Keresés

Részletes keresés

robcso1361 Creative Commons License 2016.11.19 -1 0 8946

A farkas patak elvesztéséről már nem is vitáznék, de az nagyon érdekelne mikor lesz ebből az egészből valami...

Előzmény: f_k (8945)
f_k Creative Commons License 2016.11.18 0 0 8945

Sas úti vasúti átjáró helyett alagút?

http://m.heol.hu/heves/kozelet/alagut-lehet-a-sas-uton-690458

samyadler Creative Commons License 2016.11.15 -1 0 8944
"Egy kicsit dühös vagyok azokra, akiknek azt "köszönhetjük", hogy mindez már a múlté...
Reméljük, hogy nem végérvényesen."

Konstruktív javaslat:
minden vezető,
miniszter,
államtitkár és az apparátusuk ill. a menetrendszerkesztoket kihajtani(!), hozzák helyre a(z):
összes vonalat,
utat,
hidat és mindent,
amit megrongáltak/elloptak javítani és cserélni kötelesek!!
Szilvásvárad-Putnok szakaszon csak kézi erővel dolgozhatnak.

Miért nem ez van?
(Mindenkitol kérdezem.)
Előzmény: Törölt nick (8943)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.15 0 0 8943

Nagyon szerettem ezt a vonalat régebben, persze akkor még 2 Bz-szerelvény forgott a vonalon, bélapáti keresztekkel, de szükség esetén Mónoson is lehetett keresztezni.

Emellett turistaszezonban számos különvonat is bővítette a közlekedő vonatok számát, rengeteg kisiskolásnak, diáknak és turistának szerezve felejthetetlen élményeket.

 

Egy kicsit dühös vagyok azokra, akiknek azt "köszönhetjük", hogy mindez már a múlté...

Reméljük, hogy nem végérvényesen.

Előzmény: Abymot (8942)
Abymot Creative Commons License 2016.11.15 0 0 8942

Lehetne most is így. Arról nem is beszélve, hogy most már Miskolc felé is a gyorsokról lesz csatlakozás.

 

A MÁV-menetrend topicban a közelmúltban már több oldalról boncolgattuk az Eger-Szilvásvárad szakasz helyzetét és lehetőségeit.

Előzmény: Törölt nick (8941)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.15 0 0 8941

Amellett annak idején volt egy olyan irányelv is a térségi menetrend tervezésekor, hogy az utasnak ne kelljen Egerben és Füzesabonyban is átszállni, ha Budapest felé utazik, ezért a szilvási Bz-k az egri gyorsokhoz voltak csatlakoztatva páratlanban is.

Előzmény: Törölt nick (8940)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.15 0 0 8940

15:18, mint a téli időszakban utolsó vonat lefelé az bizony nagyon korai, legalább 1 órával későbbre kellett volna tervezni.

Előzmény: Ádám Várkonyi (8933)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.15 0 0 8939

Hát igen, teljesen egyetértek, egy keményebb kötésű természetjáró a téli időszakban úgy túrázik, hogy közvetlenül a sötétedés előttre tervezi a túra végét.

 

Namost, ha az ember egy jó kiadósat túrázik a Fátyolvízesés és az Istállóskői barlang térségében, netán utána még beülne egy kicsit melegedni és forralt bort/forró teát inni valamelyik falatozóba, annak mondjuk Szilvásváradról 16:30-17:00 órai időfekvésben lenne egy optimális járata Eger felé, de a csatolt menetrend-tervezet szerint ilyenkor már bottal ütheti az utolsó vonat nyomát. :-(

 

OFF:

 

Régebben én is imádtam Szilvásvárad környékén túrázni, még a téli időszakban is. :-)

Túlnyomórészt én is vonattal jártam...

Előzmény: interpici400 (8937)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.15 0 1 8938

2002-2003 körültől, de főként 2008 körültől a közlekedéspolitikában a hallgatólagos közmegegyezéses cél a vasúti mellékvonalak lassú, de biztos elsorvasztása, ill. részben ezzel párhuzamosan az autóbusz-közlekedés helyzetbe hozása.

A 2009 évi mellékvonali forgalomszüneteltetések és a 2012. évi járatcsökkentések nagyszerűen szolgálták ezt a célt.

Ebben a "feladatban" a KTI Személyközlekedési Igazgatósága is oroszlánrészt vállalt, döntéseikkel, állásfoglalásaikkal rendre a "gumikerekű" közlekedéást pártolták, míg a vasúti mellékvonalakat ellehetetlenítették, sokszor a lehetetlen, senkinek sem megfelelő menetrendi struktúrákkal, ill. a napi 2-4 pár vonatos alibimenetrendekkel.

 

Mellesleg érdekes, hogy a közlekedéspolitikában az a vezetői, szakértői garnitúra, amelyik a 2002-2010 közötti kormányzati ciklusban nevelkedett ki, 2010-ben sem lett leváltva, lényegében nagyobbrészt ugyanazok viszik tovább az ügyeket...

 

Sajnos ez van, ez belátható időn belül nem fog megváltozni...

Előzmény: -Smiley- (8936)
interpici400 Creative Commons License 2016.11.14 0 1 8937

Az a gond, hogy ez még a turistaforgalmat sem nagyon szolgálja. Páros irányban a 9-kor induló, a pestről érkező gyorshoz csatlakozó vonat teljesen jó, viszont páratlan irányban a jelenleg 15:55-kor visszainduló, pont sötétedés előtt/környékén közlekedő vonatot - aminek jelenleg szintén közvetlen gyorsvonati csatlakozása van Egerben - háromnegyed órával előrébb hozni elég rossz elképzelés. Annál is inkább, mert a Szajaka-völgyben közlekedő kisvonatok (amikor menetrend szerint, és nem folyamatosan járnak) óra 45-re érkeznek meg a fatelepi állomásra. 

Így egy tisztességes gyalogtúrát a téli időszakban nem lehet tervezni a térségben kizárólag a vonatokhoz igazodva  - pedig én, annak ellenére, hogy elég gyakran járok túrázni, eddig egyetlen alkalommal sem mentem busszal az útvonalon.

Ennek a délutáni vonatnak az előrehozását már csak azért sem értem, mert ha rövidített szolgálat is lesz az állomásokon, a 9-17 óráig terjedő időszak pont 8 óra.

Előzmény: robcso1361 (8934)
-Smiley- Creative Commons License 2016.11.12 -2 0 8936

Szégyen gyalázat amit ezzel a vonallal műveltek. Egykoron  3 kocsis BZ-k jártak napi 8-10 alkalommal TÖMVE!  Most napi 1-2 vonat, nyáron max 3, miközben Szarvaskőn alig férsz fel reggel a buszokra.

 

Miért nem lehet reggel 7.15-re meg 9.15-re beérni, délután 14:30, 16:30, 18.30, 20.30 -kor meg hazajutni vonattal? Nem igaz, hogy ne lehetne hangolni a buszokkal és közös tarifát bevezetni. 

Most egymás seggében megy a busz meg a vonat mindenhol,utána 2 órán át semmi nem jön :(

 

Marha okosak ülnek odafenn, akik ezt így kitalálták, leraknám őket Sátára aztán járjanak be Egerbe naponta dolgozni. 

Előzmény: Ádám Várkonyi (8933)
dyz Creative Commons License 2016.11.12 0 0 8935

Ez még viccnek is rossz... télen 12.17-re leghamarabb bejutni Egerbe, és már 12.57-kor elindul az utolsó vonat visszafelé.

Előzmény: robcso1361 (8934)
robcso1361 Creative Commons License 2016.11.12 -1 0 8934

Bezony ez a menetrend egyértelműen csak a turista forgalmat szolgálja pl nyáron Szilvás felől is el lehet jutni Eger felé.

Előzmény: Ádám Várkonyi (8933)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2016.11.11 0 0 8933

december 11-töl....

névtelen Creative Commons License 2016.11.08 0 1 8932

Inkább ki kell állítani a felelőst a peronra várakozni a következő vonatig annyi alkalommal, ahányan lekéséték és a fizetését levonni erre az időre.. Lehet, hogy erős, de kicsit tapaszalja meg a felelős, hogy milyen ez a másik oldalon...

Az ilyen esetek azért problémásak, mert amúgy meg nem csak ez a veszteség: 1-2 ilyen alkalom után az utas tán' nem fog soha többé vonattal próbálkozni. És, azért a fizetés a jegyárból is jön...

Előzmény: alex_86 (8926)
Robesztrain Creative Commons License 2016.11.08 0 0 8931

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: 009 (8924)
robcso1361 Creative Commons License 2016.11.08 -1 0 8930

Ha az a 184 és Bz volt annak megsült a vezérlése vasárnap estére...

Előzmény: f_k (8927)
alex_86 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8929

a 13-as volt, utána egy BDV járta Egert, ezért voltak a késések

Előzmény: abauj (8928)
abauj Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8928

Igen, ő fogott kisteherautót sajnos.

Előzmény: f_k (8927)
f_k Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8927

13 as BDV-t mi lelte? Csak nem ő az áldozat az ütközésnél?

Hidegen volt a 16.02 es Fabony Hidas személy végébe besorozva.

Az Egerből 12.31 kor induló vonatra volt 60 perc késés kiírva Füzesabonyban.

Volt egy plusz Bz Bz is a fűtőház felé vezető vágányon a szokásos érkező 5053 10 vg álló szerelvényen kívül...

Előzmény: robcso1361 (8925)
alex_86 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8926

Remek csatlakozás Egerben. 5 percet vár a Bz a bejáraton, majd az utasok leshetik, ahogy elsuhan mellettük a pesti Flirt. Pár perce. Az irányítók megérdemelnek egy tökön rúgást!!!

robcso1361 Creative Commons License 2016.11.07 -1 0 8925

Az inga kisteherautót gázolt füzesabonyi régi szihalmi útátjáróban...

009 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8924

Szia,

én 2000es évek közepéig éltem Egerben. Emlékeim szerint 1369,1371,1372 volt a leggyakoribb vendég.

 

009

 

Előzmény: Robesztrain (8923)
Robesztrain Creative Commons License 2016.11.07 0 0 8923

Üdvözletem! Vasútmodellezés kapcsán érdeklődöm, hogy a 90-es években mely pályaszámú Szilik húzták leggyakrabban a Füzesabony-Eger ingát? A válaszokat előre is köszönöm, ha volna róla fotó, azt külön megköszönném! Üdvözlettel: Róbert

retek2 Creative Commons License 2016.10.15 0 0 8922

ZF tervez oda állítólag csarnokot,de kezeljünk mindent mende monda szinten. Rakodni biztos nem fognak vasútra. 

Előzmény: robcso1361 (8920)
robcso1361 Creative Commons License 2016.10.07 -1 1 8921

Előttem az utódom:

robcso1361 Creative Commons License 2016.10.06 -1 0 8920

Egyik szemem sír a másik meg üveg....

Előzmény: Votom (8919)
Votom Creative Commons License 2016.10.06 0 1 8919

Aki esetleg nincs benne a Miskolc környéki vasútvonalak Facebook csoportban:

A BDV motorvonatok első napja Egerben, 2016. 10. 03. (Fotó: Varga Norbert) /VÁ

robcso1361 Creative Commons License 2016.10.05 -1 0 8918

Értelem? Az nincs ha egy cseppet is értékének a vasúthoz , akkor csak úgy adták volna el a rendezőt, hogy cserébe csináltak volna egy deltát az Y/1 váltó és az egri bejárat közé...

Előzmény: bodrostomi (8917)
bodrostomi Creative Commons License 2016.10.04 0 0 8917

Tudom... csak az általad írtak szerint az értelme kérdéses volt.

Előzmény: robcso1361 (8916)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!