Köszönöm, hogy ilyen szépen belekötöttetek a 3816-os írásomba, nyilván a KDV-ben is hülyék ülnek, hogy a KTVF: 5020-3/2008 határozatban le merték írni, hogy a sportrepülés biztonsági kockázatot jelent a vízbázisra:
Egyébként a 3815-ös beírásomhoz semmi hozzászólás? Szerintetek minden rendben van egy 1 nap alatt kiadott engedéllyel, úgy, hogy nem adták meg a KET szerinti ügyféli jogot a környező településeknek?
Ti mit szólnátok, ha beköltözne a szomszédotokba egy bunkó, aki kiengedi a kutyáját, hogy a kaputok elé tojjon, a szomszéd meg rendszeresen levizeli a kerítéseket, majd miután rászóltok, hogy mégsem kéne, akkor a szemedbehazudik, hogy azt te rosszul láttad és különben se tudod bizonyítani? Ha ezt több éven keresztül csinálná akkor csak néznétek bárgyú tekintettel, vagy megpróbálnátok rávenni, hogy fejezze be amit csinál?
"A tragikus baleset kapcsán ismét szeretnénk felhívni a figyelmet a létesítmény körbeépítettségéből adódó fokozott kockázatokra, amit tovább növel a lakott területek fölött 65m magasságtól kijelölt A2 műrepülő légtér és a százhalombattai olajfinomító közelsége is. " - eh. Homalyos ismereteimbol ugy tunik, hogy "mero veletlensegbol" pont a finomito felett van egy R-6 nevu korlatozott legter a talajszinttol 2300 m kozepes tengerszint feletti magassagig, ahova max. a hatosag elozetes engedelyevel lehet berepulni. (Kiveve persze a kutato-mento, beteget szallito, vagy rendorsegi heli).
Masreszt meg abban a retek idoben megneztem volna azt aki murepult volna :D
Tudod te hány liter olaj van abban a szerencsétlen kiscessnában?! És hány ezer-tízezer köbméter vízről van szó?! Több szart megiszol te naponta az ivóvízzel együtt, amiről nem is tudsz!!! Kapj már a fejedhez!!!!
Az épp ügyeletes takarítónő a Pentagon megfelelő szobájában mindössze 0,001 N (!!!) erővel kevesebbel nyomta rá a portörlőrongyát arra a bizonyos piros gombra, ezzel egyidőben a köpenye széle is majdnem beleakadt az indítókulcsba majdnem elforgatva azt, így csak egy hajszál választotta el attól hogy több százezer ember életét oltsa ki!!!! (Nem várom el hogy értsd a hasonlatot)
Röviden összefoglalva: eme hozzászólásod már N-E-V-E-T-S-É-G-E-S!!! De persze szabad országban élünk (elvileg) nyugodtan égesd magad csak az ilyen és ehhez hasonló idióta hozzászólásaiddal...szánalom a köbön.
Egyébként a szerencsétlenül járt gép 2-300m-re esett le egy ivóvíznyerő kúttól, ami már az ivóvízbázis közvetlen területe, így ha itt olajszennyezés kerül a földbe az nagyon rövid idő alatt bekerül a Csepel-halásztelek ivóvízbázisba, ami kb Budapest 30%-át is ellátja. Korábban a KDV az ivóvízbázis védőövezetének kijelölő határozatában kimondta, hogy a tököli reptéren végzett sportrepülés kockázati tényező az ivóvízbázisra.....
Mellékesen a reptéri szabályzat tiltja, hogy a reptér kerítésén kívül repüljenek, ennek ellenére a hatóság május óta nem hajlandó vizsgálatot kezdeni egy feljelentésemre, ahol 160 halásztelki lakos is tanúvallomását tette, hogy rendszeresen Halásztelek feletti légtérben végeztek műrepüléseket. Hogyan lehetséges ez egy jogállamban? Az Ügyészségen törvényességi felülvizsgálatot kezdeményeztünk a nem nyilvános fel és leszállóhely engedélye miatt, amit mindösszesen 1, azaz egy nap alatt adott ki a Légiközlekedési Igazgatóság úgy, hogy nem vonta be az eljárásba a hatásterületi önkormányzatokat és nem hírdette meg az eljárást a hatásterületen, holott erre kötelezi őt a KET. A kiadott engedély mellékesen a KET alapján semmis, mivel nem tartalmazza a jogszabályok szerint kötelezően megkeresendő környezetvédelmi hivatal kikötéseit. Mindezek ellenére a Legfőbb Ügyészség, a jogszabálysértések megállapítása mellett leírta, hogy nem kíván lépéseket tenni.
Szerinted mindez rendben van egy jogállamban? Az, hogy itt a lakosok így viszonyulnak a repülősökhöz azért van, mert vannak akik itt azt gondolják, hogy a törvények felett állnak és magasról tesznek az itt lakó emberekre. Megértem, hogy te az általánosítás miatt próbálod védeni a mundér becsületét, de az itt lakók között ez nem fog menni és ennek nem a pilóták az okai, hanem azok, akik hagyják a fent leírt jogsértéseket megtenni, lekezelve, hülyének nézve az itt lakó embereket.
Mellékesen itt Tökölön ezt sem tartják be: 14/2000. (XI. 14.) KöViM rendelet 2.1.7.2. A műrepülések végrehajtása során, a külön erre a célra kijelölt légtérben csak a feladatot végrehajtó légi jármű, vagy légi járművek tartózkodhat(nak)."
Ez egyszerűen vérforraló amit ezek a tudatlan átlagpolgárok csinálnak!!
Hogy egy újabb hasonlattal éljek: Parkban egy pad két átellenes felén ül egy fiú meg egy lány. A fiú lassan a lány felé csúszik, majd kis idő múlva már ott ül szorosan a lány mellett. Ettől most akkor neki joga van megcsókolni a lányt "ha már ilyen közel vagyok hozzád" alapon?! A lánynak pedig zokszó nélkül tűrnie ezt?! Ugye hogy nem!!!
Remélem e hasonlatot még Szabó Sándor Halászteleknek is sikerül felfognia...
Danubius Logisztikai és Ipari Park I. ütem megvalósítása, előzetes vizsgálati eljárás a környezeti hatásvizsgálati és az egységes környezethasználati engedélyezési eljárásról szóló 314/2005. (XII. 25.) Korm. rendelet alapján
Egy másik topikban már felajánlottam az elégedetlen tökölieknek, hogy itt Kecskeméten több nyugis kis település várja őket. Csönd, nyugalom, békesség és nagyon kedvező ingatlan árak.
A repülőtér az 1940-es évek elején települt. Tehát eben az esetben, mint ahogy szokott lenni, a település épült a létesítmény köré.
Akkor ugye nem volt felháborodva egyetlen új lakó sem, amikor piaci ár alatt vette a telkét és a házát?
Csak most a baj, hogy van ott repülőtér.
A másik, 2001-ig nagy üzemben repültek ott a gépek. Miért hisztiznek azok a lakók, akik több mint 10 éve laknak ott? Mire számoltak?
Ki adta el a repülőtér közeli területeket? KI épített rá óvodát, iskolát? KInek az engedélyével?
Ne mindig a repülőteret cseszegessétek, hanem nézzetek a történések mögé.
Még egy hozzá fűzés. Ha nem lesz ott repülőtér valószínűleg bevásárlóközpontként vagy logisztikai központként fogják hasznosítani. Biztos kellemesebb környezet lesz ott, ha kétszer annyi autó és háromszor annyi kamion fog áthaladni ezeken a településeken.
Ember, mi a granatnak koltoztel oda?? Csak az jartassa a szajat szerintem, aki 1941-ben is ott lakott, amikor kijeloltek a repuloter es a repulogepgyar helyet. Ot tenyleg megroviditettek. A tobbire meg mast nem lehet mondani, hogy sorbaallt lof*szert.
Amugy meg ha annyira zavar a civilizacio (es a repter) koltozz a Kalahari-sivatagba. Vagy az Amazonas-menti esoerdokbe. Vagy Sziberiaba. Ott tenyleg egy darab repulot nem fogsz latni.
Ja, es 1992-ben egy El Al-os teherszallito 747-es Amszterdam felett elhagyta ket hajtomuvet, iranyithatatlan lett (mivel a leeso hajtomuvek tobb letfontossagu berendezest megrongaltak) es a Biljmermeer lakotelep egyik hazanak kozepet kompletten lebontotta. Meghalt valami 40 ember. Szerinted bezartak emiatt Schipolt?
kedves Kentaura és a vele egy vélemény fújók: menjetek ti a p*****ba. Meghalt egy pilóta, és ebből akartok előnyt kovácsolni. Az egész balesetnek semmi köze nincs ahhoz, hogy hol történt, bárhol történhetett volna. A lakó épületek felett pedig csak leszállásnál (a finalen) repülünk alacsonyan, felszállásnál rohadtul kikanyarodik mindenki ha 14 szerint üzemel a reptér->ne gyere azzal, hogy csak a szélirányon múlt, hogy nem esett lakóházra, ez baromság. Mellesleg Tökölről felszálló gép bárhol lezuhanhat bármire vagyis az, hogy honnan száll fel, teljesen lényegtelen.
Nyugodjék békében a pilóta és részvétem a családjának.
Még nem tértem magamhoz a kómából. A Te (deum) marad. De a ti is szerepelhet, csak sepcifikálni kell, nem minden "városvédő" próbál még egy tragédiából is előnyt kovácsolni.
Hányan, de hányan mondtuk, írtuk, hogy ebből baj lesz. Sajnálom a pilótát, de ennek a repülőtérnek itt nincs helye!
Gondolom, most Te deumot mondattok a Tököl környéki templomokban. És ezen az sem segít, ha a pilótát ügyetek mártírjának tekintitek.
A világ összes repülőtere körül (a "Góbi sivatag" kivételével) vannak sűrübben-ritkábban lakott helyek. És a szerencsétlenül járt gépek bárhol lezuhanhatnak. De ti csak a repülést tiltanátok be, az nem baj, ha Erős János a házad előtti járdán üti el a nagyit.
Tapasztalatlan pilóta hogy szállhatott fel egyedül, ki adott Neki engedélyt?! Hogy lehet egy sűrűn lakott terület közepén repülésoktatást engedélyezni?!
Több ezer órás pilóták, hogy zuhanhatnak le, ne ferdíts már?!
Ferihegy, meg más európai repterek hol folytatnak oktatást, a Góbi-sivatagban?
Majd elvisszük valamelyik este a repteret és letesszük valahol, így megfelel?
Miért kell, nem ide illő eseményt belekeverni a vélt sérelmeidbe? Ez bárhol, bármikor bekövetkezhet. Nem kell minden alkalmat megragadni, hogy bizonyítsátok igazatokat.
Valószínűbb egy közlekedési baleset vétlen részesévé válni, minthogy egy gép essen rád, mégsem harcolsz a közúti forgalom ellen, sőt, valószínűbb, hogy részt veszel benne. Próbálj meg higgadtabban gondolkodni, és tájékozódni az alapvető légi szabályokról, ha már ilyen vitába kezdesz.
Nem lenne semmi gond egyetlen repülőtérel sem, ha a körülöttük lévő településeket az állam, vagy a repülőtér tulajdonosa(magánkézben lévő) kisajátítaná és kártalanításokat fizetne. Teszik ezt akkor is, amikor autópályákat építenek és szükség van az ahhoz kellő területre. A kecske is jól lakna és a képoszta is megmaradna, és nem kellene harcolni egymással a lakosságnak és a repülőknek.
Legalább egy ilyen szomorú alkalmat ne használj fel a csúsztatásaid prezentálására!
Aki oly sok figyelmet szentel a reptér életére mint Te az tudja, hogy a 14-es irányú forgalmat kifordítják a K1-2 tájékán a tököli szántóföldek felé, tehát nem megy be a telepűlés légterébe!