Üdv! Az hogy nyitott motorháztető,csomagtartó, az nem hibaüzenet hanem egy figyelmeztetés hogy nyitva maradt... a töbi amit kiír mint pl airbag fehler, azaz légzsák hiba ezeket műszerrel ki lehet olvasni hogy pontosan hol melyik. izzo kiégésnél pl kiírja pontosan melyik izzó az ..
Olyan kérdésem lenne, hogy nemrég vettem egy ötös golfot és az útmutató szerint úgy kell behozni a menüt, hogy az ablaktörlőt működtető kar alján található OK gomb megnyomásával jön be. Hiába nyomom a menüt nem tudom behozni! Hogy működik ez pontosan?????
Golf V-höz keresek rádió tekerö gombot. Sajnos kitörött belöle a pöcök és mindig leesik. Valaki ha tud légyszives segitsen hol kaphatok, esetleg más ötlet is érdekel.
Valaki segítsen legyen szíves, mert már felrobbanok az idegtől...
VW Golf V ről van szó
Beázik a csomagtartóm. 2 dologra tudok gondolni, már öntöztem mindenhonnan, kerékjáratból, felülről, lámpára.
1. A hátsó lámpám nem gyári, hanem valami utángyártott szemét és a tömítés lehet szar, vagy nem illeszkedik rendesen, mivel a lámpa is párás.
2. Van a kerékjárat mögött egy ilyen fekete rács, ami fogalmam sincs mire jó, ilyen gumi csappantyúk vannak benne, ott is mintha folyna a víz kissé. Talán a tömítése nem jó, vagy nem tudom. Azt sem tudom minek az oda, illetve mit csinál.
valaki esetleg tudja mi ez? Hol lehet szerezni újat?
Vagy esetleg valaki járt e már így?
Veszek 1 gyári lámpát, annyit tudok tenni, ha nem jön be, akkor már komolyan márkaszervizbe kell vinnem, oldják meg, mert szétvisz az ideg...
szinte mindegyikben ki vannak kopva ezek a dolgok. Elég szar megoldás, pl ebay-ről rendeltem világításkapcsolót, mert nekem is ronda, de a klíma meg a rádió gombjaival nem nagyon lehet szerintem mit tenni sajnos. Gondolom senki nem cserél ezért klímavezérlőt, meg fejegységet.
Végre én is belépek a klubba. Ma hozom el a kiszemelt Golf V 1.6-t. 2005/12, 217.000,- Km, olyan mint az új, 17-es denver GTI felnikkel, Nagyon megkímélt, volt gazdája. Elméletileg nincs vele semmi gond, javítanivaló, át lett nézetve 2 szerelőnél is. Azt mondták, ilyen ritkán találni.
Na de bizonyára lesz vele azért probléma. Ha nem most akkor később...
Borám volt egyszer korábban, szeretem a VW-t, mindig visszasírtam, amikor opelem, meg bmw-m volt :)
Szerintem ár / érték arányban a legjobb amit venni lehet a piacon.
Na de majd még biztos kérdezek, csak megnéztem mennyire pörög itt az élet :)
SOS segítségre lenne szükségem. Anyukám meghúzta Golf V autójának jobb oldalát, a tükör szétrobbant, a karosszériás szerint a jobb első ajtó kuka. Casco nincs az autón, ezért saját költségen kell javíttatni. Elsősorban bontott alkatrséz jöhet szóba. Kérem, segítsetek, hogy hol érdemes keresnem bontott Golf V jobb első ajtót tükörrel együtt.
Sikerült életet lehelni a rendszerbe, bár fogalmam sincs mi lehetett a hiba. A hátsó ajtóban van ugye az a kis gumi "kupak" amin egy lakat van (gyerekzár??), azt kiszedtük, körbe fújtuk WD-40-el, azóta tökéletesen működik! =D
Ez kb. 1.5 óra szívásának eredménye, akkor hívtam fel a szerelőm, hogy miért nem jön le, ő mondta, hogy a könyöklő két darabból áll, olyan jól meg van csinálva, hogy azt hittem egyben van, de nem.
Nekem az elektromos szerelőm azt tanácsolta használjuk folyamatosan, ha véletlenül kinyit, azonnal menjek hozzá, de ez persze csak elektromos probléma esetén használható. Ha a zár adta meg magát, amire 10 évesen - bár nem tudom az autód korát - van esély nem jó. Egyébként ha a hátsó zár halt meg, akkor skoda octvia zárja cokkszám szerint is megegyezik, csak töredékébe kerül.
Ebben már tapasztelt vagyok. Körben bolhák, alul van egy csavar, valamint az ajtó behúzó is két darabból áll, azt is szét kell pattintani, és az alatt is van egy csavar, azt is ki kell csavarni, azt nem tudom már, hogy az alsó vagy felső rész jön le, de az biztos, hogy van benne egy csavar, amit ki kell csavarni klönben nem jön le.
Nos, rájöttem, hogy egyforma problémánk volt/van. Nekem a bal hátsó ajtó nem záródik, ebből következik ugye, hogy úgy érzékeli az autó, mintha nyitva lenne egy ajtó és ezért nem villog az irányjelző lezárásnál. Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan tudnám leszedni a kárpitot a bal hátsó ajtóról?
Üdv nekem nem olyan régen volt hasonló problémám. Azt vettem érszre, hogy záráskor a bal hátsó ajtót nem zárta be, de ekkor még az irányjelzők tökéletesen müködtek, ezt követően volt egy szétszedés, merthogy biztosan zár baja van, de nem az volt. Utánna elektromos szerelő gépre tette, és ő vezetékszakadásra gyanakodott. Egyéb okok miatt a hiba elhárítására csk kb. 2 hét elteltével került sor, addig folyamatos használatban volt az autó. Utolsó napon lettem figyelmes arra, hogy a hiba tovább fejlődött, mert záráskor az irányjelzők nem működnek. Ezt jeleztem is a szerelőmnek.
A vége az lett, hogy a bal hátsó ajtóben 4 vezetéket kellett a 6-ból megforrasztani, mert a zsanérnál el voltak törve. Forrasztás után megint minden hibátlanul működött, az irányjelzők is
Viszonylag elenyésző problémával fordulok hozzátok. Golf 5, 2005-ös évjárat. Tegnap vettem észre, hogy amikor lezárom az autót az indítókulcs gombjával, nem villognak az irányjelzők. Ha kinyitom, akkor a szokásos kettő villanás, viszont lezárásnál ez elmarad. Eddig működött, mostanában történhetett valami vele. Elakadásjelző, jobbra-balra irányjelzőzés működik.
Valószínű, hogy az irányjelző relé ment el kapálni? Ha nem, akkor vajon mi?
Sziasztok ! A napokban vettem egy Volkswagen Golf V 1.6 benzin 2004 évjáratú autót,és olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy a motor csekk lámpám villágit ,megnézettem lambda szonda probléma van .Viszont egy két nap utan már nem jelezte. De a diagnosztikai vizsgálaton megállapitották hogy elso lambda szonda csere van ! tehát valószinu hogy valami érintkezési probléma lehet ?
Sziasztok! Sajnos nem tudom milyen néven kéne keresnem, de az autóm digitklímás rendszerében egy alkatrész (?arretáló tárcsa) vagy az az alkatrész ami a légterelőlapokat mozgatja a szellőzőrendszerben mozgatja nem áll vissza alaphelyzetbe (vagy már eleve nincs abban) így a különböző irányított fújások (pl ablakra, utastérbe) vagy gyengék, vagy nem is jön levegő egyáltalán (pl. a középső konzolból). Hogy hívják ezt az alkatrészt, vagy mi lehet a gond egyébként? Találkoztatok hasonlóval? (UI: Kíméletesen, nem vagyok szerelő, és nem értek a kocsihoz, ezt csak egy rádiót beépítő szaki mondta, de ők nem tudtak mit kezdeni vele...)
Ha a részecskeszűrőre gondolsz, akkor valóban köze van a városi használathoz. Sajnos a rövid táv nem tesz neki jót. Havonta legalább egyszer menned kellene vele hosszabb távot is, mondjuk úgy 200-250 km egy huzamba (persze tudom, hogy ez nem mindig megoldható). Alapvetően, az hogy kigyullad a dpf szűrő kontroll lámpája még nem gond, ugyanis az azt jelenti, hogy éppen tisztít. Ha ez folyamat elkezdődik, akkor addig menj vele amíg el nem alszik, de semmiképpen se állítsd le a motort!!! A tisztítást elvileg akkor tudja elvégezni rendesen, ha kb 2500-3000-es fordulattal folyamatosan mész (mondjuk 3-as sebfokozatban) legalább 30-50 km keresztül (ez se mindig megoldható, de ez van:D). Egy ideig énis küszködtem vele, aztán elkezdtem használni egy adalékot (http://www.pro-tec.hu/content.php
s=putart&f=proputart1&id=p34ortwi6yc6o7f9&submenu=a9nll9zmiwp37th9). Ezt kb 3 havonta odaadod neki szigorúan 1 teli tank üzemanyaghoz és sztem nem lesz bajod egy darabig, feltéve ha nem tömődött el még teljesen a szűrőd. Nekem bevált, azóta nem jelzett a kontlámpa, de én járok havi egyszer vele hosszabb távot is! Egyébként mennyi km van az autóban?