Ezt te sem gondolod komolyan egy olyan embertol aki vagy ketszer korbe stadionturnezta a vilagot es megjelent egy csomo tv musorba, dijkiosztokon, stb...Erdekes a Madagascar alatt miert nem volt szar a hangja?
Jo, ez baromsag, de sztem sokat radobott a feszultseg a dologra. Elotte is nyomtak rendesen, de gondolom az allando porges miatt meg jobban, vagy tobbet, a leallas gondolata nelkul...
Senki sem volt ott barany, nem erdemes megkovezni egyik tagot sem. MIndenkinem van vaj a fule mogott.
VMA-n a Paradise City alatt is szar volt hangja .( Elfáradt fizikailag, szar volt a kontrollja, szokatlan volt a medley, az 1 milliárd néző és a comeback miatti izgalom stb.). Sajnos, azóta ez tényleg adu a new GNR "szeretők" táborában.....:)
1. Ok , értem amit, mondasz, de még igy is nehezen tudom elképzelni, hogy koncert közben hozzányúljanak valaki hangjához. Pl. a japán koncertekről kikerült Axl kontrolcsatornájának felvétele, azon nem lehet észrevenni ezt. De már látom, hogy valamelyik "újságiró" felteszi a cimlapra, hogy "PLAYBACK GUNS KONCERT !!!". Na , azért az tényleg faszság lenne...
2. Valószinűleg Brain a legképzettebb dobos a banda történetében, de valahogy lélektelen, egyszerüsitett a játéka, ahogy te mondod, főleg a régi számoknál. Ezért mondtam, hogy szerintem ne legyen pl gitárvarázsló a bandában, hanem olyan aki ÉRZÉSSEL játssza a számokat. Nekem Slash és Steven A. ilyen volt, és Robin és Tommy is ilyen. Ezen nem veszünk össze, ahogy te mondanád. :)
3. 2002.0826 London, Doclands Arena:
Now, there's been some concern... that if we play 5 or 6 new songs, then there can't that many more on the album. Au contraire mon frère! We're just playin' the songs we're not considering putting out as singles or anything. So you'll get 18 songs and about 10 extra tracks. And when that... when the record company feels that has run [it's] source, then you'll get it all over again. And by that time, I should be done with the 3rd album! So we'll see if all goes well boys and girls! And if Uncle Axl proves not to be an asshole - we'll have to see, the jury's still out."
4. Én magára konkrétan a SCOM bevezetőjére gondoltam. Te melyik számra gondolsz? (Mintha leedsben a bemutatás után rögtön a szám jött volna..)
Slash és Duff szerintem néha kicsit túllőnek a célon. Egy cikkben olvastam Slash nyilatkozatát, miszerint ő és Duff azért lettek alkoholisták, mert Axl nagy idegi feszültség alatt tartotta őket. Hahaha, persze, nem azért mert szeretnek inni. Hanem Axl miatt. Ez már nevetséges.
Mondjuk az ABBA tagjai elegge szet vannak zuhanva, a szoke enekesno mar angolul sem tud, ha jol hallottam. Itt azert mas a tszta. vegul is jatszik mindenki mindenkivel, kiveve AXL. Sztem egyenkent ha minden klappolna Izzy akkor sem vallalna be, mint ahogy a VR-t sem, baar nem is csoda, nem az o zeneje. Arra azert kivancsi lennek milyen szamokat irtak egyutt..
Egyszer egészen biztosan megcsinálják. Ha jól tudom, már egy fellépésért is többmillió dollárt fizetnének nekik, legalábbis voltak ilyen tartalmú ajánlatok.
Bár mondjuk, ha belegondolok, az ABBA is elutasította azt az 1 milliárd (!) eurós ajánlatot, amit egy világkörüli turnéért fizettek volna nekik... Sosem szerettem, de ezért becsülöm őket.
En AXL-rol meg el tudnam kepzelni, hogy benne lenne, de ha Slash is igent mndana a rengetek hatarozott 'nem' utan, akkor en nagyon, de nagyon nagyot csalodnek benne...es gondolom ezzel nem vagyok egyedul. Amig megy a VR, addig nincs erre esely.
Sztem egy 5-10 ev mulva van realitasa ennek, de az mar nem lenne regi.
En igy atgondolva bizom Axl munkajaban, csak nem tudom mi a fasz tart 10 evig...Ennyi ido alatt, egy total kezdo is megir egy szimfoniat...
Azért annyira nem rossz Axl hangja. Jó, a VMA-an tényleg fos volt, főleg a Jungle közben, de nem reménytelen. Legalább nem "varjúkrákogás", ahogy írtátok. Na, az volt borzasztó. Ha lemezen jó lesz, a koncerten lévő hangja nem fog érdekelni, mert úgysem lesz lehetőségem elmenni vmelyikre. :)))
Az az igazság, hogy az Axl koncertfelvételeket hallva én már ezt sem szeretném. Arról nem is beszélve, hogy még a Van Halen szájbólseggcsinálósdijára is ráverne néhány kört.
Az új felállással kapcsolatban számomra egy szörnyű pont volt, amikor Buckethead elkezdett brékelni és utána egy okádék szólót nyomni a riói (?) koncerten.
Na ezt nem kellett volna. Ezzel el is vágta magát nálam. :)
Egyébként sztem a lényeg tök egyszerű. Lehet itt bármilyen felállás, ilyen-olyan gitáros Axl részéről, ilyen-olyan énekes Slash részéről, ez nem az igazi. Nincs benne a valódi Guns érzés, vibrálás. Ha lenne eszük és nem egymást b@szogatnák 40 évesen is, hanem összejönnének egy lemezre és utána nagy turnéra. Felráznák a világ rapperektől hemzsegő zenéjét, az biztos.
1. Lehet, nem pro tools, csak külföldi fórumokon ment a vita (tudom, te is látogatod ezeket), hogy mi a francért olyan "fémes" Axl hangja, ha érted, mire gondolok. Valaki bedobta ezt, meg hogy ma már koncert közben is lehet... Nem tudom. Az öcsém hangmérnök, ő is egyszer magyarázta, lényeg, hogy erősen buherálva van Axl hangja a koncerteken (Rio után, ahol szerintem a legjobb volt...)
2. Én éppen azt akartam írni, hogy a legjobb, csak a régi számoknak nem tesz túl jót.
3. és 6. Ha ki akarja adni a dalokat, akkor fizetnie kell. Úgy tudom, amiatt akarta újra kiadni az AFD-t, mert egyrészt "modernizáltak" pár dolgot (főleg dob- és basszus-témákban) és úgy érezte, érdemes lenne újra kiadni (sztem ha kiadja 2000-ben a lemezt és ezt utána fél évvel, akkor ment volna, ma már nem tudom, főleg, hogy BH, Paul Tobias és Josh Freese nincs, pedig közülük minimum kettő játszott az újradolgozáson). Másrészt szerette volna csökkenteni a régi tagok bevételeit, mivel ha csak szerzői jog után kell fizetnie, az jobb, mintha a "sávpénzt" is megkapnák. De nem emlékszem, hol olvastam a külön discet, de Axl egyértelműen 12 számról beszélt mindig a Nu-AFD kapcsán. A 10 szám lehet remix is, de külföldi oldalakon egymás torkát tépik azon is, hogy egyáltalán úgy értette-e Axl, hogy a CD mellé adja, nem pedig úgy, hogy utána valamikor... (Akkó meg mitő bónusz, eh?)
5. A SCOM előtt valóban érdekes és izgalmas, amit játszik, remélem, ez rendes számként rajta lesz valahogy a cédén, mert jobban tetszik, mint bármelyik új szám bármely hangszere részlete. Fincken nem fogunk összeveszni, te szereted, én nem, szerintem még ezt a jópofa SCOM-intrót is elrontja rendre (a - talán osakai - SCOM elbarmolásról nem is beszélve). Én sem akarom Malmsteent a GN'R-ba, de Buckethead is elfért, és bár Slash soha nem vett gitárórákat szerintem technikailag is messze Robin előtt van, lélekből jövő gitározásról nem is beszélve, de abban úgyis utólérhetetlen.
OK, talán félreérthető voltam, nem akartam arrogáns lenni. Az új nótákat nem hallottam, koncertfelvételeket viszont igen, és az ominózus VMA fellépést is... Hát ezek alapján Axl hangjának annyi. Ezt lehet akárhogy szépíteni, csak nem érdemes.
Ez a fúzió egyébként nagyon halványan nekem is rémlett, de én a Dreamworksre emlékeztem, ugye David Geffen abban is érdekelt. De aztán úgy emlékeztem, mégis önálló a cég.
Szóval hülyeséget mondtam. :)
1. Még mindig nem értem. Milyen felvételekről van szó? ?????? Pro tools-t szerintem koncert közben nem lehet használni, csak utólag a felvételeken...
2. Brain kritikáddal egyetértek,valószínűleg tényleg nem ő a legjobb dobos a Guns történetében.
3. Gondolom, Axl pláne feldolgozhatja a régi , részben saját számait, de nem hiszem, hogy szeretné CD bevételének 4/5-ét átadnia a régi tagoknak.
4. A lemezcég bénázásával egyetértek. Szerintem mindenképp single vagy EP fog majd először megjelenni....
5. Robin szerintem nagyon jó. Pl. a leeds-i SCOM intrója pl. nagyon is pontos volt, a közönség pedig megőrűlt tőle.... Nem azt modom, hogy gitárvarázsló, de gitárvarászók ne is a Guns-ba játszanak... Its only RNR....
6. Hol mondta, hogy külön jelenik meg a re-recorded AFD? Próbáltam megkeresni, de nem találtam meg..
7. Madagascar-ból szerintem ki lehetett volna editálni azt a 2 perces részt a rádiók miatt. A szólója nagyon jó, szvsz.
A Geffen beolvadt az Interscope-ba, de most valószínűleg megint önállósulnak. Egyesek szerint Axl emiatt is hátráltatja az albumot, mert a Geffennél jobban áll, mint az Interscope-nál.
1. Nem tudom, hogy miért kritizálsz valamit rosszindulatúan, amit a saját bevallásod szerint még nem is hallottál. Ez egy kicsit emlékeztet Mick Wall-ra....
2. Ilyet senki sem feltételezett, amit Te mondasz. Az viszont tény, hogy a lemezcég SEMMI új anyagot nem tudott kiadni, annak ellenére hogy a dollármilliókat már kifizette.
3. Úgy tudom (?), hogy az új Guns nem is a Geffenél van.
5. Véletlenül nem a jó prosperáló Geffen olvadt bele egy nagyobb lemezcégbe anyagi okok miatt?
Ezerrel visszhangosítva van, hogy a hangkitartással ne legyen probléma, másrészt nagyon durván ki vannak igazítva a hangjai pro tools-szal, bárki hallhatja a felvételeken. Azt hiszem, Rióban még nem így nyomta, de a "Chinese Democracy World Tour" másfél hónapja alatt végig nem a valódi hangját hallottuk. Szerintem rosszul énekli a régi számokat, mert gyakrolatilag nincs semmi mély a hangjában, olyan, mintha egyfolytában egy oktávval magasabban lenne. Én szerettem Axlnek azt a reszelős hangját, amit a Sympathy-ban vagy az Ain't it fun?-ban nyomott, persze a varjúkárogást nem, ami olykor volt koncerten. Plusz szerintem erőnlétileg is messze van régi önmagától (nem mondom, hogy dundi, mert Rio után lefogyott), gyakran kifullad, elfogy a hangja. Ugyanakkor a The Blues vagy a Madagascar énektémája nagyon jó, ezt meg a régi Axlnek nem tudta volna elénekelni. Az új Axl-hang leginkább a Live like a suicide-korszak élő felvételeit idézi, de annál technikailag most jobb. De ha kijön a CD, remélem, főleg az új dalokat játsszák majd és akkor nem lesz baj.
A zenekar szerintem nem játssza jól a régi számok nagyobbik részét. Egyrészt nekem hiányzik belőle a lélek, másrészt meg nem tanulták meg jól/rosszul variálták meg őket. A November Rain pl. tönkrevágja Finck, akit én egyébként sem értek, hogy került a zenekarba, mivel ilyen pontatlanul játszó gitáros kevés van a szakmában (szvsz már a NIN-nek is ő volt a leggyengébb pontja). Buckethead nagy varázsló volt, ezen nem vitázom, de a KOHD-t elbénázza, a Nightrainnek csak a outro szólója jó, az első nagyon nem, a YCBM-on fantáziátlan durva kamut nyom... Brain, habár szerintem a GN'R valaha volt legjobb dobosa technikailag, és ez a CD-n bizonyára ki is jön majd, de pl. a SCOM-t és a YCBM-t nem játssza jól, sorolhatnám... Stinson, Fortus rendben van, Pittman jórészt unplugged, Dizzy meg Dizzy.
A továbbiakra: valóban számomra is érthetetlen, hogy a lemezcég hogyan hagyhatta, hogy idáig húzódjon ez a cirkusz. Ugyan most legalább annyira valószínűnek tűnik, hogy 2005 elején kijön a CD, mint anno 2001-ben és 2002-ben volt a megjelenés, de még mindig semmi sem biztos.
Szerintem nem adhattak volna ki EP-t, mert kkor mindenki szidta volna őket, hogy 10+ év alatt 5 számot adnak ki, hol a lemez?!
A Madagascart nem tudom elképzelni bukásként, de a 2 perces speech-fesztivál miatt nem játszották volna a tévék és a rádiók. Nagyon jó szám, de BH szólója iszonyú unalmas, pedig nagyon tehetséges gitáros.
A jogi dolgok szerintem csak Axl pszichéjét kezdték ki, ennyiben hátráltatták az albumot. A perek jó részét ráadásul ő kezdeményezte.
Az extra trackekhez szerintem nem kell a régi tagok engedélye, mivel ha a Zombie Apocalypse fel tudta dolgozni a WTTJ-t, akkor bárki bármit megtehet a számokkal. Ráadásul szerintem nem a 10 AFD-szám kerülne a CD mellé(?), mert Axl azt mondta, azok külön jelennek majd meg, 12 számként (lemarad a You're Crazy és az Anything Goes, felkerül a YCBM és a Patience).
Egyébként ezt a hosszú várakozást már csak úgy tudnám Axlnek megbocsátani, ha egyrsézt marha jó lemezeket ad majd ki, másrészt pedig 4 év alatt legalább 3 albumo megjelentet. Egy zseniális albumért, még ha az a zenetörténet eddigi legnagyobb alkotása is (ami persze szubjektív dolog), nem éri meg várni 13+ évet.
"Igaz, hogy másképp énekli, de semivel sem rosszabbul szerintem."
Végülis csúnya emberekre is szokták mondani, hogy érdekes arcuk van... :)))
"13 millió dolcsinál általában olyan szerződést szokás kötni, ahol a pénz ellenében az együttes kötelezhető legyen ellenszolgáltatásért."
Miért, egyébként az az általános gyakorlat, hogy a szerződésekben a lemezcégek vállalják x összegek kifizetését és x költségek állását csak úgy, a zenekarok és a menedzsmentjeik két szép szeméért, mindenféle garancia, szerződésbiztosíték stb. nélkül? Alapból is, de ilyen kaliberű kiadóknál, ilyen kaliberű előadók esetében pláne abszurd még csak a feltételezés is... Különösen egy olyan legendásan megbízhatatlan, kiszámíthatatlan banda esetében, mint a mindenkori Guns N'Roses... A Geffen pedig tudomásom szerint az egyik legjobban prosperáló amerikai lemezkiadó, mindig is az volt, mióta csak létezik.
Persze nem vagyok zeneipari bennfentes, úgyhogy én sem tudhatom, pontosan hogyan működnek ezek a dolgok.
Ne higgy senkinek, Axl kurva jó élőben ! És a beszólásai még mindig legendásak.
Stinson tényleg segget csinál a szájából, de legalább most már elkezdett infokat adni a lemezről és a számokról.
Mi az hogy agyonhangmérnökölve? A régi számokat csak élőben énekelte "mostanában".... Igaz, hogymásképp énekli, de semivel sem rosszabbul szerintem. A zenekar pedig halál jól játssza a régi számokat. Leszámitva , rió you could be mine intro és a detroiti patience elbaszást.
Ami CD megjelenést illeti, vannak plusz teóriáim:
1. A lemezcég abszolut hülye szerintem, mert nem lett volna szabad, hogy eddig huzodjon a dolog. 13 millió dolcsinál általában olyan szerződést szokás kötni, ahol a pénz ellenében az együttes kötelezhető legyen ellenszolgáltatásért.
2. Ha a Geffennek nem is felel meg az eddig felvett anyag, akor is érthetetlen, hogy legalább 2-3 single/EP kiadásával ne csillapitsa le a várakozók kiváncsiságát. Őszintén,pl. a Madagascar-t el tudnád képzelni bukásként ?
3. A jogi dolgok szerintem hátráltathatnak sok mindent, elég csak a Greatest Hits körüli vagy a DVD-k kiadásával kapcsolatos dolgokat nézni. Ráadásul a CD extra trackjai szerintem szerintem a régi számok ujrafelvétele lenne, de azokhoz biztos hogy szükséges a régi tagok hozzájárulása.
Megnézem, honnan lehetne... Egyébként a newera.uw.hu szorgos látogatói elég sok cuccot le tudnak tölteni. Érdemes regisztrálni a fórumban és figyelni :)
Mondjatok már lécci valami címet, ahonnan le lehet szedni ezeket... Eddig még valahogy elkerültem őket, nem is tudom, miért. Csak az Oh My Godot ismerem a friss repertoárból (bár mondjuk már az is fél évtizedes, tehát csak relatíve friss).
Hogan: a három jobb számot hallottad, a Silkworms után kiszaladnál a világból, a Riyadh and the beduins után meg azt kérdeznéd, hogy miért adnak elő nwgyedkész dalokat. Egyébként Axl szerintem is jobb énektémákat tud írni, mint bárki a világon, viszont a régi dalokat meg nem túl jól énekli manapság, mivel sokat változott a hangja (plusz agyon van "hangmérnökölve").
Rejtély, hogy a lemezkiadó miért tűri ezt a hihetetlen tökölést. Erre három-négy verzió létezik:
1. A dalok annyira jók, hogy a Geffen szerint megéri várni, mert akkorát fog szólni
2. A dalok annyira rosszak, hogy nem érdemes sürgetni őket, illetve egyfolytában visszaküldik Axlnek az anyagot, hogy dolgozzon még rajta.
3. Még mindig sehogy sem állnak a munkával, a Geffen viszont 13+ millió dollárt nem akar elveszíteni, így hagyja őket dolgozni.
4. A Geffen elfelejtette, hogy létezik a Guns N' Roses.
Elképzelhető, hogy gondjaik vannak a Geffennel, elvégre Axl már legalább 12 millió dollárt költött el a lemezre mindenféle kézzelfogható eredmény nélkül...