Ádi! Te vagy az én emberem! :-) Szerintem az én kocsimban most is 123-as van elöl. Kék műbőr oldalak, középen kék kockás vászon. A tekerő az oldalán lekerekített. Mi a különbség??? Az én állólánykám 74-es, szerintem már a II.széria végső változata. Lapos széles hűtő, h4-es lámpák, nagy tükrök, és bordás hátsólámpák.
Az rendben, hogy a felfogatások esetleg máshol vannak. De talán a kárpit mérete egyezhet? Onnan jött az ötlet, hogy este már tényleg nem volt semmi nézhető a TV-ben, így véletlenül a Swaczwald klinik sorozatra kapcsoltam, ahol Brinkman professzor haverja egy 123-assal kavart, és ugyanolyan mb-tex üléseknek néztem, mint az én 115-ömben.
Gyak. műszaki vizsgakész, 1 év alatt jött 3 telefon, az a három ember el is jött megnézni. MEGNÉZNI, KIPRÓBÁLNI. Konstatálták hogy tényleg szép, jól megy, ültek ilyenben is... Az angol árak alatt árulom, és akkor még a szállítást nem is számoltam, mégis "hatalmas" érdeklődés van rá. Másik közel OT-s autómat (Wartburg 312-1) 3,5 évig árultam! 22000-re kattintottak a hirdetésre. Kb. 10 ember jött el megnézni. Végül egy szlovákiai magyar vette meg, azonnal átment az ottani műszakin, és minimális ráköltés után az ottani minősítésen is...
Szóval manapság baromi nehéz veteránautót eladni, legföljebb ha OT-s autót hirdetsz 200 000 alatt részletre...
Ha jól látom, a hátsó ajtók alja megmaradt, nyitható. Visszaállítani a hátsó ajtókereteket. A szállítási árakkal tisztában vagyok, bár nekem ABCDE kategóriáim vannak, és kapnék kölcsön autómentőt.
Az alja valóban gyatra. 200 benzinmotor rendbehozatala nem a világ.
Valóban ritkább az előfordulása, mivel csak egy évig gyártották, de emiatt, ha kell hozzá valamilyen szériaspecifikus alkatrész azt nehezebb beszerezni.
Feles széria ?? Sajnos nem igazán értek még hozzá :( Akkor ez a kocsi valami ritkaság?
A korábbi kérdésekre válaszolva: A járgány tudomásom szerint Székesfehérváron állt nagyon sokáig, onnét lekerült Tapolca mellé, ahol elég kontár módon megkezdték az addig viszonylag egyben lévő autó "felújítását" majd mikor rájöttek, hogy szétbarmolták ismét eladó lett, ekkor vette meg Topi márkatárs.
Nos nála is áll már 7 éve úgy, hogy ez idő alatt nem készült semmi a belső kárpitok kiszerelésén kívül, vagyis az állaga még tovább romlott. Mint írtam van hozzá néhány "új" karosszéria elem, és javítóív. Mivel lakatos a szakmám fel tudom mérni a karosszéria állapotát. Szerintem a javítás ideje kb 3 hónap a fényezéssel, és kárpitozással együtt.
Azért szeretném tudni, hogy a felújítás után kb. mi a reális ára, mert a javítás ideje alatt nem tudok más munkát vállalni, ezért kíváncsi vagyok, hogy valami igazán értékes dolgon dolgoznék, vagy egy olyan járgányon ami nem érne annyit mint a három havi munkám.
SZiasztok ,én már probáltam megvenni az autot többszöris de sajnos a gazdája agyba szegény elégé odavan ,sajnos az autó nem ilyen állapotba van amint a képen kinéz volt szerencsém láttni élőbe is kb a képek 6-7 évvel ezelött készültek,én kb hetente látom az autót de az sajnos ott fog elrohadni ahol van mert nem lehet megegyezni a gazdával és 600-at meg nem ér sajnos.
Nagyon örülők, hogy felbukkant az autó, a feles szériából való, amiből keveset gyártottak, más anyagokat és kapcsolókat alkalmaztak, mint a későbbi szériákon. Nem állítom, hogy anyagilag megéri foglalkozni vele, de szerintem megérdemelne egy second chance-t. A vételár tényleg sokadlagos szempont, ahhoz hogy autó legyen belőle sokat kéne foglalkozni vele...