Fú, de szemetek... A Georgból ki vették a hitelkártya visszafizetési funkciónál a teljes visszafizetendő összeget, már csak a minimum fizetendő szerepel.
Ugye milyen okos ügyes ez a Gyuri, hogy megkönnyíti az életünk?
Én a Maxot már csak úgy használom, hogy GBIT-tel teszem rá ciklus elején a kedvezményes kategóriák költéseit más kártyákról. Aztán ha az nem tölti ki a keretet, egy hét múlva minden mást, 200e-ig. Így még nem volt gond.
És az még érdekesebb, hogy néha ilyen esetekben a lekönyvelések értéknapja valahogy mindig nekik kedvez. Volt, hogy szándékosan 1-2 munkanappal később fizettem nem visszatérítős kategóriában, de "milyen érdekes" ők ezt fordított sorrendben könyvelték. Panasz esetén, meg ugye: a saját belső nyilvántartásuk az irányadó, szóval sakk-matt.
Tapasztalatom szerint ilyenkor a szombati költéseket szinte mindig lekönyvelik hétfőn, még az aktuális hónapra (kivéve talán a szombat estieket)
A vasárnapiak szinte mindig átcsúsznak már a következő hónapra, a hétfőiek is szinte biztos
Kivéve, ha Micikének nagyon kell a pénz :)
Néha azt veszem észre, hogy csak másnap délelőtt történik meg a zárás, ilyenkor lehetnek gebaszok :) Szerintem néha az éjszakai zárás process hibával elszállhat, és másnap az IP hegeszti össze és futtatja le újra a job-ot
Ha 10-e munkanap, akkor nagyjából 100% hogy a következő hónap.
Most, hogy szombat, ezért a tényleges zárás 12-én lesz, én annak adok nagyobb esélyt, hogy a most 10-i költésedet még 12-én le is fogják könyvelni még az előző hónaphoz.
Nem rossz. A Unicredit előnye, hogy bármilyen bejövőt elfogadnak havidíjcsökkentőnek, akár sok részletben. Hátránya, hogy legalább 300 Ft körüli havidíj marad és a videós számlanyitás piszok nehézkes.
Ne ringasd magad IBKR-es TBSZ álomban, nem várható ilyen. Egy normális adó nyilatkozatot sem tudnak kiállítani évek óta. (M30) Nem is értem hogy nem büntették még meg őket.
Én nem gondolom, hogy szándékosan teszik, egyszerűen nem értik, nem látják át, nekem ezzel okoztak nagyon sok kárt az elmúlt időben.
Múlt héten egy olyan nagyon bonyolult dolog, hogy az eladott értékpapírom árát átvezessem a folyószámlára 4 telefonhívásomba és 1,5 órámba került..
(viszont megtudtam, hogy a George-ból is lehet őket hívni, gyorsabb, ez egy jó funkció.. bár az lenne a normális, ha egyáltalán nem kellene hívni őket)
Sajnos nem találtam még alternatívát rá, de bennem is minden évben felmerül a váltás.
Hát nézd, a fióki prémium bankár negatív véleményeket mondott az állampapírokról, miközben ő mit tud ajánlani???
A Cetelem nem rossz, anno évekkel ezelőtt voltak sorozatos problémák a takarékszámlával, de ezt már nincs értelme igénybe venni ilyen dkj hozamok mellett, ráadásul az állampapír adómentes míg a taxámla nem.
A Cetelemnél a hitelkártya elvileg megéri, kizárólag erre érdemes használni ezt a bankot, másra nem.
Amit viszont az Erste művelt a hazai befektetési szolgáltatók közül az piaci versenyt romboló, hiszen az egyetlen ingyenes és ügyfélbarát brókercég volt 13 éven keresztül a Random Capital hiszen kizárólag itt volt lehetőség TBSZ számlára ingyenes számlavezetési díjak mellett úgy h csak kötési tehát tranzakciós díjakat kellett fizetni ezt nyilván automatikusan.
A Random Bróker kereskedési felülete volt a legjobb az összes brókercég közül, elérhetőek voltak a hazai BÉT és külföldi részvények, ETF-ek, állampapír is szerepelt a kínálatban, diverzifikált portfóliót lehetett kialakítani a TBSZ-nek köszönhetően adómentesen.
Valószínűleg az Erste megkereste őket és egy jelentős összeget ajánlott érte, a cél nyilván az volt h ne legyen ingyenes konkurens amely elviszi az ügyfeleket, tudták ők h jobb, de mivel az Erste csoport bevételeinek jelentős része nem tőzsdei szolgáltatásból származik ezért nem fejlesztették.
Az IBKR-nál lesz idővel TBSZ, az lesz a megoldás hiszen át lehet transzferálni, meg aztán ott a KBC is ami habár nem a legolcsóbb viszont a kondilistát betartják és a kereskedési rendszer korrekt.
Ugyan itt rendesen megvárattak. A második alkalom, meg mivel az állandó lakcímem változott, gondoltam, ha már fiók mellett megyek el, ha nincsenek sokan, átíratom. Néhány perc várakozás volt, meg 6-8 perc ügyintézés. Hívogatni próbálnak, de a +36 30 344 .... kezdetű számokat nem veszem fel.
A fiókban nem próbáltak rábeszélni még semmire. A telefont mikor még felvettem, a hitelkártya visszafizetésnél részletfizetésre akartak rávenni. Mióta a diszkont kincstárjegynek elég magas a kamata, azóta minden fordulónap után szinte lenullázom, majd visszafizetem. Emiatt hívnak. Az 1M-es keret így hoz kb. plusz 10-12 ezret, a folyószámla pedig még a CITIs top, ahol minden ingyenes.
Sajnos a hitelkártyánál már olyan csomagom van, ahol van zárlati díj, ami szerintem, ha marad ez a szintű infláció, jövőre eléri a havi 1000 forintot. Egyelőre még ezt kompenzálja a visszatérítés, de lehet, hogy pár év múlva már eléri azt a szintet, hogy felmondjam.