World of Warcraft rajongók fóruma. Mesélj, kérdezz bátran, minden elfér ami Azeroth világával kapcsolatos. DE Tört szerverekről ne itt keress infót! Itt mindenki az eredetivel játszik és nem fog segíteni!
De. 2.3-tól már mindegyik lifebloomot az épp akutuális uptoval számolja. Szal fadruidák azzal a mozdulattal ki is dobták az összes nyomogatós trinketüket. Pedig voltak szép idők. Szerintem Mother Shahraz miatt változtatták meg. Elötte van egy két trash aki random Dementhia-t rak az emberekre. Ez néha megnöveli meg néha csökkenti a Healing Done-t. Ha akkor kezdted a tankot lifebloomozni amikor rajtad volt a pluszos Dementhia, nekem 3500/s - es lifebloomot sikerült a tankra felraknom, és rajta tartanom egész a bossfightig. Eléggé megkönnyítette a tankhealt. :D (Az más kérdés hogy az első percben elteleportált és leesett a tankról a bloom. :D )
Grat :) Mi letoltuk Winterchillt aztán megnéztük Vashjt és úgy döntöttünk hogy még T5öt kell farmolni és némileg javítani a DPS teljesítményén, mert elég siralmas amit egyesek kitolnak magukból. Szomorú de ez van, egyelőre feladtuk.
Tegnap este győzött a gravitáció, és a háromfejű lebegő izé már nem lebeg tovább. Vagyis eldőlt RoS :-) Az utána jövő trashpackok alapján megállapítható, hoyg Mother Sharaznak inkábba Madam Sharaz nevet kellett volna adni, ahoygan ott őrködik Illidan háremén. A gnóm servantokat lemészárlásakor az amúgy sem kicsi raid dps valahoyg mindig megugrott, fene se érti :-) Már 11 volt és még nem volt meg mindenkinek a shadowres cucca, így csak egy móka try volt, 62 % körül végeztünk, kiváncsi leszek ma mit produkálunk teljes menetfelszerelésben. 378 buffolt shadowresem van, de besírtam amikor megláttam az 1450-es healupomat. :-)
"Ami a Lifebloomnál nagyon fontos még, hogy ha van olyan trinketed, vagy cuccod, ami ad x+healt mondjuk 15-20 mp-ig, azt ha elhasználod, akkor addig ezzel a +híllel számolja a lifebloomot, amíg fenntartod, nem pedig 15 mp-ig. Tehát ha egy bossfight alatt ami tart 5 percig végig fent van a Lifebloom, akkor végig ezzel a +híllel számolja."
Ezt az egyik patch-ben úgy emlékszem megszüntették, nem? Rémlik, hogy most már csak a trinket ideje alatt tickel nagyobbat a lifebloom. De lehet, hogy rosszul emlékszem.
Karazhanba inkább 3 híler és két tank kell, mintsem fordítva:) Ráadásul nem árt, ha felcuccoltak a hílerek, mert sok szivatós hely van. Prince pl igencsak nehéz boss, főleg a második fázisban...De sok sikert, majd meglátjátok.:)
A Healing Touch egy nagy előnye, hogy marha nagyot gyógyít, igaz, cserébe a játék leglassab gyógyító varázslata. Nekem 1600 most a healing upom, és bizony kritikallal 8k-8,5k-t gyógyít. Viszont nagyon lassú, jómagam csak Nature's switnessel használom, mert egy instant 5k-8,5k-s gyógyítás megmenti a tankot.
A druida nagyon más a többi healer kaszthoz képest,. mert neki a fő erőssége a HOT gyógyítás. Alapvetően mindig legyen rajta a tankon a Rejuv, ugyan is igencsak jó varázslat. Nekem mot olyan 850 körül gyógyít 3 másodpercenként. Ez nem tűnik olyan soknak, viszont emellett mindig megy a druida legjobb gyógyító varázslata, a Lifebloom. Ez kb 550-600-at gyógyít másodpercenként, persze 3x rakom fel. A lényeg, hogy ez legyen fent mindig.
Ami a Lifebloomnál nagyon fontos még, hogy ha van olyan trinketed, vagy cuccod, ami ad x+healt mondjuk 15-20 mp-ig, azt ha elhasználod, akkor addig ezzel a +híllel számolja a lifebloomot, amíg fenntartod, nem pedig 15 mp-ig. Tehát ha egy bossfight alatt ami tart 5 percig végig fent van a Lifebloom, akkor végig ezzel a +híllel számolja.
A Sámán teljesen más típusú híler, ő nem Hotokat használ, hanem gyakorlatilag egy gombos híler, spamolja a Chain Healt, ami egyébként tényleg az egyik legjobb gyógyító varázslat. Viszont a druida sokkal izgalmasabb híler.
A druida szerepe is más egy raidban. Main Tankon Rejuv és Lifebloom, más nem nagyon szokott menni, esetleg instant Healing Touch ha gáz van. Viszont nagyon sok raidban ő a raid híler, mert kevés manából sokat hílel Rejuvval, és egyszerre sok partitagot tud vele gyógyítani.
Ami nagyon fontos, hogy nagyon kell ezekre a helyekre a +híles cucc. Mint írtam a druidámnak 1600 van, de ezzel sem vagyok elégedett, bár az is igaz, nem minden cuccom van encsantolva.
Ha frissden talentoltál át, BG-ről érdemes összeszedni a híler kalapácsot, 372 hílt ad, és ha AV hétvége van, egy hétvége alatt össze lehet szedni a 100 markot és a 27k honort.
A Swiftmend az egyik legjobb resto druida spell. Annyit csinál, ha fent van a Rejuv vagy a Regrowth, akkor ha elsütöt a Swiftmendet, annyit gyógyít azonnal, amennyit gyógyítana 12 mp alatt a Rejuv vagy 18 alatt a Regrowth, függetlenül attól, hogy mondjuk csak 2 mp van már csak hátra teszem azt a Rejuvból. Ráadásul kritikalt is csinálhat.
Nagyon hasznos spell, sokszor mentettem Main Tank életet ezzel, persze akkor igazán jó, ha van rengeteg +healod:)
ok én kérek elnézést h segiteni probáltam azzal a 3 mondattal amit ugy néz ki mindenki számára baromi megeröltető volt végigolvasni és tele volt sértő kifejezésekkel is ezek szerint. :)
mind1, lényeg nekünk ugy ment le hogy amint megvan a core use, sztem nem kell várni semmire.
szerintem ne nagyon hasonlítsd egy T6 gears bármit a saját feral gears healingedhez, főleg úgy ne, hogy mást kaszt. A sámán healing egész más, mint a druid. És igen, jellemzően a cuccodtól függ, mit tudsz, ami neked még gondolom healer téren elég halovány, arra kell rágyúrni, szedegetni. Esetleg addig feralként menni, ha van rá lehetőség, míg összejön egy jobbfajta gear
Még annyit tennék hozzá, hogy healing upos cuccokat szerezzél magadnak. Ha sok heal upod lesz akkor majd a lifebloom nem 600at gyógyít a végén hanem annyival többet ahány heal upod van. X heal up mellett, minden gyógyításod x-el több hp-t tölt vissza az embernek. A HoT(healing over time) nál pedig az összes visszaadott hp-t növeli x-el. 70en már elég tetemes mennyiséget lehet összeszedni és nem csak epiccel, szóval gyúrj rá.
Namost még egy kérdés. Ez a swiftmend ez mit is csinál pontosan? Mert az oké, hogy rejuvenation vagy regrowth kell mielőtt használom, és ha ezt még rányomom, akkor pluszba rágyógyít még valamennyit, de a pontos hatásmechanizmusa egyelőre rejtély előttem. Szal nem fordítaná le nekem valaki? :)
:-OO Már resto vagyok, és van is swiftmend-em. Azt valszeg kihagytam az előzőekből. Azt is szeretem, azzal viszonylag teljesen fel tudom hozni valakinek az életét, de azt is csak x percenként tudom használni. És nyugodtan küld el az írást, mert kíváncsi vagyok rá, mert abból csak tanulhatok. A mélcímem publikus. Azt a linket viszont innen a munkahelyemről nem tudom megynyitni, talán majd otthonról sikerülni fog.
írtam egy hosszabbat, de mivel nincs elsőkézből druid healer tapasztalatom, inkább nem akarok mélyebben beleokoskodni :D Ha majd resto leszel, lesz swiftmended ami sokat fog segíteni abban, hogy a hirtelen nagyobb sebződéseket kezeld.
Köszi az észrevételeket, de én is így csináltam. Már az első alkalommal, amikor megpróbáltam healing touch-ot használni, láttam, hogy mennyire rohadt lassan varázsolja be, és hogy akkor mindig kijön faformából. Szóval ezt azóta hanyagolom is, mert majdnem meghalt a tank, mire bevarázsoltam. Szóval ennyi idő tényleg nincs. Úgy viszont haszáltam, hogy nature's swiftness + healing touch. Így viszont jó volt, de ezt a swiftness-t 3 percenként tudom csak használni, szóval nem szeretem elhasználni, mert a következő alkalommal tuti kellene, és ha nincs, akkor gáz van. Szal megpróbálom anélkül, de volt már, hogy az mentette meg valakinek az életét. Namost ezt a rejuvenation mindig lebecsültem, merthogy csak pár másodpercig gyógyít, és viszonylag hamar lemegy, de rájöttem, hogy ez nagyokat gyógyít viszonylag, és van hogy az ember életét menti meg. Szóval ha a tank elindul, hogy rámenjen valakire, akkor a rejuvenationt és a lifebloom-ot mindig ráteszem egyből, hogy ne is sebződjön, és mindig ügyelek, hogy rajta is maradjon, és így viszonlag jól meg szoktuk úszni a dolgot. Csak ez a lifebloom is olyan gyenge még, 80-akat gyógyít x másodpercig, aztán rágyógyít egy nagyot, de abból is a legnagyobb 600 volt, szal ez elég gyenge. A regrowth-ot szoktam használni, ez viszonylag nagyot gyógyít, és még rajta is marad x másodpercig, szóval hílbuff-jai nagyon jók a druidának, de mégis volt már helyzet, amikor keveseltem.
Szóval akkor úgy tűnik, hogy mindent jól csinálok, csak gyengének találom és lassúnak. Valszeg ez javulni fog, ha fullra enchent-eltetem magam, full epic leszek, és az összes ruhámban lesz +3 db + 30 healing-et adó shocet. :-DD
Ezt az egészet azért hoztam elő, mert láttam a youtube-on, ahogy Illidant leölik. És ott egy sámán szemszögéből volt felvéve az egész, amelyik gyógyította a többit. És annak a sámánnak kb fele annyi idejébe telt, míg bevarázsolta a gyógyításait, mint nekem. És nagyobbakat is gyógyított sokkal. Bár ott a tömegben volt egy druida is tree of life formában. Szal annyira szarul biztos nem hílel a druida, ha a black temple-be elment. (Már ha össze nem kevertem az instákat...)
:-SS Affene. Madár olyan nagyon nem kell, mert a 68-as madárforma megvan, szóval tudok repülni, csak a gyors madárformát szerettem volna megcsinálni, de akkor lóvé híján ezt el kell napolni. Ahhoz akkor még kéne 4000 g, mert jel pill csak 1000 van megy belőle.
Köszi a linket! (Bár angolul sajna nem tudok olyan jól...)
Kara szinten kasztolási időre csak talent hat, de kb. soha de soha nem használ egy fadruid Healing Touchot. És ha mégis kísértést éreznél rá, akkot gyorsan gondolj másra. :D (Egy kivétel lehetséges, a Nature Swiftness + HT) Amugy lehet csökkenteni a kaszt idejét, de magasabb szintü gearben. Spell Haste Ratinges cuccokat kell összeszedni.
A druiddal való healelésnél az idő csökkentésről rossz dolgok ugrottak be nekem, és úgy éreztem ezt meg kell nézned mielőtt baj lesz :D Magyarul a resto druid nem healing touchot használ gyógyításra úgy alapvetően, hanem 3ig stackelt lifebloobot + rejuv + regrowth, swiftmend.
Mivelhogy 70 lettem a druidámmal, elérkezett az idő, hogy felvegyem a kvesztet a gyorsabb madárformára, de valahogy nem akartak nekem kvesztet adni. Valami olyasmit bogoztam ki thottboton, hogy először meg kell tanulni a ridingot (ami 5000 g) és csak aztán adják ide a kveszetet. A kérdésem a következő: igaz ez? Mármint, hogy először meg kell tanulni 5000 g-ért a repülést, amit kvesztért meg fogok kapni? (Ez számomra tök logikátlan.)
A másik kérdésem meg az, hogy mivel szeretnénk menni karába, át kellett hogy talentoljak hílerré, merthogy csak egy magas szintű volt a gildben. Namost ezzel nincs is semmi baj, csak az a kérdés, hogy a gyógyítás erősségét meg lehet e növelni, és azt az időt, amíg bevarázsolom le lehet-e csökkenteni? Főleg az érdekelne, hogy az időt le lehet-e csökkenteni, mert a híler cuccokkal gondolom fel lehet erősíteni. Viszont ha a kasztolásra csak a talent hat, akkor bajban vagyok.
A héten áttalentoltam hílerre. Merthogy az a terv, hogy menni fogunk majd karába is, és oda kell legalább két híler, meg három tank. Namost tank se igazán volt a gildben, de magas szintű híler egyetlen egy priest van, és hát ugye a druida is tud gyógyítani, és kitaláltuk, hogy akkor gyógyítós leszek, mert varrior volt vagy 8 is a gildben, csak át kellett talentolniuk. Úgyhogy híler lettem én is, és már megvagyunk ketten. Csak az a szar, hogy még túl gyengén gyógyítok, és túl sokáig tar, amíg bevarázsolom. Legalábbis a pap sokkal gyorsabban gyógyít, dehát ő pap. Csak attól félek, hogy karára ez nem lesz elég. Szóval most megy karára a felkészülés, járjuk az instákat, meg megyünk arénázni, hogy legyen valami jó kis cucc. Csak ezzel meg az a gáz, hogy én rühellek pvp-zni! :-SSSSS
Na végre benéztünk megint ZulJinhez, és sikerült nagy nehezen leverni!
Nem tudom mások mennyit szívtak vele és melyik fázisokkal, de szerintem kicsit furcsa a sebzése. Pl phase4 elején volt hogy 1 sec alatt 4db 4000est ütött, fel nem fogom hogyan miként. Amúgy abban a fázisban 3K alatt szokott és nem ilyen gyorsan. Nagyon random. Csomó olyan tankhalál volt, hogy 15-16K damage túlzás nélkül 1 sec alatt jött be és mégcsak nem is crushing, hanem egyszerűen ilyen random a sebzése. Döbbenet.
Yoshival értek egyet. Ahogy megvan a core azonnal betenni. Késtek egy kicsit az nemhogy kipucolást eredményez hanem esetleg plusz 1 nagát. Azis igaz hogy mi anno 2 tankkal csináltuk.