Keresés

Részletes keresés

Zoltán888 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 22776

A fhp-ba forgatva a hengert 1,4mm-t mozdítva a dugattyút befelé, ott a megszakító szakít. Az fhp helyzet és a megszakított helyzet közt ennyi távolságot tesz meg a dugattyú. Ezt tolómérővel szépen be lehet állítani, ha kivesszük a gyertyát.

 

jankó01 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 22775

Köszi az infót, ezekszerint nálam letestelhet a rögzítőcsavar a tartóra mert a köralakúakat nem oda tettem be,nagy szám lenne ha beindulna :)!

Hamár gyújtás, az előgyújtás állításnál a megadott 1.4 mm az fhp.-tól  a dugattyú tetőig van mérve vagy a dugattyú oldalánál?Mivel domború a dug.tető nem tom melyiket mérjem le a tolómérővel?

Előzmény: 1Tamás (22774)
1Tamás Creative Commons License 2017.10.02 0 0 22774

Mind a három vezetéket rákötöd a megszakítóra. A klingelit darabok meg arra valóak hogy elválaszd a csavart és a vezetéket testtől.

 

Előzmény: jankó01 (22773)
jankó01 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 22773

Üdv!

Jawa Mustangnál hogyan van bekötve a gyujtás? Van 3 vezeték /kondenzátor, gyujtótrafó primer, tekercs kivezetés fekete/ + megszakító.Ezeket egyben érintkezve fel kell csavarozni az üllöre?Nálam van még 2 db klingelit szigetelőlapka négyzet alakú+2db kör, azokat nem tudom elhelyezni,hogy hová kellenének?

Talán emiatt nem indul,mivel nincs szikra /új a kondi+ a gyujtótrafó/ .Megszakítóhézag 0.4mm fhp-ben,kompresszió 8.

 

1Tamás Creative Commons License 2017.10.02 0 0 22772

Gyújtás be van állítva?

 

Előzmény: L.Tomi (22770)
1Tamás Creative Commons License 2017.10.02 0 0 22771

Ha tolásra se indul akkor foglalkozz a szikrával. De nem ragadnék annyira le ennél a résznél, lehet más miatt nem indul.

Előzmény: L.Tomi (22770)
L.Tomi Creative Commons License 2017.10.02 0 0 22770

Szia! Köszönöm az ötletet, jelenleg se lánc nincs rajta sem a kuplung nincs bekötve, így betolni nem tudom,úgy próbálkoztam, hogy egy kis keveréket fecskendeztem a hengerbe, de semmi pöffenés hiába rúgtam rá többet is. A tankot még ki kell mosnom, de szerintem annyi kis benzinnel is be kéne indulnia. Ha összeszereltem, megpróbálom majd betolni, hátha beindul, akkor nem gond hogy ilyen kicsi a szikra?

Előzmény: 1Tamás (22769)
1Tamás Creative Commons License 2017.10.02 0 0 22769

Told be, a Mustang szereti.

Előzmény: L.Tomi (22765)
1Tamás Creative Commons License 2017.10.02 0 0 22768

Tekercshézagon is lehet még állítani ha túl sok.

Előzmény: L.Tomi (22765)
1Tamás Creative Commons License 2017.10.02 0 0 22767

Nekem is nagyon kicsi volt a szikrám. Nappal alig lehetett látni, pöccre indult és jól is ment.

Előzmény: L.Tomi (22765)
1Tamás Creative Commons License 2017.10.02 0 0 22766

Gyertya nedves vagy száraz?

Előzmény: L.Tomi (22765)
L.Tomi Creative Commons License 2017.10.01 0 0 22765

Szia! Az a gond hogy egy pillanatra sem indul be a motor, a szikra pedig annyira kicsi, hogy alig látszik. Az a másik dolog, hogy a trafóra menő egyik vezetéket forrasztanom kell mert kb egy szál tartotta az érintkezőt. Az is csoda nekem , hogy ennyi szikrát is ad, megpróbálok kondit cserélni hátha segít persze a vezeték javítás után. Köszönöm a segítséget!

Előzmény: Füredi Imre (22764)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.10.01 0 0 22764

Érdemes lenne kipróbálni,és ha netán kipróbálod mindenképpen írd meg mit tapasztaltál.

Előzmény: L.Tomi (22762)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.10.01 0 0 22763

Próbálj meg kondit is cserélni.Járó motornál nem szikrázik nagyon a megszakítókalapács ?

Előzmény: L.Tomi (22761)
L.Tomi Creative Commons License 2017.10.01 -1 0 22762

Sziasztok! Találtam egy jawa mustang blogot olvastátok már? 12voltos Lada trafót és kondenzátort szerelt a mustangra mert túl kicsi volt a szikra, szerintetek érdemes kipróbálni, nekem itthon Skoda trafó és kondenzátor van? A cikk: http://jawamustang.blogspot.hu/2015/07/szikra-szikra-szikra.html?m=1

L.Tomi Creative Commons License 2017.10.01 0 0 22761

Úgy néz ki, hogy minden jól van bekötve, mert van szikra csak nagyon kicsi. Mi lehet a hiba? Megpróbálom egy másik 6 voltos trafóval, hátha segít.

Előzmény: L.Tomi (22760)
L.Tomi Creative Commons License 2017.10.01 0 0 22760

Most így van bekötve rendben van így?

 

 

 

Előzmény: L.Tomi (22759)
L.Tomi Creative Commons License 2017.10.01 0 0 22759

Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne, jawa 05-ösnél a kék és a fekete vezetéket hogyan kell bekötni az alaplapba balra kék jobbra fekete vagy fordítva? Előre is köszönöm!

 

 

gyébusz Creative Commons License 2017.09.25 0 1 22758

Szép darab, nagyon tetszetős :)

Előzmény: Füredi Imre (22757)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.24 0 0 22757

Egy kicsit változtattam a mustang külsején ,lenettem a hátuljáról a műanyag box-ot,és mivel ez egy mustang inkább felnyergeltem.Továbbá felszereltem rá a nemrég szerzett kormányórát.

Zoltán888 Creative Commons License 2017.09.23 0 0 22756

Sziasztok, fabrikáltam kicsit a Mustangon, és hatott. Ilyen aluforrasztó anyaggal (400 C) : https://www.youtube.com/watch?v=qenI9gjyukg töltöttem fel a hengerfej káros terébe 0.7 köbcentit, a kompresszió ezzel 10.5-re nőtt.  A másik varia: Egy egyszerű kis áramkör - pár alkatrészből megépíthető - olcsó 6V-os riasztóakksiból kb 500V -os feszültségről hajtja a gyújtótrafót, a megszakító maradt a tirisztor vezérlésének. A szikra így szabad levegőn kb 2,5 centis, a gyertya szikraközét is bátran ki lehetett nyitni 1,5 mm fölé. Az eredmény: Igen megbízhatóan és könnyen indítható a motor bármilyen körülmények között és hamar gyorsul.

Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.23 0 0 22755

Igen.

Előzmény: -stukker- (22754)
-stukker- Creative Commons License 2017.09.23 0 0 22754

Gombelemről megy?

Előzmény: Füredi Imre (22746)
Furak Creative Commons License 2017.09.22 0 0 22753

Szia!

Ha jó gyújtást akarsz rá akkor venni kell Vape szettet rá.

Előzmény: vermestibi (22747)
Furak Creative Commons License 2017.09.22 -1 0 22752

Szia!

Kerültek, 1978-tól jöttek be a fojtott változatok az országba. Nekem is a 4 lovas van és 77-es.

Előzmény: 1Tamás (22749)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.20 0 0 22751

Ez nem Simson. Azért szoktam mondani mert úgy veszem észre hogy egyre többen azért vennének Mustangot mert a Simson annyira drága lett hogy már annyi pénzt nem szánnak rá. De viszont itt van ez az elfelejtett jávamusztáng' ami 3 sebességes és senkinek nem kell. Úgy gondolja hogy majd Mustanggal fog szimszonozni'.  De ez tényleg csak motorerőben hasonló többiben azért komoly különbség van. Simson az egy kicsinyített motor, a Mustang meg egy segédmotorkerékpár.

 

Előzmény: vermestibi (22750)
vermestibi Creative Commons License 2017.09.20 0 0 22750

Köszönöm a tanácsokat.

Noigen, az adattábla - de egy ilyen korú motornál már könnyen megeshet, hogy nem az eredeti blokk van benne. De ezek szerint nem túl fajsúlyos a kérdés, mert (ha jól értem) a 4 lovas motor ritka mint a fehér holló.

Az alatt mit értesz, hogy "ez nem Simson"? Egy Riga vagy Komár esetében érthető, hogy ég és föld a különbség, de egy Mustang (gondolom én) már "majdnem Simson". Motorikusan legalábbis, ha a futóműve el is marad tőle a csillapítatlan rugózás miatt. Vagy nem jól gondolom?

Előzmény: 1Tamás (22749)
1Tamás Creative Commons License 2017.09.20 0 0 22749

Azt hiszem Magyarországra nem került 4 (ami 3,5) lóerős változat. Az a különbség hogy a szívócsonkon nagyobb a nyílás és a kipufogó könyök rövidebb és 13-as lánckerék van rajta. Egyébként az adattáblára ki van írva hány lóerős, de ez könnyen átalakítható. Ezek a gépek már megették a kenyerük javát.  Arra figyelj hogy túl sok pénzt ne adj érte. Ne legyen hiányos és működjön minden. Tankja rozsdásodik. Kuplung lánc szokott zörögni, de nem befolyásolja a működést. Első teleszkóp persely kikopik. Egyébként kb. ugyan az mint az Ideal. Csak eltelt közbe még húsz év. Ha nem tudsz szerelni ne vegyél ilyet. Babetta gyújtás nem megy fel egy az egybe. A lendkerék is kell hozzá. Nem olyan hogy megreszelem a két sarkát és már megy is. Fúrni faragni kell. Tömegével nem alakítják át az biztos. De aki vállalkozó kedvű az megoldhatja. De van gyári VAPE, átalakítás nélkül felmegy kb. 50 ezerért. És végül, ez nem Simson.

Előzmény: vermestibi (22747)
Füredi Imre Creative Commons License 2017.09.20 0 0 22748

Szia!A legkönnyebben az adattábláról tudod hogy 2 vagy 4 le.Magyarországon inkább a két lóerős változat volt a gyakoribb.Hogy mi a különbség azt már szinte fel is soroltad.A 4 lovasban azt hiszem három gyűrűs dugattyú dolgozott.Sajnos a babetta gyújtást nem lehet rátenni,de a gyári gyújtásával sincs sok gond.Néha egy kis hézagállítás néha egy kis filc olajzás.

Előzmény: vermestibi (22747)
vermestibi Creative Commons License 2017.09.20 0 0 22747

Üdv mindenkinek!

 

Azt tervezem, hogy veszek egy Mustangot. Jelenleg egy Babetta (szerű) motort használok, de meguntam, hogy 30-35 km/h az utazósebesség. Volt, hogy 120 km-es túrát tettem meg vele - ki lehet számolni, az mennyi nyeregben töltött idő.

Kb. húsz éve volt egy Jawa Ideálom, elég leharcolt volt, de szerettem mert kezes és strapabíró jószág. Gondolom, ugyanez elmondható a Mustangról.

Volna néhány kérdésem, amiben Ti tudtok segíteni.

Úgy tudom, létezik 4 és 2 lóerős változat. Hogyan lehet ezt megállapítani (vásárláskor)? És szerkezetileg mi a különbség a kettő között? (Gondolom, tágabb szívócsonk, négy felömlő...)

Mik a gyenge pontjai a Mustangnak, amire vásárláskor különösen ügyelni kell?

Felszerelhető-e rá Babetta gyújtás? (Ez egyelőre csak elméleti szinten érdekel.)

S végül: tud valaki Debrecen környékén eladó Mustangot?

Köszönöm a segítséget.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!