Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

degaby Creative Commons License 2012.08.07 0 0 5434

Ja közelitek a 400.000 km-hez

Előzmény: degaby (5433)
degaby Creative Commons License 2012.08.07 0 0 5433

Nekem tavaly ota csinálja,de csak melegben, nincs olyan tünet, mint erötlenedés stb. Sőt ha állo helyben beteszem rückwartsba azonnal visszajön. Régebben találtam a német vivaro forumon egy bejegyzést,hogy az injektorok állapotához van köze. Zsolti látta az enyémet is csak akkor,gyözte helyrehozni amit a turbocserénél elbasztak a barátaim. Mégegyszer is kösz. neki.De ha egyre rájött akkor talán a többire is. És akkor exportálhatjuk a Know How-t egész europába,mert ez bizony mindenhol gond.

Előzmény: frecska (5432)
frecska Creative Commons License 2012.08.06 0 0 5432

Nekem a gázpedál gond 2 éve nyáron jelentkezett, nagyon sűrűn, tavaly nem volt vele gond, idén elkezdte megint, a fordulatszám kicsit nekem is visszaesik és utána már jó. Most kb 1 hónapja nem csinálta már, de az izzítás lámpa szintén felvillan, hosszabb távon,  ugyan azzal a technikával mint neked elalszik. Azt nem tudom, hogy a klíma és világítás hogy reagál, de megnézni sem tudom mert, mostanában a gázpedál nem szarak…ik. Szoktam az EGR szelepet pucolni, utána érezhetően jobb, de lehet hogy nincsen köze hozzá.

 

Előzmény: csipike01 (5431)
csipike01 Creative Commons License 2012.08.06 0 0 5431

Az EGR-t nem tartom valószínűnek, mert az enyém jó.

Valami más a gond, de arra kérlek nézd meg, hogy melegen indítva ha a klímát vagy valamilyen nagyobb fogyasztót rákapcsolsz, akkor a gázpedál hiány ideje nő-e?

A fordulatszámmérő szépen lassan kúszik fölfelé, aztán egyszer-csak egy pillanatra leesik vagy 50 fordulatot, a belső illetve bármelyik világítás hunyorít egyet és van gázpedál.

Vargamunkával már beszéltem, most fejtett meg egy teljesen ilyen hibával rendelkező autót.

Megvárom, míg ráér az enyémre is.

Előzmény: frecska (5430)
frecska Creative Commons License 2012.08.06 0 0 5430

Nekem is 2 éve kezdte a gázpedál gondot, idén nyár eleje óta nekem is 2000 alatt nehezen gyorsul.

Az izzítás hosszabb távokon nekem is előjön, megyek 110-el kigyullad az izzítás lámpa, onnantól nem gyorsul,

emelkedő esetén lassul, kuplung kinyom fordulat leesik alapjáratra, lámpa elalszik, és minden megy tovább mintha semmi sem történt volna.

Mielőtt az izzítás lámpa kigyullad, a motornak mintha kicsit kerregősebb vagy dübőrgősebb hangja lenne.

Nagyon nincsen időm foglalkozni vele, én az eddig olvasottak alapján, turbónyomás szabályzóra, légtömegmérőre vagy

EGR szelepre gondolok, de szerintem az EGR legvalószínűbb.  Ha netán Te konkrétumot tudsz akkor kíváncsian várom.

 2004-es 1.9-es JGM-es sorozat, BAT-os autó, kétoldali toli ajtóval.

Előzmény: csipike01 (5426)
GARFIELD Creative Commons License 2012.08.05 0 0 5429

Rómában simán meglékelték a kocsit :( 

Letörték a zár alját, kilyugatták, és kilopták a rádió felét. Így csak kárt okoztak, mert amit elvittek, pont semmire sem jó nekik....

 

Így viszont nem lehetett zárni az ajtót, másnap reggel elmentem a policájra, bejelentettem, és azzal a lendülettel haza is jöttünk :(

 

1300km 108 km/h átlagsebi :)

 

Éjjel már itthon is voltunk. Ennyit a nyaralásról :( 

Előzmény: T_H (5421)
T_H Creative Commons License 2012.08.04 0 0 5428

"az enyém kicsit más"

igen tudom :-)

 

 

meglőttem ismét lub-os kollégát

Zolt, ha ismét nálad jár, nézzétek meg a gépet, mert gyorsításkor nagyon füstölt!

 

 

Előzmény: vargamunka (5425)
csumpala Creative Commons License 2012.08.03 0 0 5427

Üdv mindenkinek.Üdvözlet az egész családnak és jó pihenést.Ha jöttök vissza és lesz időd kimennék dumálni kicsit régóta nem beszéltünk.Nekem is ismerős a matrica,kiváltságos és megtisztelő az autónak. 


Előzmény: vargamunka (5425)
csipike01 Creative Commons License 2012.08.02 0 0 5426

Sziasztok!

 

Első sorban a mágusokat kérdezem: (Zsolti, veled telefonon beszéltünk, de nem volt nyugodt a környezet, ezért nem maradt meg bennem a dolog).

1,9 Vivaro: (F9QU760)

A gázpedál dolog továbbra is fennáll, melegen indítva kb. 15 mp-ig nincs reakció.

Viszont észrevettem, hogy ha ezalatt bekapcsolom a klímát, akkor ez akár 30-40 mp-ig is eltarthat.

Indulni indul pöccre, nem füstöl, fogyasztás is jó.

Az lapjátar néha picit ingadozik, nem sokat, de a műszeren látható, a motorhangon meg hallható.

Alacsony fordulaton viszont elgyengűlt rendesen. Klímával elég nagy gázzal kell indulni, majdnem 2000 fordulattal, egyébként nagyon nehezen veszi a fordulatot. 2000-től húz, 2400-tól meg nagyon :-))

Nem lehet a melegre fogni, mert hűvösebb időben is érezhetően gyengébb kis fordulaton.

Intenzívebb gyorsításkor a felsőbb fordulattartományban kicsit megtorpan, ami érezhető. Olyan, mintha nem lenne elég üzemanyag neki. Aztán megy mint állat.

Autópályán 3000 fordulattal autózva időnként kigyullad az izzítás lámpa, nem áll vészüzemmódra, csak világít. Alapjáratra visszaejtve elalszik, aztán vagy megint előjön, vagy nem, bár az utóbbi időben vissza-vissza jön a jelzés. A gázolajszűrőt ellenőriztem, nincs benne víz.

A befecskendező fejek még a gyáriak, jelenleg 351000 km van az autóban, motorikusan nem volt hozzányúlva.

Mi lehet a gond??

 

vargamunka Creative Commons License 2012.08.01 0 0 5425

szia

 lent vagyok a Balcsin a családdal ,az enyém kicsit más :) 

köszi a képet jó látni

üdv

Előzmény: T_H (5424)
T_H Creative Commons License 2012.08.01 0 0 5424

Ma érdekes sárga matricára lettem figyelmes!

Előzmény: GARFIELD (5423)
GARFIELD Creative Commons License 2012.07.30 0 0 5423

Húúú vazzze, ha Szlovénia felé jöttél, akkor még irgalmatlan nagy szívás várt Reád.

Kb 15km dugó volt a fizetőkapu előtt.....

Előzmény: BiharyG (5422)
BiharyG Creative Commons License 2012.07.29 0 0 5422

Teganp elgurultam a traficcal veronáig. Elég jól bírja, csak nagyon fogy az üzemanyag :) 

 

Akkor lehet, találkoztunk... Mestre és Trieszt között szívtam a dugóban... :(

Előzmény: GARFIELD (5420)
T_H Creative Commons License 2012.07.29 0 0 5421

Ájl be kamionok mögé 90-es tempóra.

Egyből kevesebb nafta fog fogyni!

Előzmény: GARFIELD (5420)
GARFIELD Creative Commons License 2012.07.29 0 0 5420

Teganp elgurultam a traficcal veronáig. Elég jól bírja, csak nagyon fogy az üzemanyag :) 

tothalbert Creative Commons License 2012.07.29 0 0 5419

Tudom,hogy nem Nissan forum.De ugyan az.Valakinek nincs Nissan feliratu disztárcsája(Fekete és a kerékcsavarokat takarja el).Elhagytam az egyiket és sehol nem tálálok.Ha tudtok eladot még ha teljes garnitura azt is megvenném.Válaszokat itt vagy email-ban.

Szunyia Creative Commons License 2012.07.29 0 0 5418

Igen sérült némileg most már kiszedtem és próbálom kiszedni a gyűrűt, de eszméletlen nehéz. Nem tudom kiszedni barmolni nem akarom.

Mi ez a kereszt vas dolog? Hogy képzeljem el?

Előzmény: vargamunka (5413)
Atrafis Creative Commons License 2012.07.28 0 0 5417

Köszönöm a segítséget! További szép napot mindenkinek!

Előzmény: vargamunka (5416)
vargamunka Creative Commons License 2012.07.28 0 0 5416

esetleg a szivárgó olaj ég ,az lehet fekete valami ilyenre gondoltam ,de ezt könnyen kizárható ha kicsit ráhúzol mindenre a környékén ..ha megy akár ez is lehet  

pedig a generátor lenne valószínűbb  

egyszer 1280km jöttem generátor töltés nélkül haza ,aksi még másnap is indított  

üdv sok sikert és múló bajokat  

Előzmény: Atrafis (5415)
Atrafis Creative Commons License 2012.07.28 0 0 5415

Köszi!

 

Ha tényleg kipufog, szétégethet a kiáramló égéstermék maga körül valamit?

Előzmény: vargamunka (5412)
fúrómester Creative Commons License 2012.07.28 0 0 5414

info@kalandrover.hu

 

Itt megbeszélhetjük a kék busz időpontját.

Előzmény: vargamunka (5413)
vargamunka Creative Commons License 2012.07.27 0 0 5413

megfizethető árú, vagy keresztvas rá és az megfogja ,

valószínű zeger  pálya is sérült

Előzmény: Szunyia (5411)
vargamunka Creative Commons License 2012.07.27 0 0 5412

Ha  tömetetlenség az ok ....akár lehet hogy tényleg kipufog de az egyre jobban fog

Előzmény: Atrafis (5410)
Szunyia Creative Commons License 2012.07.27 0 0 5411

Üdv!

Lenne egy nagy kérdésem.

Mai napon elszállt a szervóm.

Amit látok érzek. A szervó voldalán kiál egy zéger gyürü szerü valami és a hátlap kissé ki van fordulva. Extrán folyik belőle az olaj.

Szerencsére még az utcánkban észleltem h gáz van.

Ez mitől lehetségeg?  Össze lehet ezt még rakni valahogy h működjön vagy kuka?

Köszi a választ előre is.

Szunyi

Atrafis Creative Commons License 2012.07.27 0 0 5410

Szervusztok!

 

Köszönöm!

 

Természetesen beleszagoltam és talán nem gondolom elektromosnak.

A tekercs-műgyanta-szigetelés égésének, illetve még a túlmelegedésének is ismerem a szagát. Ugyanígy a kábelek műanyag burkolatának az égés-szagát is ismerem, szerintem az sem! Tőlünk két utcával alrébb, szokott égni rézvezeték szigetelés, viszonylag rendszeresen. Olyankor száradó ruha leszed, minden ablak becsuk. Sajnos, ismerem azt a szagot.

 

Kormos jellegű, tehát a meleg levegő, ami feláramlik feketésre színezett, kb. mint régen a zsiguli kipufogó kifújásánál.

 

Mivel az EGR van elöl, lent a motor elején, azért említettem meg azt. Hátha.

 

Tegyük fel, hogy generátor:

- Mivel tudom megállítani, késleltetni, javítani?

- Szénkefe, bronzkefe vagy háza tisztítás, csiszolás, reszelés?

- Csak járó motornál jelentkezhet vagy fogyasztó rákapcsolására is?

 

 

Holnap reggel, ha addíg nincs más tanács, akkor csinálok valami árnyékot, valamit amire felállok vele és valamit lebontok, hogy jobban lássam honnan jön.

 

Ha elakadok jelentkezem.

 

Mégegyszer, köszi!

Előzmény: vanyek82 (5409)
vanyek82 Creative Commons License 2012.07.27 0 0 5409

Milyen égett szag? Műanyag vagy olyan igazi elektromos tűz? Generátor leégésnek nagyon ocsmány szaga van :) De más nagyon nem lehet, ott nincs más

Előzmény: Atrafis (5407)
vargamunka Creative Commons License 2012.07.27 0 0 5408

Szia 

Generátor esetleg ?!ég lefele ép .....

veled érzünk,

Előzmény: Atrafis (5407)
Atrafis Creative Commons License 2012.07.27 0 0 5407

Szervusztok!

 

Segítséget szeretnék kérni Tőletek! 2005 évjárat, 2,5 dCi Trafic G9U motor.

 

Görögben vagyunk a családdal és ma arrébb kellett állnom a kempingben. Gondoltam kinyitom a motorháztetőt kiváncsiságból.

 

Alapjáraton jár a motor és közben a motortér - ha szemben állok vele - bal oldalából, a motor és a hűtők közötti részből jól érzékelhetően jön a füst - nem gőz.

Kb ott jön fel, ahol - a lámpatest belső oldalán - a korm.szervó olajtartálya fel van rögzítve.

 

Nem akarlak félrevezetni ezzel Titeket, de kb. 2-3 hete lett leszedve és kipucolva az EGR szelep.

 

Azóta mentem vele. Többször ketyegett nyitott motortértetővel és egyáltalán nem füstölt.

 

Induláskor töltöttem bele világosban ablakmosó folyadékot, semmi füst.

 

Út közben is töltöttem bele, de egyszer sem vettem észre, hogy füstölne. Az igaz, hogy éjszaka jöttünk.

 

Találkoztatok-e már ilyennel?

Mi a megoldás, amit itt el tudok végezni?

Kb. 1200km-t kell majd kibírnia hazafelé.

A szomszédnak vannak szerszámai a motorcsónakjához.

 

Előre is köszönöm és Üdv!

 

attys Creative Commons License 2012.07.26 0 0 5406

Mivel nem nagyon volt reakció, javaslatom: komplett elektromos tükör 14e Ft-ért.

Előzmény: KFeri_2+4 (5405)
KFeri_2+4 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 5405

Sziasztok!

 

Hétvégén kilopták a bal oldali visszapillantó tükörből (Trafic, 2011) az alsó tükörlapot (fényes nappal, Bp. Városliget). Van valami tippetek, hol lehet "normális" áron hozzájutni egy ilyenhez? Keresgéltem a neten, de vagy teljes tükröt akartak adni, vagy csak ragasztható tükörlapot (bepattintós pöckök nélkül).

 

   Feri

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!