Nekem van egy Gocciám, ebben az évben már mentem vele 17 km-t :) Nem elírás. A vidéki gödrös utakra nagyon jó, mert nagykerekű (16-os, Simson méret). A fővárosi nyomulásban nem tudom hogyan állná meg a helyét, 60-at simán tud. Pár éve még ezzel jártam munkába, napi 2x 17 km, jól bírta. Szerintem jól van összerakva még nem volt semmi gond vele.
Nekem Kymco Agility vel van tapasztalatom. 2évig melóba járni tök jó. keveset evett. nem költöttem rá,nem kellett.
Keeway Matrix kissé le volt pukkanva. Félig olajzott. Szóval olajzó csere. Első villa csere mert padkáztak vele.Hengerfúrás mert nem tetszett a kompresszió benne.
Ami meghallt az pl a kerékszelep gumi alkatrész. nem bírja a kinai gumi a napot. karburátor tűszelep csere, a tűszelep fészek tömítés: nem bírja a benzint...műanyagosodott. Szóval ezen volt mit hekkelni. De összeségében most jól megy.Szerintwm ha nem számít mi van alattad,és kevesebb a énzed akkor megfelelő. pláne akkor ha szeretsz vele bütykölni.De szerintem némileg gyengébb a minősége de ezt az ára is tükrözi. de nagyobb hibákba belefuthastz márkás vásárlásakor is. lutri
Sziasztok! Időnként eszembe jut, hogy vegyek egy Keewayt napi munkába járásra (elég sok, 2*25 km Budapesten belül), aztán beolvasgatok itt a bejegyzésekbe és kicsit mindig elmegy a kedvem, pedig alapvetően tetszik a motor. Szerintetek az átlagosnál több gond van ezekkel, és tényleg vegyen inkább az ember egy 20 éves Yamaha Jogot vagy egy Kymcot?
Sziasztok. Kicsit elkeseredett írom már ezeket a mondatokat. Lassan kezdek kiábrándulni keewaybol. Szóval. Szereztem egy 5000kmerrel büszkélkedő mátrixot. Sokáig állt és.tenyleg annyi van.benne. na mondom ez jo lesz nem kell úton -útfélen szerelgetni mint az előzőt. Működött mostanáig egész jól. Mármint az indulásokkal van gondom. Lerakom 4kor a motort este 22orakkor már nem indul el. Fura mód önindítóval nem indul egyáltalán hidegen. Berúgásra elsőre de le is áll nemsokkal később. Karbit totál szétszedtem átfújtam stb. Új üzemanyag szűrő. Melegen indul elsőre akar önindítóval is. És alapjarat stabil, nem áll le. Ilyenkor mi lehet még ? Ötletek elfogytak. Koszi előre is.
Sziasztok segítségeteket szeretném kérni..van 1 keeway matrix sport 50 2T, 2015 ös évjáratú robogóm és kiszedtem a folytásokat a gyári főfúvóka 62,8 as a kérdésem az lenne kb hányas főfúvókát rakjak bele és hányas görgőket vagy lehet a gyári???
Üdv. Pedig ott valami karbi beállítás lesz a lufas, ha eddig rendben működött. A levegő csavaron próbáltál már állítani? Nyár van, kicsit több levegőt kell neki adni. Alapjárati levegő csavaron balra 1/8 fordulatos lépcsőkben próbálkozz. Ha sikerült beindítani, járasd. A csavar jobbra balra tekergetésével keress meg azt a pontot, ahol a legnagyobb a fordulatszám, majd attól a ponttól 1/8-ra jobbra tekerd. Másik a légszűrő. Milyen állapotban van?
Sziasztok. Tudnátok segíteni mitől lehet az 50 4t-nél hogy csak teljes gázadásra és csak erős rugással bír beindulni. Más helyzetben semmi. Karbi tisztitva, szivató működik, kompresszió jó, főtengely szimeringek cserélve voltak.
Még egy eszembe jutott. A kuplungnál a nyomórugó csere. Malossi sárga az ideális, a fehér gyengébb az eredetinél, a piros meg túlzás. A pofákon lévő rugókat nem érdemes cserélni, mert a hozzá kapható zöld, kék rugóknál erősebb az eredeti, max. a piros erősebb egy kicsivel. Tehát rúgószett is felejtős. Mindezt csak azért írom, mert a 70-es nagyobb fordulaton dolgozik jól és az eredetihez képest változtatni kell.
2. Gyári karbi (Mikuni VM-16) a 70 hengerszetthez felejtős. Sík terepen még éppen kiszolgál, de sok jót ne várj tőle. A 17.5-ös már jobb, de nekem speciel a 19-es lett a nyerő 88-as főfúvókával. Az automata szívató sokszor kiszúrt velem, nyáron szinte felesleges. Én kézi szívatóra alakítottam át.
3. Variátor. Először is nézd meg milyen a felülete, ha nagyon ragyás, inkább csere. Ékszíjnak kevlárt ajánlom, nálam a hagyományos szíjak piszok gyorsan tönkrementek.
4. Főtengely. Max. csapágy csere. A keeway egy főtengelyt gyárt, ugyan az van az 50-es gépben, mint a 125-ben, bírni fogja. A csapágynak én E (enduro) jelzésűt vettem. Nagyobb fordulatszámot és terhelést bír.
5 A szívócsonk alatti membrán csere. Csak is carbont ajánlom. Vadi új Motoforce fémet raktam be, eltört. Újra kellet a hengert furatnom. A 50-estől egy mérettel vékonyabbat tegyél be. Ha esetleg eltörik, max. ledarálja a gép, de nem megy tönkre a henger fala.
Vásároltam keeway flash 50 típusú robogómhoz egy komplett oldalsztendert amely/oldalsztender ,oldalsztender csavar, rugó,rugótartó lemez/alkatrészekből áll ,a robogón rajta van a gyári hely ahová a sztendert be kell építeni,sajnálatos módon nem tudok rájönni hogy hogyan kell az alkatrészeket beépíteni,nem tudom hogy a rugótartó lemezt hogyan kell beépíteni úgy hogy az felhúzza a sztendert. Kérnék egy kis segítséget problémám megoldására. Esetleg amennyiben ez lehetséges képeket is szívesen fogadnék. Esetleg egy közeli kép is megfelelne keeway flash 50 robogóról amelyen látszik,hogy az oldalsztender hogy van felszerelve. Segítségeteket előre is köszönöm .
Válaszotokat ha lehet rockyk@t-online címre küldjétek.
Tanácsot / Segítséget szeretnék kérni barátom tartózás fejében adta át 2007. Keeway Matrix-ot.
Eddig csak 70 öntöttvas szett cserélve és Gianelli Reverse kipufogó várat még magára betört csavar miatt.
Van egy pár motorom, de soha nem lehet elég, és szeretném fojtatni amit elkezdett az előző tulajdonosa.
Nem versenyre szánt darab lesz de ő 4.számú motorom már szóval alapokat szeretném cserélni.
Kipufogó mellé adtak 4.5g-os görgőszettet (15x12mm) de milyen minőségű, érdemes beszerelni, ?
A gyári karbi szintén ismeretlen terep, automata szívatós főfúvóka 70. Alapjárati fúvóka 20. de ennél többet nem tudok róla.
Gyári szívócsonk hát ilyet még nem láttam, van egy kis bemélyedés a felületén nincs adat miért. Méret problémák miatt az úgy is cserére szorul. Motoforce nek van egy 17,5. automata szívatós darabja, vagy melyik darabot lenne érdemes be szerelni. ? Varióváltó szett vagy lehet elég lenne kapott görgőszett, de mindenképp cserés ha egy kamion legyorsul deee ha be lendül akkor megy mint a meszes. Főtengely is problémás igaz még nem szedtem szét teljesen amit láttam csapágyaknak a gördülő háza elszíneződött, tudom nyár van de nem járja hogy lebarnuljanak, lehet hogy darabok is hiányoznak belőle, mint kiderült valami olcsó műanyag házas csapágyak kerültek bele. Van valami jó weboldal ahol be lehet szerezni mindent, vagy esetleg bontó karosszéria elemek pótlása miatt. ????? :D Válaszokat tanácsokat előre is nagyon megköszönném. További szép napokat Üdv.
"Majd al első 2 percben nagyon döcögősen jár a motor. Ezek után, ha megyek vele, igazából már rendben van" Ez alapján mondanám, hogy szívató. Míg hideg nehezen indul, és gyengén megy, majd miután felmelegszik jó. Aztán "Kb 8 - 10 óra elteltével a helyzet ugyan ez" magyarul lehűl és ismét nehezen indul. Szerintem szívató. Karburátor le, tisztít, megnéz. A régi benzin után "magától" nem fog kitisztulni a rendszer az új üzemanyagtól. A gyertya amit fotóztál kormos, koszos. Tisztítás vagy másik gyertya bele. Üdv
Szia. Nekem is ez volt a gondom. A szerelő azt mondta hogy automata szívató csere kell, kicserélte de 1 hét után ismét előjött a probléma. Vettem egyet én, de azzal is így jártam. Kicseréltettem a karburátort, és azóta pöccre indul. A szívató a karburátoron manuális, csak hidegben kell bekapcsolni. Remélem tudtam segíteni! ;)
Szia, nem azt nem néztem. Itthon nem nagyon van placc, ahol szerelni rudnék. Jövő héten tudok ilyesmit megnézni. Ma gyertyát cseréltem. Próbáltam fotózni. Ebből Ti láttok valamit? 😳
Sziasztok. Esetleg nincs valakinek egy jó állapotú Keeway Matrix 125 4t főtengely? Vagy tudja valaki, hogy a két sonkát hajtókar csapágy csere után mennyire kell össze nyomni?
Az üzemanyag ha régi az tud sok gondot okozni. A parafin kicsapódik mindenütt. Én elsőre a gyertyaképet nézném meg. (Csatolok egy egyszerűt) Aztán ha a gyertya rendben, akkor a karburátort tisztítanám ki (tűszelep, fő- és alapjárati fúvóka, a súbertű "fészke") Más hiba még lehet az üzemanyag ellátás, hogy a vákum nem épül fel folyamatosan és nem nyit ki megfelelően a vákumos benzincsap. (vákumcső, benzincső karbiról le, vákumcsövet megszívjuk és az üzemanyagnak folynia kell a benzin csövön). Én ezen a vonalon indulnék. (Matrix50-nél nekem ezek voltak 3 év állás után. Be-be indult, járt-járt, majd semmi, majd újra indult, fulladt stb.)
A gyertyaképről a google-ban találsz részletesebb fotót is, de kiindulásnak én ezt használtam:
Sziasztok, remélem, hogy valakinek van hasonló tapasztalata azzal kapcsolatban, amit most próbálok leírni. Keeway F-act 50 ccm robogóm van. A berúgókarral való indítás kb 10 - 12 alkalomra sikerül. Első 5 - 6 alkalomra semmi .. aztán beröffen, de le is áll. Majd al első 2 percben nagyon döcögősen jár a motor. Ezek után, ha megyek vele, igazából már rendben van. Kb 8 - 10 óra elteltével a helyzet ugyan ez. Eddig marha régi (3 éves) benzin volt benne, gondoltam esetleg attól van ez. Tegnap nullára kifogyott a régi benzin, töltöttem bele teljesen újat. Mégsem változott semmi. Lenne bármi ötletetek?