Üdv Mindenkinek. Egész nyáron vártam a csodát, hátha megjavul és nem kell szétszednem a műszerfalat fűtés csappanytyú állító motor miatt. Azt hiszem így nevezik azt, ami a hideg meleg levegő terelő zsanérokat mozgatja. Áprilisban kaptam segítséget a kiszereléshez, de csak most szánta rá magam. Szóval utas légzsák ki és alatta egy kis egység. Jó kis meló pedig kicsi a kezem. Esetleg Valakinek lenne 2001-es 270cdi-hez egy elfekvője, mert a bontókban nem találtam. Vagyis egyet kiszedtek, de rádugtam a csatit és meg sem mozdult.Most viszont van meleg levegő csak a hőmérsékletet nem lehet állítani. Itt a cikkszáma:A1638200108. Előre is köszönöm.
Én az olcsocsomagtarto.hu-ról rendeltem többször, soha nem volt gond velük, és árban is jók voltak. A névtelentől a thule-ig szokott lenni minden, viszont most néztem, nem elérhető az oldaluk. Esetleg érdemes később ránézni.
Egy ML 163 2.7 CDI 2001. faceliftes autóm van.A kérdésem az lenne,hogy a jobb oldali hosszanti alvázban beütött alvázszámon kívül,van e még valahol beütve alvázszám?Sajnos úg látom,hogy egy-két szám nem igazán látszik,pedig festettem,lakkoztam mindig stb.Lehet, hogy gondom lesz belőle.
Sajnálom kár értük de ez van. Én gyári nagyot keresek. Szeretném ha minden gyári lenne benne. De ha ha esetleg lesz vagy a tiednek a maradványai nem kellenek szívessen veszem őket hátha lehet velük mit kezdeni. 😊
Ok. Korábban szóltál volna rádió ügyileg,tudtam volna segiteni.Van-volt 2 is,kódjaival az oldalára irva. Vettem fejegységet,és kiheréltem mind 2 hátulját a csatlakozók miatt:-)Azt hittem a lőtéri kutyának nem kell már ilyen favágó analóg rádió.. Viszont megvan még a CD-tár a kocsiban ,ami az 1ikra volt hangolva optikai kábellel,ha érdekel .
Szia átutaltam a barátomnak a pénzt és akkor a megbeszéltek szerint megy a difiért ill lenne még egy kérdésem nincs e véletlen az Ml-hez rádiód ? Köszönöm
Sziasztok! Éppen haza fele tartanánk Németországbol! Megálltunk egykis pihenore és nem akar beindulni a kocsi! Erőlködik de nem indul! Van valami tippelek otletetek? Köszi előre is
HA terepezel jó választás a BF, nyilván nem az autópálya az erőssége, de ott is használható.
Én feszegettem az ML határait párszor, BF winter slalom gumival a Hargitára is felmentem télen gond nélkül, csak mire jöttem lefelé lefagytak azok a kanyarok, ahova nap közben odasütött a nap és megolvadt kicsit... vidám volt.
Átmentem egyszer a Nékás szorosból a Gyimesi szorosba az ezeréves határ mentén, őseim birtokain, szekérnek való utakon, patakmederben, sárban, hóolvadáskor.
Húztam lószállítót tanyasi bekötőúton küszöbig érő dágványban, vettem ki motorcsónakot nyálkás solyán, talán homokban nem próbáltam még.
Azt mondanám, hogy mindenhol elmegy, amíg fel nem ül az alja.
Köszönöm szépen nektek, de irigykedni semmi okotok, szerintem nektek is szuper autótok van :-)
Ráadásul ma egy kicsit jobban is siettem, néhol egy iciripicirit megfeszegetve a jó ízlés határait is sebesség és gyorsulás terén...khmmm...természetesen szigorúan német autópályán :-D
Volt némi terepi mozgás is, ami nagyon meglepően jól megy ennek a monstrumnak, csak még nekem kell szoknom az automatát, mert más stílust követel, mint a manuális váltó.
Így ma be is nyakalt 9,5 litert, de fene bánja, ha szomjas, hát szomjas a drága.
Olyankor én is iszom ;-)
Átméreteztem a képet, remélem így feltölti.
Nem akarok vele erőlködni, csak ha már egyszer írtam amit írtam, akkor nem szeretnék
szájkaratehős lenni, akinek a kocsija hátramenetben visszatermeli a naftát a tankba :-)
Mert vannak olyanok is jó tudom, akik úgy küzdenek a 4 literes fogyasztásért, mint ha az életük múlna rajta :-D