Kérdésem lenne,trafic szervopumpája megadta magát ,az oldala "kifordult", semmi hibát nem látni,szétszedtük. Ilyenkor ez mitől lehet?-másik pumpával nem lesz gond?-nyomásszabályzó szeleppeel lehet a gond?-vagy esetleg típushibájuk a szervo rendszerbe mik szoktak lenni,ha vannak.--köszi!
Tudna valaki segíteni tanáccsal vagy bármivel. Van egy 2008-as Renault Trafic 2.0 115 dci kisteherautónk. Kb. 3 nap állás után indítottam volna, de nem indult. Úgy forgatta a motort, mintha nem lenne benne kompresszió. (mint amikor a benzinesből kivesszük a gyertyát) Eddig semmi baja nem volt folyamatosan szervizelt, karbantartott. Nem gyújtott semmilyen diagnosztikai lámpát. Vezérlés új, a helyén van. Találkozott már valaki hasonló problémával?
Szia ! Szerintem a kuplung kezdi megadni magát. A kuplungon rugók vannak, ami az indulásnál a rángatást hivatott kiegyenlíteni. Ha ezek kezdik megadni magukat, akkor érezhető egyre többször, jobban az indulásnál a rángatás. Szerintem. :-)
2007-es 1,6-os biturbo Vivaro. Hogyan kell ezeknél pontosan ellenőrizni az olajszintet? Ennek "csavarodós" a nívópálcája. Kihúzom, letörlöm, visszadugom, majd ismét kihúzom, de nem látszik jól a szint. Mivel kicsit szorul a pálca, ezért lehúzódik az olaj rajta, nem lehet pontosan megállapítani a szintet. Ez normális ennél a típusnál? Vagy van valami trükkje mérésnek? Elég hülye megoldás, eddig csak egyenes pálcájú japán autóim voltak, ott nincs ilyen gond.
Sziasztok! A tunet a következő.lenne. Opel Vivaro 1.9 101ló, induláskor beremeg terhelés alatt. Uresen még tűrhető, de megpakolva, mintha szét akarna szakadni ugy rángat. Hátrafalé, pedig simán megy. Mi lehet a probléma!??? A válaszokat elöre is köszönöm!
Köszönöm mindkettőtöknek a választ. Úgy néz ki, el is "úszott" a motor. Azóta sem tudom, lelégteleníteni a hűtőrendszert, mindig levegős. Gondolom beledolgozik a motor. Ami érdekes, hogy nem fekete, meg olajos a víz, de ez nem normális, hogy ennyi levegő van benne, meg kinyomja a vizet. Ja, a motortér nyitó is eltörött, (ha lúd, legyen kövér) vagy 3 órát próbálkoztam a nyitással. Végül az ajtón lévő részt szedtem le egy ujjnyi résen keredztül. Komoly célszerszámot gyártottam a projekthez. Egy villáskulcsot toldottam meg, hogy elérje a csavart.
Szerintem kezdetnek nézd meg a kiegyenlítőtartály alatti elektromos dobozban a nagy csatlakozót, mert elég sok galibát tud okozni. Elkorrodálnak benne a cuccok és elkezd hülyeségeket csinálni a műszerfal. Nekem hol villogott, hol folyamatosan égett az izzítás/diag lámpa és hol volt, hol nemvolt gázpedál, a fordszámmérő ugrált, miközben a motor hangja nem változott. A csatlakozó levételekor megláttam egy kis zöldes oxidációs nyomot, mire kontaktsprayvel lefújtam, leszárítottam, három négyszer összedugtam széthúztam és eltűntek a hibajelenségek. Mivel nem kerül semmibe és cirka tíz perc az egész, szóval én megnézném a helyedben ezt is.
Sziasztok! Volt már valakinek hasonló gondja az autójával? Renault trafic 2002 1,9 dci 101LE Indítás után, az esetek jelentős hányadában, a víz visszajelző mutató nem teszi a dolgát, azaz nem mutat korrekt értéket. Hideg motornál nem mozdul ki, viszont meleg motornál megragad egy értéken, és nem mozdul, vagy ha mégis, akkor már azt mutatja, hogy forr a víz. Bármely esetben a hibás működést, egy motor leállítás-indítás kombó helyrehozza. (Baszki, mint a windows- nál) Termosztátot lecseréltem, csatiját befújtam kontakt spray-vel. A vízcsövön, az a 4 fűtőbetétes nyavaja le lett kötve, így vettem. Valamint nagyon sok idő/km mire elkezd bemelegedni a motor. Szóval mi szabályoz ebben az autóban? Nem csak termosztát? Illetve, elektromosan is van valami szelep, vagy valami? Van tapasztalat valakinek? Szép napot!
Tágulási tartály alatt van az a fekete doboz benne jó sok biztosítékkal. Az első bizti a legnagyobb amperes , talán 70 A. Ha minden igaz többek között az előmelegítőt is az védi.
Sziasztok. Eladó egy vivaro 2007es ülés könyökölős(pöttyös mintás). Szakadás mentes állapot, a magasság állítója nem működik, a könyökölő sem 100as. Irányár: 25000ft. Képek a jófogáson.
Sziasztok, 2006-os 1.9 dci traficnél mennyi munkaidőre számítsak egy kuplungszettcserénél? Tudom, hogy lehetnek kisebb nagyobb problémák, de mi az a reális időintervallum, amit egy ilyen javítás igénybe vesz.
Helló mindenkinek. Egy kérdés a fórum tagoknak. Van egy Viston 2 din magnó. Eredetileg egy Renault trafic 3 ban volt de az Opel vivaro-ban is meg található. Valaki tud e esetleg egy kábel kiosztást? Vagy esetleg ilyen steckert hol lehet kapni? Válaszokat előre is köszönöm.
Indításkor világít a stop és a kézifék ikon. 1 perc múlva befejezi majd néha-néha bevillannak majd fokozatosan elalszik. Fékolajtartály tele csatik rendben.
Segítséget kérnék, a promlémám a következő: az 1est és a rükvercet nagyon nehezen veszi járó motornál, ha leállítom simán beveszi a többi sebességgel nincs gond (olyan mintha gumiba ütközne amikor próbálom betenni) a szerelőm szerint a kulissza és a kuplung rendben van. 2008 as 2.0 dci nissan primastar 6os váltó.
Sziasztok ! 2003-as Traficom van és mindkét napellenző rögzítése megadta magát. Egyszer csak lehajlott elém. Először a vezető oldalon, most meg az utas oldalán. Javítható ? Másik vásárlása ?
Nekem is ilyen volt. van belül egy fém kilincskerék, ami teljesen elmebeteg módon műanyagházzal van a tengelyre fogatva, az eltörik és vége a dalnak. Én megpróbáltam megjavítani, de nem ment, feladtam, majd a tengelyre rávariálok egy erősebb kartámaszt...
Sziasztok.Van egy 2011-es opel vivarom,és megadta magát a külső hőmérséklet érzékelő.Ha olyan kedve van akkor valótlan hőmérsékletet ír ki( tegnap reggel mínusz 4 :) )...A gond az,hogy nem találtunk hozzá,csak tükörrel együtt ,mert a jobb oldali tükörben van beépítve...
Valakinek esetleg lenne-e sérült tükre amiben benne van és eladó vagy valami megoldás esetleg erre a hibára.Most próbaképp rá lett kötve más típusú érzékelő de nem kompatibilis a rendszerrel.