Hú, most nagyon sok érdekes dolgot mondtál. Egyrészt durva, hogy az automata váltótól ennyivel nehezebb. Másrészt 200 ló? Az a részecskeszűrőt nem tömíti már el? Meg egyébként is, a mechanika hogy bír el majdnem kétszer annyi teljesítményt, mint amire tervezve van?
Én továbbra is meg vagyok győződve, hogy az enyém sokat eszik és szerintem lehet, hogy a hőmérséklet jeladó a rossz. Ez magyarázná a túlfogyazstást meg a műszerfalon a vízhőfok mutatót is. Viszont most már tudom, ki fogja nekem kiolvasni :) és ha már ott vagyok, ránezetek erre a légkeverésre is, mert vicc ez, hogy az utsó fokozaton betolja a forróságot, alatta meg csak a hideg jön.
Az ablaktörlő és a spricni biztosítékát továbbra is szívesne veszem, ha megmondja valaki, hol találom. Vagy bármi ötletet, mi lehet még az oka, hogy egyszerre elszállt elöl-hátul a törlésem és a spricnim is. Ezzel nem szeretnék az autóvillamossági szakemberre várni.
Nehezebb mint a Mondeo nekem az automata majdnem 1.5T volt amikor 14et evett akkor 200LE felé volt húzva és ki is használtam nekem átlag 8 10 közt evett de nehéz a lábam az új gazdájánál 6.5 a vegyes és most 160 LE körül van
Akkor mégis csak sokat eszik, mert látod, te magad is azt mondtad, hogy 90-el jött ki neked 4,5 is. Az azért nagyon nem mindegy a 7-hez képest. Főleg, hogy ezt a 7-et már nagyon óvatoskodva hoztam ki belőle, osztrák gázolajjal. Persze érezhetem magam szerencsésnek is, mert talán annyit még nem ivott, amennyit te itt maximumnak írsz. 14 liter, az már benzinben is rengeteg!
Az a Mondeo amúgy euro2-es volt, papíron 131lovas szívóbenzin. Azért egy commonrail dízel lényegesen jobban kéne fogyasszon, részecskeszűrő ide vagy oda. A kaszni kb. ugyanolyan nehéz, asszem mindkettő 1,3 tonna, a gumik ugyanakkorák, a váltó áttételezése is hasonló (asszem mindkettő 90-nél forog 2000-et), igaz, a Mondeo jóval áramvonalasabb volt, mint a Lacetti a puttonyával.
Jó, hát raolvastatok OBD-vel. Valami kell legyen a háttérben. Egy szar termosztát pl. sokat számíthat. Ez végülis összecseng azzal, hogy a hőmérő nem megy fel középértékig.
az eur 3 lehetett a Nubira eur4 ráadásul részecskeszűrővel ,rövid váltóval(aaz automata kevesebbet forog)nekem volt 7 évig dizel r,5 és 14 közt bármit tudott enni de a 4,5 az kinti gázolajjal max90el fogyasztás szempontjából a 3000ret szereti..
Nem rövidtávokról beszélünk. Az eddigi kb. 3000 kilométerbö´´l 1600 autópálya volt 2 felvonásban (800-800 km, egy-egy seggel, csak kávézni álltam meg) olyan 130-140-es tempóval, ott 8,5-et evett, 900 km országút három felvonásban (100-400-400, szintén csak kávészünetekkel), ott evett 7-et. A maradék 500 volt városi vagy város közti rövid szaladgálás. Amiket írok, rátankolással mért értékek. Fö´´leg az országutas 7 liter zavar. Ott szerintem nyugodtan lemehetne 6-ra is.
Ha ez normális, nem tudok mit tenni, elfogadom, de engem meglepett. Fö´´leg, hogy olvastam cikkeket, mielö´´tt megvettem volna ezt az autót és dícsérték a fogyasztását. Ennél jobb értékeket tudtam produkálni még egy 2 literes Zetec motoros benzines Ford Mondeoval is.
Tovább bö´´vült a hibalistám: megállt egyszerre az elsö´´-hátsó ablaktörlésem és a szélvédö´´spricnijeim is. Semmi nem reagál ezek közül. Gondolom vagy egy kapcsoló vagy egy biztosíték van ezek hátterében. Hol keressem ö´´ket?
Másik: egyre jobban zavar, hogy dízel létére milyen sokat eszik a jószág. Nektek mennyit eszik a dízel lacettitek? Spritmonitoron azért jó egy literrel kevesebb az átlag, mint az enyém, de nem is tudom, mennyire releváns az a portál.
Kérdésem lenne hozzáértőkhöz.Lacetti bal első ülésben eltört valami és félreáll az ülőlap.Tudok vele valamit csinálni házilag vagy műhely?Másik kérdés.Hátsó ajtó belső killincse eltört.Tudtok valami megbíztható bontót vagy boltot ahonnan belehet szerezni?Előre is köszönöm.
Tö´´led is elnézést kérek a megkésett reakcióért. A stílusoddal még mindig van bajom, mert már megint meggyanúsítasz azzal, hogy nem vagyok értlemes lény. Én kétségtelenül nem szereltem még Lacettit, így meghajolok a tapasztalatod elö´´tt, a többi mondandódhoz ezen felül pedig már csak azért sem szólok hozzá, hiszen mint már megegyeztünk benne, parttalan a vita.
Elnézésedet kérem a csendért, az ünnepek elö´´tt és igazából alatt is nagyon elfoglalt voltam, emiatt csak most léptem fel újra. Köszönöm szépen a befogadást, a baráti üdvözlést. Igyekszem majd referálni a kocsi említett problémáiról, ha már sikerült ö´´ket megoldani, hogy ezzel hasznos tagjává válhassak a közösségnek, egyelö´´re sajnos nem kerültem közelebb a megoldáshoz, mivel nem tudták még csak kiolvasni sem a kocsit. A szerelö´´m szerint a tekerö´´gomb a ludas. Mi több, most már azt is észrevettem, hogy dízel létére sokat eszik (mértem rátankolással már 8,5 litert is, sö´´t, 7 alatt még nem evett, országúton sem) és cserések a hátsó rugók is. Sajnos a vezérléscsere hosszúra sikeredett, ugyanis el volt repedve a magasnyomású fogaskereke, így most várunk a hátsó rugókra, majd ha azok megjönnek, azzal együtt állunk neki a fü´´tés problámájának újból, de lehet, hogy még a magas fogyasztás okát is elö´´bbre veszem.
Sziasztok! "Új" autó vásárlása előtt állok. A kinézett típus egy kombi Lacetti lenne. Viszont találtam ilyet is, illetve Nubira néven is futnak. Kinézetre nem tudok különbséget tenni. Van különbség a két típus között, vagy csak két néven árulták?
Nálam is ez volt a gond, hogy a belső világítás az ajtók becsukásakor nem aludt el.
Ezt nálam (nekem is kombim van) a hátsó csomagtér ajtónál lévő (bal oldal felső saroknál) kábelköteg kivezetésnél (itt van az ablakmosó cső is ami el szokott törni és folyik ki az ablakmosó folyadék) a kábelköteg kábelein a szigetelés megsérült és rövidre zárnak. A kábeleket egyenként le kell szigetelni.
Nálam ezt követően megszűnt a hiba.Érdemes kicserélni még ott az ablakmosó csövet is. OBI áruházban lehet kapni ilyen vékony csövet ami az akváriumokhoz való.
Szeretnék tanácsot kérni, nálam sokkal jártasabb lacsisoktól.
1, Bal hátsó fékem befog! Már mind a 4 oldalt javították ugyan ez a hiba miatt (javítókészlet) kb. 3-4 éve. Nem hiszem, hogy újra a javítókészlettel kellene próbálkoznom meg már tárcsacsere is befigyel.
Szóval ár/érték arányban ajánlanátok valamit? max. 30000 Ft/oldal de akkor már tárcsa, nyereg, meg betét csere.
2, Gyújtáskapcsolóm nem igazán akar elfordulni vagy csak nagy nehezen. Lehet ezt javítani vagy cserélni kell a központi részt esetleg az egészet? Ha az egész cserés akkor gondolom fel kell tanítani a másik kulcsot vagy lehet cserélni a kulcsban lévő jeladót? (Peugeot 2000 évjáratúnál kivettem a közepét és áttettem az új kulcsba)
3, E10-es témában van valami központi csapáselv vagy csak az ha 2006 előtti akkor nyomassam a 100-as vagy prémium benzit, ha jót akarok?
Gumicserekor szólt a szerelő hogy az első kerekeknél a lengéscsillapító a rugóval oldalra elmozdítható.Szemléltetvén mind a kettőnél megfogta a lengéscsillapítónál és kb. 10mm-t oldalra kihúzta. Nyáron hegyvidéket tervezek ezért fontos lenne az első futómű hogy rendben legyen.2019-ben volt műszaki ahol gondolom padon is volt! Amúgy 15 éves a vas.
2 különböző motor volt az 1.8 ban T18SED és az F18D3 mindegyik opel eredetű és az F18D3 egy betedágy tud lenni kerülendő az 1.6 olcsóbb fenntartású küszöböket és az ajtók alját tanácsos megnézni rendesen