tudnátok nekem abba segitni hogy van egy primera p12 autom amibe tavaly egy koplett motort kellet cserélni.a szerelő szerint ugyan az a 1,9 tipusu motor került bele.a szerelő váltig állitota hogy nem kell sehova mennem a motorcsere véget./átirni,bejelenteni stb/ugy mondta hogy nem motor tipus csere volt.ebből mi igaz.tudd valaki valami igaszságot erről?előre is köszönöm a választ.
először is boldog karácsonyt mindenkinek! 2001-es N16 Almerám ma reggel ott hagyott a bolt előtt...
Zárt kocsinál villog középen a kis autó közepén egy kulccsal. Mikor gyújtásra teszem kialszik, indítózásnál nem indul, csak teker és a már említett lámpa a folyamat elejétől kezdve pár másodperc után folyamatosan világít. Az üzemanyagszivattyú nem búg, áramot csak 8-9V-t, de kiszedve próbáltam működik, a reléje szintén működik kiszedve.
Gondolom az indításgátló mást is letilt, mert direktbe kötve a szivattyút szintén nem indul csak teker teker teker...
Biztiket reléket megnéztem.
Tudja valaki mi lehet a probléma vagy mit lehet vele kezdeni?
A gumi tömítő gyűrű essen jó helyre, az a fontos. A külső méret nem kritikus, ha amúgy befér. A magasság meg szintén nem lényeg, de kisebb ne legyen a gyárinál.
(Azért mondom, mert az 1000-es Suzukihoz ugyan olyan szűrő való mint a nissanomra, csak az jóval alacsonyabb.)
Nem! Kurblis... De köszönöm a segítséget, asszem már meglesz csak ezen nem a felcsavarható van hanem beèpített... Ez viszont szüli a következő kérdést: baj ha netán 1-2mm eltérés van az új szűrőbetét méretében, mert van hozzá 128 és 130 mm-es is.
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni. Nissan pickup 2.5 TD 2wd olaj és szűrő cserére vár, de ha kiugrik a szemem akkor sem látok benne olajszűrőt! A többi megvan./ levegő, gázolaj/ de az osz-re nem tudok rájönni hol lehet. Már feküdtem alatta - felette de nem találom. Előre is köszönöm.
Gondolom olyan érzés volt, mintha visszarugdalt volna a fékpedál. A kerekeknek nem illik megcsúszni. Azt nem tudom, hogy gyújtás ráadásánál fel kell-e gyúlnia az ABS-nek is, mint az akkunak, az olajnyomásnak és a check-engine-nek.
Cseréltem első fék betéteket gondoltam kipróbálom fog e rendesen Satuztam néztem hogy elhúz e valamerre. Akkor nem csinálta. Gondoltam jó lett. Most volt egy bal féltengely törésem. Kompletten cseréltem tehát új az ABS gyűrű is.
Most fékeztem egyet és megijedtem mert hirtelen mintha darálni kezdett volna a fék. Utána elmult. Kiváncsiságbol megint nyomtam erősen és ugyanúgy "darált".
Lehet az új gyűrű miatt most működik az ABS? Lampának nem kell jeleznie hogy az működik? Mármint fékezéskor.
Találtam egy videót és van a motortérben az a bizonyos aluminium "kocka".
Update: a mérő lesz szar. Múlt szerdán konkrétan üres volt, mert hívott párom, nem indul, én hazaérve láttam, üres, még jól össze is vesztünk, hogy mivel megy az autó vazze. Alig bírtam elindítani utána benzinnel is. Most viszont összesen 18 liter fért bele, kattanásig tolta a kutas, nem is akarta elhinni, hogy tele. Kimentem, és megnéztem, tank tele, 544km re elég, akarom mondani 344km-re elég, akarom mondani 437km-re elég, akarom mondani 378km-re elég, izé, mégis 533km-re elég. ezt egy 2 perc alatt, álló motornál. Gondolom érzékelő és/vagy kábel törés, és/vagy felakadt az úszó? Típushiba lehet, vagy kifogtam valami egyedit?
Üdv, 2000-es primera SR20 motoros kérdés: van ezeknek ismert üzemanyag rendszer bajuk? Mintha inná a benzint (amúgy se keveset eszik CVT-vel) de múlt szerdán párom hazajött, már elmenni nem tudott, mert kongott a tank. Kanna+tele tank, azóta ment kb 100km-t, tegnap még félig volt, most üres. Benzin szagot nem érzünk a kocsi körül, nem csöpög belőle, tanácstalan vagyok. Vagy esetleg van valami trükkje ahol lecsapolják, és valaki ismeri ezt, és ide rájár?
sziasztok - kérdésem olyan lenne hogy a 89-amérának a gyujto trafoját il a jeladoját ha ki szerelem hogyan tudnám ellenörizni ? ( hibás e )!! köszönöm a válaszokat elöre is
Köszönöm szépen a válaszokat. Akkor használgatom es bízom benne hogy szép lassan beáll majd a régi szintre. Esetleg arratudtok meg választ adni hogy ez mennyi idő lehet normális esetben? Par nap/hét vagy sok sok km??
Nyugi. Ezek a motorvezérlők folyamatosan alkalmazkodnak a körülményekhez. Ahogy koszolódott a pillangó, úgy húzta magát, hogy jó legyen. Most hirtelen megváltoztak a körülmények. Nem kapkod, de idővel megtanulja, hogy hogyan állítsa be magát.
Van egy 2005 ös 1.2 benzines K12 Nissan Micrám. Használtan vettük pár évvel ezelőtt.
Nagyon jó kis autó. Eddig nm volt vele semmi gondom.
Időszerűnek tűnt maár egy gyertyacsere igy hétvégén a párommal megcsináltuk. (Bár ne tettük volna...) Ha már szét kellett hozzá szedni ezt azt, kitakarítottuk amit lehetett. Köztük a pillangószelepet is. Majd szépen visszaszereltünk mindent.
Azota viszont az alapjáratom nagyon nincs rendben. 1500-1600 on pörög. Előtte olyan 900on volt és olyan stabil volt hogy csak na.
Többször átnéztünk mindent hogy jól lett e visszaszerelve nem kap e fals levegőt a motor. Minden alkatrész és tömítés hibátlannak tisztának tűnik. Még is van vmi gond....
Valakinek vmi ötlete hogy hogyan lehet az alapjáratot visszavarázsolni? Vagy hogy esetleg csak műszerrel lehet beállírani?
És ha vki esetleg tud jó megbízható nissan szerelőt azt is nagy szeretettel fogadom.
Mivel eddig csak kötekető olajcsere meg szűrőcsere miatt kellett szerelőhöz vinni nm kellett hozzá nagy szakértelem de most nem szeretnék mindent kicseréltetni mert a szerelő nm ért esetleg a típushoz.
az öv ilyenkor eldurran nem lehet visszaállítani. csere a lufikkal és kábeleivel együtt, az indító elektronikát 2x alaphelyzetbe vissza lehet állítani.