Dark Elf, mindenképpen! VÉGRE! A Master of Magic-ben is imádtam őket anno. Jó régen volt :( Azóta semmi sötét elfek terén, a Dungeon Keeper2-ben utáltam őket.
FPS-sel meg modemmel nem nagyon fogok nyomulni, időnként összehordjuk a gépeket egy haverommal, de az sem csapatjáték. Lucasarts meg SUXX! (Obi van)
Na, mivel már mindennel foglalkozik a Topic, csak a War 3-al nem, egy kis véleményletapogatás:
Tinektek kik a tünnek a legszinpatikusabbnak a választható fajok közül?
Nekem a fő kedvenceim az ORK-ok, főleg a Farkas lovas visszatérése miatt, anno a W1-ben a legnagyobb kedvencem volt :)
Az UNDEED horda szintén jónak igérkezik és élvezetes játék alapja lehet eleve holtakkal játszani :))
Viszont a sötét elf és a szövetség nekem nem nyerte meg igazán a tetszésemet, valahogy egyiknek sem sikerült igazán megkapó hangulatott gerjesztenie a szememben...
Ja, és OFF
CS: anno (a 6.5 és a 7.1 között) még nagyon jó volt, de valahol az 1.0 megjelenése után teljesen összeomlott a hangulat körülötte (cheat, a csapatjáték hiánya (kivéve, ha sikerül normális játékosgárdának összeverődnie egy szerveren - ami sajnos nagyon ritka, és a ramboid játékosokkal teli szerveren pontosan a lényegét veszti el a CS) én inkább a Tactical Ops, a Strike Force és az Infilration irányába léptem/lépek.
körülnézel, van ezer CS topic, bár ezek elég kis része szól már a játékról.
Ami jó(szerintem): Nem az egényi cél a fontos, hanem a csapat
ultrarealisztikus (elvileg)
nincsenek benne zomibk, stb..
élethű fegyverek, pályák
csapatjáték
ami rossz: rengeteg újabban a csíter, ez tönkreteszi a játékot
elég sok az olyan kezdő, aki nemtudással "rombol"
(bár ez a kettő nem a játék hibája)
a HL engine már kezd elavultá válni
elég sok a bug, visszatérő bug, felújuló bug (régebben nem volt, de most "beletették")
most nem tudok többet...
Ezek a szerintem legjobbak multiban, és a Quake azt csinálja itt, hogy a maga idején legalább annyira népszerű volt, mint most a CS, ami viszont egyáltalán nem biztos, hogy az idő próbáját is kiállja. Tudnátok amúgy sorolni, hogy mitől olyan hűdejó multiban? Nem kötekedni akarok, kiváncsi vagyok rá, hogy mi tetszik benne. Az is jó, ha megírjátok, más topicok melyik részén van erről szó.
És szerintem pont nem a Starcraftot adta el a reklám, hanem a TibSun-t, meg a többi förmedvényt, amik csak olyan kérdéseket vetnek fel az emberben, hogy ezeken mit csináltak 4 éven keresztül, ha SEMMI újat nem tudnak mutatni?
Pl. AOE2, elég sok hasznos és ötletes újítás, paraszt félautomatikusan tevékenykedik, jó kis formációk, defensive, aggressive stb.
Ezzel szemben TS move, attack, harvest és kész. ENNYI.
Na mindegy, War3 jóóó...
A Starcraft szerintem jo jatek, megallja a helyet, de en a sokak altal 'indokolatlanul' nagynak erzett nepszeruseget annak tudom be, hogy jo idoben jelent meg, es nagyon-nagyon meglovagoltak a reklamlehetosegeket. A csapbol is SC folyt, nem meglepo, hogy minden srac azert sirt, hogy a mama ezt vegye neki meg. Masresz szerintem az egyszeruseg is kozrejatszott. Konnyu kezelhetoseg, konnyen tanulhato, felfoghato jatek, es a felesleges dolgok kiirtasa. Profin csinaltak. Megerdemlik a nagy nepszeruseget, megha ez sokakna ugy faj, akkor is :)
(en is koztuk vagyok mondjuk) Megneznek egy naagy starcraftosat, hogyan teljesit egy sokkal komplexebb jatekban. AOK, TA, esetleg most Cossacks. Nagyon mas.
Pumanak meg igaza van, a Westwood igencsak baltazza el a dolgokat a TibSun ota. Az o bajuk, meg sajna kicsit a mienk is.... :(
Érdekes okfejtés és még igaz is lenne, ha nem felejtenéd el, hogy: Nincsen "ha". Jóval később jött ki a TS, mint a Starcraft. Ez oké. De vajon miért? Mert a Westwood csak jó egy év késéssel tudott olyat produkálni, mint a Blizzard, ergo felesleges olyan dolgokba bocsátkozni, hogy van-e konkurencia, vagy nincs. A lényeg, hogy nem volt, mert nem tudott senki akkorra olyan színvonalú játékot összedobni, mint a Starcraft. Az, hogy később jött ki a TS, nem mentség, sőt, nekem ez a tény inkább a hanyagság, lustaság, elhamarkodottság, (kevésbé) hozzánemértés, stb. problémáját juttatja eszembe...
Hat igen, ha a TSsel egyidoben jelenik meg az SC, akkor biztos komoly szeleteket veszit a piacbol. Mondjuk a TS-t amennyire vartak, annyia nagy bukas lett, mig a Starcraft meg talan a szamitogepes jatektortenelem eddig legigenyeseben es legtamogatottabban elkeszitett jateka, ugyhogy lesopres egyaltalan nem lett volna.
A Warcraft3-rol meg egyelore csak talalgathatunk, mert nem tudni mit alkotnak a blizzardos fiuk, remeljuk vmi nagyon jot.
Nos,szerintem. az az igazság,hogy a Starcraft igazábol azért volt nagyon nyereséges,mert nem volt konkurencia!!!!!
Pl:Ha a TS-vel egyidőben jelent volna meg ennyire nagy labdába nem rughatot volna mint most.Ugy nis a Ts-t jobban és többen várták mint az SC-t csak az volt a nagy mázlija a blizzardnak,hogy sokkal később jelent meg a TS.Különben a TS lesöpörte volna.(CS rulez!!!!)
Na ennyit erről vissza a warcraft3-ra.
Többször játszottunk Half-Life TFC-t is, az nagyon tuti volt. 1szer próbáltuk a Counterstrike-ot, de nagyon nem akaródott összehangolni. Azóta nincs kedvem újra próbálni, pedig lehet, hogy én is átállnék a CS lobogója alá ilyen téren. Nem akarsz egy-két mailban megygőzni?
Amúgy tényleg a Warcraft a király!
Lesz eselye, es remelem nem sajnos. A Blizzad jatekai mar kijoveteluk elott nyeresegesek, viszont a d2 mar csak a d1 szelevel ment, a sok suta ugyis azt veszi amit az orra ala tolnak. Hiaba van 1000 jo jatek, o a d2-ot fogja venni, mert az van a neten, az irott sajtoban, mindenben. Ugyanez lesz a w3-al is, mindegy milyen jatek lesz, ugyis "jo" lesz, meg sikeres. Lasd starcraft, ami szerintem azert annyira nem jo. Meg tibsun, ra2, stb. Szoval mi mar csak meghuzhatjuk magunkat, es remenykedhetunk, ugyis a fiatalok "dontenek". Remelem nem uaz a csapat csinalja mint a diablokat :))
"A másik,hogy azért a többi 3d-s stratégia mellett nme lesz sok esélye.(legalábbis szerintem)"
Könyörgöm! A Blizzard maga hangsúlyozza a legjobban, hogy ez nem a megszokott stratégiai játék lesz! Hol lesz az Earth 2150-ben RPG vonás?
sehol. Így ne hasonlítgassunk össze!
Egyébként meg lesz esélye! Hidd el!
Nem lesz esélye??? Nézzük majd meg az eladási statisztikákat! Ámbár ez sajnos semmit sem jelent, rengeteg jó játék megbukott, pl. Heretic2, pedig szerintem mindenkinek tetszett. Viszont az általad említett 3-ból összesen nem fognak annyit eladni, mint a W3-ból. Már most biztos a sikere, pedig még meg sem jelent. Ha még jó is lesz, akkor rekordokat is dönthet.
Én a Myth-ben pont a nehézségét szerettem. Na meg persze azt, hogy ilyen frankó várostromot, mint a 3? pályán volt, még sehol nem láttam. Valahogy a zombik ellenére is nagyon "életszaga" volt. A 3D engine lett nagyon tuti szerintem, annak ellenére, hogy az egységek csak sprite-ok voltak.
Volt lasszózás, már rémlik, ok, hamu a fejemre.
Viszont ha vissza tudják hozni a Warcraft feeling-et akkor kegyetlenül nem érdekel, hogy van "szebbmegjobb" :))
Nos elöször is megcáfolom azt,hogy a wc első részében volt laszózás.(igaz csak 4 egységnek,de volt)Amit ctrl billenntyűvel tudtunk elérni.
A másik,hogy azért a többi 3d-s stratégia mellett
nme lesz sok esélye.(legalábbis szerintem)
Pl:Ground control,Metal Faticue vagy Earth 2150.
(és nemsokára az új dune is megjelenik,lehet,hogy egyidőben.)
A warcraft vonás alatt pedig a hangulatot értem.(mert egyszerüen imádtam hallgatni ezeket az ork és emberi hangokat ,a csaták is királyak voltak!!!)
A MYTH I-II. nagyon jó játék volt, hangulatos és szép volt, és még játszható is lett volna, DE KEGYETLEN NEHÉZRE CSINÁLTÁK MEG!!!
Ez teljesen odaverte az egészet, az első résznél az 5 küldetést már vért izzadva, sokadikra sikerült csak megcsinálni, aztán abba is hagytam, mert a 6-ik még lehetettlenebb volt...
Remélem a nehézségben nem a MYTH-et veszik alapul :)))
Mindenki úgy oda van Starcraft-tól, hogy csak na, pedig a Warcraft (az első és egyetlen!:)) még a Starcraft-ot is odaveri hangulatban, hogy csak na. Egy hibája volt csak - nem volt lasszózás. Ennyi.
A Warcraft 3 érdekes lesz, főleg azért mert visszatér a kedvenc egységem, a Wolf Rider :)
Amitől viszont félek, az az, ami a DUNE 2-t és a DUNE 2000-et is kicsit aláásta. Hiába van 3 (a W3-ban 4) játszható oldal, ha egyel való végigjátszás után elvész a játék varázsa. Ebben nagyon nagy volt mondjuk a Starcraft, mert egybefüzte a 3 oldalt, igy elkerülte ezt.
Na, mostmár a játék kellene csak :)))
Mond valakinek valamit az a név, hogy MYTH? Én azt nagyon csíptem! Remélem, a csata része ennek is lesz olyan jó, plusz nekem magasak amég épületek... Hát, z elvárásaim, mégis úgy érzem, nem lesz gyenge.
A Blizzardra meg pont nem az a jellemző, hogy nem a játszhatóságra figyelnek, szerintem minden játékuk magasan kiemelkedik ilyen szempontból a többi közül. Lásd Starcraft, Diablo2. Minden újság jól lehúzta őket, pl. Starcraft nem 3D-s, Total annihilation sokkal jobb, stb. stb. Aztán a TA-ra már senki nem emlékszik, az újságírók meg még mindig Starcraftoznak :) Ugyanez volt a Dia2-vel is, hogy csak 640-480-as, aztán persze csend lett, mert mindenki ezzel játszott.
Biztos első ránézésre a W3-at is lehúzzák majd, aztán hónapokkal utána pedig tele lesznek az újságok tippekkel, és csak áradozni fognak róla. Pont, mint a PC-ZED a Starcrafttal. Legalább kértek volna elnézést érte...
Szerintem a Blizzard tudja, hogy mire vállalkozott, és meg fogja tudni oldani a problémákat.
Több riportban is megemlítették a fejlesztők, hogy iszonyú sokat brainstormingoltak a játékrendszeren és az egyensúly megteremtésén. Tény, hogy a grafika jó lesz, de szerintem meg tudják csinálni a játszhatóságot is ilyen jóra.
Mit értesz klasszikus WC vonás alatt?
Nos nekem az a nagy félelmem,hogy ebben a játékban semmi klasszikus warcraft vonás nem lesz.
Ma már minden cég csak a grafikára törekszik,és a játszhatóságot nagyon alul mulják!
Szerintem csak a Warcraft jelző és a Blizzard logo miatt lesz sikere a játéknak.
(Bár jó is sülhet még ki belőle!!!!!)