Köszönöm a tippet, barátom, de nem óhajtok belemerülni ebbe a tehersorba, szimplán nincs nekik hely itthon. :-P
Egyébként egy gyors fotókeresés alapján úgy tűnik, volt ilyen tengelyelrendezésű Rába, de nem a HC-nál. A hátsó ikertengelyes HC-s Rábáknál a harmadik tengely is teljesértékű, duplakerekesnek tűnik, a rábás-indexes topicból zsákmányolt fotók alapján.
Majdnem elfelejtettem mondani, nézd meg a jófogáson, mert ott az ár irányár, fornt-euró függvényében változik. Most mivel jobb lett a forint hátha odaadja 10-ért. De szerintem 11-ért el lehet hozni. Azért csak alkudj keményen. Most jó a forint. 🤣
Mindegy, mert sokaknak teljesen mindegy csak hasonlítson rá, aztán már nyomkodja rá a "Volán, ÉPFU,BKV,BSZV,BOY,FÖSPED matricát. Lehetőség szerint mindet egy modellre!
Vagy tesznek majd rá mixer felépítményt, aztán megosztják a facebookon! 🤣🤣🤣
Kínából jött az infó. Én elhiszem. Nem vettem meg ezt a modellt Prémium Classixxs kiadásban, gondoltam bedobom a kiadandó modellek közé, egy próbát megér alapon. Úgy néz ki bejött. Csak azt nem tudom mit húztak le helyette. Remélem valami lengyel fostalicskát. 😁
Ez az infó honnan van? A listában erre utaló jelet sem látok, maximum ha nekünk nem a lengyeleknél kapott ponyvás, kék W50L / zöld L60 lesz, annak viszont nem sok értelmét látom a kiadó részéről. Ezeken kívül még rendőrségi, tűzoltó, darus és egy H6-os IFA lesz ahogy nézem.
Kis segítséget szeretnék kérni. Ha van valakinek fényképe Csepel 452 rendőrségi csapatszállító hátuljáról, azt megköszönném ha feltöltené ide. Köszönöm.
Ikarus 280 - egy megoldás a tetőlámpák eltüntetésére teljes fényezés nélkül, így megmaradhatnak a szépen keretezett oldalablakok.
A nálunk ismeretlen három pozíciólámpát le kell reszelni a tető öntvényről, majd vizes polírpapírral el kell simítani a durva reszelésnyomokat.
A fújni készült tetőrészt finom vizespapírral kell érdesíteni, majd körbe kell maszkolni, elől a szélvédőkeretnél, hátul a csukló harmonikájánál, két oldalt pedig az ablaksorok felett futó ezüst csík felső vonalánál.
Saját fényezőszett híján én elvittem a buszt egy autófestékes szaküzletbe, ahol a minta alapján tökéletesen kikeverték és spray-be töltötték a kívánt színt, 3500 forintért.
Ezzel lakkbenzines zsírtalanítás, száradás és portalanítás után lehet fújni.
Én kifejezetten felülről fújtam úgy, hogy a tetőn kialakulhasson a kellő, fényes réteg, de oldalt, a maszkolásnál már ne legyen olyan vastag a festékréteg, hogy zavaróan látható legyen az elragasztás mentén a lépcső a régi és az új rétegek között. Maszkolásnál a ténylegesen elválasztott részeknél érdemes márkás szalagot ( nálam Tamiya) használni, mert az olcsóbbaknál alászivároghat a festék, vagy csúf szöszös lesz a friss réteg széle.