Ez az M1-es monocoque vázra épül... De egy Cobrát sem lehet Zsigulira építeni, ezekröl beszélek... De mondok egy érdekesebbet, ha a Lanciám födarabjaiból építek egy Dino replikát csövázzal, akkor is regadót kell fizetnem, ráadásul nem avultatják le a 89-esnek megfelelö szintre /kb10%/ hanem a teljes regadót ki kell fizetni. Arra az autóra, ami 5 éve a tulajdonom... Ebben az országban fejöstehénnek nézik az embert. A klubunk szerette volna elérni, hogy regadó mentes legyen a kit car, mint a veterán, egyrészt nem nagy számú autóról van szó, így meg föleg, ha fizetni kell. De azt mondták szó szerint az "okosok": a tengerentúlon ez a dolog egy iparággá nötte ki magát... Tehát nem engedhetik, hogy regadó mentes legyen. Ebben az országban csak ne nöje ki magát semmilyen iparág, még fejlödne valami... Több munkája lenne a fényezönek, a müanyagosnak, a kárpitosnak, boltok nyílnának, ahol ezekhez való spéci alkatrészeket lehetne kapni...stb Inkább nézze a falat a magyar, minthogy alkosson, majd ök elfojtják csírájában az ilyen hülyeségeket. Néhányan azt sem értették, hogy miért akar valaki autót építeni, mikor lehet készen is venni... Biztosan úgy olcsóbb és jól akar járni...
Ezt nem értem, hogyha már egy meglévő autót építesz át, és ha megmarad az alvázszáma, akkor miért kell regisztrációs adó? Nyugatra meg már a motorral nem is foglalkoznak.
Egyszer már adóztak utána, vagy levámolták, minek regisztrációs adó?
Persze, a zsé miatt, de amúgy jogtalan, még ha ők is a jog.
Mennyivel különb egy totálkáros kocsiból összetákolt autó, mert ilyenek is vannak. Azokat miért nem kell méretezni? Ha csak a küszöböt kívül varrják össze, nagy kalap ... az egész. Az sokkal veszélyesebb, de az után nem tudnak utána menni.
Az a helyzet, hogy én 58 ezer euroért inkább egy Porsche 993 biturbo-t vennék, és vigyorognék benne folyamatosan... Venne a fene ennyi pénzért melót magának. Esetleg 5800 euroért...
Ez profinak való, csak kérdés, hogy megtérül-e. A vázat másolni nem akkora nehézség, pláne sablonnal a fórumról "röhögve" megcsinálják a kasztnit, csak az alkalmas donorok beszerzése nem könnyű, hacsak nem modernizálva akarják lábra állítani. Bár párhuzamosan lehetne "retrokat", meg moderneket csinálni. A széria eredetiből a legolcsóbb ugyanitt 100E euro volt.
Én azt tudtam kibogarászni, hogy nagyjából az eladó, ami a képeken van. Tehát egy befejezetlen alu monocoque váz, kerekek, lengökarok, a kasznihoz pedig szerszám van, sablon...
Amúgy mit írnak (angolul nem tudok, csak pár szót értettem a leírásból), csak a sasszé alapanyagai eldók, és venni kell hozzá egy hatost, (lehetőleg CSi-t), a motor, és egyéb cuccok végett?
Oda van írva jóember... :)) Ez egy M1-es BMW, a 80-as évek középmotoros szuperBMW-je. Nem túl sok készült belöle, ebböl a széles pályaváltozatból meg csak 3 van talán.
Az a durva, hogy rendszeresen lehet ilyen képeket látni, hogy az utascella mögött kettészakad a kocsi. De miért ? Ennek lehet valami életvédelmi haszna ?
Szép! :)) Lehet, h akkor az új Dinora gondoltam, nem tudom. 3 kémfotó volt róla szemből+féloldalról. Fekete volt, és tényleg hasonlított a "Dino"ra. De ezek után, már... :))
Keringett még a neten egy olyan kép is, amin egy Porsche volt átrajzolva Ferraris-ra... A gyár cáfolja, hogy lesz a jelenlegi belépömodellnél / 430 / kisebb Ferrari. Tegnap egykerékre állítottam a Kelmark GT-t...
Nem tudom, lehet. Az eleje az stimmel, de sztem nem ez az. Volt róla kémfotó is és a Porsche Cayman-nak lecc az ellenfele. De utánnanéztem az a5.hu-n és a totalcaron is és sehol nem találom.
Lehet, h csak behaluztam és skizofrén lettem, de én sztem valóban láttam és nem csak álom volt, de ezek után már magamnak sem hiszek! :))))
Tényleg nem vágom, de az idő majd igazol /vagy nem! :)
Húú, nem tudom most hol olvastam a cikket, de kémfotókat is láttam a gépről. kb 30misi az új ára és a Porsche ellenfelének szánják. Olyan 612-es az eleje (persze elmaszkírozva) -de a hűtőrács az totál az. +vmi Maseratti kapcsolatokat emlegetek benne, de tényleg nem emlékszem már rá. Pár napja volt nem régebben.
Amúgy picike és sztem nem Ferraris az a gép. Nem teccik, bár ha kijön eredetiben is végre akkor lehet mást mondok, de ahhoz nagyot kell dobniuk! :))
Van ebben az országban pár Kamu Gyurka, akik a szájukkal építenek autót, de azzal nagyon megy nekik... :))) Gyertek el Augusztus 25.-én szombaton az örkényi Euroring versenypályára. Lesz egy kis Kit Car találkozó, kb 10-15 épített autóval. Ott bemutatom nektek az ország 2 legkomolyabb autóépítöjét, akik tényleg letettek már valamit...
Ez a baj a hasznaltauto.hu-val, hogy ingyenes, nem kerül pénzbe a nép hülyítése... Nemrég hirdették az új Ferrari 330P5-öt is, amiböl egyetlen darab épült egy amerikai milliomos gyüjtö megrendelésére Pininfarináéknál. Majd biztos felrakja ide hirdetni a sokmillió dolláros autóját, amit el sem akar adni...