Rendes kiszedővel próbáltam. 4 nyílásból 2-n simán átmegy a kiszedő mindenféle ellenállás nélkül.
4 napnyi szívás után tegnap este nagy nehezen kiszedtem a fejegységet. Aztán lekaptam a fejegységről az előlapot és meg is találtam a hibát, miért nem tudtam normálisan kiszedni. Belül minden elhajlott, a kis lemez fülek be voltak akadva bőven a kiszedő nyíláson túl. Szóval esélytelen lett volna.
Egyelőre a kis pöcköket kiszedtem, hogy amíg szerelek, addig ne pattanjon be a fejegység a helyére.
Mellesleg BT-os Yatourt szerelném de, de kell még egy átalakító.
Mivel próbáltad kiszedni? Rendes kiszedövel, vagy valami más megoldással? Elvileg csak a tartó pöcköket kell visszanyomni hogy ki tudd húzni az egységet.
Van egy Audi A4 b5 2000-es évjáratú avantom, amiben egy cd-s kazettás symphony fejegység van.
Ki szeretném szedni a fejegységet, azonban nem sikerül :( A 4 pöcökből 3 enged a 4. nem.
Az előző tulaj nagyon elronthatott valamit, mert van is 1-2 sérülés a nyílások körül. Tudtok olyan emberről vagy ismertek olyan trükköt, amivel ki tudnám szedni a fejegységet?
Egy A4, B6-hoz kérnék egy kis segitséget, nem lehet a klimát bekapcsolni, hiába nyomom a gombot visszavált pirosra, szelepnél megnézve gáz van a rendszerbe, kompresszor csatián mérve nem volt szakadás, hol keressem a bajt?
Háát a 8mm jobbnak tűnik de lehet típusfüggő nekem simán mozdul alapállapotból 10mm-t de jónak kell lenni! Keresni kellene vkit akinek van egy laptopja meg VAG kábele és menet közben élőadattal monitorozni figyelni a töltőnyomást hogy mikor áll hibára, vagy egyszerűen ha hozzáférhető akkor becsövezni egy 2,5bar-os nyomásmérő órára! Hasznos dolog ha ott is marad a jövőre nézve (nem csak rally bolondoknak jó, hasznos kis eszköz tud lenni)
Igen abszolút igazad van de mivel annyira nem vágom ezt a részt könnyen meg vezethetnek. Lecsekkoltam a vákumdob mozgását a tengellyel de ha jól láttam talán 5-8 mm a mozgása. Na ezt sem tudom jó e V sem. Annyi biztos h hidegben első induláskor gyakorlatilag nincs turbó pár km után félmelegen megy mint a golyó majd üzem melegen visszaesik a teljesitmény. Ezert gondolnám h mechanikai hiba lehet... mit gondoltok?🤔
Ellenőrizd a teljes vákuumrendszert, a gyári fekete merev vákuumcsövek hajlamosak szétrepedezni és csak mozgatásra válik láthatóvá a rengeteg repedés! ha az minden rendben és a vákuumpuffer sem lyukas akkor vagy a MAP szenzorod döglött (ez ciki mivel a fedélzetiben beépítve van) vagy kopott a geometria váltód és szorul (hiába takarították ki) a vákuum membránt sem árt ellenőrizni hogy szépen felhúzza a e a geo váltó kart (vákuumcső le-fel miközben nézed a kart akadás mentesen relatíve gyorsan kell felhúzza). Egyébként ha beírja a hibát próbálj meg leállítás nélkül elkocogni valakihez és kiolvastatni vagy ha van VAG kábeled meg progid akkor nézz rá de ne állítsd le az autót mert akkor törli automatikusan! De 90% hogy a geometriaváltóval lesz a gond.
volt már valakinek itt olyan problémája, hogy a turbót lekapcsolja az elektronika V tudja a tököm mi... gyorsítás közben jellemzően 3. 4. fokozatban??? Aztán ha le állítom és újra inditom megszűnik... kicserélték már a két nyomás szabályzot gyári rá kitakarították a turbót egy valag pénzért és meg mindig szar.. egyébként afn Tdi.
Segítségeteket szeretném kérni. 96 1.9 tdi preface avant lengőkarszettje azonos -e a 98-as 2.5 tdi preface avant lengőkarszettjével?
A másik kérdésem a gyári kulcsot lecseréltem bicskakulcsra . Immó átrakva minden ok. Fel lehet tanítani hogy a kulcsról nyissa illetve zárja az ajtókat vagy ez felejtős.
A gyári rádióban meghalt a poti és szeretném kicserélni egy újabbra.
Ez egy pioneer mvh-180ui vettem átalakítót a csatira de sehogysem szólaltatja meg viszont ha a gyárira visszadugom csak azt a csatit amit használ azzal egyből.
Audi A4 B5 Avant 2001 1.9TDI 2 féle jelenség van, mindkettő hidegen járó motornál jelentkezik és mindkettő megszűnik ha felmelegedik a motor. Az egyik indítás után kb. 3-5 perccel jelentkezik. A motor hangja megváltozik, kattog mint az ősrégi dízelek és magasabb fordulaton nagyon rázkódik a motor és erőtlen. Ezt egészen addig csinálja amíg le nem állítom a motort, várok kb. fél percet és utána a motor ismét szép, egyenletesen jár egészen addig, amíg újra le nem hűl. A másik jelenség (lehet, hogy a kettő összefügg) ugyanígy csak hideg motornál jelentkezik. Ha nagyobb gázt akarok adni, akkor 1500-as fordulat felett akadozni kezd. Nem tudom eldönteni, hogy a motor 'dadog' mintha darabos lenne az üzemanyag, vagy az erőátvitelnél csúszik meg valami pillanatokra. Ez is megszűnik amint felmelegedik egy kicsit a motor és utána minden flottul megy.
Voltam diagnosztikán: 4500 Hűtőközeg-hőfokszenzor Szakadás/pozitív zárlat 469A Unit injector 1. henger szelepe Hiba az áramkörben 412D Égéskimaradás felismerés Henger 1
Azt mondta a fickó, hogy PD-elem csere. Ami azért jó, mert nemrég költöttem el egy kisebb ország éves költségvetését az autóra. Úgyhogy most bontott PD elemre vadászok, mert az új annyiba kerül, hogy azért már inkább egy másik autót vennék. El vagyok átkozva ezzel az autóval. Évek óta nem tudom megcsináltatni, az üzemanyag szint jelzőt meg az ablakmosót, mert mindig jön valami költséges móka. (A teljesség igénye nélkül: turbócsere, kupplung szerkezet csere, komplett első felfüggesztés/féltengely csere) Kívülről meg olyan ütött-kopott, hogy még egy hardcore lomis is elismerően csettintene a nyelvével ha meglátná, köszönhetően a lerohadt alsó ajtólécnek. A f*sz kivan.
Van egy Audi A4 autó. Forgalmi szerint 2000. 12. 31. helyezték forgalomba. PD 1.9 TDI 85 kW. Csak a külső hőmérsékletet mutatja a kijelző illetve, Izzitózás után az OK feliratot plusz még a tankolásra figyelmeztető jelet. De mostanában valami baja van, néha csak a kijelző felét mutatja, és így olvashatatlan. Lehet ezzel valamit kezdeni ? Vagy az is eszembe jutott, hogy lecserélni olyan kijelzőre ami részletesebb adatokat közöl, mint például a pillanatnyi vagy átlagos fogyasztást, plusz még nem tudom milyen információkat tartalmazhat. Illetve ha már hozzá lenne nyúlva, rakatnék bele tempomatot is. Ehhez az autóhoz ezek a dolgok egyáltalán kivitelezhetőek, gondolok itt a részletesebb kijelzőre és a tempomatra. Ennyi infóból meg tudjátok határozni ? Vagy esetleg kellene további infó az autóról. Köszönöm előre is a segítségeteket.
Sziasztok! A következő kérdéssel fordulok hozzátok. Van egy Audi A4-em 2007 es 2.0 TDI BPW motorkóddal és multitronic váltóval. Egy ideig (1-2 hét) erős koppanást hallottam az autó jobb első feléből, amikor gázalkás után rögtön kellett fékeznem. Ez a koppanás néha akkor is jelentkezett, ha balos kanyrart vettem. A tegnap gyorsulás közben koppant egy nagyot és azóta az autó gyorsulásnál remeg. A motorból érkező erőt nem tudja leadni a kerekekre, olyan érzés, mintha csúszna a kuplung, és közben rázkódna az egész autó. Kérdésem, hogy mi okozhatja a problémát? A multitronic váltó? A kettes tömegű lendkerék? Esetleg bármi más? A műszerfal semmit nem jelzett ki, előre is köszi.
az lenne a kérdésem hogy van egy b5 afn Diesel autóm amin lehet megfáradt a turbó.. tudom-e cserélni a6 turbóra van e értelme számit e valamit teljesítményben chip nélkül vagy ragaszkodjak a gyári alkatrészhez? Köszönöm a segítségeteket előre is!
Kicseréltettem az üzemanyagszűrőt, de sajnos továbbra is csinálja ezeket a fura dolgokat. Volt alkalmam alaposabban is tanulmányozni. Audi A4 B5 Avant 2001 1.9TDI 2 féle jelenség van, mindkettő hidegen járó motornál jelentkezik és mindkettő megszűnik ha felmelegedik a motor. Az egyik indítás után kb. 3-5 perccel jelentkezik. A motor hangja megváltozik, kattog mint az ősrégi dízelek és magasabb fordulaton nagyon rázkódik a motor és erőtlen. Ezt egészen addig csinálja amíg le nem állítom a motort, várok kb. fél percet és utána a motor ismét szép, egyenletesen jár egészen addig, amíg újra le nem hűl. A másik jelenség (lehet, hogy a kettő összefügg) ugyanígy csak hideg motornál jelentkezik. Ha nagyobb gázt akarok adni, akkor 1500-as fordulat felett akadozni kezd. Nem tudom eldönteni, hogy a motor 'dadog' mintha darabos lenne az üzemanyag, vagy az erőátvitelnél csúszik meg valami pillanatokra. Ez is megszűnik amint felmelegedik egy kicsit a motor és utána minden flottul megy. Hibajel nincs. :(
Ha tapasztalt már valaki hasonlót esetleg van ötlete mitől lehet, nagyon kérem ossza meg velem az ötleteit.
Nemrég vásároltam egy A4 B8 Avantot. Facelift, 3.0 V6 TDI CDUC motorkóddal. Az lenne a kérdésem, hogy mik a tapasztalatok olajfogyasztás terén? Leinformált az autó, 142000 km van benne. 136000-nél volt olajcsere és most fél alatt van az mmi szintjelzője. A könyv szerint 1000 kmen 1 litert is megehet. Én ezt kissé sokallom. Nem tudom, hogy meddig volt felöntve az olajcserénél, nyilván pontosan akkor tudom meg, ha majd nálam is lesz olajcsere. Többen azt írták, hogy nekik semmit nem fogyaszt. Ezt azért sem akarom elhinni, mert minden turbós autó csipeget valamennyit. Én most még azért nyomogatom neki, tetszik a 245 ló.
Sziasztok. Tanácsot szeretnék kérni. Audi A4 B5 2001-es 1.9-es TDI produkál számomra igen furát. Reggel, indítás után kb. 5 perccel a motor elkezd rángatni és erőtlenné válik. Ha leállítom a motort és újraindítom általában megszűnik a probléma, de nagyobb terhelésre a motor ki-kihagy. Ha felmelegszik a motor, utána már szépen jár. Igyekszem hidegen nem gyilkolni a motort (meg egyébként sem), volna ötletetek, hogy mi okozhatja ezeket a tüneteket?