et. Ha érdekel valakit: pannon ötnyolcvan hatvanhat huszonhat. Szép napot

deerman Creative Commons License 2013.02.17 0 0 220

Nekem 7 alatt volt nyáron, 8 alatt télen, vegyesben, hosszú úton 6-6,3. (8szelepes)

És nagyon nagyon bánom, hogy eladtam... :-(((  (brühühűűű  ,mert a cinquecento amit helyette vettem, az is megkajálja ilyenkor a 6-ot, és igaz, hogy kicsi és kényelmetlen, de legalább lassú és félelmetes)

Előzmény: alien19 (217)
FeZ_ Creative Commons License 2013.02.16 0 0 219

"Van-e valakinek eladó ZX-hez bal első, belsü kilincse?"

 

Van. Díszcsíkom viszont nincsen.

 

FeZ

 

Előzmény: wolf_ (218)
wolf_ Creative Commons License 2013.02.16 0 0 218

Sziasztok!

 

Van-e valakinek eladó ZX-hez bal első, belsü kilincse? Az enyémben eltört a rugó, és elég bénán lifeg.

illetve keresek jobb első ajtóra gumi diszcsíkot. Egyszer már le lett szedve, es nagyon hullámos, vagy esetleg ezt csak újban keressem, mert ami bontott az is mind ilyen?

 

köszönettel

wolf

alien19 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 217

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy mit tudtok a Citroen ZX 1.8i benzin motorokról?Elsősorban a fogyasztásra lennék kíváncsi :)

Egy kombiról lenne szó

 

hibcsab Creative Commons License 2013.01.26 0 0 216

Mivel egy  fiat punto szivattyú volt rádugva a csőre és csak bele volt "dobva" a tankba, ezért az menet közben mocorgott.

Ennek az lett a következménye, hogy egyre kevésbé volt rajta a csövön, mígnem az utolsó kanyarban szétcsúszott végleg, így megállt.

 

Előzmény: bazidzsó (215)
bazidzsó Creative Commons License 2013.01.26 0 0 215

:) ez jó hír!

Mi volt pontosan a probléma? Az üzemanyagszivattyú?

Előzmény: hibcsab (214)
hibcsab Creative Commons License 2013.01.25 0 0 214

Sziasztok!

Köszönök minden eddigi segítséget, mindenkinek.

Az autó megjavult!!!

Van hidegindítás, alapjárat.....meg minden.

 

Előzmény: bazidzsó (212)
promega Creative Commons License 2013.01.24 0 0 213

Sziasztok!

 

Lassanként kellene keresnem egy váltót az 1.4 -es kdx motorkódos autókámba... sajna a PSA tipuscsaládot nem ismerem, ezért kérdezném, hogy milyen autókban találhatok olyan 5 sebességes váltót, amit be tudok építeni?

(A haynes MA néven illeti a váltót, de azóta nem hiszek neki, amióta a műszerfalkiszerelés 1 napos műveletét elintézte annyival, hogy oldjuk a csavarokat és vegyük ki a műszerfalpárnát... 8)  )

 

A váltóknál vannak különböző összáttételű tipusok, vagy ugyanazt tették mindenbe? ha voltak különböző változatok, csak a végáttétel változott vagy a fokozatok áttételei is?

Alapvetően a jelenleginél eggyel hosszabb áttétel lenne a cél...

 

Azt tudom, hogy van 1 és 2 rudas váltórudazat, elvileg 1 rudas van benne,  adott esetben kell rudazatot is szereznem, vagy átszerelhető a váltóra az egy rudas kapcsolómechanikája?

 

Előre is köszönök minden hasznos reakciót!

 

Promega

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!