Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bkvmt Creative Commons License 2018.10.21 0 0 6386

Ok. Jön,amikor jön.Már mindent elvittek,csak az osztómű maradt. Azt is vitték volna,de neked igértem.  

Előzmény: André1973 (6385)
André1973 Creative Commons License 2018.10.20 0 0 6385

Szia a barátom megérkezett de csak hétfő tud hívni elnézést a késésért.

Előzmény: bkvmt (6378)
TaylorTom Creative Commons License 2018.10.19 0 0 6384

Üdv Mindenkinek. Egész nyáron vártam a csodát, hátha megjavul és nem kell szétszednem a műszerfalat fűtés csappanytyú állító motor miatt. Azt hiszem így nevezik azt, ami a hideg meleg levegő terelő zsanérokat mozgatja. Áprilisban kaptam segítséget a kiszereléshez, de csak most szánta rá magam. Szóval utas légzsák ki és alatta egy kis egység. Jó kis meló pedig kicsi a kezem. Esetleg Valakinek lenne 2001-es 270cdi-hez egy elfekvője, mert a bontókban nem találtam. Vagyis egyet kiszedtek, de rádugtam a csatit és meg sem mozdult.Most viszont van meleg levegő csak a hőmérsékletet nem lehet állítani. Itt a cikkszáma:A1638200108. Előre is köszönöm.

galoscsabus Creative Commons License 2018.10.15 0 0 6383

Köszönöm!

Közben a jófogáson ráakadtam egy hirdetőre, 14.500-ért szinte új állapotú Thule tartót tud adni,

minden végén kulcsra záródó bilincsekkel és 130-as rodakkal.

Nem is keresek tovább.

Előzmény: telhetetlen- (6382)
telhetetlen- Creative Commons License 2018.10.15 0 0 6382

Szia!

 

https://www.csomagtartoaruhaz.hu/autofelszerelesek/tetocsomagtarto

 

itt 18.500-tól indul.

 

Én az olcsocsomagtarto.hu-ról rendeltem többször, soha nem volt gond velük, és árban is jók voltak. A névtelentől a thule-ig szokott lenni minden, viszont most néztem, nem elérhető az oldaluk. Esetleg érdemes később ránézni.

Előzmény: galoscsabus (6381)
galoscsabus Creative Commons License 2018.10.14 0 0 6381

Üdv mindenkinek!

164-es ML-hez keresek tetőbox alá kereszt-tartókat.

Használt is érdekelne, de ha valaki tud normális áron beszerzési forrást,

azt is megköszönöm.

GajdiJ Creative Commons License 2018.10.08 0 0 6380

Sziasztok!

 

Egy ML 163 2.7 CDI 2001. faceliftes autóm van.A kérdésem az lenne,hogy a jobb oldali hosszanti alvázban beütött alvázszámon kívül,van e még valahol beütve alvázszám?Sajnos úg látom,hogy egy-két szám nem igazán látszik,pedig festettem,lakkoztam mindig stb.Lehet, hogy gondom lesz belőle.

 

A válaszokat előre is köszönöm.

André1973 Creative Commons License 2018.10.06 0 0 6379

Igen azt nem baj majd csak találok valahol 😀😊

Előzmény: bkvmt (6378)
bkvmt Creative Commons License 2018.10.06 0 0 6378

Ja te 2 dinest keresel. Ha irtad volna először,csak annyit irtam volna,hogy nincs:-)

Előzmény: André1973 (6377)
André1973 Creative Commons License 2018.10.06 0 0 6377

Sajnálom kár értük de ez van. Én gyári nagyot keresek. Szeretném ha minden gyári lenne benne. De ha ha esetleg lesz vagy a tiednek a maradványai nem kellenek szívessen veszem őket hátha lehet velük mit kezdeni. 😊

Előzmény: bkvmt (6376)
bkvmt Creative Commons License 2018.10.06 0 0 6376

Ok. Korábban szóltál volna rádió ügyileg,tudtam volna segiteni.Van-volt 2 is,kódjaival  az oldalára irva. Vettem fejegységet,és kiheréltem mind 2 hátulját a csatlakozók miatt:-)Azt hittem a lőtéri kutyának nem kell már ilyen favágó analóg rádió..   Viszont megvan még a CD-tár a kocsiban ,ami az 1ikra volt hangolva optikai kábellel,ha érdekel .

Előzmény: André1973 (6375)
André1973 Creative Commons License 2018.10.05 0 0 6375

Szia átutaltam a barátomnak a pénzt és akkor a megbeszéltek szerint megy a difiért ill lenne még egy kérdésem nincs e véletlen az Ml-hez rádiód ? Köszönöm 

Előzmény: bkvmt (6342)
MAG-ISTER Creative Commons License 2018.09.30 0 0 6374

motor tipus, évjárat?Merre vagy kb helyileg?

Előzmény: Mark Krausz (6373)
Mark Krausz Creative Commons License 2018.09.30 0 0 6373

Sziasztok! Éppen haza fele tartanánk Németországbol! Megálltunk egykis pihenore és nem akar beindulni a kocsi! Erőlködik de nem indul! Van valami tippelek otletetek? Köszi előre is 

bkvmt Creative Commons License 2018.09.28 0 0 6372

Tankot nekem is zárta,csak éppen nem nyitotta:-))

Előzmény: mx320 (6362)
galoscsabus Creative Commons License 2018.09.28 0 0 6371

Nagyon köszönöm!

Bevallom, titkon ilyen válaszban bíztam:-)

Szeretnék vigyázni rá, de néha lesznek komolyabb feladatai is.

Bízom benne, hogy helyt fog állni.

Szép napot mindenkinek!

Előzmény: Straniero..71 (6369)
Straniero..71 Creative Commons License 2018.09.27 0 0 6370

Vékás  Békás

Előzmény: Straniero..71 (6369)
Straniero..71 Creative Commons License 2018.09.27 0 0 6369

HA terepezel jó választás a BF, nyilván nem az autópálya az erőssége, de ott is használható.

Én feszegettem az ML határait párszor,  BF winter slalom gumival a Hargitára is felmentem télen gond nélkül, csak mire jöttem lefelé lefagytak azok a kanyarok, ahova nap közben odasütött a nap és megolvadt kicsit... vidám volt.

Átmentem egyszer a Nékás szorosból a Gyimesi szorosba az ezeréves határ mentén, őseim birtokain, szekérnek való utakon, patakmederben, sárban, hóolvadáskor.

Húztam lószállítót tanyasi bekötőúton küszöbig érő dágványban, vettem ki motorcsónakot nyálkás solyán, talán homokban nem próbáltam még.

Azt mondanám, hogy mindenhol elmegy, amíg fel nem ül az alja.

Előzmény: galoscsabus (6368)
galoscsabus Creative Commons License 2018.09.27 0 0 6368

Na végre, helyre állt a Ph értékem egyből :-)

 

Van még olyan, aki használja az ML-t könnyű és közepes terepi körülmények között?

Nézegetem a gumi választékot, mert a téli időszakra csak kellene nézni rá valami

erősebb mintázatú abroncsot, ha nem akarok egy kis hó és sár miatt itthon kuksolni.

Kicsit könnyebb, de nagy testű terepjárókon (pl. Terrano vagy Toyota LC) nagyon jól bevált

a BF Goodrich All Terrain, amit eleve több országút-kevesebb terep viszonyra ajánlanak.

Csak nem tudom, hogy ez a rakás nyomaték, ami ebbe a szekérbe szorult, mit művelne vele?

galoscsabus Creative Commons License 2018.09.27 0 0 6367

Már bosszant, hogy tán én vagyok ilyen béna?

Ha most sem sikerül, akkor elbujdosom valahová :-)

galoscsabus Creative Commons License 2018.09.27 0 0 6366

Talán most.

galoscsabus Creative Commons License 2018.09.27 0 0 6365

Köszönöm szépen nektek, de irigykedni semmi okotok, szerintem nektek is szuper autótok van :-)

Ráadásul ma egy kicsit jobban is siettem, néhol egy iciripicirit megfeszegetve a jó ízlés határait is sebesség és gyorsulás terén...khmmm...természetesen szigorúan német autópályán :-D

Volt némi terepi mozgás is, ami nagyon meglepően jól megy ennek a monstrumnak, csak még nekem kell szoknom az automatát, mert más stílust követel, mint a manuális váltó.

Így ma be is nyakalt 9,5 litert, de fene bánja, ha szomjas, hát szomjas a drága.

Olyankor én is iszom ;-)

 

Átméreteztem a képet, remélem így feltölti. 

Nem akarok vele erőlködni, csak ha már egyszer írtam amit írtam, akkor nem szeretnék

szájkaratehős lenni, akinek a kocsija hátramenetben visszatermeli a naftát a tankba :-)

Mert vannak olyanok is jó tudom, akik úgy küzdenek a 4 literes fogyasztásért, mint ha az életük múlna rajta :-D

Előzmény: bkvmt (6360)
mx320 Creative Commons License 2018.09.27 0 0 6364

Már nem csinálja,zárja rendesen a vezető oldali kivételével mindet,az kulcsos.

Előzmény: Straniero..71 (6356)
mx320 Creative Commons License 2018.09.27 0 0 6363

Jövő héten kiolvastatom.

Előzmény: harangiz (6354)
mx320 Creative Commons License 2018.09.27 0 0 6362

Igen,a Tankot zárja.

Előzmény: bkvmt (6353)
telhetetlen- Creative Commons License 2018.09.27 0 0 6361

Szép autó, álom fogyasztás, boldog tulaj. Így kell ezt csinálni:)

Irigykedem én is. Gratula.

 

Előzmény: galoscsabus (6359)
bkvmt Creative Commons License 2018.09.27 0 0 6360

Kellőképpen irigy is lettem:-)) Tiéd szebb is,jobb is,újabb is mint az enyém ,és még vagy 3 litykóval kevesebbet is eszik..

Előzmény: galoscsabus (6359)
galoscsabus Creative Commons License 2018.09.26 0 0 6359

Valamiért a kép nem ment fel a hozzászólással.

 

Megtett út 103 Km, 64 Km/h átlagsebesség, 7,8 l/100 km fogyasztás.

 

Nem kardinális dolog az életemben 1-2 liter ide vagy oda, de ezt egyszerűen nem gondoltam volna.

A 24 éves VW Taro terepjáróm a 2.4-es szívó motorjával, 84 LE teljesígménnyel nem megy 10 liter alá, 70-80-as max utazónál :-D

galoscsabus Creative Commons License 2018.09.26 0 0 6358

Még egy dolog, ami mosolyt csalt az arcomra.

Kipróbáltam, hogy ma az első munka területig mindenhol a törvényes limit +5 km/h sebességre állítottam a tempomatot.

Az elején volt egy kis klímázás a pára miatt, talán 2 piros lámpa és 2 dinamikus előzés.

Amikor odaértem és megnéztem a műszerfalon az adatokat, nem akartam hinni a szememnek.

A 4×4-es 1.3-as Suzuki Wagonom soha nem fogyasztott 8,5 liter alatt :-D

galoscsabus Creative Commons License 2018.09.26 0 0 6357

Tegnap "megviccelt" a Fürge Bálna.

Reggel nem volt semmi gond, pedig elég hűvös volt, de itthonról vagy 120 km-re egyszer csak nem indult be.

Annyi jóindulat volt benne, hogy nem a határban adta meg magát (vadkárok becslésével foglalkozom szántóföldeken)

hanem egy kis baranyai falucska központjában.

Az önindító csak kattogott, a műszerfal megbolondult, az óra elkezdett visszafele pörögni....aksi probléma.

Megpróbáltuk bebikázni egy Amarokról, de csak annyi lett az eredmény, hogy ki tudtam venni üresbe a váltót....de nem indult.

Pár emberrel áttoltuk egy fatelepre,  kapott egy töltőt a motortérben lévő két réz csatlakozási pontra, és elmentem dolgozni.

Délután visszamentünk, a kezdeti 10A töltő áram visszament 1 fölé. Ennek örültem, mert akkor vette a töltést.

De akkor sem indult, maradt a kerregés.

Egy kedves segítővel beautóztunk Szigetvárra, szerzett szerszámokat, visszamentünk, kiszereltem az aksit

és a helyére betettük az ő Opel Campojából a 80 Ah-ás aksiját.

Na, végre beindult.

Le sem állítottam, visszahevenyésztem az ülést, és góbek Szigetvárra, aksit venni.

50 rugóért volt is raktáron egy olasz, 90Ah-ás, méretre ugyan akkora akkumulátor.

De rámértek egy automata diag. műszerrel a régire is, az eredmény 100% töltöttség, de csak 79% indítóáram kapacitás.

És úgy tűnik, az már nem elég neki.

De legalább új aksival megyünk a télnek :-)

 

Ma végre terepen is kipróbálhattam, jó sáros, kerékjáratos földúton.

Nagyon szépen vette a feladatot, finom gázzal, méltóságteljes lomhasággal gyűrte maga alá az utat.

Nagyon tetszik ez a kocsi, remélem jól el leszünk egymással.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!