Keresés

Részletes keresés

ugyörgy Creative Commons License 2018.09.11 0 0 11490

Nekem van egy Gocciám, ebben az évben már mentem vele 17 km-t :) Nem elírás. A vidéki gödrös utakra nagyon jó, mert nagykerekű (16-os, Simson méret). A fővárosi nyomulásban nem tudom hogyan állná meg a helyét, 60-at simán tud. Pár éve még ezzel jártam munkába, napi 2x 17 km, jól bírta. Szerintem jól van összerakva még nem volt semmi gond vele.

Előzmény: akosbitto (11486)
akosbitto Creative Commons License 2018.09.11 0 0 11489

Az Agility nem volt halálosan lassú? Négy ütemű, ha jól emlékszem.

Előzmény: zsolank (11488)
zsolank Creative Commons License 2018.09.11 0 0 11488

Nekem Kymco Agility vel van tapasztalatom. 2évig melóba járni tök jó. keveset evett. nem költöttem rá,nem kellett.

 

Keeway Matrix kissé le volt pukkanva. Félig olajzott. Szóval olajzó csere. Első villa csere mert padkáztak vele.Hengerfúrás mert nem tetszett a kompresszió benne.

Ami meghallt az pl a kerékszelep gumi alkatrész. nem bírja  a kinai gumi a napot. karburátor tűszelep csere, a tűszelep fészek tömítés: nem bírja a benzint...műanyagosodott. Szóval ezen volt mit hekkelni. De összeségében most jól megy.Szerintwm ha nem számít mi van alattad,és kevesebb a énzed akkor megfelelő. pláne akkor ha szeretsz vele bütykölni.De szerintem némileg gyengébb a minősége de ezt az ára is tükrözi. de nagyobb hibákba belefuthastz márkás vásárlásakor is. lutri

Előzmény: akosbitto (11486)
zsolank Creative Commons License 2018.09.11 0 0 11487

Irtam mail a témában.

Előzmény: nukee (11485)
akosbitto Creative Commons License 2018.09.11 0 0 11486

Sziasztok! Időnként eszembe jut, hogy vegyek egy Keewayt napi munkába járásra (elég sok, 2*25 km Budapesten belül), aztán beolvasgatok itt a bejegyzésekbe és kicsit mindig elmegy a kedvem, pedig alapvetően tetszik a motor. Szerintetek az átlagosnál több gond van ezekkel, és tényleg vegyen inkább az ember egy 20 éves Yamaha Jogot vagy egy Kymcot?

nukee Creative Commons License 2018.09.11 0 0 11485

Helló. Az úszó szintet, hogy lehet ellenőrizni ?

Előzmény: zsolank (11484)
zsolank Creative Commons License 2018.09.11 0 0 11484

nekem is ez van. nincs jól beállítva a karbi. vagy az uszószint se megfelelő.esetleg a szivató sincs jól beállítva.

Előzmény: nukee (11482)
nukee Creative Commons License 2018.09.11 0 0 11483

Még annyi, hogy az elektromos szívatót is at tettem egy másik -motorból. Ugyanaz a helyzet 

Előzmény: nukee (11482)
nukee Creative Commons License 2018.09.11 0 0 11482

Sziasztok. Kicsit elkeseredett írom már ezeket a mondatokat. Lassan kezdek kiábrándulni  keewaybol. Szóval. Szereztem egy 5000kmerrel büszkélkedő mátrixot. Sokáig állt és.tenyleg annyi van.benne. na mondom ez jo lesz nem kell úton -útfélen szerelgetni mint az előzőt. Működött mostanáig egész jól. Mármint az indulásokkal van gondom. Lerakom 4kor a motort este 22orakkor már nem indul el. Fura mód önindítóval nem indul egyáltalán hidegen. Berúgásra elsőre de le is áll nemsokkal később. Karbit totál szétszedtem átfújtam stb. Új üzemanyag szűrő. Melegen indul elsőre akar önindítóval is. És alapjarat stabil, nem áll le. Ilyenkor mi lehet még ? Ötletek elfogytak. Koszi előre is.

Márkulus Creative Commons License 2018.09.07 0 0 11481

Sziasztok segítségeteket szeretném kérni..van 1 keeway matrix sport 50 2T, 2015 ös évjáratú robogóm és kiszedtem a folytásokat a gyári főfúvóka 62,8 as a kérdésem az lenne kb hányas főfúvókát rakjak bele és hányas görgőket vagy lehet a gyári???

motoros79 Creative Commons License 2018.08.19 0 0 11480

Szerintem a keeway ARN 125 robogóval egyeznek meg az alkatrészei. 

Előzmény: Sipirla (11474)
k.f.evo Creative Commons License 2018.08.01 0 0 11479

Üdv. Pedig ott valami karbi beállítás lesz a lufas, ha eddig rendben működött. A levegő csavaron próbáltál már állítani? Nyár van, kicsit több levegőt kell neki adni. Alapjárati levegő csavaron balra 1/8 fordulatos lépcsőkben próbálkozz. Ha sikerült beindítani, járasd. A csavar jobbra balra tekergetésével keress meg azt a pontot, ahol a legnagyobb a fordulatszám, majd attól a ponttól 1/8-ra jobbra tekerd. Másik a légszűrő. Milyen állapotban van? 

Előzmény: Attila2121 (11478)
Attila2121 Creative Commons License 2018.07.26 0 0 11478

Sziasztok. Tudnátok segíteni mitől lehet az 50 4t-nél hogy csak teljes gázadásra és csak erős rugással bír beindulni. Más helyzetben semmi. Karbi tisztitva, szivató működik, kompresszió jó, főtengely szimeringek cserélve voltak.

k.f.evo Creative Commons License 2018.07.23 0 0 11477

Még egy eszembe jutott. A kuplungnál a nyomórugó csere. Malossi sárga az ideális, a fehér gyengébb az eredetinél, a piros meg túlzás. A pofákon lévő rugókat nem érdemes cserélni, mert a hozzá kapható zöld, kék rugóknál erősebb az eredeti, max. a piros erősebb egy kicsivel. Tehát rúgószett is felejtős. Mindezt csak azért írom, mert a 70-es nagyobb fordulaton dolgozik jól és az eredetihez képest változtatni kell. 

Előzmény: ReNeAtLa (11472)
k.f.evo Creative Commons License 2018.07.23 0 0 11476

Bocsi, ez kimaradt. 

A legtöbb esetben a jaszmotor, sracing és az egumotors oldaláról vásároltam be. A jaszmotor kifejezetten olcsó és telefonon is rendkívül segítőkészek. 

Előzmény: ReNeAtLa (11472)
k.f.evo Creative Commons License 2018.07.23 0 0 11475

Üdv. 

1. A görgőszett jó minőségű, sokáig bírta nálam. 

2. Gyári karbi (Mikuni VM-16) a 70 hengerszetthez felejtős. Sík terepen még éppen kiszolgál, de sok jót ne várj tőle. A 17.5-ös már jobb, de nekem speciel a 19-es lett a nyerő 88-as főfúvókával. Az automata szívató sokszor kiszúrt velem, nyáron szinte felesleges. Én kézi szívatóra alakítottam át.

3. Variátor. Először is nézd meg milyen a felülete, ha nagyon ragyás, inkább csere. Ékszíjnak kevlárt ajánlom, nálam a hagyományos szíjak piszok gyorsan tönkrementek.

4. Főtengely. Max. csapágy csere. A keeway egy főtengelyt gyárt, ugyan az van az 50-es gépben, mint a 125-ben, bírni fogja. A csapágynak én E (enduro) jelzésűt vettem. Nagyobb fordulatszámot és terhelést bír.

5  A szívócsonk alatti membrán csere. Csak is carbont ajánlom. Vadi új Motoforce fémet raktam be, eltört. Újra kellet a hengert furatnom. A 50-estől egy mérettel vékonyabbat tegyél be. Ha esetleg eltörik, max. ledarálja a gép, de nem megy tönkre a henger fala.

 

Előzmény: ReNeAtLa (11472)
Sipirla Creative Commons License 2018.07.22 0 0 11474

Helló emberek. 

 

Nem rég vettem egy 125-ös Tauris Mambo-t , de nem találok sehol hozzá alkatrészeket. Tudnátok ebben pár linkel vagy tanáccsal segíteni ?

 

priszko Creative Commons License 2018.07.15 0 0 11473

Vásároltam keeway flash 50 típusú robogómhoz egy komplett oldalsztendert amely/oldalsztender ,oldalsztender csavar, rugó,rugótartó lemez/alkatrészekből áll ,a robogón rajta van a gyári hely ahová a sztendert be kell építeni,sajnálatos módon nem tudok rájönni hogy  hogyan kell az alkatrészeket beépíteni,nem tudom hogy a rugótartó lemezt hogyan kell beépíteni úgy hogy az felhúzza a sztendert. Kérnék egy kis  segítséget  problémám  megoldására. Esetleg amennyiben ez lehetséges képeket is szívesen fogadnék. Esetleg egy közeli kép is megfelelne  keeway flash 50 robogóról amelyen látszik,hogy az oldalsztender hogy  van felszerelve. Segítségeteket előre is köszönöm .

Válaszotokat ha lehet rockyk@t-online címre küldjétek.

ReNeAtLa Creative Commons License 2018.07.10 0 0 11472

Sziasztok!

Tanácsot / Segítséget szeretnék kérni barátom tartózás fejében adta át 2007. Keeway Matrix-ot. 

Eddig csak 70 öntöttvas szett cserélve és Gianelli Reverse kipufogó várat még magára betört csavar miatt.

Van egy pár motorom, de soha nem lehet elég, és szeretném fojtatni amit elkezdett az előző tulajdonosa. 

Nem versenyre szánt darab lesz de ő 4.számú motorom már szóval alapokat szeretném cserélni.

Kipufogó mellé adtak 4.5g-os görgőszettet (15x12mm) de milyen minőségű, érdemes beszerelni, ? 

A gyári karbi szintén ismeretlen terep, automata szívatós főfúvóka 70. Alapjárati fúvóka 20. de ennél többet nem tudok róla. 

Gyári szívócsonk hát ilyet még nem láttam, van egy kis bemélyedés a felületén nincs adat miért. Méret problémák miatt az úgy is cserére szorul. Motoforce nek van egy 17,5. automata szívatós darabja, vagy melyik darabot lenne érdemes be szerelni. ?  Varióváltó szett vagy lehet elég lenne kapott görgőszett, de mindenképp cserés ha egy kamion legyorsul deee ha be lendül akkor megy mint a meszes. Főtengely is problémás igaz még nem szedtem szét teljesen amit láttam csapágyaknak a gördülő háza elszíneződött, tudom nyár van de nem járja hogy lebarnuljanak, lehet hogy darabok is hiányoznak belőle, mint kiderült valami olcsó műanyag házas csapágyak kerültek bele. Van valami jó weboldal ahol be lehet szerezni mindent, vagy esetleg bontó karosszéria elemek pótlása miatt.  ????? :D Válaszokat tanácsokat előre is nagyon megköszönném. További szép napokat Üdv. 

 

errorHUN Creative Commons License 2018.07.07 0 0 11471

 "Majd al első 2 percben nagyon döcögősen jár a motor. Ezek után, ha megyek vele, igazából már rendben van" Ez alapján mondanám, hogy szívató. Míg hideg nehezen indul, és gyengén megy, majd miután felmelegszik jó. Aztán "Kb 8 - 10 óra elteltével a helyzet ugyan ez" magyarul lehűl és ismét nehezen indul. Szerintem szívató. Karburátor le, tisztít, megnéz. A régi benzin után "magától" nem fog kitisztulni a rendszer az új üzemanyagtól. A gyertya amit fotóztál kormos, koszos. Tisztítás vagy másik gyertya bele. Üdv

Előzmény: Dzseem (11463)
DonTom82 Creative Commons License 2018.07.05 0 0 11470

Szia. Nekem is ez volt a gondom. A szerelő azt mondta hogy automata szívató csere kell, kicserélte de 1 hét után ismét előjött a probléma. Vettem egyet én, de azzal is így jártam. Kicseréltettem a karburátort, és azóta pöccre indul. A szívató a karburátoron manuális, csak hidegben kell bekapcsolni. Remélem tudtam segíteni!  ;) 

Előzmény: Dzseem (11463)
Dzseem Creative Commons License 2018.06.24 0 0 11469

Szia, nem azt nem néztem. Itthon nem nagyon van placc, ahol szerelni rudnék. Jövő héten tudok ilyesmit megnézni. Ma gyertyát cseréltem. Próbáltam fotózni. Ebből Ti láttok valamit? 😳

 

Előzmény: SZ.LUI (11466)
peter630114 Creative Commons License 2018.06.20 0 0 11468

Sziasztok ,bocsi a zavarásért . 2014.-es keeway Goccia 50 ccm 4T motorból hogyan kell kivenni a folytásokat

Előre is köszönöm .

Peti969 Creative Commons License 2018.06.15 0 0 11467

Sziasztok!

Tud valaki segíteni?

Keeway Xblade50-em van, hogy kell fényszóró izzót cserélni benne?

SZ.LUI Creative Commons License 2018.06.11 0 0 11466

Szia Dzseem.

 

Az üzemanyag szűrőt nézted? Mielött szétkapod, vess rá egy pillantást. Vagy húzd le és közvetlen a karbira dugd vissza a benzincsövet.

Előzmény: Dzseem (11463)
szeman1982 Creative Commons License 2018.06.06 0 0 11465

Sziasztok. Esetleg nincs valakinek egy jó állapotú Keeway Matrix 125 4t főtengely? Vagy tudja valaki, hogy a két sonkát hajtókar csapágy csere után mennyire kell össze nyomni?

Chyis Creative Commons License 2018.06.05 0 0 11464

Szia Dzseem,

 

Az üzemanyag ha régi az tud sok gondot okozni. A parafin kicsapódik mindenütt. Én elsőre a gyertyaképet nézném meg. (Csatolok egy egyszerűt) Aztán ha a gyertya rendben, akkor a karburátort tisztítanám ki (tűszelep, fő- és alapjárati fúvóka, a súbertű "fészke") Más hiba még lehet az üzemanyag ellátás, hogy a vákum nem épül fel folyamatosan és nem nyit ki megfelelően a vákumos benzincsap. (vákumcső, benzincső karbiról le, vákumcsövet megszívjuk és az üzemanyagnak folynia kell a benzin csövön). Én ezen a vonalon indulnék. (Matrix50-nél nekem ezek voltak 3 év állás után. Be-be indult, járt-járt, majd semmi, majd újra indult, fulladt stb.)

 

A gyertyaképről a google-ban találsz részletesebb fotót is, de kiindulásnak én ezt használtam:

Előzmény: Dzseem (11463)
Dzseem Creative Commons License 2018.06.05 0 0 11463

Sziasztok, remélem, hogy valakinek van hasonló tapasztalata azzal kapcsolatban, amit most próbálok leírni. Keeway F-act 50 ccm robogóm van. A berúgókarral való indítás kb 10 - 12 alkalomra sikerül. Első 5 - 6 alkalomra semmi .. aztán beröffen, de le is áll. Majd al első 2 percben nagyon döcögősen jár a motor. Ezek után, ha megyek vele, igazából már rendben van. Kb 8 - 10 óra elteltével a helyzet ugyan ez. Eddig marha régi (3 éves) benzin volt benne, gondoltam esetleg attól van ez. Tegnap nullára kifogyott a régi benzin, töltöttem bele teljesen újat. Mégsem változott semmi. Lenne bármi ötletetek? 

Balázs2488 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 11462

Sehol sincs.A helye megvan mert a CPI Explorerben is itt van rajta a fesz szabályzóval szemben de itt még szabadon lógó vezeték sem.

 

 

Előzmény: zsolank (11460)
ugyörgy Creative Commons License 2018.05.27 0 0 11461

Lehet, hogy ez a baj. Az előző tulaj kivette ......

Előzmény: Balázs2488 (11459)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!