Ki kell cserélned a blokkon azt az öntvényt, amire a generátorod van felfogatva egy olyanra, amire a szivattyút is fel lehet rögzíteni. Szerintem ez a legegyszerűbb megoldás, de ha van kedved, faraghatsz is. :-)
Elvileg van ilyen öntvényem valahol bontásból, ha nem felejtem el, lefényképezem.
érdeklődnék; valaki tudna e abban segíteni, hogy citroen zx 1.9D 1994.07.07 es gyártású alapból nem szervokormányos ( enyim ).
viszont most szervot tennék bele de a gondom hogy nem világos, hogy hova megy a szervoszivattyú illetve hova kéne rögzíteni , mert ahol lennie kéne ott nekem a generátor van és a környékén nincsen sehol semmilyen felfogatási pont, illetve valami egyezés, hogy pont ott kellene lennie.
továbbá egyetleg ötletem eddíg hogy a generátort le kell szedni és a generátortartó csonkra egy toldás kellene amire a szervoszivattyút kell rakni és felette marad a generátor???
szóval nem értem ha valakinek van ötlete vagy 1.9D ZX -ében van szervo és megtenné hogy alulról és oldalról lefényképezi azért hálás lennék!
Egyébként úgy tűnik a forgalmiban el lett írva a típus, ugyebár 1.4i szerepel benne, de szerintem ez karbis, kézi szivató van a műszerfalban és működik is.
A motorkód sem stimmel szerintem, K2X-et ír, de ilyet nem találtam sehol, csak KDX-et és KFX-et, remélem eredetiségvizsgálatnál nem lesz ebből gond.
a napokban tettem szert egy 5 ajtós ZX 1.4i avantage-ra, korához (és az árához!) képest az autó meglepően egyben van, persze kisebb hibák azért akadnak és a futóművön is lesz majd javítani való. Pl. a műszerfal és a szélvédő között van egy hab/szivacs szerű szigetelés ami mára elég rendesen elkezdett szétporladni. Sajnos érezni, hogy az elvált szemcsék benne vannak az utastér levegőjében, kesernyés ízt hagy a szájban, ami egyáltalán nem megnyugtató. Ezért szeretném mindenképp eltávolítani, kérdés mit érdemes a helyére tenni? Gyári szigetelést lehet esetleg kapni? Ha nem, mivel lehetne helyetessíteni?
Amúgy maga az autó nagyon tetszik, egyszerű, de mégis van benne valami ami egyedivé teszi, nem annyira tucat mint egy Astra F vagy Golf 3. :) Amúgy full fapad, még szervó sincs benne, de nem igen tudtam válogatni.
Ha diesel, akkor lehet, hogy az adagolón a fém "páncél" alatt levő kis elektronika haldoklik és azért csinálja. Sajnos jellemző hiba.
Végső esetben ezt a fém védőlemezt (páncélt) le lehet faragni az adagolóról, bár elég sz**ás, mert letört, fej nélküli csavarokkal van feltéve, pont a bonthatatlanság érdekében. Persze azért leszedhető. :-)
Szóval ha az lejön, akkor ki lehet szedni alóla az elektronikát és a leállító mágnest ki kell cserélni egy hagyományosra, kell neki adni egy gyújtás +12V-ot és már muzsikál is a moci, ezentúl kód nélkül.
Nem mellékesen ha ezt megtetted, azután add el nekem a kódpaneles váltóboxodat, én meg adok neked egy kódpanel nélkülit helyette, meg lóvét ! :-)))))
Köszönöm a választ, így egy kicsit közelebb vagyok már a megoldáshoz. Ezt a járó motoros - kábel lehúzós megoldást még nem hallottam. Amúgy 1.9 dízel ami zakatol. (már ha a kód probléma megoldódik) :)
Ha a zöld és a piros együtt világít, az kommunikációs hibát jelez - elvileg.
Azaz a panel és az ECU között nincs kommunikáció.
Lehet kábelhiba, lehet a panel hibája és esetleg ECU hiba is. :-(
Milyen moci van benne különben ?
Ja, ha esetleg egyszer sikerül beindítanod, járó motornál ha lehúzod a kódpanel csatlakozóját, akkor a továbbiakban elindul kód nélkül is az autó. Persze nem kötelező, csak sokan inkább kiiktatják az indításgátlót, nehogy megszivassa őket megint.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. A probléma a következő: Az autó kódos indításgátlóval van felszerelve eddig semmi gond nem volt, ám néhány napja a gyújtást ráadva világít az összes led a kód panelen és hiába ütöm be a helyes kódot az autó semmit nem reagál és emiatt nem lehet elindítani. Már mindennel próbálkoztam de semmi.
Remélem van valakinek hasznos tanácsa és sikerül megoldani ezt a bosszantó dolgot.
Nekem 7 alatt volt nyáron, 8 alatt télen, vegyesben, hosszú úton 6-6,3. (8szelepes)
És nagyon nagyon bánom, hogy eladtam... :-((( (brühühűűű ,mert a cinquecento amit helyette vettem, az is megkajálja ilyenkor a 6-ot, és igaz, hogy kicsi és kényelmetlen, de legalább lassú és félelmetes)
Van-e valakinek eladó ZX-hez bal első, belsü kilincse? Az enyémben eltört a rugó, és elég bénán lifeg.
illetve keresek jobb első ajtóra gumi diszcsíkot. Egyszer már le lett szedve, es nagyon hullámos, vagy esetleg ezt csak újban keressem, mert ami bontott az is mind ilyen?
Lassanként kellene keresnem egy váltót az 1.4 -es kdx motorkódos autókámba... sajna a PSA tipuscsaládot nem ismerem, ezért kérdezném, hogy milyen autókban találhatok olyan 5 sebességes váltót, amit be tudok építeni?
(A haynes MA néven illeti a váltót, de azóta nem hiszek neki, amióta a műszerfalkiszerelés 1 napos műveletét elintézte annyival, hogy oldjuk a csavarokat és vegyük ki a műszerfalpárnát... 8) )
A váltóknál vannak különböző összáttételű tipusok, vagy ugyanazt tették mindenbe? ha voltak különböző változatok, csak a végáttétel változott vagy a fokozatok áttételei is?
Alapvetően a jelenleginél eggyel hosszabb áttétel lenne a cél...
Azt tudom, hogy van 1 és 2 rudas váltórudazat, elvileg 1 rudas van benne, adott esetben kell rudazatot is szereznem, vagy átszerelhető a váltóra az egy rudas kapcsolómechanikája?