Úgy két órával ezelőtt jött velem szembe a Nagykörösin egy explorer,de gondolom nem innen való volt a tulaj,mert villogtam meg integettem neki,de csak nézett nagyokat :)
Sajnos nem hiszek a csodákban. Mérnök vagyok, testvérem vegyész. Ki gyártja ezt és miből készült? ÉMI, TÜV, ISO vizsgálta? Addig nem dobálnám be a tankba, amíg nem tudom mi az. Tényleg, mi az?
Na és ráadásul mint benzinkutast, engem se volt egyszerű elkápráztatni ezzel a tablettával. De kipróbáltam, szép rézszínű lett tőle minden és működik is. Ennyi...
Hihi, látom szépen pötyögnek föl a buborékok az állóvízből!
Ha valakit ez érdekel még egyszer megerősítem, hogy nagyon józanul és kritikusan álltam a kérdéshez, sőt! Inkább szkeptikus voltam.
Az összevissza mérő órám miatt GPS-szel mért fogyasztásaimat és megtakarításaimat osztottam meg Veletek és nem azért mert kereskedem a cuccal (vagy bármi hasonlóval).
Beszéltem azóta több diplomás vegyész haverommal és kémiatanárokkal is emiatt, ők a következőket mondták:
- a fogyaszátscsökkentés mint egzakt dolog nehezen kivitelezhető
- amivel a gyártó érvel "molekulaátrendezéssel elért tökéletesebb oxigén-üzemanyag keveredés": hülyeség
- az egyetlen elfogadható érvként háromból ketten (egymástól függetlenül) a hatékonyságot alacsonyabb teljesítményszintnél kiváltó folyamattal magyarázták
Ezzel persze pont ott vagyok ahol voltam, de az az egy dolog ami engem érdekel, stimmel: a kocsim kevesebbet fogyaszt.
Auz ezúton sikeresen kettéválasztott Nagyérdeműnek pedig azt javaslom, hogy ne higgyen se nekem se másnak, de ha van felesleges 1-2ezer forintja a témára akkor saját maga megnyugtatására próbálja ki.
Az ilyen kis autók nem országúti használatra vannak, ott sokat fogyasztanak. Országjáró fogyasztásmérű túrán voltál ? Tápiobicske, Lillafüred helló mi ?