Üdv Mindenkinek ISmét !!!! Jns Hálás vagyok neked érte... 2.4-es cucc pontosan mit takar ???? Az Igazság az, hogy érdekelne... csak most még nem alkalmas... majd 1-2 hónap múlva... most egy kis pénzhiányban szenvedek... De mindenképpen érdekelne.... Tényleg, nem tud valaki vevőt egy HONDA VF500F-re ???? Eladnám ha valaki tudna segíteni az igazán jó lenne....
Tom szerinted egy 2.4esnek mennyivel nagyobb az étvágya mint egy 2.2esnek ? A LEgjobbakat Mindenkinek !!!!
Silverman
Voltam az alkatrészbeszerzési forrásomnál. Megkérdeztem a 2.4 cuccot is. Azt mondta van. 100.000 pénzért elvihető. Komoly érdeklődés esetén előbányássza a lomok közül.
Hi all!És külön neked is Tom.
Tom:Van itt is Siófokon egy minden évben megrendezett veterán autók és motorok találkozója.Mindíg nyár elején van.Én kint voltam ezen a talin idén és mivel ismerem az egyik szervez?t megkérdeztem t?le,hogy nem e lehetne egy pár autónak(Mantának) helyet szorítani ott.Persze nagyon készséges volt és rábólintott a dologra,szóval hogyha gondoljátok jöv?re összerittyenthetünk egy kis Mantás talit.Persze felvonulással meg miegymással.ha tettszik az ötlet szólj és megszervezem pontosan.
U.I.:Semilyen autóban nem mutat szebben egy lány mint egy Mantában.Amúgy nem dicsekvésként mondom de egy 4-es Carrerat gyorsultam le a minap a lámpánál:)
Chiaó Blacky
Az volt készleten ! :) A motor még szét lesz szedve, még nincs meg a koncepció, hogy milyen jellegű motor legyen benne. Majd valamelyik télen, amikor úgysem használom az autót, újra szétszedem és jöhet a tunying.
Szóval ezek a fix tőkék voltak benne, most még maradnak egy darabig. Meg különben is hidróval nem forogja le a 10.000-et ! :)
Én eggyel tovább, Százhalombattán lakom, az autó egyébként Ráckeresztúron van. Akkor hétvégén nekiesek a hengerfejnek és kilazítom a váltó csavarjait is, és eltávolítok minden felesleges vezetéket. Majd a jövő héten pedig folytathatjuk a tárgyalást.
Megyek haza hossssssssszú hétvégére. Legyetek jók, menjetek sokat keresztben!
Nagyon Correct Irba !!!! :-))))) Igazán örülök Irba !!!!! Akkor Jössz talira nem ? Köszi a segítséget Tom!!! (Most Is 2.2-es) Igazán hálás vagyok neked !!!
:-))) Greg, Igazán hálás lennék Neked érte !!!! Nekem van minden cuccom amivel szét tudjuk szedni+ki tudjuk emelni... megbeszélhetjük, ha gondolod talán tudnék segíteni... Én Érden Lakom... Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek !!!!!! SZIASZTOK !!!!
De most meg felpörög mint az állat, pedig a fojtószelep zárva. Lehet hogy fel kéne már tölteni vízzel ? Igen ilyen tré vagyok, még nem jutottam el , hogy vegyek egy hiányzó bilincset.
A mikrokapcsoló ok, gyújtás nélkül is kattog.
Az injektort én kábeleztem be, úgyhogy az csak jó lehet ! :))))))) De tényleg, az korrekt. Gyufa van a gyertyán.
Lehet hogy a befecskendezőben leragadtak a tüskék, és most indultak el, ezért indult be. Ez a 12 V dolog nem rossz, asszem 3 henger megy most is, majd adok a pofájának ha nem 4000 lesz az alapjárat. (jót tesz az új csapágyaknak :( )
Ritka durva hangja volt az aggregátnak amikor beindult. 0,2-re állítottam a szelepeket először(fixtőke), most 0,15-re és így jó lett. Megjegyzem a 0,2 hideg mocinál volt belőve.
2.0 16v motor gyárilag nem került Mantába. Házilag átalakítva már jópárral találkoztam.
Silverman!
A hengerfejen levő beömlő és kipuffogó csatornák gyárilag enyhénszólva elnagyoltan, sorjásan és megmunkálatlan felülettel készülnek. Ezért azok belső faláról jónéhány milliméternyit le lehet szedni,- ezzel jóval nagyobb lesz a keresztmetszet - és felületi egyenetlenségeket el lehet tüntetni.
Mielött a hengerfejből leveszel, érdemes egy kicsit számolgatni, hogy mekkora lesz a kompresszió viszony. Gondolom a 2.4-es motorra nem a saját hengerfejét akarod felrakni. Ha komoly tengelyt akarsz bele, netalán még fokolni is akarod a vezérlést, akkor utolérheti a szelep a dugót. Szóval ez is bonyolultabb annál, mint elsőre gondolná az ember.
8 tizednél többet valószínüleg nem érdemes levenni, ha nem akarsz 500 km-enként generálozni.
jns-nek igazan van. A 2.4-es alkatrészek még kint is ritkák és drágák. Ajánlom inkább a 2.2-est közel ugyanaz kihozható belőle, jóval olcsóbban.
Silverman, ha érdekel én éppen most bontok egy 1973-as D Rekordot 1.9 SH motorral. Nekem a blokk nekem nem kell, csak a hengerfej és a belsőségei (dugattyúk, főtengely). Ha érdekel, akár ingyen is megkaphatod, papírjai sajnos nincsenek, de a motorszám tisztán olvasható és nem hiszem, hogy körözés alatt állna. Az egyetlen buktató, hogy jelenleg még benne van az autóban, ki kéne szedni belőle.
Szerszám még csak-csak akad, de nincs semmi, amivel ki tudnánk emelni.
Ha érdekel a dolog, jelezd. Nagyon hamar ügyintézésre ne számíts, ha érdekel a dolog, előbb le kell szedjem a hengerfejet stb...
Meg egyébként is a hét hátralévő részén szabin vagyok, majd hétvégén benézek ide (ha minden jól megy és lesz időm akkor hétvégén nekiállok a hengerfejnek).
Udv Mindenkinek !!! Tehat senki nem tudnekem 1.9-es ures blokkot ???? Meg 2.4-es Fotengelyt, dugattyu+hajtokar sorral ??? Correct aron ???(elegge korlatoltak a lehetosegeim az egyetem miatt..:-((((( Bye All !!!!
HI ALL !!! NEm Tudom Irba !!! En IS Azt Hittem, hogy a nelkul is beindul... mondom ott allt emiatt 4 honapot... :-) Aztan kicsreltem es most jo..:-))) De Elotte persze minden kis hulyeseget vegigneztem kimericsgeltem stb... vegul kicsereltem a potlevegotolattyut.. Bye Bye All !!!
Erdemes megnezni az injektoron az indito spriccnit..(ha van..:-) Van ?
Bye !!! Sok Sikert !! Ehehehe
HI ALL AGAIN !!!! KOszi az infot ToM !!! En IS Erre Gondoltam... csak azt nem tudom meg, hogy mit ertessz nytott csatornakon... nagyon megkoszonnem, ha meg ebben felvilagositanal..:-))
Ja Es Szerinted egy 2.4 es motornal, ha a hengerfejbol leszedetek 1-1.5 mm-t azt meg elbirja ??? Elore is koszi !!!
Bye Silverman...
Az alapjárati levegő csavarját csvard ki kb. 1 cm-re. Normális esetben a folytószelep zárt állapotában is beindul a motor.
- Gyújtáson hallgasd meg, hogyha tekered a pillangó szelepet, kattog-e a mikrokapcsoló?
Ha nem, lazitsd fel a csavarjait és csavard el egy kicsit, amíg kattan.
- Nézd meg, hogy a computerhez vezető külön gyújtás jel kábel össze van-e dugva (zöld)?
- Van-e szikra, de nem csak a főkábelen, hanem a gyergyáknál is?
- Kapcsol-e az AC relé? Ha nem zárd rövidre a középső sorban a 3 széles lábat, akkor át van hidalva.
- Ha előre jön a benzin biztosan, akkor elöl kösd le a benzincsövet a nyomástartó után és indíts. Ha nem jön a benzin, nyomástartó szelep csere.
- Ha sokat állt, lehet, hogy leragadtak a spriccfejek. 2 szál vezetékkel mindegyiknek adj 12v-ot, ha kattan, akkor jó.
- A pótlevegő tolattyút ha leveszed, teljesen hideg állapotában a csőbe benézve pici lyukon át kell látnod, ha nem látsz át, csere.
Ezeket nézd meg, ha nem nyert, akkor megyünk tovább.
Asszem még próbálkozom, aztán ha semmi nem jön be, akkor zavarlak. Egyébként LE az injektor. A hőfokgomba nemrég volt cserélve, az ellenállásértéke most is jó. Amikor nekiálltam a vasnak még jó volt minden. Az állásban tönkrement volna ? A pótlevegő tolattyúra én is gondoltam, de állítólag anélkül még beindul. Ma már majdnem beindult, csak nincs bent a gázbowden én nem tudtam rálépni a gázra amikor kellett volna.
Az lehetséges, hogy eltekertem az alapjáratnak a levegő csavarját, és mivel nincs bekötve a gázbowden, nem tudom kinyitni a fojtószelepet, nem kap levegőt a moci induláshoz ? Na mindegy, holnap veszek bowdent.
Egyébként Tom már leírta milyen mocikat raktak a mantákba gyárilag. Az egyetlen 16v a manta 400-as volt (2.4).
Hi All Újra Itt !!!
Tom, lenne egy kérdésem... Olvastam a hozzászólásaidat..:-) Mivel Épp most építgetek egy új motor az Én Egyetlenembe..(Mantácskám)
írtad a 2002.04.13 22:38 (1108) hozzászólásodban a komolyabb hengerfej tuningot... És Azt Szeretném tudni, hogy mit értessz ez alatt...:-) Előre is köszi !!!
Bye Bye !!
Még valami, nem tud nekem valaki véletlenül egy alapméretes 2.4-es Főtengelyt hajtókar és dugattyúsorral ? Esetleg egy üres 1.9-es blokkot?
Kedvező áron.. mert sajna egyetem miatt elég korlátoltak a lehetőségeim...:-( Előre is köszi !!! A LEgjobbakat Mindenkinek !! Bye Bye !!!