Köszönöm a helyreigazítást! A modwagen, meg a rekowagen is rövidebb az Y kocsinál, és ráadásul a tetejük is ugyanúgy ívelt, csak az egyik egy picit hosszabb. Szakértő szem kell hozzá, nem olyan, mint az enyém, hogy észrevegye.
Piko modwagen GepäckWagen - megvan, igen. Van egy a szekrényben is belőle, tényleg úgy néz ki ahogy a videón van.
Maradnak a kórházi vagonok, hátha az eszébe jut valamelyik gyárnak.
Lehet, talán pl. egy kórházi rekowagen elkészítése (fehérített ablakokkal) - nem is igényelne belső berendezést - "csak" külső módosított pályaszámot, talán nem akkor üzleti rizikó. Szerintem lenne rá igény. Kuriózumok ezek, sok gyűjtő lecsapna rá.
Off: Most adja ki a mitropa étkezőkocsi variánsait a Brawa. Amikor megrendeltem egyet előre - tavasszal - , már jelezték, a jövőre elkészülő vagonokból nem biztos, hogy kapok, mert lehet későn adtam le a rendelést... Van itt igény. Pedig ez is főleg a hosszútávú szerelvényekben volt jellemző nem a tömeges helyközi járatokban. On.
A végére még valami: itt van egy rekowagen postakocsi. Nem félposta reko, hanem teljes posta. Ilyen sem volt modellben tudtommal, H0-ban:
Az adott vagonok gondolom szintén a színterv miatt lettek ilyen festésűek,de az,hogy a két azonos pályaszámú vagonnak eltér a színe,az Frau Helga bénaságának köszönhető.
Szavaidból azt merem kikövetkeztetni, hogy mehet fémoszlopra, bár nem ez volt a standard.
Jakó A-féle oszlopaim vannak. Ennek több előnye is van: fémből van, így egy vezetéket már spóroltam is, a belső vázszerkezetben észrevétlenül lehozható a többi vezeték, valamint hihetetlenül rugalmas az oszlop. Egyszer véletlenül beleakadtam, és félig elkonyult az oszlop, teljesen vissza lehetett állítani, még a festék sem jött le róla... Maradnék e mellett, mert BetonMast-ot nem tudok úgy előállítani, hogy legyen belül lyuk.