Nyisd fel a hátsó ajtót és meglátod hogy hova kell dugni a csövet, legalábbis az enyimen csak akkor tudok a lyughoz férni ha fel van nyitva a hátsó ajtó...
Szevasztok, én is örülök hogy kezd kialakulni egy rendes Exploreres fórum, mert nincs túl sok infó a neten a típusról magyarul.
Nekem egy olyan kérdésem volna, hogy 2000-es évjáratú gépen hogy lehet a pótkereket leengedni az autó aljáról? Nézegettem a manualt, a hátsó üléssor mögött van két sátorrúd szerű fémdarab amit valahogy össze kell rakni, ezt meg is találtam, idáig értem. De utána a rajzon azt mutatja, hogy ezt a rudat a hátsó lökhárítón lévő lukon kéne bedugni, és úgy tudom letekerni a kereket. A gond csak az hogy én az enyémen nem találok ilyen lukat (van vonóhorog). Vagy csak béna vagyok és rossz helyen keresem?
Van erről ötletetek? A múltkor defektem volt és elég nagy bajban lettem volna, ha nincs pont az utcánkban egy gumis, és nem tudok elcammogni vele azon a pár méteren.
Nem tudom, hogy melyiket kell lehúzni, nekem a szerelő mutatta meg, én tök hülye vagyok hozzá. Ha szemben állsz a motortérrel, akkor a jobb oldalon van (4 hónapig nem is tudtam visszadugni, mert a bal oldalon kerestem:-))
Hello! Nekem van egy 1993-as Ford Explorer-em, és kellene alkatrész a bal elejéhez /a lámpa körüli műanyag keret, díszrács, index/. Valaki tudna nekem segíteni ebben.
Tárnok-Sóskút: Quad-cross off road pálya, én majdnem beszartam, mikor végigbattyogtam gyök kettővel rajta... van egy kb50-60 fokos emelkedő kb 1 méter magasra, na ott csak felezővel megy fel a gép.:D
Ez lehetne egy állomás a nap során, ha jó nektek akkor szólok a motorosoknak hogy aznap mi ott leszünk egy néhányan......
A szintszabályzós autómatikusan egy kompreszor segítségével állítja az autó hátulját, ha pl.:megpakolod. A másikat pedig egy szelep segítségével manuálisan pumpálhatod a megfelelő magasságra, keménységre.
Téves rendelés miatt, eladó egy pár levegős hátsóteló+levegő kábel. 99-es hez rendeltem,de az enyény szintszabályzós. Vontatáshoz, futózáshoz vagy csak extrém terheléshez.
Ha kikapcsolod a ventilátort, akkor a levegőt sem mozgatja...
én csak a légkondi csatlakozóját húztam le, de a levegőt azért nyomtam, mert én is inkább az ablakot húzom le, de azért mozogjon az utastérben a levegő, a huzat meg ehez kevés.
Plusz nem kattogott az állandó ki-be kapcsolástól a légkondi, azt nagyon nem szerettem
Neki azok jöttek be nagyon. Ez már kicsit kerekebb, kicsit kevésbé terepjárós, és kevébé dülöngél, megbizhatóbb is, és mégis....
igy utólag nekem is jobban tetszett a régi. Szabadabban mertem nyúzni (vadászat)
és hát egyszer lebontottam egy transporteres hátulját komplett, nekem be behorpadt a rendszámtáblám. Az ürge nem akarta elhinni, hogy én voltam. A mostaninak már nincs az a szép első lökháritója. ezen minden ugyanolyan műnyanya mint az aurópai autókon....