Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tom2775 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 20645

Szia holnap megnézem.

Bence_7 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 20644

Szia!

 

Ha a főtengely gyári új akkor érdekelne! :)

 

Üdv

Előzmény: Tom2775 (20643)
Tom2775 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 20643

Sziasztok!

 

Pár Trabant alkatrészem maradt ki a régi időkből.

Pl.:új tető,csomagtérfedél limusinhoz,csomagtartó tartó,féltengely gumiharang,főtengely,lökhárító,kilincs,kapcsolók,felnik stb.

Most válogatom szét ezeket,ha valakit érdekel írjon.Amennyiben van olyan amit keres fényképet készítek,küldök róla és megegyetünk.

 

Üdv

 

milkó63 Creative Commons License 2014.01.24 0 0 20642

Szevasztok!

Megtudja valaki mondani, hogy ezt a típúsú gömbfejet hogyan lehet szétszedni? Menetes, vagy ki kell ütni valahogy? 65-ig szerelték ilyennel a Trabikat. Köszönöm!

EN-EL Creative Commons License 2014.01.17 0 0 20641

Helló!

Ha esetleg valakit érdekel...

Megválnék tőle,a keresztvasak nincsenek meg.

szedora Creative Commons License 2014.01.16 0 0 20640

köszi penge masina...csak lenne picivel közeleb....Székesfehérvár környékén lakom..

 

Előzmény: H__G (20639)
H__G Creative Commons License 2014.01.16 0 0 20639
Előzmény: szedora (20638)
szedora Creative Commons License 2014.01.15 0 0 20638

Üdv segítségetek kérném :

Szükségem lenne egy kiürített trabant vázra .Szín, állapot nem számít (lehet porrá rohadt is ) ami meg kellene hogy legyen rajta :üvegek ,burkolólemezek

Lehetőleg emberi áron

Valamint ha valakinek kedve támad: ,van nálunk egy púpos waresz alváza aminek a fékeit állítólag fe lehet tenni trabira

Válaszokat ide a fórumra várok

Köszi a segítséget

 

Tibke Creative Commons License 2014.01.14 0 0 20637

Mi lenne a kérdés?

Előzmény: Levente Patkó (20634)
H__G Creative Commons License 2014.01.10 0 0 20636

Urak,

 

kérdezném tisztelettel, van valami speciális tudnivaló a műszaki vizsgához?

(Nyilván a triviális dolgokon kívül, hogy működjön rajta minden, stb.)

 

Azt itt olvastam vissza, hogy érdemes szegényebb keverékkel menni.

A fékeket is gondolom célszerű előtte jócskán használni, mert amikor csak 1 hét állás után elindulok vele, az első az, hogy majd keresztbe állok... (pedig új)

 

Ismerős ajánlott be, és nem is olyan olcsó az ár, de egy közel 30 éves autón azért mindig találhatnak valamit, ha akarnak.

 

Pl. a kormánykerék közepe tiszta repedt, ez baj?

Liviati Creative Commons License 2014.01.04 0 0 20635

Sziasztok! Ezt a fedelet találtam a hobbikertünkben. Trabant jel van rajta és ezek a számok:

12.01-1074/3

0316008901

Talán a váltóról származik? Valakinek esetleg nincs rá szüksége, mielőtt elvinném leadni?

Levente Patkó Creative Commons License 2014.01.03 0 0 20634

Tiszteletem!

 

4T Trabant fékszervóbeépítésben tudna valaki segíteni, vagy ez egy szigorúan keveréket használó Topic? :)

Előre is köszönöm:

                       Levente

meszizs Creative Commons License 2013.12.22 0 0 20633

Hát nem!

De, hogy őszinte legyek, most mindezen felújítás és átalakítás mellett azon is agyalok, hogy kellene építenem egy kb. 100 Le-s soros motorkerékpár motorral hajtott Trabit!

Csak az a bajom, hogy hiába keresgélek a Google-ben, de semmi konkrétumot, adatokat, tervdokumentációt, értékelhető fotót, videót nem találok!

Az, hogy elkészülten elhúz a kamera előtt, az számomra sovány! Nekem ettől több kellene!

 

Mindenféle infót nagy tisztelettel megköszönnék!

 

Előzmény: H__G (20632)
H__G Creative Commons License 2013.12.21 0 0 20632

Akkor jövőre sem fogsz unatkozni :-)

 

_______

 

Bocsánat, ha már volt, én most találtam:

 

A fényszórók, a hűtőrács, és a túlzottan nagy kerekek kivételével nekem tetszik :-)

Azok nélkül igazi báránybőrbe bújt farkas lenne, ami alaposan meglepné az összes közlekedőt a 220 ló erejével :-)

 

Előzmény: meszizs (20628)
józsika1986 Creative Commons License 2013.12.18 0 0 20631

Sziasztok! :D
Szia szakaszvezeto79! :)

Hátbesirok ezen a videón :XD

Előzmény: szakaszvezeto79 (20630)
szakaszvezeto79 Creative Commons License 2013.12.18 0 0 20630

Sziasztok!

 

A Trabantban felnőtt gyerekek nemzedékének utolsó mohikánjai:

(A látszat ellenére teljesen normálisak :-) )

 

 

 

Lütyő1 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 20629

Sziasztok!

 

S.O.S. kérdés: esetleg nincs valakinek 1,1-eshez jó fűtésradiátora bp-n, vagy a környékén?Új nem érdekel, költséghatékonyabb kellene...(persze jó áron érdekelhet)...

meszizs Creative Commons License 2013.12.12 0 0 20628

Igen! Jól láttad! Minden szét lett szedve, le lett normálisan tisztítva és újra lett festve! Aztán amiben hiba volt az meg ki lett cserélve újra, illetve autósboltban vásárolt nem gyárira, de újra!

 

Ami még vissza van azok a kárpitok rendbe tétele, valamint a motortető belseje és az ajtózsanérok lefestése, mert azok az állványra szereléskor nem kaptak mindehol festéket!

Reményeim szerint holnap/péntek/ elkészülnek a 14"-os alukerekek homokozásával, osztókör módosítók már meg vannak és akkor felnifényezés/nem festés,hanem fényezés/, aztán mehetnek fel a peremvédős Micheline gumik!

Majd a tankot újra kell fényezni, mert azt sajnos csak festettem és nem benzinálló a festék!

Valamint a karbit ki kell tisztítanom, mert gyönyörű az alapjárat, de ha hirtelen kell a terhelés, akkor sajnos igényli a szivatót!

 

Igazából az alu kerekeket nem erre a Trabira szántam, de a fényezőm szerint erre kellene rátenni! Amennyiben ez így lesz, akkor szerintem kell egy kicsit módosítanom a futóművet is, hogy ne befele dőljenek a kerekek! De ezt már nem nagy ügy megcsinálnom!

 

Írtad az árat!

500-ért azért nem fogom odaadni! Akkor inkább valóban az "A" terv marad életben, hogy bemutató autó lesz az utókor számára!

 

Azon viszont márelgondolkodtam, hogy egy jó cserébe lehet, hogy beleugranák, de csak azután, hogy egy kicsit retróztam vele!

 

A másik Trabimat is legalább így szeretném felújítani! Ahhoz is meg van minden alkatrész már! Azt viszont átalakítom!

 

Swift GTI ülések/első-hátsó/

Dino enyhén szögletes sportkormány

4T Trabi komplett műszerfal a Wartburg átfolyásmérős órával

Csomagtartó szárny

Hátsó szélvédő külső reluxa

Elől terpesztett bölcső

Síküveges golflámpák

köténylemezben menetfény

Ninausz sportkipufogó dob

Wartburg hátsó kipuff, 2db a küszöb alá jobbra és balra

Síkolt leszedett hengerfej

Vagy "A"csoportos Trabi karbi vagy Honda FT500 membrános karbi

Hátsó futóműnél nem pogácsával terpesztek, hanem a lengőkar roppantásával

Alufelni 14"

Fehér indexek

Fólia az ablakokra és valami zene

 

Ez lesz a jövő évi melóm!

 

 

 

 

 

Előzmény: H__G (20627)
H__G Creative Commons License 2013.12.12 0 0 20627

Megnéztem mégegyszer pár képet, nekem úgy tűnt, hogy sok alkatrész (pl. kerékagy, laprugók) tök új..., de ezek szerint "csak" le van rozsdátlanítva és újra van fújva?

Előzmény: meszizs (20621)
H__G Creative Commons License 2013.12.12 0 0 20626

Szerintem sincs a legpatikább Trabiban se fél millió felett (se), lehet, hogy sok munkaóra van benne, de ezt a piac nem fizetni meg.

 

Ha - teoretikusan - el akarnád adni, ezt az 5 kilót céloznám meg, de jó eséllyel nem menne el, hacsak nem szeretne bele valaki, akinek ez nem nagy pénz.

 

Kicsit nézegettem az imént  piacon (hahu), és bár valóban drágul a jó állapotú Trabi, de bőven 200 alatt is lehet első idős tulajos autót kapni.

 

 

Előzmény: meszizs (20622)
norbee601 Creative Commons License 2013.12.10 0 0 20625

"Nem vagyok Suzuki párti! De hasonlítsuk már össze! Fogyasztás, kényelem, komfort, fűtés, sebesség, fék stb..stb....

Aztán egy elfogadható Suzukit már 200-ért, egy igenjót meg 500 alatt lehet kapni!"

 

Hagyjuk már ezt a fogyasztás kényelem komfort fék dolgot.... Az ember nem ugyanazért vesz Suzukit, és Trabantot.

 

A Suzuki járós autó, használati tárgy, ott igen, ezek a szempontok, vigyen el a napi útjaidra úgy ahogy kell.

 

A Trabant meg egy hobbi, veteránautó, egy sokkal régebbi kor élményét adja, amikor igen, kb minden hasonló kategóriájú autó kb ezt tudta amit a Trabant.

 

Egyszerűen nincs miért összehasonlítani, mert már nem egy célt szolgál a két autó.

 

10 év múlva lehet kezd majd pár megmaradt Suzi is veteránná válni.

 

A Trabant ára meg már elindult felszálló ágba, persze azé a kevés tényleg szép (!) eredeti (!) állapotban megmaradt példányé. 

 

 

Előzmény: meszizs (20622)
baal Creative Commons License 2013.12.10 0 0 20624

urak!

még mindig a hajóépitő projekthez kellene ( a tetőt előre is köszönöm) trabant első, és hátsó szélvédő szélessége

valaki meg tudná mondani, esetleg lemérni?

köszönettel

 

baal

Keki77 Creative Commons License 2013.12.07 0 0 20623

Űdv trabant 601 kipufogó öntvénycsonk eladó,hibátlan állapotban 2e ft-ért.Érd:zoli_motor@freemail.hu

meszizs Creative Commons License 2013.12.05 0 0 20622

Én még arra lennék kíváncsi, hogy mennyi az a reális, illetve megkapható pénz, amiért el lehetne adni a Trabimat!

NEM AKAROM ELADNI!!!!!

 

Valamint nem is akarok a fellegekben járni, de én azt igencsak irreálisnak tartom, amit egyesek állítanak, hogy a németeknél akár 10ezer Eu-ért is el lehetne adni!

Prsze németül sem beszélek és ki sem vinném nekik!

Én személy szerint még az 1 millát is sokallom értük!

 

Nem vagyok Suzuki párti! De hasonlítsuk már össze! Fogyasztás, kényelem, komfort, fűtés, sebesség, fék stb..stb....

Aztán egy elfogadható Suzukit már 200-ért, egy igenjót meg 500 alatt lehet kapni!

 

Nem értem! Ennyit nyom a Trabi árába, hogy már NINCS!!!

Én nem adnák érte ennyit!

 

Lehet, hogy valóban a dúsgazdagok nagy pénzeket hajlandók adni egy szép Trabiért? Ők már nem tudják hová tenni a pénzüket!

 

Előzmény: H__G (20617)
meszizs Creative Commons License 2013.12.05 0 0 20621

Nem intim a kérdés!

 

Hivatalosan, ha beviszem az adott fényező szakműhelybe, akkor ezért az állapotért 220.000-ft-ot kell fizetni!

 

Nekem más volt a szitú!

Van egy kis szakmai előképzettségem és a fényező szaki is haver!

 

Így a fényező barát semmi mást nem csinált, mint csak ráfújta a festéket!

A többi összes járulékos, apró, idegtépő, tökölő melót én csináltam meg!

Még az alkatrészek külön fényezéséhez történő állványokat is én gyártottam le!

 

Ennek tudatában:

 

 50.000-ft volt a metál festék minden alkotóelemével együtt!

 

Aztán kb. 25 ezer volt az alvázvédő a rücsi, és az egyébb Tescó Gazdaságos sprayk/Ezüst és fekete, matt, hőálló, fényes és keréktárcsa változatok/

 

A festő barátomnak meg 50 ezret adtam!

 

Összesen: 125 ezer volt a mulatság!

 

De, ha eladásra kerülne a kocsi, akkor szigorúan a 220ezerrel, plusz a 25ezres egyébb és alváz valamint üregvédelmi munkákkal számolnám a végösszeget! Ja meg hozzáraknám a kasznis és a szerelői melómat is, mert mindent én csináltam rajta!

 

Ha bármi kérdésed van szívesen válaszolok rá!

Előzmény: H__G (20617)
meszizs Creative Commons License 2013.12.05 0 0 20620

Igen igaz!

Friss műszakival áll már a garázsban a letakarva a Trabi!

Nem kell katalizátor!!!!

 

Előzmény: Csokis (20618)
Csokis Creative Commons License 2013.12.04 0 0 20619

Ja, és bocsánat, hogy be sem mutatkoztam. Volt trabis vagyok (nekem ugyan sosem volt, de apámén tanultam meg vezetni, és 2 évig használtam is), és sosem tettem le egy saját Trabiról.

 

Csokis Creative Commons License 2013.12.04 0 0 20618

Ez tuti? Mert akkor megyer Trabit venni! (Végre lenne egy hobbi autóm, amire a nejem is önként rábólintana, nem kéne -nagyon- kapacitálni, és a gyerekek is imádnák.)

Előzmény: meszizs (20587)
H__G Creative Commons License 2013.12.04 0 0 20617

Elnézést, ha túl intimet kérdezek, de egy ilyet totálfelújításnak mi a költsége...?

Magad csináltál mindent? Mert úgy azért olcsóbb lehetett.

 

Van egy 12 V Trabim, azt szeretném a maga kicsit kopott, de jó állapotában megőrizni, ez reményeim szerint nem fog sokba kerülni.

 

És van a család első autója 30sok éve, egy 6V, na, ő szegény már nagyon gatya, millió helyen lyukas, rohad, de motor, váltó oké, tavaly be is indult, és nem tettem le arról, hogy egyszer kap egy ilyen ájjáépítés szerű felújítást.

Előzmény: meszizs (20616)
meszizs Creative Commons License 2013.12.03 0 0 20616

Ez egy gyors festés volt a műszaki miatt!

 

Megvan az igazi festék is! Az egy kicsit húzósabb kategória! /1dl 1300ft plusz a lakk, igaz lakkom az maradt a Trabiból/

De az legalább időtállló és benzinálló!

Mert a tankot is ilyen TG festékkel fújtam le! Meg is matrta a benzin! Tavasszal 2K festékkel meg lesz az is csinálva!

 

A kerekeken meg becsületesen elő kel készítenem a felületeket! /Alu és lemezfelni garnitúra/

Ott lesz szórógitt, aztán rámegy a bázis festék és az lesz 2K lakkal levédve!

Ugyanúgy mint ahogy a Trabit is csináltuk!

Csak még el kell vinnem a gurigákat homokoltatni!

Remélem, hogy amire megérkezik az igazi jó idő addigra ez is oké lesz!

Előzmény: norbee601 (20613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!