Fel! :) Pont aznap mentem láncállításra szervízbe (erre a motorra inkompatibilis a régi emelőm), meg a barátom is akkor vitte oda a motorját, és aztán bevittem melózni. Az Erzsébet-hídon olyan szél volt h 2 személlyel 40-50centinyit tolta ki a szél alólunk a motort a kerekeinél. Volt ám feeling! xD
Szelephézag biztos, hogy nem tér el. Minden magas fordulatú motornál a lapkás állítási lehetőség van. Kivétel a mogogp-ben és a ducati kényszervezérlésénél van.
Aki tud hondát(más japánt) szervizelni az tud Triumphot is...
Kérdeznék, de hirtelen nem tudom mit. :) Mikori? Van bármi nyígja amire figyelni kell? Gumigyilkos izgága állat? :) A kormányteleszkóp ajánlott rá, vagy nem rázza a fejét? Városi dugóban közlekedésnél lezabálja a pénztárca tartalmát? :) Hova viszitek szervizelni, ha nem szakszervizbe? Úgy értem, hogy szelephézag állítás eltér -e esetleg japán társaitól?
Mcemru, köszi a lehetőséget, de mint lentebb írtam, a pénzem a CBR-emben van, nem zsebben sajnos. :) És elsősorban a Speed érdekel. :) Eladó patent cbr sűrgősen!? :D
Szia, ez a Legend TT biztosan 900ccm, 3 henger, ismerek egy srácot, már nem srác mert apámmal egyidős:D neki volt, beledobott 50.ekm-t de az óra annyit csal rajta, hogy kb. 60-az:D nem volt vele semmi baj, bőven van benne erő, ami sztem neked kell(a te elmondásod szerint). Eladta, vett egy Rocketet majd kb. egy év mulva mondta, hogy eladta a Rocketet és keresi a motorját...mert visszavenné:D Ő is szerette, hogy nyugodt, kifinomult és nagyon szép.
A kéthengeres Triumphok sem lehetnek gyengék, sztem bőven elég lehet, ha jól emlékszem majdnem 70Le-sek. A Legend TT-ből ha jól emlékszem azért annyira nincs sok. Keresek képet:D
Az élet tényleg fellendült, elmegyek 3-4 órára és lehet olvasgatni:D
ááááááá nem számitották be, amikor megemlítettem láttam az arcokat és inkább nem forszíroztam. Szerencsém volt, mert megvették és így már nem volt akadály...Egy egész hónapig voltam motor nélkül..brrrr
hát igen ha az embert elkapja valami "vírus", akkor annak annyi. Előbb utóbb zsebbe kell nyúlni .-) Ne a lóerőtől félj, mert az nem árt. Az enyém most pont csak néz a garázsban és azon gondolkodik, hogy hol lehet a gazdi :-)
én meg azt hittem derogál kávézni... a meghívás természetesen áll!!! (szerintem a kék pöcs)ma meg fog jelleni...a múltkor az az érzésem volt ha kiejti valaki a nevét, akkor jön :-) Szerintem egyeztessük le a túrát és ha az idő engedi, akkor egy laza Zalai dombság beleférhetne :-)
Én kb. 18-20 éve nem motorozok, de a hétvégén megláttam ezt a szépséget és azóta a Triuph oldalakat és videókat keresem a neten! Félek hogy előbb utóbb zsebbe kell nyúlni! Hollókőn láttam, németz rendszámmal. Nekem az ilyen klasszikus gépek tetszenek. Elsőre azt hittem hogy Boneville, de ő 3 hengeres, olyat meg csak 2 hengeresben találtam a neten. Egyenlőre a Boneville a kedvenc. Már a nyolcvanas években is csodáltam és álmodoztom olyanról. TUdtok a tipusról valamilyen infót? Milyen gép? Teljesítményben elég lenne, félek a 100 Le fölötti gépektől! Mi akkoriban JAWA-hoz és MZ-hez voltunk szokva!
Hello, nekem speedem van. Minden grammját drágáé adnám. Nincs benne sok kilóméter, de cserébe qrva jól néz ki. A vicc az egészben, hogy hétvégén a GSX-R-es barátommal voltam gurulni, és amikor Esztergomban letámasztottuk a vasakat hát azt figyeltem, hogy vagy 1 cm-rel az enyémnek alacsonyabban van az ülése. Lehet ez?
A motorinfo tulajának van egy 955-ős spí triplája, abban állítólag 240K van és ma is megy. azért állítólag mer az óra 78k mutat, de csak 5 számjegyig tud, tehát minden 100K-nál fordul az óra és sokáig nem volt benne spirál. Én speciál elhiszem neki, mert van neki egy 2009-s triplája is és abban már 40K volt három hete is. Sztm még a slozira is a triplával megy :))) Fanatikus csávó
Ja és én is CBR 600-ról, csak az FS ről ültem át erre. Kérdezz, mesélek :)
Vazze pont a 13-ban volt dolgom és pont volt fél óra luk, csak már nem láttam a válaszodat. De legközelebb bemegyek. Skszm
Jó látnom, hogy ide élet költözött, eleinte olyan érzésem volt, hogy szinte csak egyedül írkálok erre az oldalra, mintha blogot írnék, de ami most van az már nem semmi :)))))))))
Az a legjobb, hogy itt a hülye kék pocson kívül még senki sem köpködött, gartulálok mindenkinek, kezdek büszke lenni arra, hogy Triumph tulaj vagyok. Úgy látszik ez az a kör, ahol nem szégyen értelmesnek, de kissé csibésznek lenni :))))))
ha jó az idő hétfőn beszállnék hozzád a bejáratós túrára, esküszöm már az megéri, hogy egy másik Tiumph mellett tötymöröghetek. Nem savazlak, komolyan :)