Ráhibáztál! Tapolca biztosított állomás, Keszthely nem biztosított(Uzsa, Ederics, Lesencetomaj is). Az állomás bejárati jelzőjének jelzőárbócából rá lehet jönni, hogy biztosított vagy nem bizt.( az árbócon lévő piros-fehér csíkozás meg van szakítva plusz két csíkkal, pontosan nem tudom szó szerint hogy van az F.1.-ben), ha egy nem biztosított állomáson fogsz meg egy menetrend szerint áthaladó vonatot, akkor meg kell fognod a bejáratnál(két fütty, vonat érkezett a bejárathoz) jelzőt húzol, a bakter lassan jelzést ad, az fszt megállj jelzést a tárcsájával, így szabályos! Ha Pannonhalmán is így cselekedtek volna '99-ben élne a vezér(Hérincs Sándor) és meglenne M62 188 és 159(?). Ráadásul az elhunyt vezér menesztés nélkül haladt át Pannonhalmán! Röviden ennyit. Kérdés?:)
Szolgálattevőnek készülök, tisztában kell lennem a vonatszámokkal:). F.1.-F.2. nagyjából megy, pl. egy nem biztosított állomáson egy menetrend szerint áthaladó vonat szabályos megállítása:))Tegnapi 8806:
Ami Tapolcáról után megy Keszthelyre, az tovább Szentgyörgyre, vissza 11:45-kor, majd tovább 12:38-kor... Tapolcáról Keszthelyre fél 2-kor, ahol vár 18:37-ig...
vasárnap a délutáni többletkanyar már nem lesz, s akkor a délelőttiek duplák lesznek....
Ma M41 2126 a 8807-8806 gépe! Szépen dübörög:)) Én csak a hanghatás miatt szeretem az első kocsi első ablakot, jól hallani a gép hangját(motordübörgés, tc-hang, stb.)
Üdv!! Ma reggel kaptam a hírt hogy tegnap este fél9 magasságában itt keszthelyen a Floydos Pink Sulzer és a szintén Floydos piros dácsia cereale gabonavonattal haladtak Tapolca-Celldömölk-Győrön át Hegyeshalomba.A piros dácsia már vasárnap óta ott dekkolt Balatonszentgyörgyön,a Sulzer pedig tegnap reggel mehetett oda....