Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Ha valaha is eladok a gyűjteményemből valamit, ( akármilyen okból ) akkor biztos hogy először titeket foglak megkérdezni itt, ez nem vitás.
A másik dologhoz: tudod mi a baj a másik gyűjteménnyel? Hogy irgalmatlanul viszi a pénzt, és néha 10 évet öregszem bizonyos veszélyes helyzetekben. :-) Elmúltak már azok a szép idők, amikor nyáron vettél neki egy gömb fagyit, aztán novemberig csöndben volt. Ilyen már nincs.
Hát sajnos, valamilyen dolgokban elég maximalista vagyok. :-) Nem eladó semmi nálam. :-) Örülök hogy egyszer megszereztem őket. Amúgy sem megy nekem túlzottan az eladás, tudjátok jól. A múltbeli dolgok elvették a kedvem rendesen. :-)
Igen árultam de nem adtam el hála Istennek. Megvan azóta is. Tudod miért akartam eladni? Most röhögni fogsz. Mert gyárilag nincsen ezekben a modellekben sebességváltókar. :-) És nagyon baszta a csőrömet, idegesített hogy 8-10 rongyos 1/43-asban ekkora hiba van. De aztán meggondoltam magam, szerencsére, azóta is itt van.
A francia Didier Auriol az egyik kedvenc versenyzőm volt a kilencvenes években, amikor a Lancia Delta egyeduralkodó volt a rallye trónján, a versenyzőjükként ismertem meg. Szimpatikus volt, hogy sohasem szállt el magától, mindig barátságos, közvetlen, mosolygós ember tudott[...] Bővebben!Tovább »
Ati nincsen sajnos. De kárpótlásul van egy Stratos, két Fulvia, két 037, és egy Delta S4. :-) Most hogy így írom, hogy eltűntek már a Fulviák is. Nem is tudom mikor láttam utoljára a vaterán.
A belseje is nagyon szép,talán látszik a gyenge fotóimon valami belőle.
Mellesleg ha 92,akkor Auriol akkor nagyon megérdemelte volna a VB címet.Messze a legtöbb futamot nyerte,de a szorgosan gyűjtögető Sainz felé billent a serleg.Persze megérdemelte ő is,nem azért mondom,de Auriol ebben az évben veszettül jól ment.